Bart_lodz Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Witam kolegów, ja goscinnie z kuncika obok Chciał bym sie dowiedziec czy warto sie takim autkiem zainteresowac. Prosił bym o ewentualną garść info. dot. tego "sztrucla" Jakie typeowe usterki, awarie, co należało by przede wszystkim sprawdzic podczas kupna Konkretnie chodziło by np. o ten model KLIK z góry dzięki Pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alehar Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Witam kolegów, ja goscinnie z kuncika obok > Chciał bym sie dowiedziec czy warto sie takim autkiem zainteresowac. > Prosił bym o ewentualną garść info. dot. tego "sztrucla" > Jakie typeowe usterki, awarie, co należało by przede wszystkim > sprawdzic podczas kupna > Konkretnie chodziło by np. o ten model KLIK > z góry dzięki > Pozdrówka ...aby nie 16 V .... pali sporo, bierze olej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mates Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Przebieg kombinowany. Nawet gdyby miał 95 tys a nie 9500 to i tak za mały pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > ...aby nie 16 V .... > pali sporo, bierze olej... Aż tak źle A co w przypadku silników 1,4? A jak z zawieszeniem wytrzymuje na naszych "prostych" drogach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Aż tak źle Witam krajana ja mam 16v i sie nic nie dzieje - byla po prostu wadliwa seria silnikow 1.6 16v ktore lubily sobie zycie olejem urozmaicic, mozna dojsc po numerze silnika - jak ktos pamieta niech napisze co do zuzycia paliwa - 1.6 16v przy spokojnej jezdzie po miescie (Lodzi) ponizej 9 schodzi , przy ostrzejszej 10 trudno przekroczyc > A co w przypadku silników 1,4? Mialem 1.4 8V 60KM w astrze 1 i szczerze mowiac... odradzam - ani to jedzie, ani jest oszczedne - palil mi tyle samo co 1.6 16v z klima Jak chodzi o 1.4 16v, to pali odrobine wiecej od 1.6 16v, bo trzeba go wyzej krecic, zeby jakos jechal Reasumujac - najoszczedniejszy silnik w astrze 1 to 1.6 8v 75KM, do tego jest na 100% bezkolizjny i nadaje sie do gazu, a jak chodzi o stosunek dynamiki do spalania, to 1.6 16v, chociaz ciezko nazwac to rajdowka > A jak z zawieszeniem wytrzymuje na naszych "prostych" drogach? Astra 1 przejezdzilem ok 40kkm, nic sie z zawieszeniem nie dzialo, jest dosc komfortowe i nie dostaje tak bardzo w du.. bo profil opony jest wysoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebaczaj Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 1,4 to muł, koniecznie 1,6 mniej pali niż 1,4 a ma lepsze osiągi. Wg. jedyna wada astry to korozja. Części tanie, dużo pasuje z daewoo, niektóre nawet z poloneza (sonda lambda). Na każdym szrocie też mają części używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotras81 Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Coś jest nie tak: Za ładna i za tania. No i ten przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ast Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > 1,4 to muł, koniecznie 1,6 mniej pali niż 1,4 a ma lepsze osiągi. > Wg. jedyna wada astry to korozja. Części tanie, dużo pasuje z daewoo, > niektóre nawet z poloneza (sonda lambda). Na każdym szrocie też > mają części używane. Panowie mówiąć o 1,4 mówicie tylko o tym 60KM. A są przeciez jesze 82Km i 90KM które wcale nie są takie mułowate. Co do zuzycia tez bym sie tak pochopnie nie wypowiadał. Mojemu bratu 1,4 16V spalił w trasie przy spokojnej jezdzie 5 litrów. Mozecie sie pochwalic chocby zblizonym wynikiem w swoich 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POGO Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 mogę się założyć,że swoim X16SZR jestem w stanie zejść do 5 litrów....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mayo Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 1,6 8v i życie jest piękne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Panowie mówiąć o 1,4 mówicie tylko o tym 60KM. A są przeciez jesze > 82Km i 90KM które wcale nie są takie mułowate. 