futrzak Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 1 minutę temu, ZUBERTO napisał: To chyba wogole przywilej opon "eco" jest. Ja tam nie wiem, nie używam. Wolno się podobno zużywają (fakt, te też bieżnika miały mnóstwo), ale nie ma przyczepności, a ja raczej nie preferuję jazdy o kropelce, chociaż staram się ekonomicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 15 minut temu, ZUBERTO napisał: To chyba wogole przywilej opon "eco" jest. ECo, czyli twarda guma i lubi pękać na bokach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 23 minuty temu, ZUBERTO napisał: To chyba wogole przywilej opon "eco" jest. Tjaaa - szybko ulegają biodegradacji Kiedyś miałem w Pandzie opony z napisem Eco - chyba to był nawet Continental. To był dramat - twarde jakby były plastikowe, na mokrym ślizgały się jakbym na łyżwach jechał, a po 5 latach boki miały tak spękane, jakbym jeździł na nich odkąd się na tym świcie pojawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 to były Conti Eco EP - masakra jakaś - też to miałem- gorsze niż Dębica. nie szlo ruszyć na mokrym o hamowaniu można było zapomnieć ale było EKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 13 godzin temu, futrzak napisał: Spoko, marka premium, Michelin (któryś eco, od nowości w Focusie) - w 6 chyba roku wygoniony z przeglądu za stan opon. Popękane chyba wszędzie. Samochód mało eksploatowany i w normalnych warunkach Michelin tak mają. Miałem w GP fabrycznie założone, po 4 latach wyglądały jak inne po 10... Ostała się jedna na kole zapasowym, wygląda ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Dnia 2.11.2017 o 23:05, Piotr_M napisał: Zastanawia mnie to poważniejsze uszkodzenie: To zobacz jak potrafi pęknąć Continental i auto jedzie dalej na oponie 🤔a zorientowalem się tylko dlatego ze nie moglem dopompowac koła bo wydawało mi się że jest trochę za mało powietrza i pojechałem dopompowac,oczywiście czujniki w kołach mialem wyłączone Dot 1315 a stało sie to jakieś 6-mcy temu,wiec opona śmiało powiem nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Godzinę temu, dyniek000 napisał: To zobacz jak potrafi pęknąć Continental i auto jedzie dalej na oponie 🤔a zorientowalem się tylko dlatego ze nie moglem dopompowac koła bo wydawało mi się że jest trochę za mało powietrza i pojechałem dopompowac,oczywiście czujniki w kołach mialem wyłączone Dot 1315 a stało sie to jakieś 6-mcy temu,wiec opona śmiało powiem nowa Wiesz, to wygląda na niezbyt głębokie przecięcie opony, ewentualnie wadę produkcyjną. W oponie z początku to przecięte zostało wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 36 minut temu, futrzak napisał: Wiesz, to wygląda na niezbyt głębokie przecięcie opony, ewentualnie wadę produkcyjną. W oponie z początku to przecięte zostało wszystko. Dziura jest na wylot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 7 minut temu, dyniek000 napisał: Dziura jest na wylot Z tego co pisałeś, jakieś ciśnienie trzymała, to i i tak dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 1 godzinę temu, futrzak napisał: Z tego co pisałeś, jakieś ciśnienie trzymała, to i i tak dużo Ciśnienia nie bylo wcale po prostu niski profil i sztywna ściana opony 225/45/17 a auto 1400kg ,opona byla na tyle ,sam byłem zdziwiony bo trzymalo jak runflat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 32 minuty temu, dyniek000 napisał: Ciśnienia nie bylo wcale po prostu niski profil i sztywna ściana opony 225/45/17 a auto 1400kg ,opona byla na tyle ,sam byłem zdziwiony bo trzymalo jak runflat Widać napis SSR: https://www.continental-tires.com/car/technology/extended-mobility-main/ssr The SSR system is a runflat technology developed by Continental especially for low section tires, which still keeps the tires compatible with all standard rims. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 3 minuty temu, Joki napisał: Widać napis SSR: https://www.continental-tires.com/car/technology/extended-mobility-main/ssr The SSR system is a runflat technology developed by Continental especially for low section tires, which still keeps the tires compatible with all standard rims. Nie wnikałem w to gość mnie skręcił i wziąłem 504zł za sztukę ,wiecej nie popelnie takiego błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.