jakubek1108 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Witam od pewnego czasu mam problem z autem mianowicie od momentu kiedy obniżyły się temperatury, po nocy gdy uruchomię auto, po odpaleniu przez chwilę chodzi dobrze, później nie chodzi na jeden albo na dwa cylindry w aucie wymienione przewody świece i cewka byłem w ASO w łódźi ( problem z falowaniem obrotów i wypadajacego zapłonu) na falowanie obrotów wskazał egr, gościu nie stwierdził wypadania zaplonow mimo że mówiłem mu ze dzieje się rano na zimnym.. W auto wsadzilem już 600 zł i zero poprawy co byście poradzili dalej zrobić niby mogę wymieniać dalej jakieś czujniki itp ale nie ukrywam że zaoszczędzeniu kosztów i nie wymieniać pół auta w ciemno, dodatkowo jak rano nie chodzi na przykładowo jednym cylindrze to jak zdejme i założę przewód od świec to na 3 sekundy jakby chodzi ten cylinder, ja już nie mam pomysłu może wy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Jest forum chevroleta na autokąciku. Co do tematu, można zaślepić EGR żeby wykluczyć czy to jego wina a nie pakować się w ciemno w zakup nowego. Trzeba by się przyjrzeć wiązce elektrycznej bo ona jak najbardziej może powodować prace nie na wszystkich garach. Miałem kiedyś taki problem w Lanosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Był zaslepiony a falowal dalej facet w ASO spojrzał jak na debila jak mu o tym powiedziałem, mógłby moderator przenieść temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Nie wiem jak w "szewim", ale może czujnik położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Gdyby wypadały zapłony, zapaliłaby się kontrolka silnika i powinny być do odczytania błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Kontrolka się nie pali bo wyjęta żarówka a błędy proszę bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Jaki silnik i z którego roku? Jest LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 1.4 2004 rok jest gaz, wypadanie zaplonow powstało nagle a problem z obrotami po czyszczeniu przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Może zapłony wypadają dlatego że przepustnica wariuje i zapodaje chwilowo niewłaściwe ilości powietrza. Na tym bym się skupił tym bardziej że masz błędy związane ze sterowaniem przepustnicą. W jaki sposób ją czyściłeś? Z ciekawości odpiął bym aku na godzinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Aku było odpinane, no pierw bez wyjmowania popsikane środkiem do przepustnic i szmatką czysczone i odrazu pojawił się problem z falowaniem, a zapłony wypadaly przed akcja z przepustnica, i to też dopiero jak temperatury się opuściły jak zdejme i założę przewód( podczas wypadania zapłonu) to jak by chwilowo dobrze na 3 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Wypadanie zapłonu to może być wina wtryskiwaczy gazowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Przelaczylem auto na benzynę na kilka dni i było tak samo, przegonilem auto autostrada 5-6 tysięcy obrotów przez ok 20 min to jak by przez dwa dni było lepieij problem występuje przez jakieś 3 min od odpalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Przepustnica była adaptowana po czyszczeniu ? w lacetti często MAP sensor pada, może Twój też już się "kończy" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Nie była adoptowana tzn byłem w ASO w łódźi na adaptacji to gościu powiedział że egr walniety robiłem adaptacje jakąś wlacz zapłon na ile wyłącz zgas odpal itp ale nie pomogło a co do map sensor to nie wiem czy padł w sumie już zainwestowalem 600 zł bez rezultatu, wiem że mógłbym kupić czujniki wałków nowa przepustnice map sensor ale to by było około 400 zł ( mówię o używanej przepustnicy) a święta oda wydatków mam aż nadto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 Wyjęta żarówka checka ? To chyba auto było do sprzedaży przygotowane... Falowane obrotów koledzy już opisali. Wypadanie zapłonów może być spowodowane nagarem na grzybkach zaworów (dość powszechna usterka w pierwszych lacetti) Sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach zanim się zacznie dalej inwestować w całą elektrykę. I przede wszystkim sprawdzać wszystko na benzynie, a nie na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek1108 Napisano 7 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2017 Pomoże ktoś z kablem vag niby go przerobiłem ale chyba coś nie tak bo nie łączy się z Chevrolet Explorer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.