Rylu Napisano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Siemka, Jeździ ktoś takim zestawem? W benzynie TCT? Coś jak dsg? A w dieslu? Skłaniam się ku benzynie, tylko znaleźć coś w wersji sport i fajnym wyposażeniem to jakiś cud... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 mam mito z tct 1.4 140KM, dobrze zmienia biegu, płynnie, multitronic z audi to to nie jest ale daje rade, jeżdziłem też giuliettą 1.75tbi z tct, i tak miałem wrażenie że znacznie lepiej ta skrzynia sobie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konar Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 Czesc, Ja mam 1.4TB 170 z TCT. Nalatane 80kkm. Super fajna skrzynia, Wg mnie pracuje troszke toporniej niz DSG ( chodzi o zmiane biegow) ale rownie szbko. Ale przewidywanie zmainy kolejnego biegu wypada tutaj duuuuzo lepiej. Co fajne w trybie "D" ( Dynamic) redukuje utrzymujac obroty w zakresie wysokiego momentu ( z czym DSG ma problem) . Generalnie polecam. PS. Specyficzne dla tej skrzyni sa slyszlne "szmery" sprzegiel przy niskich biegach i malo dynamicznej jezdzie ( np. korek) po prostu TTM i nie naezy sie przejmowac. Moja zona na tyle kocha to auto, ze nastepna bedzie Julka 1,75 TB :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 19 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 żona jeździ 1.4 tct 170km i IMO przyjemniej jeździło się manualem w tym modelu. porównuje to do automatu 8-io biegowego od ZF - jest przepaść. Mimo, że jest wygoda w miescie drugi raz bym nie kupił giulietty z taką skrzynią. ta skrzynia wcale nie zmienia biegów jakoś szybko, szarpie przy zmianach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Dnia 19.02.2018 o 11:18, krzychuk napisał: żona jeździ 1.4 tct 170km i IMO przyjemniej jeździło się manualem w tym modelu. porównuje to do automatu 8-io biegowego od ZF - jest przepaść. Mimo, że jest wygoda w miescie drugi raz bym nie kupił giulietty z taką skrzynią. ta skrzynia wcale nie zmienia biegów jakoś szybko, szarpie przy zmianach odgrzewam temat. okazuje się, że prawdopodobnie od samego początku mieliśmy uszkodzony/źle skalibrowany zespół sprzęgieł. końcem 2019 przy niebotycznym przebiegu 35tys km padło to to i po wymianie na nowe sprzęgło - zamiennik LUK, ta skrzynia wreszcie zaczęła zmieniać biegi płynnie. różnica miedzy klasycznym ZF 8-biegowym dalej jest zauważalan, ale wreszcie przestała denerwować. Koszt sprzegła 2,5kpln + wymiana (nie wymieni tego przecietny "kowal" bo trzeba mieć specjalne narzędzie) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 @krzychuk Dobrze , że odkopałeś. Przynajmniej jakiś ruch tutaj się zrobił . Używacie skrzyni również w trybie manualnym? Czy tylko do zabawy bo tak automat rozleniwia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 17 godzin temu, stig napisał: @krzychuk Dobrze , że odkopałeś. Przynajmniej jakiś ruch tutaj się zrobił . Używacie skrzyni również w trybie manualnym? Czy tylko do zabawy bo tak automat rozleniwia ... 99,9% czasu jeździ to w trybie full automat z DNA ustawionym na Neutral. zmiana ręczna w warunkach miejskich nie jest do niczego potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.