perfex Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 Witam, Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im to wychodzi i jest profi ? Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem jak elektronika im wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? > Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na > punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem > jak elektronika im wychodzi pytanie jeszcze, czy chip czy swinka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? > Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na > punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem > jak elektronika im wychodzi IMO odpusc sobie jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > IMO odpusc sobie > jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic każda sroka swój ogonek chwali. 1.8T jest tak oklepany, że większość tunerów robi go dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? > Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na > punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem > jak elektronika im wychodzi Na Twoim miejscu darowałbym sobie Promotora... już od dwóch osób które ostatnio coś u nich robiły dowiedziałem się, że mają coraz bardziej "olewczy" stosunek do klienta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 z tego co wiem od znajomych to byle sprawa to oddajesz auto na pol roku takie tempo maja ,ale robie chyba niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? Jeśli chip, i to w dodatku do 1.8T to polecam jednak VTG. Oni mają te motorki rozpracowane na maxa i z każdej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? > Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na > punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem > jak elektronika im wychodzi Promotora raczej odradzam, miałem tam kilka problemów z programami. Do 1.8T polecam VTG, ew. Unitronic., czy Masters. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > każda sroka swój ogonek chwali. > 1.8T jest tak oklepany, że większość tunerów robi go dobrze. ale wiekszosc userow jedzie do jednej z tych dwoch firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cysio Napisano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > każda sroka swój ogonek chwali. > 1.8T jest tak oklepany, że większość tunerów robi go dobrze. tak jak wiekszosc ludzi umie zagotowac wode ale zdarzaja sie tacy co ja przypala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 17 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > IMO odpusc sobie > jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie myslalbym o Unitronicu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze > mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs > niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies > klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie > myslalbym o Unitronicu. a to ciekawe, bo w 100licy to skoda ma podpisany uklad z Mastersem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cysio Napisano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze > mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs > niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies > klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie > myslalbym o Unitronicu. taa ciekawe co by bylo jak by juz sie ten silnik wys...ł jakis papier masz na to ze gwarnacje nie ulega utracie w momencie poddania samochodu zmiany oprogramowania sterownika silnika ??? czy tylko tak ci mowili ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > a to ciekawe, bo w 100licy to skoda ma podpisany uklad z Mastersem. Sinclan jest w stolicy i czipuja w PromotoR. W Pol-mot (tez stolica ) 1.8T nie czipuja (tak mi przynajmniej mowili) a TDI chyba tylko "boxuja" ale bez entuzjazmu o tym mowia. W Auto Wimar nie pytalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > taa ciekawe co by bylo jak by juz sie ten silnik wys...ł jakis > papier masz na to ze gwarnacje nie ulega utracie w momencie > poddania samochodu zmiany oprogramowania sterownika silnika ??? Robisz to oficjalnie u Skody, w ASO - tyle ze ich podwykonawca jest inna firma. Kwit jest z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Sinclan jest w stolicy i czipuja w PromotoR. W Pol-mot (tez stolica > ) 1.8T nie czipuja (tak mi przynajmniej mowili) a TDI chyba > tylko "boxuja" ale bez entuzjazmu o tym mowia. W Auto Wimar nie > pytalem. i POL MOT i Wimar robia u Mastersa, ktos Cie wpuscil w maliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > i POL MOT i Wimar robia u Mastersa, ktos Cie wpuscil w maliny Sinclan robi w PromotoR nawet pytalem Promotora i potwierdzaja wszystko . POL MOT powiedzial ze 1.8T nie robili jeszcze ale nie wiem czy maja racje bo pan "handlowiec" powinien raczej zajac sie handlem owocami ew. warzywami a nie autami o ktorych ma pojecie mocno mgliste . Auto Wimar nie wiem. Podoba mi sie to (w przyp. Sinclanu) ze masz 2 wydruki przed i po, hamowanie, strojenie, mozna przy tym byc i pewnie cos zasugerowac - wszystko jak trzeba. Mam nadzieje ze w wypadku innych dealerow jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 ale cena chipa w ASO jest chora. W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile serie. Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady takze nie jest to warte dodatkowej kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > ale cena chipa w ASO jest chora. > W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed > przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile > serie. > Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni > beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady > takze nie jest to warte dodatkowej kasy. Kasa jest cos kolo 2 tys. Nie sadze bym u nih musial robic przeglady ! Do nich zwrocilbym sie jedynie jakby cos padlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cysio Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > ale cena chipa w ASO jest chora. > W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed > przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile > serie. > Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni > beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady > takze nie jest to warte dodatkowej kasy. NIE no chyba zartujesz wykrycie chipa elektrykowi w jednym salonie seata