bielaPL Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Wymieniali mi ostatnio zacisk w fiacie bravo z tylu. Po odbiorze hamulec jest miekki i nie łapie od góry tylko od połowy wcisniecia. W poniedziałek to będę reklamował. Pytanie co tam zepsuli? Jakieś odpowietrzenie czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Jeżeli to była tylko wymiana zacisku to objawy wskazują na powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Godzinę temu, amazaque napisał: Jeżeli to była tylko wymiana zacisku to objawy wskazują na powietrze. Albo na razie jest miękki i wraca. Pojeździj z tydzień dwa, jeśli nie ustąpi to wtedy reklamuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Godzinę temu, Cinek napisał: Albo na razie jest miękki i wraca. Pojeździj z tydzień dwa, jeśli nie ustąpi to wtedy reklamuj. Samo ma się odpowietrzyć/naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 14 minut temu, volf6 napisał: Samo ma się odpowietrzyć/naprawić? Nie piszę o odpowietrzeniu. Gdyby wszystkie awarie hamulców się do tego sprowadzały życie byłoby śliczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Wymieniali mi ostatnio zacisk w fiacie bravo z tylu. Po odbiorze hamulec jest miekki i nie łapie od góry tylko od połowy wcisniecia. W poniedziałek to będę reklamował. Pytanie co tam zepsuli? Jakieś odpowietrzenie czy co?Źle odpowietrzony zacisk lub w zależności od konstrukcji zacisku tłoczek schowany za głęboko i jeszcze nie "przeskoczył" spróbuj zaciągnąć ręczny do oporu jednocześnie wciskając hamulec nożny do oporu i tak kilka razy, jeżeli tu tkwi problem to po takim zabiegu poczujesz, że pedał znowu stawia opór wysoko i jest twardszy i już będzie ok, a jeżeli to nie pomoże to zacisk zapowietrzony i trzeba jechać i kazać poprawić.Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 4 godziny temu, bielaPL napisał: Wymieniali mi ostatnio zacisk w fiacie bravo z tylu. Po odbiorze hamulec jest miekki i nie łapie od góry tylko od połowy wcisniecia. W poniedziałek to będę reklamował. Pytanie co tam zepsuli? Jakieś odpowietrzenie czy co? Tylne zaciski ze zintegrowanym ręcznym czasem ciężko odpowietrzyć za pierwszym razem, bo powietrze gromadzi się w tłoczku i wtedy trzeba pojeździć i powtórzyć. Ewentualnie przyzwyczaiłeś się to wysokiego pedału hamulca, gdy zacisk wcześniej stał dęba, a teraz bierze tak, jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Tylne zaciski ze zintegrowanym ręcznym czasem ciężko odpowietrzyć za pierwszym razem, bo powietrze gromadzi się w tłoczku i wtedy trzeba pojeździć i powtórzyć. Ewentualnie przyzwyczaiłeś się to wysokiego pedału hamulca, gdy zacisk wcześniej stał dęba, a teraz bierze tak, jak powinien.Nie. Mam go od 10 lat i zawsze było ok . Dzięki wszystkim za rady. Wiem już jak gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 4 godziny temu, kaczorek79 napisał: Tylne zaciski ze zintegrowanym ręcznym czasem ciężko odpowietrzyć za pierwszym razem, bo powietrze gromadzi się w tłoczku i wtedy trzeba pojeździć i powtórzyć. Ewentualnie przyzwyczaiłeś się to wysokiego pedału hamulca, gdy zacisk wcześniej stał dęba, a teraz bierze tak, jak powinien. Dokładnie. Niektórzy producenci dają sprzedają takie zaciski napełnione płynem w celu uniknięcia problemu. A ta jazda to najlepiej na dziurawej drodze - wibracje sprzyjają uwolnieniu powietrza z tłoczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.