ZUBERTO Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2 godziny temu, bengamin napisał(a): Trzeba z miękkim dowodem jechać na stację diagnostyczną po głupi papierek za 35 PLN i wrócić do wydziału kom Ćwiczyłem w tym roku. Co prawda rejestrację załatwiał dealer i hak też on dokladał nie fabryka montowała, ale nie było czerwonych tablic. Zarejestrowali normalnie, w dniu odbioru zrobiłem u nich na miejscu badanie techniczne na hak, miękki dowód se zatrzymali, twardy dostałem już z wpisanym hakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 47 minut temu, jqr napisał(a): pewnie "przeczekać" - liczyć że sprzedający nie zgłosił zbycia i w przyszłości sprzedać samochód bez rejestracji na siebie a jak przyjdzie zapłacić karę, to "wyciągnąć" plik umów wypisanych co 29 dni 10 godzin temu, Fili_P napisał(a): Czyli? Wy tak serio, czy se jaja robicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 1 minutę temu, ZUBERTO napisał(a): Ćwiczyłem w tym roku. Co prawda rejestrację załatwiał dealer i hak też on dokladał nie fabryka montowała, ale nie było czerwonych tablic. Zarejestrowali normalnie, w dniu odbioru zrobiłem u nich na miejscu badanie techniczne na hak, miękki dowód se zatrzymali, twardy dostałem już z wpisanym hakiem. No ale tu są dwa różne scenariusze, Napisałeś że dealer u Ciebie dokładał hak, a w moim przypadku zamówiłem fabryczny i samochód z fabryki wyjechał z oryginałem który mam wpisany na homologacji producenta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2 minuty temu, bengamin napisał(a): No ale tu są dwa różne scenariusze, Napisałeś że dealer u Ciebie dokładał hak, a w moim przypadku zamówiłem fabryczny i samochód z fabryki wyjechał z oryginałem który mam wpisany na homologacji producenta. Wiem, że deko inny przypadek, ale głupota prawie identyczna. Założę się, że dealer w momencie rejestracji miał już hak zamontowany, miał własną SKP, więc mógł wszelkie papiery złożyć od razu, ale nie da się. Pewnie nr blach w tym wszystkim potrzebne, bo kwity na VIN mogłyby być. Nie muszę chyba mówić jak wyglądał ten przegląd na wpisanie haka w przypadku gdy sami go wcześniej montowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia (edytowane) 20 minut temu, ZUBERTO napisał(a): Wiem, że deko inny przypadek, ale głupota prawie identyczna. Założę się, że dealer w momencie rejestracji miał już hak zamontowany, miał własną SKP, więc mógł wszelkie papiery złożyć od razu, ale nie da się. Pewnie nr blach w tym wszystkim potrzebne, bo kwity na VIN mogłyby być. Nie muszę chyba mówić jak wyglądał ten przegląd na wpisanie haka w przypadku gdy sami go wcześniej montowali? Z racji dużej różnicy w składkach OC/AC zdecydowałem się zarejestrować na "powiat" a nie na "miasto". Niestety do urzędu jest kawałek więc zdecydowałem się załatwić sprawę od razu, szkoda mi czasu znowu tam jeździć. Znajdując najbliższą SKP byłem z powrotem z zaświadczeniem u tej samej Pani w okienku z ciągu niecałych 19 minut ale co ciekawe - Pan sprawdził czy hak wyjeźdża i czy gniazdo działa. Aha, a dlaczego chciałem rejestrować osobiście a nie przez NET? Bo jadąc z tabliczką czekloady tam pozwalają sobie wybrać dostępny numer z puli dostępnych tablic które mają w urzędzie, a mnie zależało na konkretnych cyferkach i literkach Edytowane 19 Stycznia przez bengamin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia W dniu 15.01.2024 o 16:48, jqr napisał(a): mój tata kupił wczoraj auto "do remontu" lub "na części" bez badania technicznego i nie widzę możliwości doprowadzenia go do stanu w którym przejdzie BT w 30dni OC też nie było - zawarł nowe w dniu zakupu rozumiem, że powinien je zarejestrować na siebie, ewentualnie grozi kara jak to sensownie obejść ? to co mi przychodzi do głowy, to złożyć wniosek o rejestrację bez BT, który zostanie odrzucony i przeczekać temat do naprawy, ewentualnie rejestracja czasowa (ale to chyba na 30dni) temat załatwiony "po polsku": sąsiad z końca ulicy, którego psem się kiedyś opiekowałem, okazało się że pracuje na SKP i jak mu opowiedziałem o sprawie, przyszedł wczoraj obejrzeć tego, jak sam powiedział "rarytasa", wziął DR i 100zł i dziś przyniósł podbity do wyswapowania mam pneumatyczne zawieszenie na zwykłe i jak dojdzie, to mam podjechać do niego zrobić zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.