ppmarian Napisano 16 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2017 które auto z nw. da najwięcej feelingu*? 1. GT86/BRZ 2. RX8 3. Megan RS 4. STI 5. EVO 6. IS-F 8. e90 M3 9. Genesis 10. G coupe 11. C AMG kolejność przypadkowa częścią z ww. jeździłem, ale celowo nie pisze moich typów żeby niczego nie sugerować. co jeszcze ? jeśli nowe to do ok. 150kPLN jeśli używane to połowa tej kwoty rocznik, spalanie i bez znaczenia musi być min 3os. i zmieścić wygodnie kierowcę 190cm/80kg * czy jest dla mnie feeling: 0. BALANS - auto musi łatwo strawna się nadsterowne i podsterowne a jak nie ma ochoty musi powadzić się neutralnie 1. zawieszenie - nie beton ale tez nie tapczan 2. układ kierowniczy - możliwie jak najbardziej gokardowy 3. dźwięk silnika - zwykłe R4 kompletnie mnie nie kręci 4. prowadzenie po zakrętach - znowu, nie beton, ale wybieranie nierówności bez podpierania się lusterkami 5. przyspieszenie żeby np: TDI z chmura sadzy z wydechu dało się wyprzedzić 6. hamulce - nie jest najważniejsza wartość 100-0 tylko ich wyczucie oraz powtarzalność 7. nie absorbujące prowadzenie przy dużych V kolejność nie przypadkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 mi zawsze staje przy dźwięku STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 mi zawsze staje przy dźwięku STIMialem juz 6 subaru, w tym 2.5T. Moze juz czas na STI?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 11 godzin temu, ppmarian napisał: 1. GT86/BRZ Mistrz w tej dziedzinie. Niestety tu będzie problem... 11 godzin temu, ppmarian napisał: musi być min 3os. ale tu nie ma 11 godzin temu, ppmarian napisał: zmieścić wygodnie kierowcę 190cm/80kg Bez problemu Co ważne to kupić manualną skrzynią choć automatem tez da się pobawić ale potrzeba chwili aby wyczuć działanie skrzyni i jej opóźnione reakcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 11 godzin temu, ppmarian napisał: 0. BALANS - auto musi łatwo strawna się nadsterowne i podsterowne a jak nie ma ochoty musi powadzić się neutralnie 1. zawieszenie - nie beton ale tez nie tapczan 2. układ kierowniczy - możliwie jak najbardziej gokardowy 3. dźwięk silnika - zwykłe R4 kompletnie mnie nie kręci 4. prowadzenie po zakrętach - znowu, nie beton, ale wybieranie nierówności bez podpierania się lusterkami 5. przyspieszenie żeby np: TDI z chmura sadzy z wydechu dało się wyprzedzić 6. hamulce - nie jest najważniejsza wartość 100-0 tylko ich wyczucie oraz powtarzalność 7. nie absorbujące prowadzenie przy dużych V To tylko BRZ... po delikatnych modyfikacjach układu wydechowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 To tylko BRZ... po delikatnych modyfikacjach układu wydechowego Jezdzilem i gdyby nie fakt ze nie spelnia pkt "TDI" oraz "dzwiek"nie zakładałbym tego wątku...Np s2000 juz w/g mojej d_pohamowni juz jedzie i przy wydechu nie trzeba grzebac. Niestety jest tylko 2oswysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Teraz, ppmarian napisał: Jezdzilem i gdyby nie fakt ze nie spelnia pkt "TDI" oraz "dzwiek"nie zakładałbym tego wątku... Np s2000 juz w/g mojej d_pohamowni juz jedzie i przy wydechu nie trzeba grzebac. Niestety jest tylko 2os wysłane z tel. Podjedź STi to Cię też zleje TDI... Niestety taki lajf. A S2000 jest bardzo trudnym autem do jazdy i zabawy, BRZ tutaj leje S2000 na głowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Bez problemu Co ważne to kupić manualną skrzynią choć automatem tez da się pobawić ale potrzeba chwili aby wyczuć działanie skrzyni i jej opóźnione reakcje. 