jahooo Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Gość w passacie przy wymijaniu zjechał na mój pas i urwał mi lusterko w Ibizie 2018r. Oczywiście zbiegł. Postanowiłem zgłosić szkodę z AC. Po moich oględzinach wyszło , że szyba porysowana plus odpryski na drzwiach przednich i tylnych. PZU na podstawie wysłanych zdjęć wyceniło 1200zł. Kwota zaniżona jak nic. Jak się za to zabrać.Czy przysłanie rzeczoznawcy to ich obowiązek. Czy do jakiejś kwoty mogą sobie wyceniać na podstawie fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Wstawic na bezgotowke do Aso jak masz taki wariant w AC i zapomniec o temacie 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 8 minut temu, Chalek napisał: Wstawic na bezgotowke do Aso jak masz taki wariant w AC i zapomniec o temacie I jeszcze auto zastępcze na czas naprawy (auto nie nadaje się do ruchu). Zostawiasz w ASO, wyjeżdżasz zastępczym, czekasz na telefon kiedy będzie zrobione. Myślę, że spokojnie z 12-15 kzł TU wyda. I niech płacą, może się oduczą traktować klientów jak idiotów i od razu zaczną proponować sensowne kwoty. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Przede wszystkim pierwsza zaproponowana przez ubezpieczyciela kwota jest zawsze zaniżona. Trzeba ją odrzucić przedstawiając własną kalkulację. Jeżeli nie chcesz się w to bawić, to jak wyżej proponowano, naprawa bezgotówkowa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 43 minutes ago, wladmar said: I jeszcze auto zastępcze na czas naprawy (auto nie nadaje się do ruchu). Zostawiasz w ASO, wyjeżdżasz zastępczym, czekasz na telefon kiedy będzie zrobione. Myślę, że spokojnie z 12-15 kzł TU wyda. I niech płacą, może się oduczą traktować klientów jak idiotów i od razu zaczną proponować sensowne kwoty. Z AC to bym nie byl taki hop do przodu, bo trzeba dobrze sprawdzic co sie kupilo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Z AC to bym nie byl taki hop do przodu, bo trzeba dobrze sprawdzic co sie kupilo No jeżeli autor posta kupic AC w wariancie kosztorysowym do 3-latka to byłby idiotą. Zakładam, że pomyślał o rozliczeniu warsztatowym, wtedy prosto do ASO i nic więcej nie robić.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 9 minut temu, Maciej__ napisał: Z AC to bym nie byl taki hop do przodu, bo trzeba dobrze sprawdzic co sie kupilo Oczywiście, ale zakładamy, że pełny wariant z możliwością naprawy bezgotówkowej w ASO. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Just now, spad said: No jeżeli autor posta kupic AC w wariancie kosztorysowym do 3-latka to byłby idiotą. Zakładam, że pomyślał o rozliczeniu warsztatowym, wtedy prosto do ASO i nic więcej nie robić. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Czasem ktos sie skusi na nizsza cene i nie doczyta, ze jest kosztorys albo warsztat niekoniecznie ASO Nie zauwazylem, ze chodzi o 3-latka, wiec raczej bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 9 minut temu, Maciej__ napisał: Czasem ktos sie skusi na nizsza cene i nie doczyta, ze jest kosztorys albo warsztat niekoniecznie ASO Nie zauwazylem, ze chodzi o 3-latka, wiec raczej bez problemu Plus do tego dochodzi argument, że auto jest jeszcze na gwarancji (przynajmniej nadwozia) i naprawa musi być wykonana zgodnie z technologią producenta. No i raczej przy 3-letnim są pakiety dealerskie, a tam pełne AC jest standardem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STYLON Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Przeczytać jaki pakiet AC się zawarło z ubezpieczycielem i jak jest serwisowy to wstawić do ASO.co do zastępczego to przeczytać w umówię AC jaki wariant się wykupiło. Zawsze pierwszy kosztorys jest niski, aktualnie ubezpieczyciele do takich szkod nie przysyłają swoich likwidatorów. Jak klientowi nie odpowiada