marek_lbn Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Cześć. Czy w silniku 1,2 8v z p1 można wrzucić górę z 16v? Jak to wygląda ze strony technicznej? Np. rozrząd, pompa, itp. Oczywiście komp, wiązka i co jeszcze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu_Zett Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Mozna, ale po co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 9, 2020 Author Share Posted August 9, 2020 4 godziny temu, Lesiu_Zett napisał: Mozna, ale po co? Bo 16V daje większe możliwości. Czyli góra 16V jest p&p z dołem 8V? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 8 godzin temu, marek_lbn napisał: Bo 16V daje większe możliwości. Czyli góra 16V jest p&p z dołem 8V? To wsadzaj od razu 16v, przy aktualnych cenach tych silników, wsadzanie góry od 16v do dołu 8v Imo mija się z celem - tak jak @Lesiu_Zett pisze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 W samochodzie już jest 1,2 8v. Czyli lepiej będzie wrzucić cały silnik czy może lepiej dłubnąć trochę 8v? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 @marek_lbn słupek na znanym portalu widziałem nawet za 400zl. Jeżeli masz dobre szrott w okolicy możesz wyszarpac taka 16 spokojnie do ceny na gębę... Myślę że głowica i cała zabawa będzie nie bardzo opłacalna. (1000zl) w stosunku do słupka (400w górę) wybór należy do ciebie Przykład znaleziony na szybko https://www.olx.pl/oferta/fiat-albea-punto-siena-silnik-1-2-16v-CID5-IDyQbHQ.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 Faktycznie, chyba lepiej będzie dać cały słupek. Ewentualnie dłubać 8v tylko nie wiem czy to opłacalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 1 godzinę temu, marek_lbn napisał: Faktycznie, chyba lepiej będzie dać cały słupek. Ewentualnie dłubać 8v tylko nie wiem czy to opłacalne. Kupiłeś już coś? Z dłubaniem - to pogadaj z bratem, to Ci powie ile wsadził w silnik . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 4 godziny temu, sebaso napisał: Kupiłeś już coś? Z dłubaniem - to pogadaj z bratem, to Ci powie ile wsadził w silnik . Mam na oku. Ogólnie to szukam 16v, ale ciężko z tym. Większość ma 8v. A jeśli chodzi o brata to wiem coś na ten temat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 Szukaj szukaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 39 minut temu, sebaso napisał: Szukaj szukaj Szukam. Chcę wyrobić się przed zimą. Jak coś zobaczysz to daj znać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaso Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 3 minuty temu, marek_lbn napisał: Szukam. Chcę wyrobić się przed zimą. Jak coś zobaczysz to daj znać. Jasne tylko sc, czy cc również ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 Wolę cc. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 16, 2020 Author Share Posted August 16, 2020 Jeszcze mam pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu. Co będzie lepszą/łatwiejszą bazą do swapa na 1,2 16V, CC 700/900 czy SC 1,1 mpi? Szukałem trochę na forum i wydaje mi się, że mpi ale jeszcze wolę dopytać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 Godzinę temu, marek_lbn napisał: Jeszcze mam pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu. Co będzie lepszą/łatwiejszą bazą do swapa na 1,2 16V, CC 700/900 czy SC 1,1 mpi? Szukałem trochę na forum i wydaje mi się, że mpi ale jeszcze wolę dopytać. Najlepszą będzie 1.1 SPI - 90% osprzętu zostaje, wiązka przy osprzęcie MM w 16v będzie tylko kosmetyką A jak CC to wiadomo 1.1 Sporting, ale trafić coś sensownego to loteria, także następną opcją będzie 900 Z 700 będzie najwięcej zabawy z całym osprzętem, a 1.1 MPI zabawy w elektryke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek_lbn Posted August 16, 2020 Author Share Posted August 16, 2020 Ok. Dzięki. Jeżeli nie znajdę nic sensownego po swapie to szukam 1,1 spi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 @Steffan nie wiem jak to teraz wygląda. Ale na YT był gość co szukał po szrotach aut na export za śmieszne pieniądze. Kilka SC Schumacher widziałem i CC sporting też. Może rozgladnij się po de a znajdziesz całe auto nawet i za 200 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HARDTECHNO Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 @Steffan ale chyba van 1.1 śpi bo ma ponoć mocniejsza skrzynie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Dnia 16.08.2020 o 13:35, HARDTECHNO napisał: @Steffan ale chyba van 1.1 śpi bo ma ponoć mocniejsza skrzynie? Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu_Zett Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 6 minut temu, Steffan napisał: Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać I e tym temacie 510 wcale nie jest wytrzymalsza 510 ma bardziej masywny mechanizm różnicowy, wieksze "szersze" koło zębate na nim. Ale choinki biegów "na oko" wyglądają prawie tak samo jak 514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 W dniu 17.08.2020 o 15:13, Steffan napisał: Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać Dwójka! Dwójka!!! Choć i piątkę zajechałem, ale dlatego, że nakrętka wałka się odkręciła.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.