3os to model 2+1 i to okazjonalnie wiec niewymagam za duzowysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 4 minuty temu, ppmarian napisał: 3os to model 2+1 i to okazjonalnie wiec niewymagam za duzo No to dwumiejscowa S2000 faktycznie pasuje fantastycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 No to dwumiejscowa S2000 faktycznie pasuje fantastycznie Nie. Odpada niestety podobnie jak mx5wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 To po co o niej piszesz? Skoda Octavia TDi też jest szybsza a do tego bez problemu mieści 3 osoby...i psa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Podjedź STi to Cię też zleje TDI... Niestety taki lajf. A S2000 jest bardzo trudnym autem do jazdy i zabawy, BRZ tutaj leje S2000 na głowę.Ale na STI musi byc TDI przynajmniej za podobną kwote czyli +150kPLNNa BRZ wystarczy takie za dwie srednie AK + chipS2000 nie mialem okazji nawet zbizyc sie do granicy przyczepmosci wiec nie wypowiadam sie czy trudne czy łatwe w prowadzeniu. Podaje jedynie jako przyklad ze mimo ze N/A to "jedzie" i "gada"wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 4 minuty temu, ppmarian napisał: S2000 nie mialem okazji nawet zbizyc sie do granicy przyczepmosci Widzę że zapomniałeś dopisać frajdę na prostej... to kup byle co, byle się cyferki zgadzały bo BRZ faktycznie nie jest dobrym pomysłem dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 MALUCH tylko dyskwalifikuje go: "5. przyspieszenie żeby np: TDI z chmura sadzy z wydechu dało się wyprzedzić " Ale łatwiej faktycznie kupić coś nowego niż znaleźć perełkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 18 minut temu, chojny napisał: Widzę że zapomniałeś dopisać frajdę na prostej... to kup byle co, byle się cyferki zgadzały bo BRZ faktycznie nie jest dobrym pomysłem dla Ciebie Więc trzeba wybierać auta od numeru 6 do końca, bo mają duże pojemności Chociaż dla siebie jakbym miał wybierać to bym brał STI lub EVO 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Widzę że zapomniałeś dopisać frajdę na prostej... to kup byle co, byle się cyferki zgadzały bo BRZ faktycznie nie jest dobrym pomysłem dla Ciebie Wyczuwam napinke u Ciebie.Oczekiwania co do auta jasno sprecyzowane. Mam świadomość ze świat nie jest idealny i wymaga kompromisu. Watek jest po to żeby odpowiedzieć np na pytanie czy np STI MY15 (najnowszym jedzilem "lanosem" i nie bylo łał) da więcej frajdy niz BRZwysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Raczej rozczarowanie, zwyczajnie myślałem że wiesz o czym piszesz 4 minuty temu, ppmarian napisał: Watek jest po to żeby odpowiedzieć np na pytanie czy np STI MY15 (najnowszym jedzilem "lanosem" i nie bylo łał) da więcej frajdy niz BRZ Tobie? Zdaje się że nie. Mi? Tak. Co do STi 2015... 2+1 da radę i zakupy do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Raczej rozczarowanie, zwyczajnie myślałem że wiesz o czym piszesz Tobie? Zdaje się że nie. Mi? Tak. Nie rozumie? Czyli jednak STI?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Bo źle napisałem. W sensie Ty nie będziesz zadowolony z BRZta, to specyficzne auto. Normalny człowiek będzie dużo bardziej zadowolony ze STi i tyle. W STi 90% kierowców będzie szybkich, w BRZcie 90% będzie niezadowolonych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 A może Mini Cooper S? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 A może Mini Cooper S?Lepszy od megan RS?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Brz jest mega ale jest za slabe. Wczoraj takiego pogonilem xc60. Siara na dzielni Moze mustang jak masz 150tys albo foca rs jesli da sie kupic? Focusem troche jezdzilem i ma fajny uklad kierowniczy. 