Skocz do zawartości

Hyundai Kona


wujek

Rekomendowane odpowiedzi



Tks ciekawe wytlumaczenie ... Ma sens IMVhO ale jakoś bym sam na to nie wpadł

Z drugiej strony chcesz auto które jakoś się odpycha...


Sent from my iCrap using Tapacrap

Jezeli masz gdzie sie tym odpychac...

Jezeli moja jazda to 80% trasy do 20 km oraz miasteczka male to po kiego grzyba mi wielki silnik...
Jezeli expresowka jezdze srednio raz na 3 mies. A autostrada mooze raz na rok to wystarczy mi nawet passat 1,6tdi 105KM.
Wszystko powinno byc dostosiwane do potrzeb...

Wysłane z otwieracza do konserw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Tez fakt, ale znów chcesz auto które może cię z opresji uratować.

Ale... EU przyzwyczajenie do manual temu przeczą . skoro korki są be to manual sprawia ze noga boli ...

Wiec znów widzę przeciwność / głośno mysle - może złe


Sent from my iCrap using Tapacrap

CCC
Cena czyni cuda
Automatow jest malo bo sa drozsze w zakupie i serwisie
Gdyby cena zakupu byla nizsza to by ich bylo wiecej i ceny serwisu by spadly bo by byl wiekszy rynek i wieksza konkurencja...


Wysłane z otwieracza do konserw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, OZI napisał:

Ale z 150kW Turbo z Veloster to to może się dość dobrze odpychać. emoji848.png

 

No właśnie mnie też to zastanawia, niby te 7s do 100km/h przy DCT...

To by tylko potwierdzało, że 7,6s w GT jest niestety przez skrzynię, gdzie zmiana z II na III jest przy 93km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2017-6-13 o 06:23, wujekcybul napisał:

Co Panstwo na to? SUV B by Hyultaj.

 

 

 

Stylistycznie wyszło jak wyszło. Pewnie kwestia przyzwyczajenia (co w wolnym tłumaczeniu oznacza "paskudne").

 

Jednak co ciekawe, ktoś w końcu zrobił użytek z technologii LED i zrobił małe światła, aby zredukować prostopadłą powierzchnię czołową auta.

 

Ale...czy na pewno zlikwidowali? Ten zderzak ma aerodynamikę Trabanta i ma chyba wysokość z 70cm. Taka prostopadła ściana pchająca powietrze.

 

Ktoś nie mógł podjąć innej decyzji i jak już szli w awangardę, to nieco bardziej zdecydowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kravitz napisał:

 

Stylistycznie wyszło jak wyszło. Pewnie kwestia przyzwyczajenia (co w wolnym tłumaczeniu oznacza "paskudne").

 

Jednak co ciekawe, ktoś w końcu zrobił użytek z technologii LED i zrobił małe światła, aby zredukować prostopadłą powierzchnię czołową auta.

 

Ale...czy na pewno zlikwidowali? Ten zderzak ma aerodynamikę Trabanta i ma chyba wysokość z 70cm. Taka prostopadła ściana pchająca powietrze.

 

Ktoś nie mógł podjąć innej decyzji i jak już szli w awangardę, to nieco bardziej zdecydowanie?

Stylista kily jest IMO bardziej odwazny wystarczy spojrzec na stinger :jem: Wkrotce kila pokaze odpowiednik. 

 

kia-stonic-concept-lead_0.jpg

 

Kia-Stonic-Spy-Shots2-7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kravitz napisał:

Ale...czy na pewno zlikwidowali? Ten zderzak ma aerodynamikę Trabanta i ma chyba wysokość z 70cm. Taka prostopadła ściana pchająca powietrze.

 

aerodynamika ma tym większe znaczenie, im większe prędkości. A to jest raczej auto projektowane do codziennej walki z krawężnikami i parkingami pod marketami i przedszkolami, niż na autostrady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, wujekcybul napisał:

Stylista kily jest IMO bardziej odwazny wystarczy spojrzec na stinger :jem: Wkrotce kila pokaze odpowiednik. 

 

Coś w tym jest. Nowe Rio też wygląda świetnie (imho to na dziś najładniejsze auto klasy B obok nowej Ibizy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6/13/2017 o 13:47, OZI napisał:

Ok emoji106.png idźmy dalej, koszt Service - taki sam dla 2.0l i 1.4lt?

 

 

Oczywiście, że nie. Do 2.0 wchodzi zdecydowanie więcej oleju, filtr np. powietrza, też pewnie większe... Jako, że cięższy, to i klocki/tarcze większe... Cięższe auto - szybciej schodzą opony. Itd... 

 

Do tego większy silnik - mniej miejsca w komorze silnika. Zatem trudniejszy dostęp, więcej roboczogodzin trzeba liczyć na czynności serwisowe... 

 

Serwis takiego 2.0 jest droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2017 o 15:20, grogi napisał:

 

 

Oczywiście, że nie. Do 2.0 wchodzi zdecydowanie więcej oleju, filtr np. powietrza, też pewnie większe... Jako, że cięższy, to i klocki/tarcze większe... Cięższe auto - szybciej schodzą opony. Itd... 

 

Do tego większy silnik - mniej miejsca w komorze silnika. Zatem trudniejszy dostęp, więcej roboczogodzin trzeba liczyć na czynności serwisowe... 

 

Serwis takiego 2.0 jest droższy.

Dlaczego ma wchodzić więcej oleju - do moich wchodzi ok 4 litrów. Dlaczego ma być większy filtr powietrza? Rozmiar klocków i tarcz zależy od mocy. Silnik 2.0 nie zajmuje więcej miejsca niż 1.4t - nie ma turbiny i intercoolera. Mam jeden i miałem inny - miejsca w komorze silnika jest mnóstwo.

Wolnossący silnik 2.0, jak nie jest wycudowanym bublem jest prosty i bardzo tani w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.