Skocz do zawartości

A3 w tdi potrzebuje info


santa

Rekomendowane odpowiedzi

witam

przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info

- kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak?

- czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

- moze lepiej benzyniak 1,6 ?

- ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys )

- jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy kupnie ?

- jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ?

no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej np golfa 4 cfaniaczek.gif

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na

> A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info

> - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak?

> - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

> - moze lepiej benzyniak 1,6 ?

> - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał

> sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys )

> - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy

> kupnie ?

> - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ?

> no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej

> np golfa 4

> POZDRO

Skoro intersuje Cie taki przedzial cenowy to zapomnij o 130 i 150KM.

Znajdz niezajezdzaona 90KM i bedziesz szczesliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na

> A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info

> - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak?

> - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

> - moze lepiej benzyniak 1,6 ?

> - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał

> sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys )

> - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy

> kupnie ?

> - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ?

> no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej

> np golfa 4

> POZDRO

a nie lepiej leona?

srodek ten sam co a3

co do silnika to przede wszystkim szukaj auta w dobrysm stanie. na pewo latwiej bedzie znalesc ci benzyne, ale ogolnie kup to co w lepszym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie lepiej leona?

> srodek ten sam co a3

> co do silnika to przede wszystkim szukaj auta w dobrysm stanie. na

> pewo latwiej bedzie znalesc ci benzyne, ale ogolnie kup to co w

> lepszym stanie

zastanawiam sie nad leonem , a3 i golfem 4 , chociaz stylistycznie to mi najbardziej audi podchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO z tych roczników o dobrego diesla bedzie ciężko za te

> pieniądze (piszę o Golfie a co dopiero A3)

no nikt nie mowil ze bedzie latwo zlosnik.gif

nie no moze byc i benzyna aby nie była zajeżdżona , tak sie zastanawiam czy nie lepiej samemu mi skoczyc na zachod i wrocic jakims furaczem hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nikt nie mowil ze bedzie latwo

> nie no moze byc i benzyna aby nie była zajeżdżona , tak sie

> zastanawiam czy nie lepiej samemu mi skoczyc na zachod i wrocic

> jakims furaczem

Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni.

Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic lub miec duzo szczescia.

Sprobuj i przekonaj sie sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni.

> Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic

> lub miec duzo szczescia.

No widzisz - a w PL masz raj na ziemi. Nie dość że autem jeździł dziadek, jest niebite i ma 150kkm to jeszcze jest warte 2/3 tego co na zachodzie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybierz sie a zmieni sie Twoj poglad na sprawe o 180 stopni.

> Aby na zachodzie kupic super autko albo trzeba za nie duzo zaplacic

> lub miec duzo szczescia.

> Sprobuj i przekonaj sie sam.

hmm to co radzisz cfaniaczek.gif w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za rozsadne pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm to co radzisz w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za

> rozsadne pieniadze

Radze podejsc chłodniej do tematu. I szukac auta zadbanego. Tak jak juz koledzy napisali majac dwadziescia kilka tysiecy furory nie zrobisz i wielkiego wyboru w dieslach nie bedziesz mial.

Moze faktycznie lepiej poszukac zadbanej benzyny niz diesla z ogromnym przebiegiem.

Chyba ze bedziesz tym szczesliwcem. Nieraz ludziom udaje sie kupic fajne autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm to co radzisz w pl tez nie jest latwo znalezc dobra fure za

> rozsadne pieniadze

"szukajcie a znajdziecie" swiety.gifmikolaj.gif

w tych pieniądzach benzynę ładną dasz radę znaleźć i w Polsce i za granicą (skłaniałbym się jednak do poszukiwań poza granicami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie lepiej leona?

> srodek ten sam co a3

Czy ja moglbym miec mala prosbe? Prosze Cie, przestan wreszcie opowiadac, ze Leon/Toledo maja ten sam srodek co A3, bo jeszcze ktos gotow Ci uwierzyc icon_rolleyes.gif

Sam glupi wierzylem, dopoki nie pojezdzilem chwile A3... albo mialem wyjatkowego pecha i trafilem wyjatkowo bogata wersje A3 (wlasciciel pewnie by sie ucieszyl zlosnik.gif) albo wyjatkowo lipna wersje Leona (tu pewnie wlasciciel by sie oburzyl biglaugh.gif) albo poprostu one tylko ksztalt maja taki sam, bo IMHO materialy sa zupelnie inne smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na

> A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info

> - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak?

> - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

> - moze lepiej benzyniak 1,6 ?

> - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał

> sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys )

> - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy

> kupnie ?

> - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ?

> no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej

> np golfa 4

> POZDRO

Lifting był 2000-2001 rocznik:D najlepiej diesla 130 qni:D

słyszałam ze beznyniaki som słabe i dosc awaryjne, jakbys pojechał na zachod to tak ze 20 tys na polskie bys wywali:p iiiii dosc drogie som syskie czesci ale tez tak sobie porownywac nie mozna bo to egelancki autecko:)

Ja sie przymierzałam tez do kupna A3 w dieslu ale niestety za takie fajne trza troche złociszy wyrzucic...a jak juz w miare tanie to rozwalone klepane po powodzi czy what ever.. frown.gif ja objezdzilam prawie cały slask nawet na giełdzie w Gliwicach byłam a tam tez nic lepszego...nie powiem ze fajne były ale jak mowie cena tez dosc....w kuncu kupilam golfera w dieslu z całekiem dobrym wyposarzeniem:] pozdrawiam miłego szukania:D love_4.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lifting był 2000-2001 rocznik:D najlepiej diesla 130 qni:D