350km to chyba nie ma ale fajnie gada w serii i ma tryb drift wiec mozna troche bokami polatac bez mega skillu. Jezdzilem tez golfem r i focus rs to taki wscieklak przy golfie. Cos jakby mowil nie potrafisz szybciej? Dawaj dawaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 A Alfa Romeo Giulia? Za 150 tysięcy kupisz wersje 200 kucy - nie wiem ile trzeba dołożyć do 280 konnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Brz jest mega ale jest za slabe. Wczoraj takiego pogonilem xc60. Siara na dzielni Moze mustang jak masz 150tys albo foca rs jesli da sie kupic? Focusem troche jezdzilem i ma fajny uklad kierowniczy. 350km to chyba nie ma ale fajnie gada w serii i ma tryb drift wiec mozna troche bokami polatac bez mega skillu. Jezdzilem tez golfem r i focus rs to taki wscieklak przy golfie. Cos jakby mowil nie potrafisz szybciej? Dawaj dawaj Golf, leon, focus, odpada Nie bo nie Mustang kompletnie nie skreca wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 3 minuty temu, johnson napisał: Brz jest mega ale jest za slabe. Wczoraj takiego pogonilem xc60. Siara na dzielni Zawsze można to uturbić lub dać kompresor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 Zawsze można to uturbić lub dać kompresor To tez jest mysl. Sa gotowe kity podzielione na etapy w zaleznoscji od budzety i potrzebSzlaki przetarte.Kusi ten BRZ....wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Golf, leon, focus, odpada Nie bo nie Mustang kompletnie nie skreca wysłane z tel. Mustang nie skręca? Hahaha Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Teraz, Florydziak napisał: Mustang nie skręca? Hahaha Sent from my iPhone using Tapatalk Nie jeździłem tym "nowym", ale podobno "handling" jest całkiem ok. Aczkolwiek jeśli kolega szuka "gokarta" to Mustang jest chyba za duży. Może przewrotnie kupić za te 150 koła jakąś 911 (choć budżet ciut mały)? Na wartości nie będzie już raczej traciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 1. Chronicznie za mało mocy a dłubanie kosztowne i ryzykowne. 2. J.w. Dodatkowo silniki się rozpadają po 100 kkm. 3. Jakiś europejski wynalazek 4. Napęd na 4 = zabija cała frajdę z jazdy5. J.w.6. Mój faworyt - olbrzymie ilości mocy i momentu na tylnich kołach + możliwość całkowitego wyłączenia wszystkich elektronicznych wspomagaczy. Ale tylko nowsze modele z mechaniczną szperą - elektroniczna jest wkurzająca. No i zawieszenie potwornie twarde. 7. Zaginął?8. Tak, zaleta nad 6 to manual wada to trochę mniej momentu obrotowego9. Nudne flaki, to już lepiej jakieś 335i 10. ?????11. C63 AMG poprzedniej emerycki jest samochodem dla lunatyków. Moment obrotowy jak w traktorze, zrywanie przyczepności na zawołanie. Mój #2 na liście. A może nawet #1 po przeczytaniu wymagań. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Nie jeździłem tym "nowym", ale podobno "handling" jest całkiem ok. Aczkolwiek jeśli kolega szuka "gokarta" to Mustang jest chyba za duży. Może przewrotnie kupić za te 150 koła jakąś 911 (choć budżet ciut mały)? Na wartości nie będzie już raczej traciła.Moim zdaniem ucieleśnieniem idei gokarta jest BMW 1M (nie mylić z M1) lub nowsze M2 - to jest moim zdaniem ideał samochodu - mały, dużo mocy, napęd na właściwą oś. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 10. To infiniti G coupewysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Moim zdaniem ucieleśnieniem idei gokarta jest BMW 1M (nie mylić z M1) lub nowsze M2 - to jest moim zdaniem ideał samochodu - mały, dużo mocy, napęd na właściwą oś. Sent from my iPhone using TapatalkAle gokard nie zrywa przyczepności na zawolanie.wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Dnia 17.07.2017 o 09:36, ppmarian napisał: Watek jest po to żeby odpowiedzieć np na pytanie czy np STI MY15 (najnowszym jedzilem "lanosem" i nie bylo łał) da więcej frajdy niz BRZ GC8 STi lub pochodne, da najwięcej frajdy. Najnowsze STi będzie najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Dnia 16.07.2017 o 21:12, ppmarian napisał: 1. GT86/BRZ 2. RX8 3. Megan RS 4. STI 5. EVO 6. IS-F 8. e90 M3 9. Genesis 10. G coupe 11. C AMG kolejność przypadkowa Haha, jestem ciekawy tej dyskusji, bo wymieniłeś właściwie wszystkie auta które lubię Ostatnio byłem na etapie oglądania różnych testów GT86. I jest problem. Te testy w których jest tylko Toyota mówią o tym, że auto jest super i wcale nie brakuje mocy. Jednak jak jest test porównawczy, to testujący twierdzi, że się mylił że nie brakuje mocy....bo jednak jej brakuje. Zamiast GT86 szukałbym RX8 i pogodził się z dolewaniem oleju. Ewentualnie jakiejś jednej z ostatnich S2000. Chociaż to auto podobno potrafi zabić. O EVO się mówi, że nie jest istotne jakim jesteś kierowcą, czas i tak będzie dobry na torze Do tej pory w hothatchach nie ma lepszego napędu i lepszego prowadzenia, a minęło juz 10 lat. Tak, wiem, że EVO nie robili hatchbacka Z jakiś powodów ja w ogóle nie biorę pod uwagę STI. Pewnie jakieś indywidualne podejście. Dla mnie to auto chla hektolitry paliwa i nie skręca. Ale mogę się mylić. Na pewno bym wolał Megankę RS. No i zamiast C AMG bym brał A AMG. I Nie E90 M3, ale E90 335i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Ale gokard nie zrywa przyczepności na zawolanie.wysłane z tel.m2 zrywa - ilość mocy i momentu jest wystarczająca. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Z brz daj sobie spokój, ja to zaczipowanym 3.2cdi poganiałem. Na twoje wymagania to tylko c63 Pare dni temu jeździłem starym e55 amg n/a. Jestem zakochany w dieslach, ale naprawdę to jechało i rwało przyczepność na każde mocniejsze wciśnięcie gazu. Ciezko mi sobie wyobrazić co musi robić takie 6.3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 19 minut temu, atlantic napisał: Z brz daj sobie spokój, ja to zaczipowanym 3.2cdi poganiałem. Bo to nie jest auto do wyscigow z pod swiatel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Mozliwe, ale to troszkę przykre kiedy masz samochód za 100k pln prowokujący kierowców na światłach i objeżdżają cię 2tonowe diesle Na torze tez sobie tego gowna nie wyobrażam, no ale każdy ma inne fetysze. To już więcej emocji dostarczy wspomniane megane rs fwd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 13 minut temu, atlantic napisał: objeżdżają cię 2tonowe diesle Pojeździj sobie bokiem 2-tonowym dieslem i daj znać jak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 25 minut temu, atlantic napisał: ... Na torze tez sobie tego gowna nie wyobrażam, no ale każdy ma inne fetysze... Warto uruchomić wyobraźnię bo na technicznym torze takie czy podobne g.... objdzie nawet 400 czy 500-konne dupowozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atlantic Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Godzinę temu, marcindzieg napisał: Pojeździj sobie bokiem 2-tonowym dieslem i daj znać jak było Jeździłem i było dziwnie. Tak samo dziwnie jest słabowita benzyna, która ledwo mieli kołami. Godzinę temu, Joki napisał: Warto uruchomić wyobraźnię bo na technicznym torze takie czy podobne g.... objdzie nawet 400 czy 500-konne dupowozy. Chyba