coderiese Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > uważam tak na podstawie tego ze ponad rok jexdzilem 700 ta, dla mnie > ten co zaprojektował ten silnik powinien go 24h na dob wkładac i > wyciagac przydaloby ci sie troche pokory i tolerancji. a jeszcze wiecej zrozumienia ale trudno, nie mam sily i ochoty kolejnemu mądrali tlumaczyc ze jest inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 nie mam nic do posiadaczy 700, ale uważam ze jest to dziadowskie urzadzenie i tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > uważam tak na podstawie tego ze ponad rok jexdzilem 700 ta, dla mnie > ten co zaprojektował ten silnik powinien go 24h na dob wkładac i > wyciagac wreszcie coś mądrego napisał i tu sie chyba każdy zemna zgodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > wreszcie coś mądrego napisał i tu sie chyba każdy zemna zgodzi Co jak co ale na tym silniku w Bisie dumnie napisane było "Lancia". Zastanawiałem się kiedyż z jakiego modelu go wyciągneli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > uważam tak na podstawie tego ze ponad rok jexdzilem 700 ta, dla mnie > ten co zaprojektował ten silnik powinien go 24h na dob wkładac i > wyciagac A co jest nie tak z wyciąganiem i wkładaniem tego silnika? Ja 2 razy wyciągałem, z czego pierwszy raz... pierwszy raz w życiu. Drugim razem zajęło mi to 1,5 godziny, a zakładanie ok. 2... bez kanału, na parkingu przed blokiem przy 7 stopniowym mrozie Poprostu silnik 700 jest słabszy od 900, ale komentarze że "z gówna bata nie ukręcisz" są śmieszne. Przeważnie jest tak, że człowiek jeździ tym na co go stać. OT. Najbardziej mnie śmieszy jak kolesie, którzy z racji wieku dopiero zrobili prawko, mają 1.1 lub coś więcej pod maską i szydzą z innych, bo za pieniądze starych się bujają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 wyjmij 1,1 albo 1,2 to zobaczysz różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > wyjmij 1,1 albo 1,2 to zobaczysz różnice popieram w 1,1 wymieniałem sprzegło (sam) zajeło mi to dokładnie 5 godzin od wjechania do wyjechania z garażu zrób to w 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Wiem jaka jest różnica, ale nie przesadzajmy! Mogłeś np. napisać, że powinien świece zmieniać 24h na dobe a nie wyjmować silnik... w tej kwestii bym Cię poparł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > popieram > w 1,1 wymieniałem sprzegło (sam) zajeło mi to dokładnie 5 godzin od > wjechania do wyjechania z garażu > zrób to w 700 Bezproblemowo 5 godzin bez kanału. W 700 po uprzednim demontażu puszki filtra powietrza i gaźnika odkręcasz 3 śruby z silnika i bodajże 6 od skrzyni dookoła i sprawa gotowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Witam! > jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości! > Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy > 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi? > Pozdr. bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa. 900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle samo lub nawet mniej od 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze > gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa. > 900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem > latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do > poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym > obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim > zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc > trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle > samo lub nawet mniej od 700 A w dodatku mamy wtedy prawie Punto mk1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 hhe o świecach zapomniałem, ale silnik łatwiej 1,1 wytargac dużo łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > chyba twoj bo moj jest szybki Chyba na podtlenku elpidżi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze > gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa. > 900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem > latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do > poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym > obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim > zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc > trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle > samo lub nawet mniej od 700 Kwintesencja różnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > po prostu 700-tki nie dotyczy definicja dynamiki. auto bardziej kula > się niż jeździ, mimo tego wolę to