emphaser Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 Jak w temacie-jakie firmy robią kolektory wydechowe do 1.2 16v? Narazie znalazłem tylko VIGA 4w1 w dwóch wersjach nierdzewka za 1000- stal zwykła 700- Nie podoba mi się to że sonde trzeba wspawać-widziałem gdzieś zdjęcia MICHAELA z miejscem na sonde ale nie wiem czy robią do 16v i przedewszystkim jaka cena. Szukałem tez KAŁUŻY ale nie moge nic znaleść-czy robią do 16v , jaka cena itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Jak w temacie-jakie firmy robią kolektory wydechowe do 1.2 16v? > Narazie znalazłem tylko VIGA 4w1 w dwóch wersjach > nierdzewka za 1000- > stal zwykła 700- > Nie podoba mi się to że sonde trzeba wspawać-widziałem gdzieś zdjęcia > MICHAELA z miejscem na sonde ale nie wiem czy robią do 16v i > przedewszystkim jaka cena. > Szukałem tez KAŁUŻY ale nie moge nic znaleść-czy robią do 16v , jaka > cena itd. SS pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > MICHAELA z miejscem na sonde ale nie wiem czy robią do 16v (032) 43 44 700 - zadzwoń i się zapytaj. Mieli kiedyś w ofercie, ale nie jestem pewien czy on się mieścił w Cento. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emphaser Napisano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > SS > pzdr Tylko taki Supersprint wyjdzie z 1500- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Tylko taki Supersprint wyjdzie z 1500- za super jakość się płaci pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > SS > pzdr ss nie robi 4-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Tylko taki Supersprint wyjdzie z 1500- ss wyjdzie drozej ok 2000 za 4-2-1 z nierdzewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > ss nie robi 4-1 4-2-1 tez jest gut przy tej jakości wykonania pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Tylko taki Supersprint wyjdzie z 1500- swiatkowy kolektor widziałem za 650 na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 Jak się dobrze w Intercarsie pokręcisz i dobrze pogadasz to można SuperSprinta wyrwać za ok 1350 a 1400 zeta. Tylko, że 4-2-1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > 4-2-1 tez jest gut przy tej jakości wykonania > pzdr do dupowozu moze i dobry ale nei do wieartaki jezdzacej gora bo tylko szkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcik186 Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > do dupowozu moze i dobry ale nei do wieartaki jezdzacej gora bo tylko > szkodzi To 4w1 do normalnej jazdy jest nie za bardzo??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > do dupowozu moze i dobry ale nei do wieartaki jezdzacej gora bo tylko > szkodzi wątpię by SS popsuł cokolwiek w osiągach, to są kolektory wysokiej klasy wykonywane przez specjalistów pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > wątpię by SS popsuł cokolwiek w osiągach, to są kolektory wysokiej > klasy wykonywane przez specjalistów > pzdr przyjrzyj sie dokladnie wykresom na stronie ss i zobacz gdzie daje a gdzie zabiera... albo zapytaj sie jDarkaCC (teraz chyba DarekSC)aki byl wynik z hamowni przed i po zalozeniu ss do 90konnego 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Jak w temacie-jakie firmy robią kolektory wydechowe do 1.2 16v? > Narazie znalazłem tylko VIGA 4w1 w dwóch wersjach > nierdzewka za 1000- > stal zwykła 700- > Nie podoba mi się to że sonde trzeba wspawać-widziałem gdzieś zdjęcia > MICHAELA z miejscem na sonde ale nie wiem czy robią do 16v i > przedewszystkim jaka cena. > Szukałem tez KAŁUŻY ale nie moge nic znaleść-czy robią do 16v , jaka > cena itd. Ja mam do sprzedania kolektor wydechowy 4w1 wzorowany na Swiatkowym, zrobiony z nierdzewki. Jesli bedziesz zainteresowany, popatrz w dziale gielda, tam jest wiecej szczegolow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > albo