Skocz do zawartości

Mazda 6 MY 2018


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Zapowiada sie ciekawe auto. Dodali silnik z cx9 2.5T 250PS

Mazda jest firma ktora slucha spolecznosci uzytkownikow. W nowej cx5 zszokowalo mnie to ze poprawiono wszystkie rzeczy ktore denerwowaly mnie w poprzedniku. Skoro to juz 3cia wersja tego modelu mazdy 6 a tak w zasadzie to 4ta bo w 2017 tez bylo pare poprawek, moze byc ciekawa alternatywa dla konkurentow

5-burlappcar-mazda6-2018.jpg

Mazda-6-2018-800-03.jpg

1-burlappcar-mazda6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardoz udany lifting - 6 wygląda jak świeży model :ok: . Uważam, że do początku zrobili tak udany design, że pomimo kilku lat na rynku ten samochód nadal się nie opatrzył i nadal wygląda ładnie. Jakby cały czas mieli ceny takie jak teraz na wyprzedaży, to może więcej by im się tego sprzedawało w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ciekawie. Tylko znów ta moga na wystające tablety

Dokładnie to samo i mnie wkurza. Jakby wbudowac w deskę nie mogli... Ew. Żeby go można było wyjac i uzywac jako zewnętrzny tablet.

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DZIDA napisał:

Dokładnie to samo i mnie wkurza. Jakby wbudowac w deskę nie mogli... Ew. Żeby go można było wyjac i uzywac jako zewnętrzny tablet.

 

Mercedes wbudował i wygląda jak kupa. 

 

VW ma w konsoli środkowej na wysokości radia i jest niby ok. ale jednak wersja ze sterczącym ekranem jest najlepsza. Mam porównanie w VAGu oraz BMW i wersja BMW mi dużo bardziej odpowiada w użytkowaniu. 

 

Na początku tez myślałem że bez sensu i brzydko ale wychodzi że mają racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

 

Mercedes wbudował i wygląda jak kupa. 

 

VW ma w konsoli środkowej na wysokości radia i jest niby ok. ale jednak wersja ze sterczącym ekranem jest najlepsza. Mam porównanie w VAGu oraz BMW i wersja BMW mi dużo bardziej odpowiada w użytkowaniu. 

 

Na początku tez myślałem że bez sensu i brzydko ale wychodzi że mają racje.

NIe samym Mercedesem ...  przez poprzednie lata masę firm wbudowywało ekrany i o ile było to w górnej części konsoli było to wygodne, funkcjonalne i ładnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, sherif napisał:

NIe samym Mercedesem ...  przez poprzednie lata masę firm wbudowywało ekrany i o ile było to w górnej części konsoli było to wygodne, funkcjonalne i ładnie wyglądało.

przykład z mercedesa:

lepiej wbudowane?

2017-mercedes-e-class-8-ecf1d9a6,910,500

 

czy dolepione na siłę na gume do żucia?

652baf9099ebd4dba5d60a0a635b75f9.jpg

 

gla-interieur-w600xh0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, lisik napisał:

Juz sa silniki 2.5 i ceny nie odbiegaja znacznie od 2.0. Poza tym UE zniosla clo na japonczyki. 

 

Cło może EU zniosła, ale akcyzę nadal mamy swoją (dużą na auta pow. 2l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, grogi napisał:

 

Gdzieś mi się opatrzyło, że te auta rdzewieją przez transport morski... Ile w tym prawdy?!

 

Ta... a te z Korei jakoś nie rdzewieją. Może w szczelniejsze kontenery je pakują :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sherif napisał:

Wygląda ciekawie. Tylko znów ta moga na wystające tablety :(

Jest mniej estetycznie niż ekran zabudowany w kokpicie, ale jeśli ten ekran dzięki temu jest naprawdę wyżej, to ma to sens. Niestety wtedy obudowanie takiego wyżej umieszczonego ekranu powodowałoby że kokpit byłby strasznie ciężki wizualnie. Żle jeśli ekran wcale nie jest wyżej a mimo to wystaje, bo to wtedy tylko pusta moda niczemu nie służąca. 

Wyżej i bliżej ekran= zerkając np na nawigację na krócej odrywasz wzrok od drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

Niestety wtedy obudowanie takiego wyżej umieszczonego ekranu powodowałoby że kokpit byłby strasznie ciężki wizualnie.

 

Ten właśnie błąd popełnił Mercedes. :(

 

2 minuty temu, Manx napisał:

Wyżej i bliżej ekran= zerkając np na nawigację na krócej odrywasz wzrok od drogi.

 

Dokładnie tak to działa.

 

Ekran wyżej ale nie zabudowywać lub "head up display" to jest rozwiązanie. :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

Jest mniej estetycznie niż ekran zabudowany w kokpicie, ale jeśli ten ekran dzięki temu jest naprawdę wyżej, to ma to sens. Niestety wtedy obudowanie takiego wyżej umieszczonego ekranu powodowałoby że kokpit byłby strasznie ciężki wizualnie. Żle jeśli ekran wcale nie jest wyżej a mimo to wystaje, bo to wtedy tylko pusta moda niczemu nie służąca. 