w need for speed, bo w realu dostaje po gaciach od megane rs, które przypominam ma przedni napęd i podobny stosunek moc-masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 10 godzin temu, kravitz napisał: Ostatnio byłem na etapie oglądania różnych testów GT86. I jest problem. Te testy w których jest tylko Toyota mówią o tym, że auto jest super i wcale nie brakuje mocy. ja chyba juz obejzalem wszytsko co jest na YT i dotyczy BRZ/GT86 i niestsety wnioski mam podobne jak testuja samo auto to jest bardzo OK ale jak zaczynamy je porownywac z innymi z podobnego segmentu na rynku to brakuje mocy.... musze sie tym przejechac gdzies na torze na granicy przyczepnosci wtedy mozna powiedziec czy handling jest na tyle "łał" ze rekompensuje braki KM/Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 a że tak ten tego, nie lepiej kupić coś typowo do zabawy plus dupowóz? z aut którymi jeździłem w życiu największy fun factor zdecydowanie dawała replika caterhama 7. Za budżet który masz kupisz godną tego typu wydumkę i się pobawisz jak należy. A do kościoła choćby traktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 3 godziny temu, atlantic napisał: Z brz daj sobie spokój, ja to zaczipowanym 3.2cdi poganiałem. Na twoje wymagania to tylko c63 Pare dni temu jeździłem starym e55 amg n/a. Jestem zakochany w dieslach, ale naprawdę to jechało i rwało przyczepność na każde mocniejsze wciśnięcie gazu. Ciezko mi sobie wyobrazić co musi robić takie 6.3... Osiągi są dopiero na 5 miejscu listy wymagań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 34 minuty temu, ppmarian napisał: ja chyba juz obejzalem wszytsko co jest na YT i dotyczy BRZ/GT86 i niestsety wnioski mam podobne jak testuja samo auto to jest bardzo OK ale jak zaczynamy je porownywac z innymi z podobnego segmentu na rynku to brakuje mocy.... musze sie tym przejechac gdzies na torze na granicy przyczepnosci wtedy mozna powiedziec czy handling jest na tyle "łał" ze rekompensuje braki KM/Nm Ale to IMHO tylko zaleta. Auto daje frajdę z jazdy i subiektywne odczucie prędkości. Nie musisz przy tym zapierdzielać jak szalony, żeby dostać zastrzyk adrenaliny. A kiedy pomylisz się w zakręcie, będziesz miał dużo więcej czasu w piasku na wyhamowanie. Jak ktoś od auta oczekuje robienia najlepszych czasów - to średnio. Ale jak ma być po prostu fajnie - to brakujące konie w niczym przecież nie muszą przeszkadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 2 godziny temu, atlantic napisał: Tak samo dziwnie jest słabowita benzyna, która ledwo mieli kołami. Pojeździj. Potem wyciągaj wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 49 minut temu, grogi napisał: Jak ktoś od auta oczekuje robienia najlepszych czasów - to średnio. Ale jak ma być po prostu fajnie - to brakujące konie w niczym przecież nie muszą przeszkadzać. Dokładnie tak. Jeśli ktoś chce auta do startu ze świateł to stare Volvo zrobione na 500 KM jest lepsze od wszystkich, popularnych wydumek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 2 godziny temu, atlantic napisał: ...w realu dostaje po gaciach od megane rs, które przypominam ma przedni napęd i podobny stosunek moc-masa. Megane RS to nie diesel, który łyka GT spod świateł. Miałem na myśli to o czym piszesz. RS też jest dobry i pewnie szybszy na techniczny tor tylko frajdy mniej daje bo FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 I tzreba pamietac ze malo ktore megan jest nie dlubniete a takie dlubniete zjada na rolce wszytsko z tej listy listy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.