Skocz do zawartości

czemu 700 są gorsze od 900?


Jackq

Rekomendowane odpowiedzi

> uważam tak na podstawie tego ze ponad rok jexdzilem 700 ta, dla mnie

> ten co zaprojektował ten silnik powinien go 24h na dob wkładac i

> wyciagac

przydaloby ci sie troche pokory i tolerancji.

a jeszcze wiecej zrozumienia

ale trudno, nie mam sily i ochoty kolejnemu mądrali tlumaczyc ze jest inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wreszcie coś mądrego napisał i tu sie chyba każdy zemna zgodzi

Co jak co ale na tym silniku w Bisie dumnie napisane było "Lancia". Zastanawiałem się kiedyż z jakiego modelu go wyciągneli hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uważam tak na podstawie tego ze ponad rok jexdzilem 700 ta, dla mnie

> ten co zaprojektował ten silnik powinien go 24h na dob wkładac i

> wyciagac

A co jest nie tak z wyciąganiem i wkładaniem tego silnika? Ja 2 razy wyciągałem, z czego pierwszy raz... pierwszy raz w życiu. Drugim razem zajęło mi to 1,5 godziny, a zakładanie ok. 2... bez kanału, na parkingu przed blokiem przy 7 stopniowym mrozie 893goodvibes.gif

Poprostu silnik 700 jest słabszy od 900, ale komentarze że "z gówna bata nie ukręcisz" są śmieszne. Przeważnie jest tak, że człowiek jeździ tym na co go stać.

OT. Najbardziej mnie śmieszy jak kolesie, którzy z racji wieku dopiero zrobili prawko, mają 1.1 lub coś więcej pod maską i szydzą z innych, bo za pieniądze starych się bujają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> popieram

> w 1,1 wymieniałem sprzegło (sam) zajeło mi to dokładnie 5 godzin od

> wjechania do wyjechania z garażu

> zrób to w 700

Bezproblemowo 5 godzin bez kanału. W 700 po uprzednim demontażu puszki filtra powietrza i gaźnika odkręcasz 3 śruby z silnika i bodajże 6 od skrzyni dookoła i sprawa gotowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości!

> Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy

> 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi?

> Pozdr.

bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa.

900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc ok.gif

trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle samo lub nawet mniej od 700 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze

> gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa.

> 900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem

> latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do

> poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym

> obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim

> zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc

> trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle

> samo lub nawet mniej od 700

A w dodatku mamy wtedy prawie Punto mk1 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo 700 to cc silnikiem od malara, na dodatek z trudnym w obsludze

> gaznikiem. do tego słaby i palący pokaźne ilosci paliwa.

> 900 jest silnikiem o nowszej konstrukcji, nawet z gaznikiem

> latwiejsza w obsludze, do tego ma juz wystarczajaca moc do

> poruszania sie po miesci czy w trasie nawet przy pelnym

> obciazeniu. rewelacji n ie ma ale to dobra jednostka, choc moim

> zdaniem 1.1 to silnik optymalny dla auta klasy cc/sc

> trwała jednostka, prosta w obsludze, a na dodatek potrafi palic tyle

> samo lub nawet mniej od 700

Kwintesencja różnic ok.gifok.gifok.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po prostu 700-tki nie dotyczy definicja dynamiki. auto bardziej kula

> się niż jeździ, mimo tego wolę to niż stać na przystanku lub

> jeździć zatłoczonym autobusem z kaszlącymi na mnie menelami.

> jak się nie ma auta wcale to każde dobre

prawdziwa definicja 700

a serio to dla kolegi który zaczał watek...

niech lepie kolega pomyśli o Matizie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif niż o 700

a teraz mnie wszyscy zabiją rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawdziwa definicja 700

> a serio to dla kolegi który zaczał watek...

> niech lepie kolega pomyśli o Matizie niż o 700

> a teraz mnie wszyscy zabiją

z racji ceny, to chyba bardziej o tico, niż matizie 270751858-jezyk.gif

BTW poza tym nie ma co porównywać fiatowskiej 700 do japońskiej 800 smirk.gif..to jak piekło, a niebo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co jest nie tak z wyciąganiem i wkładaniem tego silnika? Ja 2 razy

> wyciągałem, z czego pierwszy raz... pierwszy raz w życiu. Drugim

> razem zajęło mi to 1,5 godziny, a zakładanie ok. 2... bez

> kanału, na parkingu przed blokiem przy 7 stopniowym mrozie

wyjęcie to pikuś wymień pompę cieczy chłodzącej w 700 i zrób to samo w 900 lub 1,1

> Poprostu silnik 700 jest słabszy od 900, ale komentarze że "z gówna

> bata nie ukręcisz" są śmieszne. Przeważnie jest tak, że człowiek

> jeździ tym na co go stać.

