Skocz do zawartości

Leon 4 ceny od 69.700 zł


Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, sdss napisał:

 

Kiedyś kebab kosztował 5 zł,  dziś 10zl i więcej, wielkość ta sama, smak podobny a cena razy dwa. Ktoś mi powie dlaczego teraz muszę płacić dwa razy więcej? 


Pisałem tylko o sobie, że dla mnie ta cena jest stanowczo za duża. Jak ktoś chce i ma na to przeznaczoną kasę to niech płaci za Leona ile chce. Obawiam się tylko, że takich jak ja będzie więcej. Dodatkowo sieć sprzedaży Seata jest taka sobie. 3 miesiące temu dałem za nowego kompakta z dobrym wyposażeniem 70kzl i dla mnie była to ostateczna cena jaką mogłem zapłacić za nowe auto tej wielkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, pejus1982 napisał:


Pisałem tylko o sobie, że dla mnie ta cena jest stanowczo za duża. Jak ktoś chce i ma na to przeznaczoną kasę to niech płaci za Leona ile chce. Obawiam się tylko, że takich jak ja będzie więcej. Dodatkowo sieć sprzedaży Seata jest taka sobie. 3 miesiące temu dałem za nowego kompakta z dobrym wyposażeniem 70kzl i dla mnie była to ostateczna cena jaką mogłem zapłacić za nowe auto tej wielkości.

 

Otoz to :ok: W tej chwili wszystkie moje potrzeby motoryzacyjne zalatwia Astra J za mniej niz 60kPLN.

Jak przyjdzie czas na zmiane, to obawiam sie, ze bedzie trzeba wylozyc min 75-80kPLN zeby nie stracic na osiagach i komforcie.

Mnie nie bawia motoryzacyjne nownki, gadzety, multimedia, bo auto robi raptem 15kkm rocznie a do wydawania dodatkowej kasy mam inne hobby ;)

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Otoz to :ok: W tej chwili wszystkie moje potrzeby motoryzacyjne zalatwia Astra J za mniej niz 60kPLN.

Jak przyjdzie czas na zmiane, to obawiam sie, ze bedzie trzeba wylozyc min 75-80kPLN zeby nie stracic na osiagach i komforcie.

Mnie nie bawia motoryzacyjne nownki, gadzety, multimedia, bo auto robi raptem 15kkm rocznie a do wydawania dodatkowej kasy mam inne hobby ;)

 

Ja też staram się kupić auto, które spełni moje oczekiwania, a nie wydrenuje kieszeni.

Nie interesuje mnie to, że dany model może mieć w opcji bardziej zaawansowane funkcje.

Biorę tylko to, co naprawdę mi jest potrzebne :ok:

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, rwIcIk napisał:

Ja też staram się kupić auto, które spełni moje oczekiwania, a nie wydrenuje kieszeni.

Nie interesuje mnie to, że dany model może mieć w opcji bardziej zaawansowane funkcje.

Biorę tylko to, co naprawdę mi jest potrzebne :ok:

 

Chyba jak każdy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sdss napisał:

Chyba jak każdy? 

No chyba nie.

Większość nie posiadających DG raczej kupuje małe auta słabych marek, co widać po statystykach rejestracji.

Wypasione fury jednak idą w koszty działalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, rwIcIk napisał:

No chyba nie.

Większość nie posiadających DG raczej kupuje małe auta słabych marek, co widać po statystykach rejestracji.

Wypasione fury jednak idą w koszty działalności.

Przecież auto na DG nie jest za darmo.

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sdss napisał:

Przecież auto na DG nie jest za darmo.

No nie, ale statystycznie lepsze fury kupuje się na DG. Więc pewnie mają większe możliwości sfinansowania droższych aut.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, rwIcIk napisał:

Ja też staram się kupić auto, które spełni moje oczekiwania, a nie wydrenuje kieszeni.

Nie interesuje mnie to, że dany model może mieć w opcji bardziej zaawansowane funkcje.

