Skocz do zawartości

Wykres z hamowni i pare pytan


bob_best

Rekomendowane odpowiedzi

oto wykresik:

69ce94cc44aa3242.jpg

mody:

-Ulter+brak kata

-4-2-1 Michael

-dolot Yankowy

a teraz pytania:

1)auto jedzie fajnie od dolu, pozniej od 3-3.7kprm cos przymula i idzie jak seria, od 3.7 jest miod malina! mozecie mi powiedziec jaki moze byc powod?

2)co mozna poprawic (bez rozdlubywania silnika), Panowie z V-tech'a radzili mi zalozenie walka (chocby 866) zeby moment tak nie lecial na gorze+program!

3)moze mi ktos powiedziec jak sie walek przy serii programi zachowuje (wolne obroty itp)? no i czy cos da? jak da to co?

4)co da 866 (lub inny walek) + program?

5)moze dlubac wydech? jak tak to jaka srednica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oto wykresik:

> mody:

> -Ulter+brak kata

> -4-2-1 Michael

> -dolot Yankowy

> a teraz pytania:

> 1)auto jedzie fajnie od dolu, pozniej od 3-3.7kprm cos przymula i

> idzie jak seria, od 3.7 jest miod malina! mozecie mi powiedziec

> jaki moze byc powod?

> 2)co mozna poprawic (bez rozdlubywania silnika), Panowie z V-tech'a

> radzili mi zalozenie walka (chocby 866) zeby moment tak nie

> lecial na gorze+program!

> 3)moze mi ktos powiedziec jak sie walek przy serii programi zachowuje

> (wolne obroty itp)? no i czy cos da? jak da to co?

> 4)co da 866 (lub inny walek) + program?

> 5)moze dlubac wydech? jak tak to jaka srednica?

szkoda ze swojego nie przemierzylem ale nie dałem rady (praca)

ja mam kolektor serie ale za to reszte fi45

pozatym te same w sumie mody tyle ze moj na lpg

aha u mnie tez przymula tak przy 3,5-4 tys obr

ale powyzej tego juz sie elegancko wkreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szkoda ze swojego nie przemierzylem ale nie dałem rady (praca)

> ja mam kolektor serie ale za to reszte fi45

> pozatym te same w sumie mody tyle ze moj na lpg

> aha u mnie tez przymula tak przy 3,5-4 tys obr

> ale powyzej tego juz sie elegancko wkreca

czyli to samo co u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> imho walek to dopelnienie dlubanej glowicy a nie na odwrot, przy

> serii glowicy z walkiem rezultaty beda duzo slabsze niz byc

> powinny

wiem, ale ja nie chce dlubac glowicy (z takich czy innych powodow), dlatego pytam - czy pomoze walek? czy pomoze walek+program? wraz z opisem co bedzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oto wykresik:

> mody:

> -Ulter+brak kata

> -4-2-1 Michael

> -dolot Yankowy

> a teraz pytania:

> 1)auto jedzie fajnie od dolu, pozniej od 3-3.7kprm cos przymula i

> idzie jak seria, od 3.7 jest miod malina! mozecie mi powiedziec

> jaki moze byc powod?

> 2)co mozna poprawic (bez rozdlubywania silnika), Panowie z V-tech'a

> radzili mi zalozenie walka (chocby 866) zeby moment tak nie

> lecial na gorze+program!

> 3)moze mi ktos powiedziec jak sie walek przy serii programi zachowuje

> (wolne obroty itp)? no i czy cos da? jak da to co?

> 4)co da 866 (lub inny walek) + program?

> 5)moze dlubac wydech? jak tak to jaka srednica?

Bardzo mnie interesuje twoje zapytanie, gdyż na wiosne zamierzam zniemić moje sc900 na 1.1 i planuje w nim podobne mody, zwłaszcza ciekawi mnie wałeczek 866 + program smile.gif

a jakie osiągi ma w obecnym setupie samochód ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo mnie interesuje twoje zapytanie, gdyż na wiosne zamierzam

> zniemić moje sc900 na 1.1 i planuje w nim podobne mody,

> zwłaszcza ciekawi mnie wałeczek 866 + program

> a jakie osiągi ma w obecnym setupie samochód ?

na obecnym setupie jest zdecydowanie lepiej niz na serii, auto duzo lepiej sie wkreca a obroty, fajnie ciagnie od dolu (przydaje sie przy spokojnej jedzie), a gora jedzie genialnie w porownaniu do serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już nie chcesz więcej dłubać to zrób chipa pod to co masz.

podobne pytanie jak do green'a - mozesz mi napisac co chipp pomoze? gdzie poprawi?

czyli 866 nie oplaca mi sie wrzucac do serii glowicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli to samo co u mnie

no

plus podtelenek LPG i zapłon +15* (lepiej idzie na gazie niz benzynie)

ja tez na wiosne bede chciał coś wzmocnić, ale albo 1,2 albo przynajmniej góra z 1,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oto wykresik:

> mody:

> -Ulter+brak kata

> -4-2-1 Michael

> -dolot Yankowy

> a teraz pytania:

> 1)auto jedzie fajnie od dolu, pozniej od 3-3.7kprm cos przymula i

> idzie jak seria, od 3.7 jest miod malina! mozecie mi powiedziec

> jaki moze byc powod?

> 2)co mozna poprawic (bez rozdlubywania silnika), Panowie z V-tech'a

> radzili mi zalozenie walka (chocby 866) zeby moment tak nie

> lecial na gorze+program!

> 3)moze mi ktos powiedziec jak sie walek przy serii programi zachowuje

> (wolne obroty itp)? no i czy cos da? jak da to co?