1.4 90KM jest niby tylko 10KM slabszy od 1.6 ale roznica w przebiegu momentu spora - moj 1.6 przy 2000 ma 140Nm, a 1.4 max 125 przy 4000 - to wyjasnia czemu 1.6 pali mniej od 1.4, jak chodzi o wersje 8V SPI to jest podobnie, co do 1.4MPI sie nie wypowiadam bo nie jezdzilem Co do zuzycia tez > bym sie tak pochopnie nie wypowiadał. Mojemu bratu 1,4 16V > spalił w trasie przy spokojnej jezdzie 5 litrów. Mozecie sie > pochwalic chocby zblizonym wynikiem w swoich 1,6. 1.6 8V przy 90 ma wg ksiazki 5 litrow, mysle ze gdyby utrzymywac ok 80km/h przez caly czas da sie zejsc nieco ponizej 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ast Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > 1.4 90KM jest niby tylko 10KM slabszy od 1.6 ale roznica w przebiegu > momentu spora - moj 1.6 przy 2000 ma 140Nm, a 1.4 max 125 przy > 4000 - to wyjasnia czemu 1.6 pali mniej od 1.4, jak chodzi o > To o czym mówisz w trasie jadąc ze stała predkościa niema znaczenia bo niewykozystujesz w tym czasie mometu tylko moc. Choc pewnie moc tez bedzie miała lepsze przebiegi przynajmniej na wykresie. Pozatym zgadzam sie ze 1,6 100KM moze być. Ale koledzy chyba mówili o tym 75 konnym. Ja wolał bym 1,4 82KM lub 90KM od 1,6 75KM. Druga sprawa to mówice: jak bym chiał to bym zeszedł do 5 litrów. Teoretyzujecie a ja wam mówie o fakcje który miał miejsce. Bo mogł by sie okazac ze jednak miło waaszych usilnych prób nieudaje wam sie zblizyc do tego spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > mogę się założyć,że swoim X16SZR jestem w stanie zejść do 5 > litrów....... Nie ze mną jak miałem X16SZ to niejednokrotnie schodziłem ponizej piątki ona bierze jeszcze mniej niż SZR . w sumie karmisz cztery konie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Nie ze mną > jak miałem X16SZ to niejednokrotnie schodziłem ponizej piątki > ona bierze jeszcze mniej niż SZR . > w sumie karmisz cztery konie mniej Mało palą te nasze auta w Polsce, kurna miałem przecież 1.4 MPI i nie było tak słodko jak piszecie. A nie jestem kapeluszem i nogę mam raczej lekką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Mało palą te nasze auta w Polsce, kurna miałem przecież 1.4 MPI i nie > było tak słodko jak piszecie. A nie jestem kapeluszem i nogę mam > raczej lekką... witam. 1,4 82KM ma bardzo dużą rozbieżność. Przynajmniej moja na trasie jadąc około 90km/h da się zejść do 5litrów. Ale jak już chce się pojeżdzić to nawet 9litrów trzeba liczyć. Srednia jak mi wychodzi to średnio 7litrów. I tak naprawdę zamieniłbym się na coś mocniejszego zaczyna mi brakować koników pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > To o czym mówisz w trasie jadąc ze stała predkościa niema znaczenia > bo niewykozystujesz w tym czasie mometu tylko moc. ale przy jezdzie miejskiej to ma znaczenie - w koncu sklada sie w duzej czesci z przyspieszania Choc pewnie > moc tez bedzie miała lepsze przebiegi przynajmniej na wykresie. tak, bo moc przy danych obrotach to w uproszczeniu moment*obroty, przy ktorych wystepuje > Pozatym zgadzam sie ze 1,6 100KM moze być. Ale koledzy chyba > mówili o tym 75 konnym. Ja wolał bym 1,4 82KM lub 90KM od 1,6 > 75KM. do jazdy po trasie z wiekszymi predkosciami 1.4 16v lepszy od 1.6 8v SPI > Druga sprawa to mówice: jak bym chiał to bym zeszedł do 5 litrów. > Teoretyzujecie a ja wam mówie o fakcje który miał miejsce. Bo > mogł by sie okazac ze jednak miło waaszych usilnych prób > nieudaje wam sie zblizyc do tego spalania. ja w trasie schodze spokojnie ponizej 6 przy delikatnej jezdzie, a buda troche ciezsza (G - 1230kg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Dlugo mnie nie bylo i przegapilem "powrot" kolegi gratuluje nowego autka Nie bić za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ast Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > ale przy jezdzie miejskiej to ma znaczenie - w koncu sklada sie w > duzej czesci z przyspieszania Rozwazaliśmy przypadek na trasie nie w miescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Potrzebujesz auto 3drzwiowe ??? Ja bym sugerowal wersje 5d ze wzgledu na pozniejsza latwiejsza odsprzedaz (ktora i tak napewno nie bedzie latwa). Na fotce widac ze chyba tylne prawe nadkole zaczyna atakowac korozja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 1.6 8V 4.8l/100km w mrozy w trasie, trasa wa-wa->bukowina tatrzańska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.