Skocz do zawartości

Do oglądaczy zdjęciowych / prośba o rozkodowanie Vin


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

za jakiś czas rozpoczynam budowę i znalazłem takie coś do jej obsługi. Wiem, że to auto za tygodniówkę AK, ale czy ktoś jest w stanie coś więcej napisać co by bardzo nie wtopić. Chodzi mi głównie o silnik, czy to nie wadliwy AXE (ma ktoś dekoder VIN)

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/skoda-octavia-skoda-octavia-ii-fl-kombi-1-9-tdi-105-km-krajowy-2010r-ID6GkWqn.html?_gl=1*q9prcx*_ga*MTczMDc3MzkyLjE3MDQxMzAxMTE.*_ga_1MNBX75RRH*MTcxMjQ3MDQyMy4xMDEuMS4xNzEyNDcxMTExLjAuMC4w

 

VIN: TMBHS61Z3B2089938

 

@kaczorek79

 

 

 

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roczniku były dwa silniki TDI 105 KM, 1.6 i 1.9. Ten 1.9 to BXE z końca produkcji, który podobno miał już usunięty problem z panewkami.

Poza tym w kombi były montowane wadliwe sprężyny w tylnej osi, zbyt miękkie, ale w ramach gwarancji wymieniali je na twardsze. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, vaz2110 napisał(a):

W tym roczniku były dwa silniki TDI 105 KM, 1.6 i 1.9. Ten 1.9 to BXE z końca produkcji, który podobno miał już usunięty problem z panewkami.

Poza tym w kombi były montowane wadliwe sprężyny w tylnej osi, zbyt miękkie, ale w ramach gwarancji wymieniali je na twardsze. 

 

 

 

Sprezyny do takiej Octavii kosztuja pewnie ze 100PLN, wiec nawet jak sa padniete to sie za grosze wymieni ;)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, vaz2110 napisał(a):

W tym roczniku były dwa silniki TDI 105 KM, 1.6 i 1.9. Ten 1.9 to BXE z końca produkcji, który podobno miał już usunięty problem z panewkami.

Poza tym w kombi były montowane wadliwe sprężyny w tylnej osi, zbyt miękkie, ale w ramach gwarancji wymieniali je na twardsze. 

 

 


To jest rocznik 2010, w 2011 rejestracja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, vaz2110 napisał(a):

W tym roczniku były dwa silniki TDI 105 KM, 1.6 i 1.9. Ten 1.9 to BXE z końca produkcji, który podobno miał już usunięty problem z panewkami.

Poza tym w kombi były montowane wadliwe sprężyny w tylnej osi, zbyt miękkie, ale w ramach gwarancji wymieniali je na twardsze. 

 

 

Podobno. W służbowej octavii z 2010 skończyły się panewki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest wadliwy bxe, to albo silnik ma wymieniony, albo panewki w czas wymienione. One 200 kkm nie dojeżdżały. Zrobić wywiad z właścicielem. Po zakupie można dość tanio panewki wymienić, ewentualnie wysłać próbkę oleju do analizy za 150 zł i mieć pewność, że panewki są całe (albo i nie).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie VAGów. Szef kilkanaście lat temu miał taką Octavię.  1.8 160KM, pełna opcja. Po około  50.000km silnik "eksplodował" i w częściach wylądował na jezdni.  Koszt naprawy wtedy 30.000pln. Po batalii sądowej otrzymał zwrot kosztów wymiany silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.