Biorę tylko to, co naprawdę mi jest potrzebne :ok:

 

Bardziej zaawansowane funkcje biora teoretycy forumowi i garstka osob konfigururuje wszystko na maksa. Powtorze po raz kolejny wiekszosc aut to zwykla wersja wyposazenia plus jakies pakiety jak to w VAG jakis komfort, parkowanie itd. Nawet w mojej starej robocie jak zle wynegocjowali to brali BMW 3ki z plastikowa kierownica i manualem. Dla ak to niewiarygodne no ale tak jest. Obserwuje sobie aukcje poleasingowe PKO BP chcialem kupic 330 uzywane bo takie mialem sluzbowe ale nie da sie! Same 318i albo 320d.

 

VAG moze miec duzo ale czy ma? Niekoniecznie wystarczy zobaczyc jakie golfy sa na ototo. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, rwIcIk napisał:

No nie, ale statystycznie lepsze fury kupuje się na DG. Więc pewnie mają większe możliwości sfinansowania droższych aut.

 

 

Bo Kowalski kupuję Dacię Duster, Tipo, Astrę, Yarisa, Fabię,Sportagę - auta raczej do 100kzł. Jak auto do miasta to segment B lub C i wtedy raczej granicą jest kwota 65-70kzł. Jak auto ma być troszkę bardziej ''prestiżowe'' to wtedy Kia Sportage, Tucson itp. Natomiast Audi Q5 czy inne beemki lub merce to idą na firmę bo jest TANIEJ. Nie wiem czemu kolega @sdss tego nie rozumie. Nikt nie pisze, że mając firmę jest różowo i kasa wpada drzwiami i oknami, ale w Polsce właściciele firm kupują statystycznie najlepsze auta. Zawsze coś tam odliczą - wiem bo brat kupuję Mercedesy GLC, GLE i zawsze mówi mi ile realnie to auto będzie go kosztować. ZAWSZE jest taniej niż gdybym to ja jako osoba fizyczna kupiła takie auto. Amen.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Bardziej zaawansowane funkcje biora teoretycy forumowi i garstka osob konfigururuje wszystko na maksa. Powtorze po raz kolejny wiekszosc aut to zwykla wersja wyposazenia plus jakies pakiety jak to w VAG jakis komfort, parkowanie itd. Nawet w mojej starej robocie jak zle wynegocjowali to brali BMW 3ki z plastikowa kierownica i manualem. Dla ak to niewiarygodne no ale tak jest. Obserwuje sobie aukcje poleasingowe PKO BP chcialem kupic 330 uzywane bo takie mialem sluzbowe ale nie da sie! Same 318i albo 320d.

 

VAG moze miec duzo ale czy ma? Niekoniecznie wystarczy zobaczyc jakie golfy sa na ototo. 

 

Szukałeś chyba ostatnio auta DO $$$

Podobnie kolega też chciał wejść w temat najtańszej 5er

Przecież dobrze wiesz jak to działa w firmach, masz limit i sobie szukasz największego prestiżu typu biznes edition 318d, więc nie wiem skąd zaskoczenie

 

Ja mam praktycznie większość kliknieta w opcjach, muszę poprosić o zmianę tytułu nad nickiem

 

Może poczekamy na opinie eksperta[mention=191642]prawoimotoryzacja[/mention]

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hefi 

15892067711463052968677912880593.jpg.57891ffce895604b462692b5563fa1df.jpg

 

Dzisiaj jezdze takim 

Nawet chwili bym sie nie stanawial czy brać takiego golasa za 120 czy wypasionego Leona za 108 

 

:)

 

Jestem pod  pozytywnym wrażeniem 

dopisze ze jednak trójka  niezależnie od generacji daje lepszą radość z jazdy od 5 

Edytowane przez Marcin79
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Ja też staram się kupić auto, które spełni moje oczekiwania, a nie wydrenuje kieszeni.

Nie interesuje mnie to, że dany model może mieć w opcji bardziej zaawansowane funkcje.

Biorę tylko to, co naprawdę mi jest potrzebne :ok:

 

Tylko to jest tak ze niby te dodatkowe fanaberie stają się standartem i potem sobie człowiek nie wyobraża jak mozna było jezdzisz bez nich :)

 

np szyby elektryczne , po  co mi przecież Korby daja radę 

np klima , po co mi przecież mam wszystkie szyby elektryczne 

 

:)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Marcin79 napisał:

Tylko to jest tak ze niby te dodatkowe fanaberie stają się standartem i potem sobie człowiek nie wyobraża jak mozna było jezdzisz bez nich :)

np szyby elektryczne , po  co mi przecież Korby daja radę 

np klima , po co mi przecież mam wszystkie szyby elektryczne 

Z biegiem lat tak się dzieje.

