wesol Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. Kilka pytań związanych z tym autem: - raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L - jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy - auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka?? Nie chce DSG , tylko manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Mamy w pracy CC MY15 z TDI 190KM, często jeżdżę tym autem. Jak dla mnie jest mocno przeciętne z nudnym wnętrzem. Auto jest 4 miejscowe. Silnik TDI jak dla mnie to kiepski wybór, szczególnie do miasta albo nie jedzie albo po redukcji (DSG) wyrywa. Jak na razie do 70kkm poza przeglądami był na jakieś akcji serwisowej oraz dwa razy nie chciał odpalić (zmienili aku). Jak na VW całkiem wygodne siedzenia obite alkantrą, dość komfortowy na trasie. Zdecydowanie lepiej jeżdziło mi się Arteonem z 2.0 TSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 4 godziny temu, wesol napisał: Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. Kilka pytań związanych z tym autem: - raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L - jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy - auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka?? Nie chce DSG , tylko manual. kolega mial 2.0 tsi poprawiony z 2012 1wlasciciel 60kkm przebieg bezwypadek i rok temu sprzedawal i zaczal od 65 a sprzedal za 42. Masakra. Kazdy tylko o ten olej pytal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 13 godzin temu, wesol napisał: Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. Kilka pytań związanych z tym autem: - raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L - jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy - auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka?? Nie chce DSG , tylko manual. b6 i b7 różnią się kosmetycznie. Ale można powiedzieć że wnętrze b7 jest oparte na CC. TDI CR jest bezproblemowe wiec imho lepiej brać diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 21 godzin temu, wesol napisał: Nie chce DSG , tylko manual. CC nie jeździłem, ale mam teraz służbowego Arteona i wybrałem TSI, bo diesel nie bardzo pasował mi do tego samochodu, poza tym był zwyczajnie głośny. Miałem 3 sluzbowe Paski z CR 170 i z żadnym nie było problemu. Ale przebiegi też niewielkie bo max 40 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Nietuzinkowe auto to np mustang a nie passat, nawet cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Godzinę temu, simek18 napisał: Nietuzinkowe auto to np mustang a nie passat, nawet cc Zgadzam się z Tobą. Dlatego luźno myśle o Pasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 4 godziny temu, wesol napisał: Zgadzam się z Tobą. Dlatego luźno myśle o Pasku. To pomysl o mustangu, np moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 20 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2018 Mam CC 1.4 TSI 2014 DSG 150km po sofie na 195km. Przebiegu mam 161 tys i jedyna awarią jaką wystąpiła to pompa wody jęczała. W serii słabo to jeździło po programie jest przyjemniej. Żona ma B8 2.0TDi i znacznie częściej woli korzystać z mojego samochodu, który jak twierdzi lepiej się prowadzi. Mnie jedynie drażni mały otwór bagażnika i brak kilku gadgetów, które oferuje B8. Z pewnością kolejnym samochodem będzie Arteon w TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 20 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2018 Dnia 18.07.2018 o 09:54, wesol napisał: Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. Kilka pytań związanych z tym autem: - raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L - jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy - auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka?? Nie chce DSG , tylko manual. 2014 1.4TSI brak jakichkolwiek ubytków oleju, wymiana co 30 tyś zgodnie z ASO i żadnych dolewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.