Skocz do zawartości

1.1SPi co lepej (wykres z hamowni)-866+chips czy gora z 1.2?


bob_best

Rekomendowane odpowiedzi

nie rozpisujac sie zbytnio, wykres:

69ce94cc44aa3242.jpg

mody:

- 4-2-1

-dolot Yanek

-brak kata, ulter

no i co lepiej teraz zrobic?

najwazniejsze-koszta sa wazne, nie chce wydac ogromnej kasy na znikoma poprawe osiagow

1)do tego co jest dorzucic walek 866 i napisanego pod to chipsa? czego moge sie po tym spodziewac? ile KM/Nm?

poprawi sie ogolnie czy bedzie jechal wtedy lepiej tylko gora przykladowo?

2)866+dlubanie glowicy 1.1 i chips? co mi to da? poprawi sie ogolnie czy bedzie jechal wtedy lepiej tylko gora przykladowo? ile KM/Nm?

3)wrzucic gore od 1.2 seryjna? bedzie lepiej w calym zakresie czy bedzie jechal gora?

4)wrzucic gore 1.2 i troche podlubac glowce, z tym ze zaznaczam ze walek by zostal seria bo chce miec normalne wole obroty a nie jak w wrc! czy wogole jest sens podlubac glowice i serie walek zostawiac? co sie moge po tym spodziewac? ile KM/Nm?

na koniec dodam, ze auto jest typowo do jazdy po ulicy, w wiekszosci smigam po miescie! nie planuje sie scigac na cwiartke ani nic!

aha.. no i dalszego rozwoju raczej, bo to nie bedzie mialo juz sensu, bo wiadomo ze lepiej wrzucic 1.2

za rady: wrzuc 1.2 dziekuje, ale z pewnych wzgledow to po prostu niemozliwe

teoretykom za wypowiedzi dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najwiec da : zdłubanie głowicy oraz wzucenie pełnej góry od 1.2 --- >bardzo odczuwalne to bedzie no i tez kosztowne raczej

jak chcesz przyoszczedzic to zapodaj najpierw góre od 1.2 a pozniej za jakis czas zdłub głowice

wałek sam raczej niewiele zmieni

program seryjny od 1.2 da rade z kompem 1.2 +pompa+ mpi wtrysk oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie rozpisujac sie zbytnio, wykres:

> mody:

> - 4-2-1

> -dolot Yanek

> -brak kata, ulter

> no i co lepiej teraz zrobic?

> najwazniejsze-koszta sa wazne, nie chce wydac ogromnej kasy na

> znikoma poprawe osiagow

> 1)do tego co jest dorzucic walek 866 i napisanego pod to chipsa?

> czego moge sie po tym spodziewac? ile KM/Nm?

> poprawi sie ogolnie czy bedzie jechal wtedy lepiej tylko gora

> przykladowo?

> 2)866+dlubanie glowicy 1.1 i chips? co mi to da? poprawi sie ogolnie

> czy bedzie jechal wtedy lepiej tylko gora przykladowo? ile

> KM/Nm?

> 3)wrzucic gore od 1.2 seryjna? bedzie lepiej w calym zakresie czy

> bedzie jechal gora?

> 4)wrzucic gore 1.2 i troche podlubac glowce, z tym ze zaznaczam ze

> walek by zostal seria bo chce miec normalne wole obroty a nie

> jak w wrc! czy wogole jest sens podlubac glowice i serie walek

> zostawiac? co sie moge po tym spodziewac? ile KM/Nm?

> na koniec dodam, ze auto jest typowo do jazdy po ulicy, w wiekszosci

> smigam po miescie! nie planuje sie scigac na cwiartke ani nic!

> aha.. no i dalszego rozwoju raczej, bo to nie bedzie mialo juz sensu,

> bo wiadomo ze lepiej wrzucic 1.2

> za rady: wrzuc 1.2 dziekuje, ale z pewnych wzgledow to po prostu

> niemozliwe

> teoretykom za wypowiedzi dziekuje

kup cala glowice 1.2 75 z ssacym i wałkiem + poprawa

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najwiec da : zdłubanie głowicy oraz wzucenie pełnej góry od 1.2 ---

> jak chcesz przyoszczedzic to zapodaj najpierw góre od 1.2 a pozniej

> za jakis czas zdłub głowice

> wałek sam raczej niewiele zmieni

> program seryjny od 1.2 da rade z kompem 1.2 +pompa+ mpi wtrysk

> oczywiscie

walek i chips malo dadza? bo wlasnie slyszalem ze efekty beda podobne jak przy wrzuceniu serii gory z 1.2 75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> walek i chips malo dadza? bo wlasnie slyszalem ze efekty beda podobne

> jak przy wrzuceniu serii gory z 1.2 75

program pisany pod dane auto zawsze sporo daje - nawet w serii

ja bym na Twoim miejscu nie bawił sie w 866 + program

tylko albo sam 866 albo walek ostrzejszy + program (najlepiej pod koniec modyfikacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mało wg mnie mowa o 866 + program

> wiecej da cała gora 1.2 bo masz pompe,kompa i wtrysk mpi + walek i

> głowice i p od 1.2 i to bankowo duzo pomoze

ja bym proponował rozłozyc to , jezeli to za duzy wydatek

zostawic spi do gory 1.2 75 (a wiec swego kompa , stara pompe i wtrysk z przepustnica) - a dopiero pozniej przy zmienie wałka zrobic program pod mpi i nowy wałek (w starym kompie 1.1 spi) + dodac listwe i pompe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> program pisany pod dane auto zawsze sporo daje - nawet w serii