Obecnie nie wyobrażam sobie auta bez szyb elektrycznych, centralnego zamka, klimy, bluetooth do telefonu, tempomatu - to wyposażeni podstawowe ;]

No i jak dla mnie musi być z automatem. Ceny rosną, więc następne auto pewnie będzie segment mniejsze, ale z automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pejus1982 napisał:

 

Bo Kowalski kupuję Dacię Duster, Tipo, Astrę, Yarisa, Fabię,Sportagę - auta raczej do 100kzł. Jak auto do miasta to segment B lub C i wtedy raczej granicą jest kwota 65-70kzł. Jak auto ma być troszkę bardziej ''prestiżowe'' to wtedy Kia Sportage, Tucson itp. Natomiast Audi Q5 czy inne beemki lub merce to idą na firmę bo jest TANIEJ. Nie wiem czemu kolega @sdss tego nie rozumie. Nikt nie pisze, że mając firmę jest różowo i kasa wpada drzwiami i oknami, ale w Polsce właściciele firm kupują statystycznie najlepsze auta. Zawsze coś tam odliczą - wiem bo brat kupuję Mercedesy GLC, GLE i zawsze mówi mi ile realnie to auto będzie go kosztować. ZAWSZE jest taniej niż gdybym to ja jako osoba fizyczna kupiła takie auto. Amen.

Albo kogoś stać albo nie stać,  to czy ktoś ma firmę  nie ma znaczenia. Inna kwestia to różnica w zamożności ludzi prowadzących biznes i pracujących na etatach.

 

Powstał  mit, że jak się ma firmę to wszystko ma się za darmo bo się  w koszty wrzuci. 

 

 

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.05.2020 o 18:41, rwIcIk napisał:

Nie każdy ich potrzebuje, nie każdego stać. Jeżdżę głównie po mieście i dla mnie najważniejszy jest komfort.

Płacę za auto gotówką. A Koreńczyk daje wszystko, co potrzebuję za akceptowalną cenę. Nie muszę iść na kompromis, co z wypasu mam wziąć.

 

Dlatego tak jak powtarzam, że każdy ma własne kryteria najlepszego samochodu dla siebie. Ja oceniając dany model oceniam go w oderwaniu od "ograniczeń kowalskiego", a oceniam go całościowo. Stąd są takie różnice w opiniach. Koreańczycy zrobili niesamowity postęp przez ostatnią dekadę i nikt tego nie neguje.

 

22 godziny temu, Kiwal napisał:

Zostało jeszcze. Nie ma szklanego dachu za 4500, nie ma jakiś pakietów premium itp.

Tak samo wyposażonego....hmmm identycznie to się nie da bo każdy ma trochę inne pakiety, gadgety. Ale ogólnie za 1er albo A3 cennikowo wychodzi ok 150-160 tys. Przynajmniej w BMW minus 20% i mamy cenę Leona. Dlatego napisałem że ta cena katalogowa jest na poziomie transakcyjnej premium.
Ps.nie mam pojęcia jaki rabat dają w Seacie.
PS2. Fajny test Leona umieścili niedawno na YT na kanale autogeflugt

 

Pakiet premium? W Leonie nie jest dostępny żaden pakiet premium...

 

Gdzie dają na 1 20% rabatu? Na Audi dostaniesz max 10% rabatu, o ile tyle. Nie sądzę, aby nowe Audi A3 lub BMW 1 mogło być w podobnej cenie do Leona. Na Leona pewnie będzie z 5% rabatu. Jeżeli cena miałaby być podobna, to nie ma co się zastanawiać i wybór jest jednoznaczny.

 

PS.2 Oglądałem - trochę błędów tam było.