true true 2 lata byłem bez wozu i zniżki OC szlag trafił

> OT. Najbardziej mnie śmieszy jak kolesie, którzy z racji wieku

> dopiero zrobili prawko, mają 1.1 lub coś więcej pod maską i

> szydzą z innych, bo za pieniądze starych się bujają

pójdą na swoje to zaczną trochę szanować wybory innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z racji ceny, to chyba bardziej o tico, niż matizie

> BTW poza tym nie ma co porównywać fiatowskiej 700 do japońskiej 800

> ..to jak piekło, a niebo

e tam koreany są do kitu rudy za szybko bierze i są takie jakieś fuj włochom trzeba przybić brawo blaszka nawet po 10 latach pod chmurką nieruszona no i mają fajniejsze oblicze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ja proponuję poczekać i doskładać troszeczkę pieniędzy i kupić 900. Jestem szczęśliwym posiadaczem 900 ale miałem okazję trochę pojeździć 700 - nie nadaje się ona ani do wyprzedzania, ani do przyspieszania pod górkę.

Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości!

> Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy

> 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi?

> Pozdr.

700-ruszająć spod świateł robisz kangury biglaugh.gif

900- ten problem juz znika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości!

> Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy

> 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi?

> Pozdr.

na co dzień śmigam agenciną , nic do 700 - tek nie mam , ale jak będe zmieniał to napewno nie na 900 sc, cc ani ani 1100 tylko jak już to jakieś , 1,2 punto 75 KM , jeżdzilem troche sejakiem 0,9 fakt 4 garnki to nie dwa dynamika 5 biegów robią swoje, ale co to za przesiadka z agenta na takie samo autko tylko z większym motorkiem 0,9 , prawda jest taka że ani to ani to nie jedzie , a 1,2 już tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na co dzień śmigam agenciną , nic do 700 - tek nie mam , ale jak

> będe zmieniał to napewno nie na 900 sc, cc ani ani 1100 tylko

> jak już to jakieś , 1,2 punto 75 KM , jeżdzilem troche

> sejakiem 0,9 fakt 4 garnki to nie dwa dynamika 5 biegów robią

> swoje, ale co to za przesiadka z agenta na takie samo autko

> tylko z większym motorkiem 0,9 , prawda jest taka że ani to

> ani to nie jedzie , a 1,2 już tak

A ja słyszałem że 1.2 też nie jedzie...mowa o serii 1.2 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... powiem tak... jeżdżę 700 do pracy i nawet daje radę... zużycie jednak przy tym "dawaniu rady" dochodzi mi do 9l/100...

Gdybym zainwestował w 900 to teraz pewnie już bym wyszedł na swoje z racji mniejszego zużycia paliwa przy tym samym tempie (dynamice) podróżowania.

Czyli 700 jest ok żeby się toczyć, ale żeby jechać polecałbym minimum 900... zresztą zacząłem już proces pod tytułem "odkładam na swapa" 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cc 700 no cóż ryk jakby miał 300km a tu tylko 30km. wyprzedzanie to wielki problem. szczególnie gdy się rozpędzamy z 80 do 100 elastyczność do d... ale coż ważne że jeździ

I tak czasem jest szybszy niż 09 a nawet 1.1 kiedyś na autostardzie wyprzedaliśmy 1.1. Wszystko zależy od kierowcy można się wlecz i smigać 700 wiadomo astonomicznych prędkości nie osiąga ale lepsze niż seria malec

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cc 700 no cóż ryk jakby miał 300km a tu tylko 30km. wyprzedzanie to

> wielki problem. szczególnie gdy się rozpędzamy z 80 do 100

> elastyczność do d... ale coż ważne że jeździ

> I tak czasem jest szybszy niż 09 a nawet 1.1 kiedyś na autostardzie

> wyprzedaliśmy 1.1. Wszystko zależy od kierowcy można się wlecz

> i smigać 700 wiadomo astonomicznych prędkości nie osiąga ale

> lepsze niż seria malec

> pozdrawiam

Zgadza się 700-ka wyprzedzi 1100 pod warunkiem, że ten drugi stoi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup taką 700tę z zajeżdzonym (zepsutym zatartym) silnikiem , a dobra blachą za 1500 zł,

Potem dołóż 3500-4000pln na swap i będziesz miał 1.2 brykę pożerającą większośc seryjnych padak na ulicy zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> jak z innego kącika ale pytam ponieważ potrzebuję takiej wiadomości!

> Czym się różnią 700 od 900? Czemu znajomi polecją kupić 900 czy

> 700 tak częstą się psują czy co? Powiedźcie mi?