niż stać na przystanku lub > jeździć zatłoczonym autobusem z kaszlącymi na mnie menelami. > jak się nie ma auta wcale to każde dobre prawdziwa definicja 700 a serio to dla kolegi który zaczał watek... niech lepie kolega pomyśli o Matizie niż o 700 a teraz mnie wszyscy zabiją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > prawdziwa definicja 700 > a serio to dla kolegi który zaczał watek... > niech lepie kolega pomyśli o Matizie niż o 700 > a teraz mnie wszyscy zabiją z racji ceny, to chyba bardziej o tico, niż matizie BTW poza tym nie ma co porównywać fiatowskiej 700 do japońskiej 800 ..to jak piekło, a niebo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aricolin Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > A co jest nie tak z wyciąganiem i wkładaniem tego silnika? Ja 2 razy > wyciągałem, z czego pierwszy raz... pierwszy raz w życiu. Drugim > razem zajęło mi to 1,5 godziny, a zakładanie ok. 2... bez > kanału, na parkingu przed blokiem przy 7 stopniowym mrozie wyjęcie to pikuś wymień pompę cieczy chłodzącej w 700 i zrób to samo w 900 lub 1,1 > Poprostu silnik 700 jest słabszy od 900, ale komentarze że "z gówna > bata nie ukręcisz" są śmieszne. Przeważnie jest tak, że człowiek > jeździ tym na co go stać. true true 2 lata byłem bez wozu i zniżki OC szlag trafił > OT. Najbardziej mnie śmieszy jak kolesie, którzy z racji wieku > dopiero zrobili prawko, mają 1.1 lub coś więcej pod maską i > szydzą z innych, bo za pieniądze starych się bujają pójdą na swoje to zaczną trochę szanować wybory innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voytec126 Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > za to niektore mialy szyberdach w ramach rekompensaty za silnik Czyżby to jakaś aluzja była?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kropekkk18 Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Czyżby to jakaś aluzja była?? Gdziez by tam poprostu mi sie nasuneło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aricolin Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > z racji ceny, to chyba bardziej o tico, niż matizie > BTW poza tym nie ma co porównywać fiatowskiej 700 do japońskiej 800 > ..to jak piekło, a niebo e tam koreany są do kitu rudy za szybko bierze i są takie jakieś fuj włochom trzeba przybić brawo blaszka nawet po 10 latach pod chmurką nieruszona no i mają fajniejsze oblicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berus87 Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Cóż, ja proponuję poczekać i doskładać troszeczkę pieniędzy i kupić 900. Jestem szczęśliwym posiadaczem 900 ale miałem okazję trochę pojeździć 700 - nie nadaje się ona ani do wyprzedzania, ani do przyspieszania pod górkę. Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delay Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Witam! > jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości! > Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy > 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi? > Pozdr. 700-ruszająć spod świateł robisz kangury 900- ten problem juz znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Ty ale ja mam ponad 30 lat seja kupiłem za swoje i za swoje go dłubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 nie wazne na czym wazne ze na kresce niszczy serje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aricolin Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Ty ale ja mam ponad 30 lat seja kupiłem za swoje i za swoje go dłubie więc powyższe stwierdzenia się ciebie nie tyczą powodzenia w dłubaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > e tam koreany są do kitu rudy za szybko bierze i są takie jakieś fuj > włochom trzeba przybić brawo blaszka nawet po 10 latach pod > chmurką nieruszona no i mają fajniejsze oblicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pogrzebacz Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > Witam! > jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości! > Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy > 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi? > Pozdr. na co dzień śmigam agenciną , nic do 700 - tek nie mam , ale jak będe zmieniał to napewno nie na 900 sc, cc ani ani 1100 tylko jak już to jakieś , 1,2 punto 75 KM , jeżdzilem troche sejakiem 0,9 fakt 4 garnki to nie dwa dynamika 5 biegów robią swoje, ale co to za przesiadka z agenta na takie samo autko tylko z większym motorkiem 0,9 , prawda jest taka że ani to ani to nie jedzie , a 1,2 już tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > na co dzień śmigam agenciną , nic do 700 - tek nie mam , ale jak > będe zmieniał to napewno nie na 900 sc, cc ani ani 1100 tylko > jak już to jakieś , 1,2 punto 75 KM , jeżdzilem troche > sejakiem 0,9 fakt 4 garnki to nie dwa dynamika 5 biegów robią > swoje, ale co to za przesiadka z agenta na takie samo autko > tylko z większym motorkiem 0,9 , prawda jest taka że ani to > ani to nie jedzie , a 1,2 już tak A ja słyszałem że 1.2 też nie jedzie...mowa o serii 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpb Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Hmmm... powiem tak... jeżdżę 700 do pracy i nawet daje radę... zużycie jednak przy tym "dawaniu rady" dochodzi mi do 9l/100... Gdybym zainwestował w 900 to teraz pewnie już bym wyszedł na swoje z racji mniejszego zużycia paliwa przy tym samym tempie (dynamice) podróżowania. Czyli 700 jest ok żeby się toczyć, ale żeby jechać polecałbym minimum 900... zresztą zacząłem już proces pod tytułem "odkładam na swapa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinpoz Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 cc 700 no cóż ryk jakby miał 300km a tu tylko 30km. wyprzedzanie to wielki problem. szczególnie gdy się rozpędzamy z 80 do 100 elastyczność do d... ale coż ważne że jeździ I tak czasem jest szybszy niż 09 a nawet 1.1 kiedyś na autostardzie wyprzedaliśmy 1.1. Wszystko zależy od kierowcy można się wlecz i smigać 700 wiadomo astonomicznych prędkości nie osiąga ale lepsze niż seria malec pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > cc 700 no cóż ryk jakby miał 300km a tu tylko 30km. wyprzedzanie to > wielki problem. szczególnie gdy się rozpędzamy z 80 do 100 > elastyczność do d... ale coż ważne że jeździ > I tak czasem jest szybszy niż 09 a nawet 1.1 kiedyś na autostardzie > wyprzedaliśmy 1.1. Wszystko zależy od kierowcy można się wlecz > i smigać 700 wiadomo astonomicznych prędkości nie osiąga ale > lepsze niż seria malec > pozdrawiam Zgadza się 700-ka wyprzedzi 1100 pod warunkiem, że ten drugi stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 Kup taką 700tę z zajeżdzonym (zepsutym zatartym) silnikiem , a dobra blachą za 1500 zł, Potem dołóż 3500-4000pln na swap i będziesz miał 1.2 brykę pożerającą większośc seryjnych padak na ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edek Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 704 co tu powiedzieć. Cudów nie ma. Konstrukcja silnika obmyślona w latach 70 jako Maluch 650, potem przerobiona na Bisa 700, a w końcu trafiła do CC 704. Podsumowując ponad 30 lat ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 29 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2006 > nie wazne na czym wazne ze na kresce niszczy serje chyba "serie" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okocimbir Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Witam! > jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości! > Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy > 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi? > Pozdr. Roznice zaczynaja sie jak jeszcze auto stoi z zapalononym silnikiem. Pozniej im dalej w las tym wiecej roznic. Trudno znalezc zalete ktora 700 gorowalaby nad 900 bo nawet zuzycie paliwa jest wyzsze w 700. Jedyne co przychodzi mi do glowy to to ze w 700 lzej sie kreci kiera i lzej wchodza biegi wiec jezeli dla kogos sa to decydujace kryteria to moze zastanowic sie nad 700 Jesli chodzi o niezawodnosc czy zawodnosc to 700 sprawia zdecydowanie wiecej problemow (teraz mam na topie problem z odpalaniem zimnego silnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kkkkkk112 Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Roznice zaczynaja sie jak jeszcze auto stoi z zapalononym silnikiem. > Pozniej im dalej w las tym wiecej roznic. Trudno znalezc zalete > ktora 700 gorowalaby nad 900 bo nawet zuzycie paliwa jest wyzsze > w 700. Jedyne co przychodzi mi do glowy to to ze w 700 lzej sie > kreci kiera i lzej wchodza biegi wiec jezeli dla kogos sa to > decydujace kryteria to moze zastanowic sie nad 700 > Jesli chodzi o niezawodnosc czy zawodnosc to 700 sprawia zdecydowanie > wiecej problemow (teraz mam na topie problem z odpalaniem > zimnego silnika). Co do spalania się nie zgodzę, na benzynie (aisan) wychodziło mi kiedyś średnio 5 litrów, a na trasie nawet 4. Oczywiście przy spokojnej jeździe i raczej wątpie że 900 zejdzie poniżej tego progu. Tak jako sprostowanie Ale nie ma o czym mówić 900 i 700 to jak