 

22 godziny temu, Cinos napisał:

ale nawigacja w VW a w Korei to co innego, zegary w VW to co innego niż w Korei, wykończenie w Korei to co innego niż w VW

dąc dalej w kwestii bezpieczeństwa i eksploatacji, zawsze mnie to bawi jak widzę SUVa a hamulce jak z zabawki i zerknąłem na szybko Tiguan w serii ma większe hamulce od Tucsona, DSG vs zwykly automat, tylko niektóre modele posiadają dwa sprzęgła

tam gdzie VW ma statyczne i dynamiczne doświetlanie zakrętów, w Hyundai nawet nie widze AFS w cenniku

front assist w Hyundai w najwyzej wersji w Tiguanie już od Comfortline razem z ACC do 210km/h

blokada mechanizmu różnicowego? brak

aktywne zawieszenie ? brak

podgrzewana przednia szyba? brak

park assist z trailer assist? brak

cyfrowe zegary? brak

fotele z masażem? brak

oświetlenie ambiente czyli podświetlane dekory, klamki wewnątrz, oświetlenie nóg - brak

generalnie patrząc na cenniki Tiguan vs. Tucson to jest przepaść

VW ma dużo więcej, ale oczywiście to idzie razem z ceną

ze swoich prywatnych pieniędzy "gotówki" bym Tucsona nie kupił, bo stosunek, wartości (tego co oferuje do ceny) w porównaniu do VW jest słaby

do tej pory VAG był królem wśród kompaktów i SUVów, jako value/price, ale jeśli pójdzie z SUVami jak poszedł z Octavią/Leonem/Golfem to może Korea wygrać

 

Nic nie ma za darmo. Każdy ma inne oczekiwania. Korea robi wielką pracę, aby gonić konkurentów z Europy, lecz jeszcze trochę im brakuje. Dla mnie są mniej więcej o generację za Europą. Nowy Ceed technologicznie mógł konkurować z Leonem 3, Golfem 7,5, ale teraz znowu VAG im odjechał.

 

22 godziny temu, pejus1982 napisał:

Ciekawe czy producenci aut po przerwie wirusowej zejdą do bardzo niskich cen żeby nakręcić sprzedaż czy też będą trzymać ceny.

 

Wszystko zależy jak duży będzie kryzys finansowy w związku z pandemią. Nie sądzę, aby mieli produkować samochody tylko po to, aby robić na nie duże przeceny. 

 

19 godzin temu, MarcG napisał:

Ja kupiłem sorento z otomoto.

 

Gratulacje! Całkiem udany samochód. Nowe Sorento robi wrażenie!

 

18 godzin temu, hefi napisał:

"zachar" opowiedz lepiej jak to nogi kocem przykrywales bo było Ci za zimno w reno.
W leonie ogrzewanie pewnie jest super emoji23.png

 

Coś jeszcze mądrego chcesz dodać?

 

15 godzin temu, hefi napisał:

Widzę, że jesteś bardzo wrażliwy na krytykę, typowe u podróbek. Kiedyś dojdziesz do tego sam, przychodzi to z doświadczeniem... tymczasem będę Ci w tym pomagał emoji106.png
A tak serio.... przeczytaj dwa razy co publikujesz i się zastanów zanim nacisniesz enter

 

 

Warto zainwestować nie tylko w słownik ortograficzny, ale również w encyklopedię. Sprawdź sobie proszę znaczenie słowa "krytyka", a następnie znaczenia słów: infantylizm, pogarda, cynizm, itd. Z kultury osobistej nie będę wymieniać dalej.

Z doświadczenia przekażę Ci ostatnią radę, do czasu, aż nie poznasz i nie przyswoisz znaczenia słowa "krytyka", pomijaj proszę w swoich wybitnej jakości wypowidziach moją osobę. Dziękuję :)

 

9 godzin temu, rwIcIk napisał:

Warto też mieć na uwadze zdanie innych. Słuchać, czytać nie tylko "dobrych" autorów, ale i zwykłych ludzi. Świat nie jest idealny, jest różnorodny. 

 

Proszę wskaż (zacytuj), w którym momencie ja nie biorę pod uwagę Twojego zdania, neguję je, bądź też krytykuję? Ależ oczywiście, że jest różnorodny i czy ja to neguję?