> 4)co da 866 (lub inny walek) + program?

> 5)moze dlubac wydech? jak tak to jaka srednica?

jedno pytanko -czemu temp oleju 3* ,

a kolejna rzecz-temp powietrza zasysanego 5* - zmierzcie sobie fury jak bedzie na dworze 40* zobaczycie co hamownia wypluje:dla przykładu subaru impreza miało 50 kucy mniej niz jak hamowano ją wieczorem przy 20* C , ja natomiast w lato 122 a w zime 132 -bez zadnych modów -ot taka ciekawostka

a co do twojego pytania - to wałek + program na seryjnej głowicy spokojnie da na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> programem generalnie mozna wszystko, caly zakres obrotow i chyba

> bardziej moment niz moc

> co do polecenia kogos to chyba glupie pytanie bo mamy na forum

> jednego fachure od tego

no dobra, nie chcialem od razu pisac o Tommi'm, bo zawsze lepiej znac alternatywy!

a on robi chipsy pod takie lajty jak moj wogole? zlosnik.gif

czyli walka wogole nie wrzucac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oto wykresik:

> mody:

> -Ulter+brak kata

> -4-2-1 Michael

> -dolot Yankowy

> a teraz pytania:

> 1)auto jedzie fajnie od dolu, pozniej od 3-3.7kprm cos przymula i

> idzie jak seria, od 3.7 jest miod malina! mozecie mi powiedziec

> jaki moze byc powod?

> 2)co mozna poprawic (bez rozdlubywania silnika), Panowie z V-tech'a

> radzili mi zalozenie walka (chocby 866) zeby moment tak nie

> lecial na gorze+program!

> 3)moze mi ktos powiedziec jak sie walek przy serii programi zachowuje

> (wolne obroty itp)? no i czy cos da? jak da to co?

> 4)co da 866 (lub inny walek) + program?

> 5)moze dlubac wydech? jak tak to jaka srednica?

Wydech 45-50 (50 jesli planujesz dłubać dalej)

wałek 866 + program, wielkiego przyrostu nie będzie może do 10KM sie dobije ale charakterystyka zmieni się in+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydech 45-50 (50 jesli planujesz dłubać dalej)

> wałek 866 + program, wielkiego przyrostu nie będzie może do 10KM sie

> dobije ale charakterystyka zmieni się in+

no i to jest konkret odpowiedz! nie bede dlubal dalej, chyba ze silnik (UPG) mi sie spier.....!

a te 45 to srednica wewnetrzna rury czy zewnetrzna?

podjalbys sie pisania programu pod to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i to jest konkret odpowiedz! nie bede dlubal dalej, chyba ze

> silnik (UPG) mi sie spier.....!

w głowicy jest spora rezerwa więc przy wymianie uszczelki albo jak Ci sie zechce to warto ją dłubnąć ok.gif

> a te 45 to srednica wewnetrzna rury czy zewnetrzna?

wewnątrz ok.gif

> podjalbys sie pisania programu pod to?

niewidze problemu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w głowicy jest spora rezerwa więc przy wymianie uszczelki albo jak Ci

> sie zechce to warto ją dłubnąć

jesli mi sie UPG by wysralo to na bank bym dlubnal! jestem zwolennikiem teorii ze poki jezdzi bez problemu to nie ruszac, wiec na razie odpada - ale moze do tego "dorosne" zeby dlubnac zeby.GIF

> wewnątrz

ok.gif

> niewidze problemu

w razie czego bede sie odzywal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli mi sie UPG by wysralo to na bank bym dlubnal! jestem

> zwolennikiem teorii ze poki jezdzi bez problemu to nie ruszac,

> wiec na razie odpada - ale moze do tego "dorosne" zeby dlubnac

> w razie czego bede sie odzywal

zapraszam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> robi wszystko

> wrzucac do seri glowicy imho tylko 866, bo ostrzejszego walka nie

> wykorzystasz w 100% na seryjnej glowicy

masz moze pod reka jakis filmik jak auto na wolnych z takim walkiem chodzi? bo nie chce sobie utrudnic zycia ze bedzie przygasal albo cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podobne pytanie jak do green'a - mozesz mi napisac co chipp pomoze?

> gdzie poprawi?

Dobrze napisany poprawi ten dołek między 3000 a 3700, u mnie było podobnie i miałem wrażenie, że auto zalewa... ale jak wszyscy wiedzą poprzedni setup nie zdąrzył dojechać na chipowanie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chętnie bym z Tobą stanął na kresce biglaugh.gif

ja mam u siebie wydech prawie nie ruszany za to 866 z programem Tommiego ok.gif mam trochę większą moc i moment, ale Sej cięższy więc mogło by być ciekawie zlosnik.gif

mierzyłeś to na g-techu chociażby, jakie czasy robisz? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chętnie bym z Tobą stanął na kresce

> ja mam u siebie wydech prawie nie ruszany za to 866 z programem

> Tommiego mam trochę większą moc i moment, ale Sej cięższy więc

> mogło by być ciekawie

> mierzyłeś to na g-techu chociażby, jakie czasy robisz?

a ze mna staniesz biglaugh.gifwink.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chętnie bym z Tobą stanął na kresce

> ja mam u siebie wydech prawie nie ruszany za to 866 z programem

> Tommiego mam trochę większą moc i moment, ale Sej cięższy więc

> mogło by być ciekawie

> mierzyłeś to na g-techu chociażby, jakie czasy robisz?

nie mam dostepu do g-techa :/! raz mi sie udalo pomierzyc, ale wtedy byla seria z ulterem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.