zapytaj sie jDarkaCC (teraz chyba DarekSC)aki byl wynik z hamowni przed i po zalozeniu > ss do 90konnego 1.2 8v Tylko wtedy to chyba był kolektor do 1.1 dedykowany. Podobnie miał dawno temu Meurte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emphaser Napisano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Ja mam do sprzedania kolektor wydechowy 4w1 wzorowany na Swiatkowym, > zrobiony z nierdzewki. Jesli bedziesz zainteresowany, popatrz w > dziale gielda, tam jest wiecej szczegolow. Ofeta godna uwagi jednak mój motor będzie z 98 roku a ty piszesz że do głowic po 2001-w sumie nie wiem jaka jest róznica w osadzeniu kolektora ale skoro piszesz to najwidoczniej jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 jedna rzecz dlaczego w pewnym momencie musiałem wyjąc ss-a i zamienic go na kałużówy kolektorna większych średnicach, ano dlatego że zamiast poprawiać niestety psuł, autko zaczynało się dławic przy pewnych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > jedna rzecz dlaczego w pewnym momencie musiałem wyjąc ss-a i zamienic > go na kałużówy kolektorna większych średnicach, ano dlatego że > zamiast poprawiać niestety psuł, autko zaczynało się dławic przy > pewnych obrotach moze dlatego ze w pewnym momencie twoj silnik przestal sie miescic w jakichkolwiek normach przewidzianych nawet przez wszelakie firmy "tuningowe" podobnie miales chyba z dolotem Weglarskiego czy obecnie jest jakas "tuningowa" czesc ktora by pasowala do twojego motora bez pogarszania, czy tylko wydumki ci pozostaly pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 standardowu a-grupowy kolektor kałuzy daje sobie radę narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > Ofeta godna uwagi jednak mój motor będzie z 98 roku a ty piszesz że > do głowic po 2001-w sumie nie wiem jaka jest róznica w osadzeniu > kolektora ale skoro piszesz to najwidoczniej jest. tu masz czym to sie bedzie roznilo chodiz głównie o mozliwosc zamocowania kolektora do glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > jedna rzecz dlaczego w pewnym momencie musiałem wyjąc ss-a i zamienic > go na kałużówy kolektorna większych średnicach, ano dlatego że > zamiast poprawiać niestety psuł, autko zaczynało się dławic przy > pewnych obrotach bo w pewnym momencie twój silnik generował zbyt dużą moc i wydajność tego kolektora się skończyła pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 bo ss sa robione do seryjnych silnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > bo ss sa robione do seryjnych silnikow dokladnie imho do mocniej dlubnietych sie nie nadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 na iel mozna dlubnac 1.2 16v zeby to sie nie rozpadlo i normalnei mozna bylo uzytkowac il KM moza miec zeby jezdzilo powiedzmy tak samo jak normalny silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > na iel mozna dlubnac 1.2 16v zeby to sie nie rozpadlo i normalnei > mozna bylo uzytkowac il KM moza miec zeby jezdzilo powiedzmy > tak samo jak normalny silnik ze 120KM to na luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > ze 120KM to na luzie no dobra to ile co w takim razie daje: - kolektor , - dolot, - głowica (wałki, poloerowanie), - program nie wiem czy cos jeszce ale to wiem napewno ze tzreba ruszyc to ile za kazdym razme mozna otrzymac KM czy mozan to robic na raty czy trzeba od razu wszystko albo inaczej co maozna zrfobic zeby poprawic a nie schrzanic przypadkiem czegos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > - głowica (wałki, poloerowanie), masz na myśli polerowanie samych kanałów czy także zawory na 3 kąty, odciążone i wypolerowane, splanowanie głowicy, porting kanałów i uszczelek pod to, twardsze sprężynki. Jaki wałek bo od tego też zależy moc. zadałes tak