rwIcIk Napisano 8 Września 2020 Udostępnij Napisano 8 Września 2020 U mnie od nowości tak to wygląda. Przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Września 2020 Udostępnij Napisano 8 Września 2020 Abstrahując ze trzeba byc dobrym aby przegapić 1 przegląd ... to za pierwszym razem razem napisał bym pismo z prosba o przywrócenie gwarancji . To ze następne przeglądy były robione terminowo nic nie znaczy bo przecież klient został poinformowany o utracie . Co do reszty dyskisji na 3 strony to pitolenie o leasingu. Proste auto w leasing jest nasze trzeba tylko placic za ratę , ubezpieczyć z gap , serwisowac w aso a w przypadku szkody naprawiać w Aso. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Września 2020 Udostępnij Napisano 8 Września 2020 20 godzin temu, sherif napisał: a dla 2.0i co 30kkm lub co 2 lata i jak się tu nie pogubić I tak w każdym aucie robię przegląd co rok a wiecej jak 30 tys jednym autem rocznie nie robie . Tzn kia jest na tyle głupie ze ma 30 tys km albo 2 lata... i ostatnio do mnie dzwonili ze mam na przegląd przyjechać... kazałem sprawdzić w u nich w komputerku Kiedy byl ostatni przegląd... sprawdzili i przeprosili. A ksiazki serwisowej nie mam , relikt przeszłości , wszystko jest w komputerze aso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Września 2020 Udostępnij Napisano 8 Września 2020 2 godziny temu, Marcin79 napisał: I tak w każdym aucie robię przegląd co rok a wiecej jak 30 tys jednym autem rocznie nie robie . Tzn kia jest na tyle głupie ze ma 30 tys km albo 2 lata... i ostatnio do mnie dzwonili ze mam na przegląd przyjechać... kazałem sprawdzić w u nich w komputerku Kiedy byl ostatni przegląd... sprawdzili i przeprosili. A ksiazki serwisowej nie mam , relikt przeszłości , wszystko jest w komputerze aso No właśnie ich podeście do klienta kulało i dalej kuleje. Ojca nawet specjalnie nie przeprosili, że jechał na darmo. Dla mnie osobiście to plus, że jest co dwa lata. Ja wolę książkę, bo można na szybko posprawdzać wszystko, do Volvo dostałem, do Skody nie bo nie dają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Września 2020 Udostępnij Napisano 8 Września 2020 11 godzin temu, K3 napisał: Z drugiej strony słyszałem jak gość gadał z leasingiem, co nie chciał dac mu zgody na przegląd 2kkm przed terminem... A gość planował 5kkm zrobić w wakacje... Leasing chciał mu umawiać przegląd w Norwegii co do dnia podczas objazdu Skandynawii... Tylko, że pewnie to był wynajem nie leasing operacyjny. U mnie miałem podobny case, raz wyjeżdzałem na wakacje, zbliżał się przegląd a terminy zwykle +3tyg - nie było problemu z wcześniejszym przeglądem. Podobnie jak miałem zdać auto i wywalało, że trzeba przegląd zrobić - też nie było problemu. Tylko to ich samochód i ich problem, ja mogę jedynie grzecznie przypomnieć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 Dnia 7.09.2020 o 13:54, prawoimotoryzacja napisał: No ale Ci wywala info o konieczności serwisu wraz z podaniem przebiegu/dni, czy nie? Prywatnie u mnie wywala, w leasingowanych służbówkach też i najlepsze jest to, że wielokrotnie jak brałem "dyżurne" to spotkałem się z przekroczeniem przebiegu i robiłem pewnego rodzaju "zadymę", ponieważ nie pojadę czymś takim, a ktoś ma w obowiązku to weryfikować. Wielu pracowników ma w poważaniu co tam "służbowy" gada, inni pewnie nie zwracają uwagi. Też chyba powinienem tak robić i później mówić, że się nie znam. Dnia 7.09.2020 o 13:56, Maciej__ napisał: Ale tak jak mowie, moge to sobie wyzerowac w dowolnej chwili, wiec co by to mialo znaczyc? Nie dryfuj - wiadomo, że można wyzerować, ale to już dorabianie ideologii. To tak w kwestii raportowania serwisu przez samochód. Wyjeżdżając nowym (bądź z ASO) należałoby się spodziewać, że serwis jest poprawnie ustawiony, ponieważ do tego służy i jest jedną z czynności wymaganą przez procedury. Jeżeli było inaczej to należało reagować natychmiast, a nie po takim czasie. Co do prób przywrócenia gwarancji itd. to się nie wypowiadam i pewnie żadne rady na AK w tym nie pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 Dnia 8.09.2020 o 10:33, sherif napisał: Ja wolę książkę, bo można na szybko posprawdzać wszystko, do Volvo dostałem, do Skody nie bo nie dają. Do Skody jest elektroniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 31 minut temu, futrzak napisał: Do Skody jest elektroniczna. z dostępem online dla użytkownika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 6 godzin temu, sherif napisał: z dostępem online dla użytkownika ? Tak, nie pamiętam dokładnie, ale można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.