niebo i ziemia. Chodź 700 też da się jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 700 to zło !! jezdziłem 700 tydzien czasu i zaraz swapowalem na 1,1 700 kupiłem tylko dlatego ze były tanie i zarazem wiedziałem ze bede swapowal swap z 700 na 900/1,1 nie jest wcale dorgi bo nie wiedziec czemu idzie dobrze sprzedac skrzynie i silnik z 700 potem troszke dołozyc i swap jak mazenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinpoz Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 Jedyna różnica to że 700 ma seryjne kute tłoki porażka i jak tu z niej cuś wykrzesać tylko turbo lub kompresorek ale to jest pozbawione sensu chyba że ma się sporo kasy i chęci aby dłubać przy agencie. A 700 z Aisanem to chyba nie da się wogóle stuningować. A jak już co pierwsze by poszło to gażnik na Webera lub Fosa. A później można zwróćic się do Świątka i może coś wykąbinuj i jakieś sportowe wałeczki znajdzie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Jedyna różnica to że 700 ma seryjne kute tłoki Skąd bierzesz takie informacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Skąd bierzesz takie informacje? to kolega o tym nie wie.... podobno trombion o tym w miescie ze prawie najszybsze są 700setki wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 se te wałeczki wytocz, taki sam eekt bedzie co być kupił produkt zachodniej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > to kolega o tym nie wie.... > podobno trombion o tym w miescie ze prawie najszybsze są 700setki > wlasnie Faktycznie, jak mogłem o tym zapomnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > Faktycznie, jak mogłem o tym zapomnieć zeby mi to było ostatni raz bo przyjade i Ci pomoge cos "naprawić" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > zeby mi to było ostatni raz Obiecuję, że się poprawię > bo przyjade i Ci pomoge cos "naprawić" Nieeeeeee, tylko nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitercc11 Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > to kolega o tym nie wie.... > podobno trombion o tym w miescie ze prawie najszybsze są 700setki > wlasnie prawie robi wielka roznice pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 30 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2006 > prawie robi wielka roznice > pozdr. A ja jednak bym powiedział, że nie "prawie", ale są najszybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kropekkk18 Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > Jedyna różnica to że 700 ma seryjne kute tłoki porażka i jak tu z > niej cuś wykrzesać tylko turbo lub kompresorek ale to jest > pozbawione sensu chyba że ma się sporo kasy i chęci aby dłubać > przy agencie. A 700 z Aisanem to chyba nie da się wogóle > stuningować. A jak już co pierwsze by poszło to gażnik na Webera > lub Fosa. A później można zwróćic się do Świątka i może coś > wykąbinuj i jakieś sportowe wałeczki znajdzie. > pozdrawiam Czyścisz mi monitor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > wyjęcie to pikuś wymień pompę cieczy chłodzącej w 700 i zrób to samo > w 900 lub 1,1 No ja wiem że w 1.1 lepiej bo właśnie tydzień temu zmieniałem na bloku fireowskim Już niedługo wszystko będzie mi szło lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpb Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 Przeprowadziłem eksperyment. Pomierzyłem czasy dojazdu do pracy agentem i citroenem c1. Nie widac znaczacej roznicy w wynikach za to widac znaczaca w mocy obu aut - 30 a 68 koni przy podobnej masie robi swoje. Niestety w miescie tempo przejazdu ustalają swiatla w Wawie najczesciej tez korki. Nie ma wiez znaczenia dynamika poruszania sie. Co z tego, ze szybciej dojedziesz do nastepnych swiatel. Poprostu dluzej na nich postoisz ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kropekkk18 Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > Przeprowadziłem eksperyment. > Pomierzyłem czasy dojazdu do pracy agentem i citroenem c1. > Nie widac znaczacej roznicy w wynikach za to widac znaczaca w mocy > obu aut - 30 a 68 koni przy podobnej masie robi swoje. > Niestety w miescie tempo przejazdu ustalają swiatla w Wawie > najczesciej tez korki. Nie ma wiez znaczenia dynamika poruszania > sie. Co z tego, ze szybciej dojedziesz do nastepnych swiatel. > Poprostu dluzej na nich postoisz ;p Lub jezeli sie sprezysz zdazysz przejachac na żółtym wiem bo wozilem do niedawna placki zawsze sie udaw2alo Motrał z tego taki ze dynamika ma znaczenia jak jasna cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.