Wyżej i bliżej ekran= zerkając np na nawigację na krócej odrywasz wzrok od drogi.

dopuściłbym  wystający ekran z tego zdjęcia:

5-burlappcar-mazda6-2018.jpg

 pod warunkiem żę w rzeczywistości by się składał i chował :] Tak jak bodajże w Audi A8 D3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

 

Ten właśnie błąd popełnił Mercedes. :(

 

 

Dokładnie tak to działa.

 

Ekran wyżej ale nie zabudowywać lub "head up display" to jest rozwiązanie. :oki:

Mam nadzieję, że za parę lat jak będę zmieniał samochód na kolejny, head up z nawigacją będzie już standardem nawet w kompaktach.

 

A dla tych co nie zniosą wystających ekranów z żadną cenę, to są VW, Seat, Skoda - tam wystających ekranów nie ma (uważam, że ekrany są tam wręcz za nisko, dużo poniżej linii wzroku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Manx napisał:

Mam nadzieję, że za parę lat jak będę zmieniał samochód na kolejny, head up z nawigacją będzie już standardem nawet w kompaktach.

 

A dla tych co nie zniosą wystających ekranów z żadną cenę, to są VW, Seat, Skoda - tam wystających ekranów nie ma (uważam, że ekrany są tam wręcz za nisko, dużo poniżej linii wzroku)

 

Ale nawigację możesz mieć też na zegarach. Ekran środkowy to w sumie tylko interface do multimediów - a tych nie musisz przecież obsługiwać w czasie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, grogi napisał:

 

Ale nawigację możesz mieć też na zegarach. Ekran środkowy to w sumie tylko interface do multimediów - a tych nie musisz przecież obsługiwać w czasie jazdy.

Jeżeli nie ma się tam aktywnej nawigacji, to faktycznie podczas jazdy jest on bezużyteczny i tam nawet nie zerkam. Jeśli jest nawigacja to już inna para kaloszy i czasem się tam spogląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Manx napisał:

A dla tych co nie zniosą wystających ekranów z żadną cenę, to są VW, Seat, Skoda - tam wystających ekranów nie ma (uważam, że ekrany są tam wręcz za nisko, dużo poniżej linii wzroku)

 

Mam właśnie dużą Navi w VAGu i... jej wysokość wkurza strasznie. W mieście można spojrzeć ale przy większych prędkościach naprawdę czuć ile czasu wymaga obniżenie wzroku, odczytanie informacji i powrót wzrokiem na drogę.  

 

Niby ułamki sekund ale powstaje pewien odczuwalny dyskomfort. Wyświetlacz w zegarach pomaga ale w sumie poco wtedy duży, skoro i tak drażni. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

 

Cło może EU zniosła, ale akcyzę nadal mamy swoją (dużą na auta pow. 2l)

Akcyza 13.6 ale tak na japonskie jak i niemieckie. Clo bylo 10% wiec nie jest zle, poza tym mazda nie miala nawet z clem wysrubowanych cen. Honda jest drozsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Manx napisał:

Jest mniej estetycznie niż ekran zabudowany w kokpicie, ale jeśli ten ekran dzięki temu jest naprawdę wyżej, to ma to sens. Niestety wtedy obudowanie takiego wyżej umieszczonego ekranu powodowałoby że kokpit byłby strasznie ciężki wizualnie. Żle jeśli ekran wcale nie jest wyżej a mimo to wystaje, bo to wtedy tylko pusta moda niczemu nie służąca. 

Wyżej i bliżej ekran= zerkając np na nawigację na krócej odrywasz wzrok od drogi.

Sporo aut ma powtórzone komunikaty navi na zegarach, na które się patrzy. Ekran na górze deski też jest dobrze widoczny, mimo że jest te kilka cm niżej niż ten "doklejony". Jedynie w niektórych VAGacg jest mniej wygodne, bo ekran jest znacznie niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co on ma sie chować?
Po to że jezeli jego brzydota jest spowodowana tym ze sie zamyka to jestem w stanie zrozumiec przyczynę brzydoty...
Natomiast jezeli sie nie zamyka tylko jest tak na stałe to nie rozumiem takiego rozwiązania

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, DZIDA napisał:

Po to że jezeli jego brzydota jest spowodowana tym ze sie zamyka to jestem w stanie zrozumiec przyczynę brzydoty...
Natomiast jezeli sie nie zamyka tylko jest tak na stałe to nie rozumiem takiego rozwiązania

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

Czyli bys go schowal i tak jeździł?  Rozumiem, ze sluzy tylko do navigacji, ale jezel masa innych funkcji jest obslugiwana przez ten ekran, to imo bez sensu go chowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bys go schowal i tak jeździł?  Rozumiem, ze sluzy tylko do navigacji, ale jezel masa innych funkcji jest obslugiwana przez ten ekran, to imo bez sensu go chowac.