 

8 godzin temu, sdss napisał:

Cały czas są, na jesienią mocno się zastanawiałem, był to jedyny SUV jakiego testowałem i który się dobrze prowdzaił na autobanie 😂🤪

 

Co ostatecznie kupiłeś?

 

3 godziny temu, pejus1982 napisał:


Pisałem tylko o sobie, że dla mnie ta cena jest stanowczo za duża. Jak ktoś chce i ma na to przeznaczoną kasę to niech płaci za Leona ile chce. Obawiam się tylko, że takich jak ja będzie więcej. Dodatkowo sieć sprzedaży Seata jest taka sobie. 3 miesiące temu dałem za nowego kompakta z dobrym wyposażeniem 70kzl i dla mnie była to ostateczna cena jaką mogłem zapłacić za nowe auto tej wielkości.

 

Wszystko zależy jak nam Covid da popalić. Do tej pory głównie sprzedawały się Leony 1.4 125 FR/Xccellnce za ok. 90 tys zł. W takiej specyfikacji najczęściej był kupowany Leon 3.

 

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Otoz to :ok: W tej chwili wszystkie moje potrzeby motoryzacyjne zalatwia Astra J za mniej niz 60kPLN.

Jak przyjdzie czas na zmiane, to obawiam sie, ze bedzie trzeba wylozyc min 75-80kPLN zeby nie stracic na osiagach i komforcie.

Mnie nie bawia motoryzacyjne nownki, gadzety, multimedia, bo auto robi raptem 15kkm rocznie a do wydawania dodatkowej kasy mam inne hobby ;)

 

 

Może się okazać, że Twoja Astra J jest obecnie niewiele mniej warta niż cena za którą ją kupiłeś. Samochody używane bardzo podrożały. Każdy ma inne priorytety, a oferty Astry J sedan chyba nic nie przebije już nigdy...

 

27 minut temu, Marcin79 napisał:

@hefi 

15892067711463052968677912880593.jpg.57891ffce895604b462692b5563fa1df.jpg

 

Dzisiaj jezdze takim 

Nawet chwili bym sie nie stanawial czy brać takiego golasa za 120 czy wypasionego Leona za 108 

:)

Jestem pod  pozytywnym wrażeniem 

dopisze ze jednak trójka  niezależnie od generacji daje lepszą radość z jazdy od 5 

 

Tylko sam wiesz, że w tej cenie wiele elementów wyposażenia w BMW wymaga dopłaty. BMW doposażone do poziomu tego Leona kosztuje ok. 210 tys zł katalogowo, po rabacie ok. 170 tys zł. Bądźmy obiektywni!  Sam robiłem konfigurację taką racjonalną na G21 318i i bez 200 tys zł katalogowo nie ma szans. Zobacz też koszt ubezpieczenia, przeglądów, przedłużenia gwarancji, itd. 

 

Co nie zmienia faktu, że taka 3 "biedna" za 140 tys zł jest bardzo dobrą opcją! Ja mam tylko obawę jak tym się jeździ w zimę bez XD?

 

9 minut temu, rwIcIk napisał:

Z biegiem lat tak się dzieje.

Obecnie nie wyobrażam sobie auta bez szyb elektrycznych, centralnego zamka, klimy, bluetooth do telefonu, tempomatu - to wyposażeni podstawowe ;]

No i jak dla mnie musi być z automatem. Ceny rosną, więc następne auto pewnie będzie segment mniejsze, ale z automatem.

Oby tylko covid nas do tego nie zmusił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sdss napisał:

Albo kogoś stać albo nie stać,  to czy ktoś ma firmę  nie ma znaczenia. Inna kwestia to różnica w zamożności ludzi prowadzących biznes i pracujących na etatach.

 

To nie tak :ok: Kupujac auto na firme, mozesz sobie pozwolic na wiecej bo ok 30% sie "zwroci" w podatkach....

Wiec kupujac auto za 100kPLN, realnie bedzie Cie kosztowac 70k, nie mowiac juz o kosztach paliwa, przegladow, itp.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To nie tak :ok: Kupujac auto na firme, mozesz sobie pozwolic na wiecej bo ok 30% sie "zwroci" w podatkach....

Wiec kupujac auto za 100kPLN, realnie bedzie Cie kosztowac 70k, nie mowiac juz o kosztach paliwa, przegladow, itp.