> Pozdr.

Roznice zaczynaja sie jak jeszcze auto stoi z zapalononym silnikiem. Pozniej im dalej w las tym wiecej roznic. Trudno znalezc zalete ktora 700 gorowalaby nad 900 bo nawet zuzycie paliwa jest wyzsze w 700. Jedyne co przychodzi mi do glowy to to ze w 700 lzej sie kreci kiera i lzej wchodza biegi wiec jezeli dla kogos sa to decydujace kryteria to moze zastanowic sie nad 700 zlosnik.gif

Jesli chodzi o niezawodnosc czy zawodnosc to 700 sprawia zdecydowanie wiecej problemow (teraz mam na topie problem z odpalaniem zimnego silnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Roznice zaczynaja sie jak jeszcze auto stoi z zapalononym silnikiem.

> Pozniej im dalej w las tym wiecej roznic. Trudno znalezc zalete

> ktora 700 gorowalaby nad 900 bo nawet zuzycie paliwa jest wyzsze

> w 700. Jedyne co przychodzi mi do glowy to to ze w 700 lzej sie

> kreci kiera i lzej wchodza biegi wiec jezeli dla kogos sa to

> decydujace kryteria to moze zastanowic sie nad 700

> Jesli chodzi o niezawodnosc czy zawodnosc to 700 sprawia zdecydowanie

> wiecej problemow (teraz mam na topie problem z odpalaniem

> zimnego silnika).

Co do spalania się nie zgodzę, na benzynie (aisan) wychodziło mi kiedyś średnio 5 litrów, a na trasie nawet 4. Oczywiście przy spokojnej jeździe i raczej wątpie że 900 zejdzie poniżej tego progu.

Tak jako sprostowanie smile.gif Ale nie ma o czym mówić 900 i 700 to jak niebo i ziemia. Chodź 700 też da się jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

700 to zło !! jezdziłem 700 tydzien czasu i zaraz swapowalem na 1,1 smile.gif 700 kupiłem tylko dlatego ze były tanie i zarazem wiedziałem ze bede swapowal smile.gif swap z 700 na 900/1,1 nie jest wcale dorgi bo nie wiedziec czemu idzie dobrze sprzedac skrzynie i silnik z 700 potem troszke dołozyc i swap jak mazenie zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna różnica to że 700 ma seryjne kute tłoki porażka i jak tu z niej cuś wykrzesać tylko turbo lub kompresorek ale to jest pozbawione sensu chyba że ma się sporo kasy i chęci aby dłubać przy agencie. A 700 z Aisanem to chyba nie da się wogóle stuningować. A jak już co pierwsze by poszło to gażnik na Webera lub Fosa. A później można zwróćic się do Świątka i może coś wykąbinuj i jakieś sportowe wałeczki znajdzie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyna różnica to że 700 ma seryjne kute tłoki porażka i jak tu z

> niej cuś wykrzesać tylko turbo lub kompresorek ale to jest

> pozbawione sensu chyba że ma się sporo kasy i chęci aby dłubać

> przy agencie. A 700 z Aisanem to chyba nie da się wogóle

> stuningować. A jak już co pierwsze by poszło to gażnik na Webera

> lub Fosa. A później można zwróćic się do Świątka i może coś

> wykąbinuj i jakieś sportowe wałeczki znajdzie.

> pozdrawiam

Czyścisz mi monitor hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem eksperyment.

Pomierzyłem czasy dojazdu do pracy agentem i citroenem c1.

Nie widac znaczacej roznicy w wynikach za to widac znaczaca w mocy obu aut - 30 a 68 koni przy podobnej masie robi swoje.

Niestety w miescie tempo przejazdu ustalają swiatla w Wawie najczesciej tez korki. Nie ma wiez znaczenia dynamika poruszania sie. Co z tego, ze szybciej dojedziesz do nastepnych swiatel. Poprostu dluzej na nich postoisz ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeprowadziłem eksperyment.

> Pomierzyłem czasy dojazdu do pracy agentem i citroenem c1.

> Nie widac znaczacej roznicy w wynikach za to widac znaczaca w mocy

> obu aut - 30 a 68 koni przy podobnej masie robi swoje.

> Niestety w miescie tempo przejazdu ustalają swiatla w Wawie

> najczesciej tez korki. Nie ma wiez znaczenia dynamika poruszania

> sie. Co z tego, ze szybciej dojedziesz do nastepnych swiatel.

> Poprostu dluzej na nich postoisz ;p

Lub jezeli sie sprezysz zdazysz przejachac na żółtym wiem bo wozilem do niedawna placki zawsze sie udaw2alo

Motrał z tego taki ze dynamika ma znaczenia jak jasna cholera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.