kwota zaproponowana ,wybrać warsztat który przedstawi kosztorys i po akceptacji PZU naprawi samochód i przedstawi fakture za naprawę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Może opiszę na swoim przypadku. Pracownik wywinął lusterko w drugą stronę. Ubezpieczyciel wyceniał naprawę że ledwo by starczyło na chińskie z allegro bez podstawowych opcji posiadanych przez uszkodzone - regulacja plus ogrzewanie . Wstawienie do ASO rozwiązało temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2021 Czyli plotki o dobrej zmianie w PZU potwierdzone. Narodowi czempioni się dorwali, inflacja szaleje, a te geniusze wyceniają elektryczne lusterko z migaczem i podgrzewaniem na 217PLN 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2021 17 godzin temu, wladmar napisał: I jeszcze auto zastępcze na czas naprawy (auto nie nadaje się do ruchu). Zostawiasz w ASO, wyjeżdżasz zastępczym, czekasz na telefon kiedy będzie zrobione. Myślę, że spokojnie z 12-15 kzł TU wyda. I niech płacą, może się oduczą traktować klientów jak idiotów i od razu zaczną proponować sensowne kwoty. Nie tylko w komunikacji PZU ma takie praktyki. Tam naprawa bezgotówkowa na podstawie faktury też nie robi na nich wrażenia, dopiero pismo z kancelarii powoduje sensowne ruchy z ich strony. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2021 (edytowane) 18 godzin temu, jahooo napisał: Gość w passacie przy wymijaniu zjechał na mój pas i urwał mi lusterko w Ibizie 2018r. Oczywiście zbiegł. Postanowiłem zgłosić szkodę z AC. Po moich oględzinach wyszło , że szyba porysowana plus odpryski na drzwiach przednich i tylnych. PZU na podstawie wysłanych zdjęć wyceniło 1200zł. Kwota zaniżona jak nic. Jak się za to zabrać.Czy przysłanie rzeczoznawcy to ich obowiązek. Czy do jakiejś kwoty mogą sobie wyceniać na podstawie fotek Zgłosiłeś szkodę, podesłałeś zdjęcia, szkodę wyliczył robot na podstawie analizy zdjęć. W tym piśmie chyba jest coś takiego, że możesz nie przyjąć wyliczenia i wtedy wysyłany jest rzeczoznawca, z tego bym skorzystał Możesz też napisać maila z numerem szkody w temacie i napisać, że nie zgadzasz się z uzyskaną kalkulacją szkody i prosisz o rzeczoznawcę. Edytowane 13 Grudnia 2021 przez analyzer64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2021 18 godzin temu, jahooo napisał: Gość w passacie przy wymijaniu zjechał na mój pas i urwał mi lusterko w Ibizie 2018r. Oczywiście zbiegł. Postanowiłem zgłosić szkodę z AC. Po moich oględzinach wyszło , że szyba porysowana plus odpryski na drzwiach przednich i tylnych. PZU na podstawie wysłanych zdjęć wyceniło 1200zł. Kwota zaniżona jak nic. Jak się za to zabrać.Czy przysłanie rzeczoznawcy to ich obowiązek. Czy do jakiejś kwoty mogą sobie wyceniać na podstawie fotek raczej ASO bezgotówkowo... ja miałem raz furę z OC naprawianą w PZU... myślałem że dostane gotówkowo ze 3-4 tys wycenili na 1,5 tys to oddałem do warsztatu, kosztorys poszedł na 6 + koszta auta zastępczego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2021 20 godzin temu, wladmar napisał: I jeszcze auto zastępcze na czas naprawy (auto nie nadaje się do ruchu). Zostawiasz w ASO, wyjeżdżasz zastępczym, czekasz na telefon kiedy będzie zrobione. Myślę, że spokojnie z 12-15 kzł TU wyda. I niech płacą, może się oduczą traktować klientów jak idiotów i od razu zaczną proponować sensowne kwoty. To jest AC wiec z tym zastepczym bym sie tak nie rozpedzal jesli nie wynika z polisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2021 Godzinę temu, zinger napisał: To jest AC wiec z tym zastepczym bym sie tak nie rozpedzal jesli nie wynika z polisy Jeżeli to pakiet dealerski (auto ma 3 lata), to raczej wszystko powinno tam być. I nawet ochrona zniżek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.