santa Napisano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2006 witam przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak? - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? - moze lepiej benzyniak 1,6 ? - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys ) - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy kupnie ? - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ? no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej np golfa 4 POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2006 > witam > przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na > A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info > - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak? > - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? > - moze lepiej benzyniak 1,6 ? > - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał > sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys ) > - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy > kupnie ? > - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ? > no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej > np golfa 4 > POZDRO Skoro intersuje Cie taki przedzial cenowy to zapomnij o 130 i 150KM. Znajdz niezajezdzaona 90KM i bedziesz szczesliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2006 zapraszam do www.audiklub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > witam > przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na > A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info > - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak? > - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? > - moze lepiej benzyniak 1,6 ? > - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał > sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys ) > - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy > kupnie ? > - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ? > no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej > np golfa 4 > POZDRO a nie lepiej leona? srodek ten sam co a3 co do silnika to przede wszystkim szukaj auta w dobrysm stanie. na pewo latwiej bedzie znalesc ci benzyne, ale ogolnie kup to co w lepszym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 IMHO z tych roczników o dobrego diesla bedzie ciężko za te pieniądze (piszę o Golfie a co dopiero A3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > a nie lepiej leona? > srodek ten sam co a3 > co do silnika to przede wszystkim szukaj auta w dobrysm stanie. na > pewo latwiej bedzie znalesc ci benzyne, ale ogolnie kup to co w > lepszym stanie zastanawiam sie nad leonem , a3 i golfem 4 , chociaz stylistycznie to mi najbardziej audi podchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > IMHO z tych roczników o dobrego diesla bedzie ciężko za te > pieniądze (piszę o Golfie a co dopiero A3) no nikt nie mowil ze bedzie latwo nie no moze byc i benzyna aby nie była zajeżdżona , tak sie zastanawiam czy nie lepiej samemu mi skoczyc na zachod i wrocic jakims furaczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > no nikt nie mowil ze bedzie latwo > nie no moze byc i benzyna aby nie była zajeżdżona , tak sie > zastanawiam czy nie lepiej samemu mi skoczyc na zachod i wrocic > jakims furaczem Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni. Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic lub miec duzo szczescia. Sprobuj i przekonaj sie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni. > Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic > lub miec duzo szczescia. No widzisz - a w PL masz raj na ziemi. Nie dość że autem jeździł dziadek, jest niebite i ma 150kkm to jeszcze jest warte 2/3 tego co na zachodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni. > Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic > lub miec duzo szczescia. > Sprobuj i przekonaj sie sam. hmm to co radzisz w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za rozsadne pieniadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2006 > hmm to co radzisz w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za > rozsadne pieniadze Radze podejsc chłodniej do tematu. I szukac auta zadbanego. Tak jak juz koledzy napisali majac dwadziescia kilka tysiecy furory nie zrobisz i wielkiego wyboru w dieslach nie bedziesz mial. Moze faktycznie lepiej poszukac zadbanej benzyny niz diesla z ogromnym przebiegiem. Chyba ze bedziesz tym szczesliwcem. Nieraz ludziom udaje sie kupic fajne autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2006 > hmm to co radzisz w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za > rozsadne pieniadze "szukajcie a znajdziecie" w tych pieniądzach benzynę ładną dasz radę znaleźć i w Polsce i za granicą (skłaniałbym się jednak do poszukiwań poza granicami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2006 > a nie lepiej leona? > srodek ten sam co a3 Czy ja moglbym miec mala prosbe? Prosze Cie, przestan wreszcie opowiadac, ze Leon/Toledo maja ten sam srodek co A3, bo jeszcze ktos gotow Ci uwierzyc Sam glupi wierzylem, dopoki nie pojezdzilem chwile A3... albo mialem wyjatkowego pecha i trafilem wyjatkowo bogata wersje A3 (wlasciciel pewnie by sie ucieszyl ) albo wyjatkowo lipna wersje Leona (tu pewnie wlasciciel by sie oburzyl ) albo poprostu one tylko ksztalt maja taki sam, bo IMHO materialy sa zupelnie inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BebOOczek Napisano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2006 > witam > przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na > A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info > - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak? > - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? > - moze lepiej benzyniak 1,6 ? > - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał > sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys ) > - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy > kupnie ? > - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ? > no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej > np golfa 4 > POZDRO Lifting był 2000-2001 rocznik:D najlepiej diesla 130 qni:D słyszałam ze beznyniaki som słabe i dosc awaryjne, jakbys pojechał na zachod to tak ze 20 tys na polskie bys wywali:p iiiii dosc drogie som syskie czesci ale tez tak sobie porownywac nie mozna bo to egelancki autecko:) Ja sie przymierzałam tez do kupna A3 w dieslu ale niestety za takie fajne trza troche złociszy wyrzucic...a jak juz w miare tanie to rozwalone klepane po powodzi czy what ever.. ja objezdzilam prawie cały slask nawet na giełdzie w Gliwicach byłam a tam tez nic lepszego...nie powiem ze fajne były ale jak mowie cena tez dosc....w kuncu kupilam golfera w dieslu z całekiem dobrym wyposarzeniem:] pozdrawiam miłego szukania:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2006 > Lifting był 2000-2001 rocznik:D najlepiej diesla 130 qni:D > słyszałam ze beznyniaki som słabe i dosc awaryjne, jakbys pojechał na > zachod to tak ze 20 tys na polskie bys wywali:p iiiii dosc > drogie som syskie czesci ale tez tak sobie porownywac nie mozna > bo to egelancki autecko:) > Ja sie przymierzałam tez do kupna A3 w dieslu ale niestety za takie > fajne trza troche złociszy wyrzucic...a jak juz w miare tanie to > rozwalone klepane po powodzi czy what ever.. ja objezdzilam > prawie cały slask nawet na giełdzie w Gliwicach byłam a tam tez > nic lepszego...nie powiem ze fajne były ale jak mowie cena tez > dosc....w kuncu kupilam golfera w dieslu z całekiem dobrym > wyposarzeniem:] pozdrawiam miłego szukania:D dzieki za info , a mozesz na priv dac znac jakiego golfiacza i za ile wyrwalas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BebOOczek Napisano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2006 > dzieki za info , a mozesz na priv dac znac jakiego golfiacza i za > ile wyrwalas Ehe....:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mach Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > witam > przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na > A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info > - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak? > - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? > - moze lepiej benzyniak 1,6 ? > - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał > sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys ) > - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy > kupnie ? > - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ? > no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej > np golfa 4 > POZDRO Lifting -wrzesien 2000 - czyli od roku modelowego 2001. Choc na przelomie liftingu wystepowaly dziwaczne wersja jak np zewnatrz stara a w srodku po lifingu + elektronika na CANie lub odwrotnie (i to nie zadne przerobki). Wiecej info znajdziesz - patrz link w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110? Podłączając się to tematu... może ktoś wyjaśnić różnice ?? silnik ma tą samą pojemność tylko różne moce... czym spowodowana jest tam rozbieżność ?? Inne oprogramowanie komputera ?? Czy może jeszcze coś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Podłączając się to tematu... > może ktoś wyjaśnić różnice ?? > silnik ma tą samą pojemność tylko różne moce... > czym spowodowana jest tam rozbieżność ?? > Inne oprogramowanie komputera ?? Czy może jeszcze coś innego... 90 to silnik zasilany pompa VP z turbosprezarka bez zmiennej geometrii (poczatkowo, pozniej mial) 110 jw, rozni sie od 90 turbosprezarka, wtryskami i oprogramowaniem - to jesli chodzi o moc, jesli chodzi o konstrukcje Piotrus to kiedys zglebial 130 to silnik zasilany pompowtryskiwaczami, od powyzszych rozni sie sposobem zasilania, turbosprezarka, programem, dolem silnika (wytrzymalosc dolu VP okreslana jest na okolice 190KM, zapewne max 200, natomiast 130tki wytrzymuja grubo ponad 200KM), skrzynia biegow - w 130tce jest 6 biegowa 150tka o ile dobrze pamietam wystepowala jedynie w Golfie i Leonie, od 130tki rozni sie tylko turbosprezarka, intercoolerem i oprogramowaniem (dotyczy 130tek 2003 i nowszych, wczesniej roznice byly wieksze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > 90 to silnik zasilany pompa VP z turbosprezarka bez zmiennej > geometrii (poczatkowo, pozniej mial) > 110 jw, rozni sie od 90 turbosprezarka, wtryskami i oprogramowaniem - > to jesli chodzi o moc, jesli chodzi o konstrukcje Piotrus to > kiedys zglebial > 130 to silnik zasilany pompowtryskiwaczami, od powyzszych rozni sie > sposobem zasilania, turbosprezarka, programem, dolem silnika > (wytrzymalosc dolu VP okreslana jest na okolice 190KM, zapewne > max 200, natomiast 130tki wytrzymuja grubo ponad 200KM), > skrzynia biegow - w 130tce jest 6 biegowa > 150tka o ile dobrze pamietam wystepowala jedynie w Golfie i Leonie, > od 130tki rozni sie tylko turbosprezarka, intercoolerem i > oprogramowaniem (dotyczy 130tek 2003 i nowszych, wczesniej > roznice byly wieksze) który według Ciebie jest najlepszy... najmniej awaryjny i najbardziej pewny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > który według Ciebie jest najlepszy... > najmniej awaryjny i najbardziej pewny ?? nie czuje sie na siłach wydać takiej opinii słyszałem różne pogłoski o tym jakie to te pompowtryskiwacze są awaryjne... ale nie znalazłem dla nich żadnego potwierdzenia choćby na forum Octavii Nie widac tam, zeby auta z silnikami na PD miały jakoś wyraźnie wiecej problemow niz te na VP... i jeden i drugie sa raczej bezproblemowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.