> słyszałam ze beznyniaki som słabe i dosc awaryjne, jakbys pojechał na

> zachod to tak ze 20 tys na polskie bys wywali:p iiiii dosc

> drogie som syskie czesci ale tez tak sobie porownywac nie mozna

> bo to egelancki autecko:)

> Ja sie przymierzałam tez do kupna A3 w dieslu ale niestety za takie

> fajne trza troche złociszy wyrzucic...a jak juz w miare tanie to

> rozwalone klepane po powodzi czy what ever.. ja objezdzilam

> prawie cały slask nawet na giełdzie w Gliwicach byłam a tam tez

> nic lepszego...nie powiem ze fajne były ale jak mowie cena tez

> dosc....w kuncu kupilam golfera w dieslu z całekiem dobrym

> wyposarzeniem:] pozdrawiam miłego szukania:D

dzieki za info , a mozesz na priv dac znac jakiego golfiacza i za ile wyrwalas cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> witam

> przymierzam sie do zmiany furacza po zimie , najwieksza chec mam na

> A3 rok 2000 - 2001 i najlepiej w dieslu i potrzebuje paru info

> - kiedy był lifting delikatny i na czym polegał ? chyba 2001 ... tak?

> - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

> - moze lepiej benzyniak 1,6 ?

> - ile mnie takie auto by kosztowało na zachodzie , gdybym pojechał

> sam i przywiózł ( w PL licze ok 20 - 23 tys )

> - jakie są najczęstsze usterki i na co szczególnie zwracac uwage przy

> kupnie ?

> - jak z kosztami utrzymania i ekonomią tego cacka ?

> no i ogolnie chetnie usłysze info o tym pojezdzie , czy moze lepiej

> np golfa 4

> POZDRO

Lifting -wrzesien 2000 - czyli od roku modelowego 2001.

Choc na przelomie liftingu wystepowaly dziwaczne wersja jak np zewnatrz stara a w srodku po lifingu + elektronika na CANie lub odwrotnie (i to nie zadne przerobki).

Wiecej info znajdziesz - patrz link w podpisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - czy opłaca sie TDI 90 koni czy tylko 130/150 ? a moze 110?

Podłączając się to tematu...

może ktoś wyjaśnić różnice ??

silnik ma tą samą pojemność tylko różne moce...

czym spowodowana jest tam rozbieżność ??

Inne oprogramowanie komputera ?? Czy może jeszcze coś innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podłączając się to tematu...

> może ktoś wyjaśnić różnice ??

> silnik ma tą samą pojemność tylko różne moce...

> czym spowodowana jest tam rozbieżność ??

> Inne oprogramowanie komputera ?? Czy może jeszcze coś innego...

90 to silnik zasilany pompa VP z turbosprezarka bez zmiennej geometrii (poczatkowo, pozniej mial)

110 jw, rozni sie od 90 turbosprezarka, wtryskami i oprogramowaniem - to jesli chodzi o moc, jesli chodzi o konstrukcje Piotrus to kiedys zglebial

130 to silnik zasilany pompowtryskiwaczami, od powyzszych rozni sie sposobem zasilania, turbosprezarka, programem, dolem silnika (wytrzymalosc dolu VP okreslana jest na okolice 190KM, zapewne max 200, natomiast 130tki wytrzymuja grubo ponad 200KM), skrzynia biegow - w 130tce jest 6 biegowa

150tka o ile dobrze pamietam wystepowala jedynie w Golfie i Leonie, od 130tki rozni sie tylko turbosprezarka, intercoolerem i oprogramowaniem (dotyczy 130tek 2003 i nowszych, wczesniej roznice byly wieksze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 90 to silnik zasilany pompa VP z turbosprezarka bez zmiennej

> geometrii (poczatkowo, pozniej mial)

> 110 jw, rozni sie od 90 turbosprezarka, wtryskami i oprogramowaniem -

> to jesli chodzi o moc, jesli chodzi o konstrukcje Piotrus to

> kiedys zglebial

> 130 to silnik zasilany pompowtryskiwaczami, od powyzszych rozni sie

> sposobem zasilania, turbosprezarka, programem, dolem silnika

> (wytrzymalosc dolu VP okreslana jest na okolice 190KM, zapewne

> max 200, natomiast 130tki wytrzymuja grubo ponad 200KM),

> skrzynia biegow - w 130tce jest 6 biegowa

> 150tka o ile dobrze pamietam wystepowala jedynie w Golfie i Leonie,

> od 130tki rozni sie tylko turbosprezarka, intercoolerem i

> oprogramowaniem (dotyczy 130tek 2003 i nowszych, wczesniej

> roznice byly wieksze)

który według Ciebie jest najlepszy...

najmniej awaryjny i najbardziej pewny ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> który według Ciebie jest najlepszy...

> najmniej awaryjny i najbardziej pewny ??

nie czuje sie na siłach wydać takiej opinii idea.gif słyszałem różne pogłoski o tym jakie to te pompowtryskiwacze są awaryjne... ale nie znalazłem dla nich żadnego potwierdzenia choćby na forum Octavii smirk.gif Nie widac tam, zeby auta z silnikami na PD miały jakoś wyraźnie wiecej problemow niz te na VP... i jeden i drugie sa raczej bezproblemowe smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.