Skocz do zawartości

Corsa e


iwik

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, iwik napisał(a):

Ciąg dalszy "efektu MG4" :

Screenshot_20240330_194820.jpg.28eb219b9ad861b9a90e61278c10b830.jpg

 

Chyba miejskie elektryki w normalnych cenach pojawią się jeszcze zanim VW wypuści id2. 

To jeszcze porównaj sobie jak się jeździ taka Corsą a jak MG. Myślałem o zakupie e-208, MG zmieniło moje myślenie. Także cena to jeden z argumentów ale nadal nie wystarczający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Igorek napisał(a):

To jeszcze porównaj sobie jak się jeździ taka Corsą a jak MG. Myślałem o zakupie e-208, MG zmieniło moje myślenie. Także cena to jeden z argumentów ale nadal nie wystarczający.

Opowiedz nam tą historię 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Igorek napisał(a):

To jeszcze porównaj sobie jak się jeździ taka Corsą a jak MG.

Ale ja nadal nie mam zamiaru kupować miejskiego auta za 130k. A gdybym już taki chciał kupić to raczej byłoby to jakieś polo gti. 

Mówię tylko że jest krok w dobrą stronę, ale dopiero pierwszy krok. Corsa benzynowa kosztuje 80k i to jest poziom cenowy dla miejskiego elektryka, bo technicznie jest to prostsze auto od tej benzynowki (tak, wiem "droga bateria", r&d, "dlaczego nie porównujesz do wersji z automatem", bla bla bla) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mrBEAN napisał(a):

Opowiedz nam tą historię 👍

Nie ma za tym jakiejś wielkiej historii. Przejechałem się MG, poczułem jak jedzie i zrozumiałem co mi nie pasowało w Corsie/208. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, iwik napisał(a):

Ale ja nadal nie mam zamiaru kupować miejskiego auta za 130k. A gdybym już taki chciał kupić to raczej byłoby to jakieś polo gti. 

Mówię tylko że jest krok w dobrą stronę, ale dopiero pierwszy krok. Corsa benzynowa kosztuje 80k i to jest poziom cenowy dla miejskiego elektryka, bo technicznie jest to prostsze auto od tej benzynowki (tak, wiem "droga bateria", r&d, "dlaczego nie porównujesz do wersji z automatem", bla bla bla) 

Zacznijmy od tego, że jako miejskie auto elektryk wygrywa na starcie i taka Corsa czy polo GTI są już na straconej pozycji. Zasięg zupełnie przestaje być problemem, nagrzewanie wnętrza błyskawicznie i często zdalne, przyspieszenie też na wielki plus. Operowanie sprzęgłem w mieście też jest najbardziej problematyczne, więc dodatkowe solidne punkty dla elektryka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, iwik napisał(a):

Ale ja nadal nie mam zamiaru kupować miejskiego auta za 130k. A gdybym już taki chciał kupić to raczej byłoby to jakieś polo gti. 

Mówię tylko że jest krok w dobrą stronę, ale dopiero pierwszy krok. Corsa benzynowa kosztuje 80k i to jest poziom cenowy dla miejskiego elektryka, bo technicznie jest to prostsze auto od tej benzynowki (tak, wiem "droga bateria", r&d, "dlaczego nie porównujesz do wersji z automatem", bla bla bla) 

 

minus dofinasowanie = 100k z automatem, teraz rob porownanie :)

no i jazda EV to bajka do kazdego spalinowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał(a):

Nie ma za tym jakiejś wielkiej historii. Przejechałem się MG, poczułem jak jedzie i zrozumiałem co mi nie pasowało w Corsie/208. 

 

jezdzilem 208 i dla mnie to bylo fajne autko :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Igorek napisał(a):

Zacznijmy od tego, że jako miejskie auto elektryk wygrywa na starcie i taka Corsa czy polo GTI są już na straconej pozycji. Zasięg zupełnie przestaje być problemem, nagrzewanie wnętrza błyskawicznie i często zdalne, przyspieszenie też na wielki plus. Operowanie sprzęgłem w mieście też jest najbardziej problematyczne, więc dodatkowe solidne punkty dla elektryka.

 

corsa benzynowa w miescie ma jakies plusy ????

chyba tylko ze ja slychac z daleka i dziecko ucieknie przed przejechaniem ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, PawelWaw napisał(a):

 

jezdzilem 208 i dla mnie to bylo fajne autko :)

 

Dla mnie znośne, do pewnego czasu. Niestety ten samochód jest ociężały, bo bateria swoje waży a on źle znosi jej obecność. Ta przyjemna zwinność małego peżocika zostaje niestety utracona. Kolejna rzecz to oddawanie mocy. Tryb Eco to nieporozumienie. Normal posiada potężną turbo dziurę. Dopiero Sport daje jakieś tam odczucie w miarę szybkiej reakcji na pedał gazu. Ale prawdziwego trybu sport, takiego skutkującego miłym kopnięciem, to autko w ogóle nie posiada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2024 o 09:58, Igorek napisał(a):

Dla mnie znośne, do pewnego czasu. Niestety ten samochód jest ociężały, bo bateria swoje waży a on źle znosi jej obecność. Ta przyjemna zwinność małego peżocika zostaje niestety utracona. Kolejna rzecz to oddawanie mocy. Tryb Eco to nieporozumienie. Normal posiada potężną turbo dziurę. Dopiero Sport daje jakieś tam odczucie w miarę szybkiej reakcji na pedał gazu. Ale prawdziwego trybu sport, takiego skutkującego miłym kopnięciem, to autko w ogóle nie posiada. 

 

Miałem podobne odczucia, jechało to fajnie, ale na co dzień bym nie chciał ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.