mało precyzyjne pytanie z nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > masz na myśli polerowanie samych kanałów czy także zawory na 3 kąty, > odciążone i wypolerowane, splanowanie głowicy, porting kanałów i > uszczelek pod to, twardsze sprężynki. Jaki wałek bo od tego też > zależy moc. > zadałes tak mało precyzyjne pytanie z nie da się jednoznacznie > odpowiedzieć. > pzdr wiesz ja sie na tym nieznam chcialbym tylko wiedziec tak procentowo ile mozna z czego uzyskac a co do konkretow to jakby cos dlubal wiem ze wy macie o tym pojecia wieksze niz kto kolwiek na tym kaciku i dlatego sie zapytuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > wiesz ja sie na tym nieznam chcialbym tylko wiedziec tak procentowo > ile mozna z czego uzyskac a co do konkretow to jakby cos dlubal > wiem ze wy macie o tym pojecia wieksze niz kto kolwiek na tym > kaciku i dlatego sie zapytuje całość dobrze poskładana i wystrojona jest w stanie dać nawet 80% wzrostu mocy a przy wałku mega wypas to stawiam że i 100% z tego by wyciągnęli, dla normalnego usera przy średniej ilości kasy 40-50% to ju będzie sporo pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > całość dobrze poskładana i wystrojona jest w stanie dać nawet 80% > wzrostu mocy a przy wałku mega wypas to stawiam że i 100% z tego > by wyciągnęli, dla normalnego usera przy średniej ilości kasy > 40-50% to ju będzie sporo > pzdr teraz troche lepeij a zaczynaja zabawe to mozna na poczatku zapodac kolektor i dolot czy to nie oplaca sie do serii bo na reszt to trzeba by wydac od 2000 w zwyz z tego co sie orientuje zeby cokolwiek zaczac dlubac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > teraz troche lepeij > a zaczynaja zabawe to mozna na poczatku zapodac kolektor i dolot czy > to nie oplaca sie do serii bo na reszt to trzeba by wydac od > 2000 w zwyz z tego co sie orientuje zeby cokolwiek zaczac dlubac wydech możesz zrobić, dolot także, byle z głową !!! potem poprawi się głowicę, wpadnie więcej kasy to założy się wałek i zrobi program pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 Quote: byle z głową jak to mam ugrysc ten dolot bo wiem ze dolot w 16v ma dosc pojemna puszke i nie warto tego ruszac tak slyszalem bo jakby chcialo sie zapodac cos z rury to by musialo wystawac niezle z auta o takiej samej pojemnosc chyba ze to inaczej sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > Quote: > byle z głową > jak to mam ugrysc ten dolot bo wiem ze dolot w 16v ma dosc pojemna > puszke i nie warto tego ruszac tak slyszalem bo jakby chcialo > sie zapodac cos z rury to by musialo wystawac niezle z auta o > takiej samej pojemnosc chyba ze to inaczej sie robi najprostsza zasada wydajności układu wydechowego i dolotowego (zaraz Green się będzie czepiał :haha: ), pojemność układu dolotowego - pojemność układu wydechowego = 0, najlepiej proponuje się wybrać do jakiegoś speca od wydechów i dolotów np. Grabowski lub do Monster Stodoły i wtedy będzie zrobione profi i żadne parametry nie będą zepsute pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 glowica max 5-10% przyrostu, wydech z 5-7%, program 10-15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > najprostsza zasada wydajności układu wydechowego i dolotowego (zaraz > Green się będzie czepiał :haha: ), pojemność układu dolotowego > - pojemność układu wydechowego = 0, najlepiej proponuje się > wybrać do jakiegoś speca od wydechów i dolotów np. Grabowski lub > do Monster Stodoły i wtedy będzie zrobione profi i żadne > parametry nie będą zepsute > pzdr czyli kolektor w lape i jechac z nim do kogos kto wie co i jak a jak takiego nie ma to rozimeiem ze centomanai pomoze to zaltwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > czyli kolektor w lape i jechac z nim do kogos kto wie