Skocz do zawartości

auto dajace najwiekszy feeling


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba w need for speed, bo w realu dostaje po gaciach od megane rs, które przypominam ma przedni napęd i podobny stosunek moc-masa.


Jedze dosc czesto cupra280 i jesli w megane bedzie tylko troche lepiej (feeling) to nie chce

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ppmarian napisał:

 


Jedze dosc czesto cupra280 i jesli w megane bedzie tylko troche lepiej (feeling) to nie chce

wysłane z tel.
 

 

 

 

w duprze fwlling =0 

jest tak badziewnie jak w 60 konnej fabii

 

obok megany to nawet nie stalo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, RSSSS napisał:

 

7,2 do setki, to już nie spełnia warunku radzenia sobie z dieslami...

 

Dlatego już pisałem, że autor nie wie czego chce i generalnie wybierze szybkie auto dla przeciętnego Kowalskiego aby go przedstawiciel w Skodzie na światłach nie robił a będzie zadowolony :oki:

 

BTW To jakie auto sobie poradzi z dieslami? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj takim też na ponad 300 zrobiony i wrażenia mega pozytywne z jazdy
 
 
DSC_0073.jpg.848231ab21a44e6d502bb3b3d86b51e0.jpg
DSC_0075.jpg.64ebe6c1b86a714d7b12f8d178b43922.jpg
DSC_0076.thumb.jpg.3cbeb0167e6e2dafba21e31e6bfed210.jpg

Dotarlem do kumpla, kumpla ktory ma RS. Na przyszły tydz. jesteśmy umowieni i mam siac za fajerka.

Jak mi sie spodoba (FWD) to caly moj moto-swiat legnie w gruzach :)

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

autor nie wie czego chce i generalnie wybierze szybkie auto dla przeciętnego Kowalskiego aby go przedstawiciel w Skodzie na światłach nie robił a będzie zadowolony

autor chce auto, ktore porwadzi sie mozliwie gokardowo i żeby skodę z wycietym DPF bez napinki zostawic z tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcinekkk napisał:

 

 

w duprze fwlling =0 

jest tak badziewnie jak w 60 konnej fabii

 

obok megany to nawet nie stalo 

Nie jeździłem Megane więc się nie wypowiem. Znam tylko z testów, w których zwracają uwagę na uciążliwość tego auta na codzień ze względu na twardość zawiechy.

Leon Cupra jest może ciut twardszy od 125 konnego FRa.

Cupra natomiast powinna być znacząco bardziej dynamiczna powyżej 150 km/h = mówię o cywilnych wersjach. Jeżeli to oczywiście ma znaczenie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem Megane więc się nie wypowiem. Znam tylko z testów, w których zwracają uwagę na uciążliwość tego auta na codzień ze względu na twardość zawiechy.
Leon Cupra jest może ciut twardszy od 125 konnego FRa.
Cupra natomiast powinna być znacząco bardziej dynamiczna powyżej 150 km/h = mówię o cywilnych wersjach. Jeżeli to oczywiście ma znaczenie.
 
 
 

Juz pisalem cupra jest mega nudna. Co z tego ze kipi moca jak izoluje wszysko co sie dzieje kolami. ESP ciagle ingeruje. Uklad kierowniczy z gumy.

Jakby chociaz byla lepiej wyciszona to bylby pozytek z tych predkosci +150

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ppmarian napisał:


Dotarlem do kumpla, kumpla ktory ma RS. Na przyszły tydz. jesteśmy umowieni i mam siac za fajerka.

Jak mi sie spodoba (FWD) to caly moj moto-swiat legnie w gruzach :)

wysłane z tel.
 

wazne zeby byla to wersja cup a nie bida ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

335i plus 8 koła na "mody" ponad 400 KM a połowa ceny M-ki. 


Tyle ze to nadal nie jest M3. Poza tym naprawdę w PL jest taka różnica? U nas jak dołożysz do 335i wszelkie opcje które ma M3 w standardzie to zaczyna się robić niewielka różnica.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Florydziak napisał:

 


Tyle ze to nadal nie jest M3. Poza tym naprawdę w PL jest taka różnica? U nas jak dołożysz do 335i wszelkie opcje które ma M3 w standardzie to zaczyna się robić niewielka różnica.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Znacząca różnica w cenie zakupu. A do 335i max wystarczy dyszka i jedzie praktycznie jak m3, ale tak jak piszesz eMką to nie jest. Coś za coś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2017 o 18:15, ppmarian napisał:


Juz pisalem cupra jest mega nudna. Co z tego ze kipi moca jak izoluje wszysko co sie dzieje kolami. ESP ciagle ingeruje. Uklad kierowniczy z gumy.

Jakby chociaz byla lepiej wyciszona to bylby pozytek z tych predkosci +150

wysłane z tel.
 

Miałem Lexusa GS, a to było ciche auto i jakoś hałas w Cuprze nie przeszkadza. Poza tym jakoś te rekordy na Nur tym autem kręcili. ..

Ja mam akurat manuala i bardzo podoba mi się,  że jest sztuką w miarę sprawnie tym ruszyć bez wh..., bo to czegoś wymaga os kierowcy.  

Ale skoro znasz i nie pasuje to nie namawiam.  

 

Używane Megane RS jest relatywnie tanie, wiec może to jest dobry kierunek. 

Tańszym, fajnym pomysłem jest też Clio RS. 

Clio jest naprawdę głośne. Ale na torze daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2017 o 15:49, Marcinekkk napisał:

juz sam dzwiek na filmie  przemawia za megane

w duprze cos pierdzi z glosanikow, w meganie masz wydech akrapa :jem:

zawieszenie gwint olins :jem:

 

tak powino byc w hh  

Jak dla mnie z głośników może lecieć nawet Britney Spears. Auto jest szybkie i nadaje się do używania na codzień, a jak jestes sprawny to na torze tez wykręcisz fajny czas. W przyspieszeniu powyżej 100 jest przepaść - chociaż tam jest DSG a tu manual, ale i tak różnica jest spora.

 

Posiadasz i jeździsz Megane RS codziennie?

Podasz dla odmiany jakieś wady?

Pytam serio. Bo może zrobiłem błąd i kupię Megane. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.