Nie chodzi o to ze bym chowal tylko o to ze zaakceptuje brzydote wynikajaca z jego okreslonej funkcjonalności czyli np. Jest brzydki dlatego ze musi byc tak a nie inaczej zamontowany gdyz sie automatycznie zamyka po wyjeciu kluczyka. Nie akceptuje brzydoty wynikającej wyłącznie z braku pomysłu na ladniejsze zamontowanie. A patrzac na wiekszosc modeli aut z zamontowanymi tabletami to wygladaja one jakby wyprodukowali auto bez niego a końcowego montażu tableta dokonywalo ASO w pospiechu szukajac na niego miejsce bo za 5 minut przychodzi klyent po odbior auta. I potem wyglada to tak jakby szwagier zdzisiek blachowkretami przykrecil go gdzies tam na pałę do deski rozdzielczej.

Przeciez takie wystające gowno psuje cala płynna linie deski

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.01.2018 o 10:41, sherif napisał:

Wygląda ciekawie. Tylko znów ta moga na wystające tablety :(

 

To nie moda tylko obowiązek aby każdy nowy samochód w USA posiadał kamerę cofania …i tutaj nie wiem na pewno, ale kieruję się logiką… widoczną za każdym razem kiedy wrzucasz wsteczny. Dlatego (?) np. Audi zastąpiło znikające w obrysie deski wyświetlacze i uraczyło klientów przytwierdzonymi na sztywno, wzorem tych z Mercedesa.

 

Nie podejrzewam aby producenci narażali się na koszty, więc dostosowali resztę świata do przepisów Wujka Sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, camel00 napisał:

 

To nie moda tylko obowiązek aby każdy nowy samochód w USA posiadał kamerę cofania …i tutaj nie wiem na pewno, ale kieruję się logiką… widoczną za każdym razem kiedy wrzucasz wsteczny. Dlatego (?) np. Audi zastąpiło znikające w obrysie deski wyświetlacze i uraczyło klientów przytwierdzonymi na sztywno, wzorem tych z Mercedesa.

 

Nie podejrzewam aby producenci narażali się na koszty, więc dostosowali resztę świata do przepisów Wujka Sama.

Super tylko dlaczego nie zrobić wbudowanej ... W Volvo mam dość wysoką deskę i wyoblenie na długości wyświetlacza, jest dobrze widoczny i nie wystaje niczym tablet.

To co piszesz by miało sens, gdyby wyswietlacze od kamery integrowali  w lusterku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ZUBERTO napisał:

Dlaczego zakładasz, że @kanu o dane techniczne chodziło, a nie o wygląd?

Gdy porówna się stosunek czasu, jaki się spędza jadąc autem do czasu, jaki się spędza patrząc na nie, to raczej to pierwsze przeważa. Stąd wniosek, że dane techniczne są istotniejsze.

Chociaż przyznaję, że posłużyłem się kolejnym założeniem o tych czasach - zatem mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kanu napisał:

Mazda praktycznie nic nie daje gratis... taka filozofia marki ponoć...

Ta filozofia obowiązuje tak długo jak oni są w PL. Kupowałem w 2008 i już tak było, ostatnio robiliśmy obchód po salonach i nadal tak jest. W ciągu roku to nawet dywanika gumowego nie dadzą. Przy wyprzedaży rocznika zwykle dostanie się u nich co najwyżej opony zimowe za złotówkę.

Jak zacznie się marudzić konkurencyjna marka (np. Mitsubishi, Suzuki) dała lepszą ofertę, to zacznie handlowiec gadać o porównaniu z markami premium. Oni się uważają za premium- jak mój brat mieszkający w Australii to usłyszał, to się roześmiał, bo tam Mazda to takie premium jak u nas Skoda czy Hultaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Manx napisał:

Ta filozofia obowiązuje tak długo jak oni są w PL. Kupowałem w 2008 i już tak było, ostatnio robiliśmy obchód po salonach i nadal tak jest. W ciągu roku to nawet dywanika gumowego nie dadzą. Przy wyprzedaży rocznika zwykle dostanie się u nich co najwyżej opony zimowe za złotówkę.

Jak zacznie się marudzić konkurencyjna marka (np. Mitsubishi, Suzuki) dała lepszą ofertę, to zacznie handlowiec gadać o porównaniu z markami premium. Oni się uważają za premium- jak mój brat mieszkający w Australii to usłyszał, to się roześmiał, bo tam Mazda to takie premium jak u nas Skoda czy Hultaj :)

taka gada szmatka o premium :) handlowiec gada do mnie, że marka premium to ja mu mówię to niech Pan idzie do salonu Bmw popatrzy jak tam to wszystko wygląda . Następnie wróci do swojego salonu mazdy i wtedy możemy o premium porozmawiać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.