Czyli prowadzacy dział. gosp. z założenia zarabia lepiej niż nie-prowadzacy dział gosp? Takie założenie głównie dotyczy dużych firm, a nie jednoosobowych dział gosp

 

1. Możesz odliczyć połowę vatu, ale cały musisz oddać po sprzedaży auta.

2. Leasing też kosztuje,

3. Popatrz na koszty działalności a osób zatrudnionych oraz na odp.

4. Aby Ci się cokolwiek zwróciło musisz mieć dochody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, prawoimotoryzacja napisał:

Czyli prowadzacy dział. gosp. z założenia zarabia lepiej niż nie-prowadzacy dział gosp? Takie założenie głównie dotyczy dużych firm, a nie jednoosobowych dział gosp

 

1. Możesz odliczyć połowę vatu, ale cały musisz oddać po sprzedaży auta.

2. Leasing też kosztuje,

3. Popatrz na koszty działalności a osób zatrudnionych oraz na odp.

4. Aby Ci się cokolwiek zwróciło musisz mieć dochody...

 

Moja zona przez ostatnie 4 lata prowadzila DG, wiec wiem jak to jest :ok: Co nie zmienia faktu, ze auto za 100kPLN realnie wychodzi ok 70k...

Odnosnie zwrotu VATu to kwotowo wychodzi praktycznie na to samo, bo auto po kilku latach jest warte polowe tego co nowe.

Poza tym jak nie wciagniesz w srodku trwale po leasingu (wykupisz na osobe prywatna), to nie musisz odprowadzac VAT i dochodowki przy sprzedazy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Moja zona przez ostatnie 4 lata prowadzila DG, wiec wiem jak to jest :ok: Co nie zmienia faktu, ze auto za 100kPLN realnie wychodzi ok 70k...

Odnosnie zwrotu VATu to kwotowo wychodzi praktycznie na to samo, bo auto po kilku latach jest warte polowe tego co nowe.

Poza tym jak nie wciagniesz w srodku trwale po leasingu (wykupisz na osobe prywatna), to nie musisz odprowadzac VAT i dochodowki przy sprzedazy ;)

 

Wszystko  zależy od tego jak długo chcesz autem jeździć, gdyż po 3 latach leasingu sprzedając go musisz oddać ten VAT. 

Co do wykupu, tutaj jest już raczej jednoznaczna linia, iż można sprzedać bez dochodówki. Będąc VATowcem i tak te VAT oddajesz...

Co nie zmienia faktu, iż przy DG auto faktycznie wychodzi taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

To nie tak :ok: Kupujac auto na firme, mozesz sobie pozwolic na wiecej bo ok 30% sie "zwroci" w podatkach....

Wiec kupujac auto za 100kPLN, realnie bedzie Cie kosztowac 70k, nie mowiac juz o kosztach paliwa, przegladow, itp.

Zgadza się, ale musisz Cię być stać na te 70%. Powyżej 150tys zł i tak jest klops, chyba, że Twoje auto to np bankowóz 😁😂😂🤣

 

Za 10 lat ktoś napisze w 2020 leon kosztował 70tys, było tanio teraz 150 podstawa i ma pół cylindra i ma więcej miejsca niż SuperB, kiedyś to były auta 😁😂😂🤣

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Co nie zmienia faktu, że taka 3 "biedna" za 140 tys zł jest bardzo dobrą opcją! Ja mam tylko obawę jak tym się jeździ w zimę bez XD?

Serio? to wychodzi ze bez 4x4 już nie da się jezdzic? I ESP, ASR ani tym podobno nie dzialaja w BMW 3?

 

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Nowy Ceed technologicznie mógł konkurować z Leonem 3, Golfem 7,5, ale teraz znowu VAG im odjechał.

Tu z ciekawości pytam, czym im odjechal? o jakim to zaawansowaniu technologicznym mowa?

 

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

Tylko to jest tak ze niby te dodatkowe fanaberie stają się standartem i potem sobie człowiek nie wyobraża jak mozna było jezdzisz bez nich :)

 

np szyby elektryczne , po  co mi przecież Korby daja radę 

np klima , po co mi przecież mam wszystkie szyby elektryczne 

 

:)

 

Te "standardy" o których piszesz to ma konik w mercu z lat 60tych. plus automat. To nie sa standardy, to są zamierzchłe standardy.