> ja bym na Twoim miejscu nie bawił sie w 866 + program

> tylko albo sam 866 albo walek ostrzejszy + program (najlepiej pod

> koniec modyfikacji)

ostrzejszy walek odpadac jak pisalem, bo chce miec normalne wolne obroty, a nie pierdzidelko chodzace jak wrc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mało wg mnie mowa o 866 + program

> wiecej da cała gora 1.2 bo masz pompe,kompa i wtrysk mpi + walek i

> głowice i p od 1.2 i to bankowo duzo pomoze

jakimis liczbami mozesz rzucic? tajle kosztuja ok 800-900zl, wogole jak to wrzuce to poczuje poprawde jakas w miare czy dopiero po dubaniu i walku (czego nie bedzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakimis liczbami mozesz rzucic? tajle kosztuja ok 800-900zl, wogole

> jak to wrzuce to poczuje poprawde jakas w miare czy dopiero po

> dubaniu i walku (czego nie bedzie)

komp bez kodu 250zł

głowica z wałkiem i wtryskiem 500zł

pompa 100-150zł

montaz,uszczelki,oleje itp 250zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakimis liczbami mozesz rzucic? tajle kosztuja ok 800-900zl, wogole

> jak to wrzuce to poczuje poprawde jakas w miare czy dopiero po

> dubaniu i walku (czego nie bedzie)

wrzucenie całej góry z 1.2 daje naprawde niezły rezultaty nie jest to całe 1.2 75 (bo też miałem okazje takim jeździć) ale wystaczy. jeżdze zupełnie seryjnym 1.1 no i fakt brakuje mi czasem dynamiki i elastyczniśći szczególnie pod górke. w wakacje geroj dał mi sie przejechać jego autkiem, ma wrzucona pełna góre z 1.2 75+dolot węglarski, zupełnie inne auto. autko stało sie o wiele bardziej dynamiczne, pod górke było czuć że ciagnie już przy takich dośc normalnych obrotach a nie tak jak przy serii żę trzeba go mocniej pokręcić. tak więć jak swap nie wchodzi w gre to zainwestowałbym w góre z 1.2 75 i napewno bedziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to:

- dłubana głowica

- przepustnica od 1.2 75KM

- wałek 866

- chip

- dolot własnej konstrukcji

i wychodzi to:

69,2 KM przy 5400 obr/min i 108,1 Nm przy 2700 obr/min

zlosnik.gif nie narzekam generalnie... to tylko puszka sardynek na kolach, moc musi isc w parze z bezpieczenstwem... tak logicznie patrzac smile.gif cc/sc z bezpieczenstwem nie ma nic wspolnego , wiec tyle wystarczy na pewno....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wrzucenie całej góry z 1.2 daje naprawde niezły rezultaty nie jest to

> całe 1.2 75 (bo też miałem okazje takim jeździć) ale wystaczy.

> jeżdze zupełnie seryjnym 1.1 no i fakt brakuje mi czasem

> dynamiki i elastyczniśći szczególnie pod górke. w wakacje geroj

> dał mi sie przejechać jego autkiem, ma wrzucona pełna góre z 1.2

> 75+dolot węglarski, zupełnie inne auto. autko stało sie o wiele

> bardziej dynamiczne, pod górke było czuć że ciagnie już przy

> takich dośc normalnych obrotach a nie tak jak przy serii żę

> trzeba go mocniej pokręcić. tak więć jak swap nie wchodzi w gre

> to zainwestowałbym w góre z 1.2 75 i napewno bedziesz zadowolony

no i to jest dosc istotna dla mnie wiadomosc, moze kiedys sie do niego przejade, szkoda ze nie wiedzialem jeszcze o tym na spocie pod M1 jak byl u nas! thx za info

edit-on ma gore serie czy dlubana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak "Cie stac" to ja bym wrzucil cala gore z 1,2

> Z kolektorem i dolotem bedzie wypas, pojedzie niewiele wolniej jak

> 1,2

> Jak cos to potem mozesz troche poszerzyc wydech

hmmm.... w sumie bede musial mocno nad ta gora pomyslec zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam to:

> - dłubana głowica

> - przepustnica od 1.2 75KM

> - wałek 866

> - chip

> - dolot własnej konstrukcji

> i wychodzi to:

> 69,2 KM przy 5400 obr/min i 108,1 Nm przy 2700 obr/min

> nie narzekam generalnie... to tylko puszka sardynek na kolach, moc

> musi isc w parze z bezpieczenstwem... tak logicznie patrzac

> cc/sc z bezpieczenstwem nie ma nic wspolnego , wiec tyle

> wystarczy na pewno....

moc nie powala co prawda, ale moment miluski, masz moze wykresik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moc nie powala co prawda, ale moment miluski, masz moze wykresik?

do poruszania sie po miescie powalajaca moc jest zbedna, a moment sie przydaje zeby.GIF

wykresik chyba gdzies mam, w aucie lezal chyba, a w tym smietniku trudno cokolwiek znalezc 270751858-jezyk.gif empe ci powie jaki mam porzadek hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy jeszcze jest ale napewno byl kolega Pirat z Przeworska

to wiem bo z nim konwersuje na gg

ale chciałem zapytac czy ktos jeszcze ma

głownie chciałbym wiedziec czy 1,2 lub 1,1 z gora 1,2 i gazem zamknie sie klapa przy dolocie jankowym/abarthowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem bo z nim konwersuje na gg

> ale chciałem zapytac czy ktos jeszcze ma

> głownie chciałbym wiedziec czy 1,2 lub 1,1 z gora 1,2 i gazem zamknie

> sie klapa przy dolocie jankowym/abarthowym

kolor ma ok.gif bez gazu chyba ale ma ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.