Skocz do zawartości

Trzęsący się silnik w BMW


Domekk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

To mój pierwszy post, ale Autokącik czytam od wielu, wielu lat. Do tej pory ujeżdżałem Saabinkę 93, ale przeprowadziłem się na drugi koniec świata (Malezja) i muszę kupić coś nowego.

Zastanawiam się nad BMW 320i z 2014 r. luxury line (wg VINu samochód został wyprodukowany w grudniu 2013 r. w RPA). Nalot to ok. 105 tys. KM, cena 38 tys. PLN (po przeliczeniu - czy dobra???).

Jedyny problem jaki zauważyłem (choć nie wiem czy to jest problem czy tak ma ten typ i to jest właśnie pytanie do Was) to, że na biegu jałowym i bez dodawania gazu silnik (N20 2.00 l / 135 kW)  trzęsie się, bardzo szybko wibruje, jakby to był stary diesel, ale co ciekawe, nie jest to odczuwalne w kabinie, tylko wizualnie przy otwartej klapie silnika. Poza tym, kultura pracy zimnego silnika (hałas) jest tragiczna, ale to już wygooglałem, że ten typ tak ma. Niestety przez ostatnie lata samochód nie był serwisowany w BMW. W Saabie nic takiego nie było. Co o tym sądzicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
To mój pierwszy post, ale Autokącik czytam od wielu, wielu lat. Do tej pory ujeżdżałem Saabinkę 93, ale przeprowadziłem się na drugi koniec świata (Malezja) i muszę kupić coś nowego.
Zastanawiam się nad BMW 320i z 2014 r. luxury line (wg VINu samochód został wyprodukowany w grudniu 2013 r. w RPA). Nalot to ok. 105 tys. KM, cena 38 tys. PLN (po przeliczeniu - czy dobra???).
Jedyny problem jaki zauważyłem (choć nie wiem czy to jest problem czy tak ma ten typ i to jest właśnie pytanie do Was) to, że na biegu jałowym i bez dodawania gazu silnik (N20 2.00 l / 135 kW)  trzęsie się, bardzo szybko wibruje, jakby to był stary diesel, ale co ciekawe, nie jest to odczuwalne w kabinie, tylko wizualnie przy otwartej klapie silnika. Poza tym, kultura pracy zimnego silnika (hałas) jest tragiczna, ale to już wygooglałem, że ten typ tak ma. Niestety przez ostatnie lata samochód nie był serwisowany w BMW. W Saabie nic takiego nie było. Co o tym sądzicie???
Co do trzęsienia silnika nie wypowiem się, czy to ok (może poduszka/i silnika do wymiany). Ale ceny nie ma co porównywać. Ja Ci napiszę, że dobra, bo mieszkam w Danii, a tutaj auta są raczej drogie niż tanie. Nic Ci ta wiedza nie da, bo masz inne realia.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Domekk napisał:

Cześć!

To mój pierwszy post, ale Autokącik czytam od wielu, wielu lat. Do tej pory ujeżdżałem Saabinkę 93, ale przeprowadziłem się na drugi koniec świata (Malezja) i muszę kupić coś nowego.

Zastanawiam się nad BMW 320i z 2014 r. luxury line (wg VINu samochód został wyprodukowany w grudniu 2013 r. w RPA). Nalot to ok. 105 tys. KM, cena 38 tys. PLN (po przeliczeniu - czy dobra???).

Jedyny problem jaki zauważyłem (choć nie wiem czy to jest problem czy tak ma ten typ i to jest właśnie pytanie do Was) to, że na biegu jałowym i bez dodawania gazu silnik (N20 2.00 l / 135 kW)  trzęsie się, bardzo szybko wibruje, jakby to był stary diesel, ale co ciekawe, nie jest to odczuwalne w kabinie, tylko wizualnie przy otwartej klapie silnika. Poza tym, kultura pracy zimnego silnika (hałas) jest tragiczna, ale to już wygooglałem, że ten typ tak ma. Niestety przez ostatnie lata samochód nie był serwisowany w BMW. W Saabie nic takiego nie było. Co o tym sądzicie???

Dziwne, miałem 2.0 z 2015 roku 245km i tu jakoś specjalnie nic nie wibrowało. Co prawda mój już poprawiony i wyeliminowano w nim początkowe problemy.   

Silnik w tym roczniku to raczej mina; wpisz w Google bmw n20

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=381730 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/28/2021 at 4:23 PM, Domekk said:

Cześć!

To mój pierwszy post, ale Autokącik czytam od wielu, wielu lat. Do tej pory ujeżdżałem Saabinkę 93, ale przeprowadziłem się na drugi koniec świata (Malezja) i muszę kupić coś nowego.

Zastanawiam się nad BMW 320i z 2014 r. luxury line (wg VINu samochód został wyprodukowany w grudniu 2013 r. w RPA). Nalot to ok. 105 tys. KM, cena 38 tys. PLN (po przeliczeniu - czy dobra???).

Jedyny problem jaki zauważyłem (choć nie wiem czy to jest problem czy tak ma ten typ i to jest właśnie pytanie do Was) to, że na biegu jałowym i bez dodawania gazu silnik (N20 2.00 l / 135 kW)  trzęsie się, bardzo szybko wibruje, jakby to był stary diesel, ale co ciekawe, nie jest to odczuwalne w kabinie, tylko wizualnie przy otwartej klapie silnika. Poza tym, kultura pracy zimnego silnika (hałas) jest tragiczna, ale to już wygooglałem, że ten typ tak ma. Niestety przez ostatnie lata samochód nie był serwisowany w BMW. W Saabie nic takiego nie było. Co o tym sądzicie???

 

Z tego co ja widzialem w Malezji, to bym sobie nie zawracal glowy wynalazkami z EU, tylko bral cos japonskiego ;]

Ewentualnie loklany Proton na licencji Mitsubishi. Tam chyba z 90% aut to auta japonskie, wiec w razie W bedzie latwo ogarnac.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Z tego co ja widzialem w Malezji, to bym sobie nie zawracal glowy wynalazkami z EU, tylko bral cos japonskiego ;]

Ewentualnie loklany Proton na licencji Mitsubishi. Tam chyba z 90% aut to auta japonskie, wiec w razie W bedzie latwo ogarnac.

Właściwie to samo chciałem napisać ale wyszedłem z założenia że nie mój cyrk nie moje małpy ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.