co i jak a jak > takiego nie ma to rozimeiem ze centomanai pomoze to zaltwic zadzwonić do Kałuży/Grabowskiego umówić się zawieść samochód i niech robią pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > no dobra to ile co w takim razie daje: > - kolektor , > - dolot, > - głowica (wałki, poloerowanie), > - program > nie wiem czy cos jeszce ale to wiem napewno ze tzreba ruszyc to ile > za kazdym razme mozna otrzymac KM czy mozan to robic na raty czy > trzeba od razu wszystko albo inaczej co maozna zrfobic zeby > poprawic a nie schrzanic przypadkiem czegos innego odchudzić i wyważyć dół silnika poprawić głowice kolektory ssący i wydechowy wydech wałki program w tej kolejności, sam jeszcze nie miałem przyjemności robić 16v n/a więc przyrostów Ci nie podam ale zasada jest podobna... nic niczego nie popsuje.... czasem sie nie odczuje poprawy ale nie będzie źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > standardowu a-grupowy kolektor kałuzy daje sobie radę narazie to je 4-1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > wiesz ja sie na tym nieznam chcialbym tylko wiedziec tak procentowo > ile mozna z czego uzyskac a co do konkretow to jakby cos dlubal > wiem ze wy macie o tym pojecia wieksze niz kto kolwiek na tym > kaciku i dlatego sie zapytuje WAŁKI + PROGRAM + DOLOT NA PAŁE I WYDECH NA PAŁE FI 50 (CZYT NIE LICZONY) BEZ RUSZANIA GŁOWICY NA SERII KOLEKTOZE MOC OK 95-100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 4-2-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > 4-2-1 aha a kałuza robi do 16V np 4-1?? czy niebardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > odchudzić i wyważyć dół silnika > poprawić głowice > kolektory ssący i wydechowy > wydech > wałki > program > w tej kolejności, sam jeszcze nie miałem przyjemności robić 16v n/a > więc przyrostów Ci nie podam ale zasada jest podobna... nic > niczego nie popsuje.... czasem sie nie odczuje poprawy ale nie > będzie źle... odchudzić i wyważyć dół silnika poprawić głowice wałki kolektory ssący i wydechowy wydech program ja bym robil w takiej kolejnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > odchudzić i wyważyć dół silnika > poprawić głowice > wałki > kolektory ssący i wydechowy > wydech > program > ja bym robil w takiej kolejnosci uzasadnisz łaj tak? poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2006 > uzasadnisz łaj tak? poważnie poniewaz konstrukcje/budowe/przerobke, dopasowanie elementow wymienionych po walku mozna, a wrecz nalezaloby uzaleznic od jego parametrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 > poniewaz konstrukcje/budowe/przerobke, dopasowanie elementow > wymienionych po walku mozna, a wrecz nalezaloby uzaleznic od > jego parametrow jak bym miał robić to wałek pod silnik a nie silnik pod wałek imo tak by było lepiej bo krok po kroku nic nie psujesz w "działaniu" każdego z elementów składowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 tak czynie właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 > jak bym miał robić to wałek pod silnik a nie silnik pod wałek imo > tak by było lepiej bo krok po kroku nic nie psujesz w > "działaniu" każdego z elementów składowych Myślę, że wałek jest na tyle istotnym elementem, że jednak warto dopasować reszte elementów pod niego... Anyway... znasz jakies wzory na liczenie walka pod kolektor wydechowy np.? Ja tylko odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 > jak bym miał robić to wałek pod silnik a nie silnik pod wałek imo > tak by było lepiej bo krok po kroku nic nie psujesz w > "działaniu" każdego z elementów składowych Dokładnie, w pełni się zgadzam. Może w przyszłym roku zawitam do Ciebie Tommy i wtedy będziesz miał okazję robić pierwszą 16V n/a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.