yaboll Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 Dzień dobry, cześć i czołem To mój pierwszy post po dłuugiej przerwie... Na gwałt potrzebuję sensownego auta klasy C-D ze skrzynią automatyczną, z benzynowym silnikiem dobrze znoszącym LPG - i tu wchodzi w grę Bravo. 2010 rok, 157 kkm, T-Jet 120, z Austrii, skrzynia Dualogic. Miało nie być już nigdy Fiata, ale tak na prawdę nie ma co kupić, same szroty lub silniki nie za bardzo do gazu a ja nie mam możliwości szukać... Wszystko było by OK, bo auto od przyjaciela bliskiej rodziny, podobno serwisowane do końca w ASO i ładnie utrzymane, powrót na austriackich blachach i inne bajery ;). Cena też znośna, nie polska-komisowa ale sensownie skalkulowana, tylko niepokoi mnie zrobotyzowana skrzynia. Dotychczas jedyne doświadczenie z robotami to był Peugeot 301 z wypożyczalni na wakacjach - tragedia, mordęga, tak to działało. Zmiana biegów trwała wieczność, wolna reakcja na kick down, no i to szarpanie. A jak to jeździ w Bravo ? I czy ta skrzynia jest na bazie słynnej M32 czy już na fiatowskiej serii C ? Jak z awaryjnością serwomechanizmów i sterowania ? O innych bolączkach/wadach Bravo jestem już poinformowany, tylko o skrzyni mało opinii (cóż, mało tych aut z A/T na drogach) a jeśli już, to ludzie popadają w skrajności. Z góry dzięki za wszelkie info, szczególnie posiadaczy Dualogika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 Dzień dobry, cześć i czołem To mój pierwszy post po dłuugiej przerwie...Wszelki duch! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 Cuda się zdarzają, do Faktu na pierwszą stronę to się nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 @bochumil kiedyś coś wspomniał o bravo z dualem . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Tak, każdy odradza, zwłaszcza w serwisie w którym wymieniam olej (byłe ASO). Poza tym, warto zarejestrować się na lpg-forum.pl i zadać pytanie o możliwość zagazowania t-jeta w dual-logicu. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez bochumil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 Zarejestrowałem się i przeszukałem odmęty nuovabravoklub - faktycznie, szału nie ma z tą skrzynią. Cóż, 400 km to w mojej obecnej sytuacji ciut za daleko. Jakby stało bliżej to bym podjechał i zobaczył, bo bez jazdy próbnej nie kupię. LPG to nie problem w tym silniku, wbrew temu co się czasami w sieci wypisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Września 2019 Udostępnij Napisano 1 Września 2019 (edytowane) Dnia 28.08.2019 o 16:30, spavatch napisał: Wszelki duch! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W LFS zagramy ? Co do skrzyni to jedynie pamietam filmik z forum osoby porównującej Mito z TCT do Bravo właśnie w tej wersji i nie była ta osoba zachwycona tą skrzynią . Edytowane 1 Września 2019 przez stig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Września 2019 Udostępnij Napisano 1 Września 2019 W LFS zagramy ? No kurde! :DWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 3 Września 2019 Udostępnij Napisano 3 Września 2019 LPG to nie problem w tym silniku, wbrew temu co się czasami w sieci wypisuje. Problem jest z dobrym ustawieniem instalki. Do dziś spotykam się z postami o tym że ktoś założył gaz i ma problem z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 Jak gaz instaluje za 2000 zł Cytryn&Gumiak, to faktycznie, problemy są pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Dnia 3.09.2019 o 06:07, bielaPL napisał: Problem jest z dobrym ustawieniem instalki. Do dziś spotykam się z postami o tym że ktoś założył gaz i ma problem z odpalaniem. Nie instalowałbym bez strojenia przy pomocy sondy AFR. W Mito olałem temat. Regularnie schodzę ze spalaniem w okolice 6,5 i nie chcę nic dokładać mimo, że robię 22kkm rocznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 Jak gaz instaluje za 2000 zł Cytryn&Gumiak, to faktycznie, problemy są pewne.Ja dałem więcej 9 lat temu i polecany i nie poradził sobie. Po prostu go to przerosło takie zachowanie auta. A jeździł ze mną na trasy stroic nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 4 Września 2019 Udostępnij Napisano 4 Września 2019 A im młodszy 1.4tjet tym nowsza norma, małe dotryski i itp. Sterownik jest czuły na nie wielkie zmiany korekt rzędu nawet +/-5%. W starym 1.2 16v silnik pracował bez problemu i nie wyrzucał Check-a na rozjazdach rzędu +/-15% bez żadnych następstw na PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.