 

Pytanie bardziej jest takie, po co Ci lane assist, szklany dach, 20 calowe felgi, elektryczna klapa, automatyczne parkowanie, pseudoledowe reflektory, start-stop, silnik diesla :hehe:

Ja osobiście zrezygnowałbym z automatycznej klimy.

 

1 godzinę temu, rwIcIk napisał:

Z biegiem lat tak się dzieje.

Obecnie nie wyobrażam sobie auta bez szyb elektrycznych, centralnego zamka, klimy, bluetooth do telefonu, tempomatu - to wyposażeni podstawowe ;]

No i jak dla mnie musi być z automatem. Ceny rosną, więc następne auto pewnie będzie segment mniejsze, ale z automatem.

 

A to w sumie …. nie wystarczałaby Ci "doposażona" Astra F/G, Vectra A/B w automacie? Z radiem chinczykiem z bluetoothem i ekranem z wbudowana nawigacja i pilotem? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, gregoryj napisał:

 

A to w sumie …. nie wystarczałaby Ci "doposażona" Astra F/G, Vectra A/B w automacie? Z radiem chinczykiem z bluetoothem i ekranem z wbudowana nawigacja i pilotem? ;]

Nie.

Po pierwsze nie chcę już niskich aut - wzrok słaby i muszę siedzieć wyżej, by mnie nie oślepiali, a i lepsze to na kręgosłup i stawy.

Po drugie mam zasadę, że kupuję nowe. biedne, ale nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rwIcIk napisał:

Nie.

Po pierwsze nie chcę już niskich aut - wzrok słaby i muszę siedzieć wyżej, by mnie nie oślepiali, a i lepsze to na kręgosłup i stawy.

Po drugie mam zasadę, że kupuję nowe. biedne, ale nowe.

 

Nowe? Nie ma problemu ;]

Astra - demo

 

Wiec cos podobnego może by się znalazło z CRV, Rav czy tym podobnych podwyższonych autek ;] Albo Van

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, gregoryj napisał:

 

Nowe? Nie ma problemu ;]

Astra - demo

 

Wiec cos podobnego może by się znalazło z CRV, Rav czy tym podobnych podwyższonych autek ;] Albo Van

Moja była Astra z 99 r. Jeszcze jeździ :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Wszystko zależy jak nam Covid da popalić. Do tej pory głównie sprzedawały się Leony 1.4 125 FR/Xccellnce za ok. 90 tys zł. W takiej specyfikacji najczęściej był kupowany Leon 3

90 tys zł to katalog. A realnie sprzedawały się za max 75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Auto z placu czy pod zamówienie? Oferta rewelacyjna!

 

 

Z placu czy pod zamówienie? do tej pory najlepsze oferty na Leona widziałem na 12-15%.

Z placu. Pojechałem po Leona do Białegostoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Auto z placu czy pod zamówienie? Oferta rewelacyjna!

 

 

Z placu czy pod zamówienie? do tej pory najlepsze oferty na Leona widziałem na 12-15%.

Na placu mieli tylko 1.4/125km a ja zamówiłem 150km na którego dali 14% nie licząc comfort+ o wartości 6800zł

Edytowane przez gzes
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Niezle na ibize nie bylo rabatu byla tylko za wyprzedaz rocznika dolozyli zimowki i czujniki parkowania.

2015 rok grudzień. Cennikowo 107. Oddali za 87 + zimowki. 

1.4 125 były ponad dyche tańsze. 

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gzes napisał:

Na planu mieli tylko 1.4/125km a ja zamówiłem 150km na którego dali 14% nie licząc comfort+ o wartości 6800zł

 

Mega ładnie! Przy takim wzroście cen używek, to spadek wartości będzie jeszcze milszy!

 

Godzinę temu, sdss napisał:

2015 rok grudzień. Cennikowo 107. Oddali za 87 + zimowki. 

1.4 125 były ponad dyche tańsze. 

5 lat temu... Po lifcie ceny mocno poszły do góry. Oferta super, tak czy inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.