wladmar Napisano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 2 minuty temu, Manx napisał: Tani samochód, to i obsługa jego po taniości... Oczywiście. Tani, badziewny samochód to nie tylko kiepska jakość samego auta, ale i kiepska jakość obsługi w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 8 godzin temu, wladmar napisał: W prywatnym mam tak samo. We flocie jeden przyjazd assistance w ciągu roku, a ASO Dacii ma wszystko gdzieś. "Nie mamy lawety" i koniec rozmowy. ale to kto w końcu przyjeżdżał z assistance: floty, ASO czy ubezpieczenia ? Dziwne, żeby ASO miało jakieś ograniczenia dla nowych aut ...we flocie/firmie leasingowej, pewnie od umowy zależy. My testowaliśmy na jednym aucie to 5x w roku przyjeżdzali bez problemu z autem zastępczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 7 godzin temu, sherif napisał: ale to kto w końcu przyjeżdżał z assistance: floty, ASO czy ubezpieczenia ? Raz TU, potem laweta na własny koszt. Dacia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 2 godziny temu, wladmar napisał: Raz TU, potem laweta na własny koszt. Dacia. W TU to norma, że są ograniczenia ilościowe lub kwotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 4 minuty temu, sherif napisał: W TU to norma, że są ograniczenia ilościowe lub kwotowe. Ja o tym wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.