zajmuje moze 2 minuty (podlaczenie VAS-a - odplenie samochodu i sprawdzenie w odpowiednim bloku ) no moze 2.5 minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > NIE no chyba zartujesz wykrycie chipa elektrykowi w jednym > salonie seata zajmuje moze 2 minuty (podlaczenie VAS-a - > odplenie samochodu i sprawdzenie w odpowiednim bloku ) no moze > 2.5 minuty no, tylko musi mu sie chciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Kasa jest cos kolo 2 tys. Nie sadze bym u nih musial robic przeglady > ! Do nich zwrocilbym sie jedynie jakby cos padlo zrob przeglad gdzie indziej, niech ich tknie i sprawdza soft i gwarancja fffffffffpizdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cysio Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no, tylko musi mu sie chciec. to raczej nie problem przyjezdza kolo ktory sie rzuca w serwisie to go biora na taka zabawe trwa to chwile i pozamaiatane po gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > zrob przeglad gdzie indziej, niech ich tknie i sprawdza soft i > gwarancja fffffffffpizdu no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar - Masters Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego lepiej jezdzic ? A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot. Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co w necie wypatrzylem na roznych stronach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar - > Masters Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego > lepiej jezdzic ? > A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn > nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot. > Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co > w necie wypatrzylem na roznych stronach) Masters - TDI Unitronic - benzyna Na upartego Masters tez zrobi benzyne i zrobi dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar - > Masters Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego > lepiej jezdzic ? > A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn > nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot. > Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co > w necie wypatrzylem na roznych stronach) ja robilem u mastersa i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Masters - TDI > Unitronic - benzyna > Na upartego Masters tez zrobi benzyne i zrobi dobrze tyle, ze potrafi powiedziec NIE bo mu sie nie chce, hhyhhyhhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > tyle, ze potrafi powiedziec NIE bo mu sie nie chce, hhyhhyhhy dlatego napisalem ,ze na upartego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > Promotora raczej odradzam, miałem tam kilka problemów z programami. > Do 1.8T polecam VTG, ew. Unitronic., czy Masters. i nadal chyba jest problem z punto bo nie jeżdiz tak jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2005 > i nadal chyba jest problem z punto bo nie jeżdiz tak jak powinien dlaczego? co sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Witam, > Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im > to wychodzi i jest profi ? > Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na > punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem > jak elektronika im wychodzi w promotorze jest bardzo profi ale jesli chcesz program do 1,8T to Masters bedzie najlepszy... napisz cos wiecej o tym co chcesz zawirusowac? najlepszym rozwiazanie bylo by SMT6 + strojenie (polecam powertronic) jesli chcesz robic tylko program na seryjnym komputerze to jedz do Mastersa... jesli nie wybierzesz zadnego z tych dwoch rozwiazan i pojedziesz gdzies indziej to nie daj sobie wcisnac box'a (bo box to zlo!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Kasa jest cos kolo 2 tys. Nie sadze bym u nih musial robic przeglady > ! Do nich zwrocilbym sie jedynie jakby cos padlo hy hy ASO to ronie podchodzi do tego typu spraw np. wroclaw salon skody ma podpisana umowe i np. zrobienie programu do TDI biora do 6tys zl poczym biora auto i przyjezdzaja do mojego kumpla do firmy i placa mu 1750zl za program zabieraja autko i oddaja je klijentowi czyli salon zarabia na tym 4250zl (czysty zysk no nie?!) robia tez sami lajcikowe programy w salonie to znaczy maja jeden program ktory wgrywaja do 1,9TDI przez OBD-II podnosi on jedynie dawke paliwa przez co zdaza sie ze autko w niektorych warunkach przeladowuje i przelacza sie w tryb awaryjny (szczegolnie jest to fajne kiedy dzieie sie przy wyprzedzaniu na trasie) i za taki programik salon inkasuje 3500zl dlatego nalezy walic ASO jedziesz do dobrej firmy (np. Masters) robi ci nowiutki program (stary program masz na plytce i jakby co - czytaj - wizyta w ASO mozesz wgrac sobie stary program ale nawet na nowym programi typy z ASO nic nie wykryja) i z 1,8T (180KM w serii) na nowym prigrami podejdziesz do 195KM (+/- 2KM) i bedziesz zadowolony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 masters 1.8T 110kW 147@265 --> 194@285 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > masters > 1.8T 110kW > 147@265 --> 194@285 na turbinie K03 mozna dmuchnac w tych okolocach okolo 195KM na K03sport okolo 210KM przy tych mocach wypada juz zmienic Inrercooler na wiekszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > na turbinie K03 mozna dmuchnac w tych okolocach okolo 195KM na > K03sport okolo 210KM > przy tych mocach wypada juz zmienic Inrercooler na wiekszy... nie zmieniam intercoolera, starczy, po zalozeniu FMICA spada cisnienie w ukladzie i trzeba sie dlubac a mi sie nieee chce, hhyhhy. Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza > a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez wplyw podmuchu? dobrze kombinuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda > schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez > wplyw podmuchu? dobrze kombinuje? woda albo plyn do spryskiwaczy. Misiek robil pomiary na jakiejs wersji testowej urzadzonka i spadek temperatury w dolocie byl znaczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > nie zmieniam intercoolera, starczy, po zalozeniu FMICA spada > cisnienie w ukladzie i trzeba sie dlubac a mi sie nieee chce, > hhyhhy. > Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza > a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler polecam natrysk CO2 na IC daje lepszy efekt niz ciecz... kumpel teraz do leona TDI zaklada sam robil cala instalacje kupil butle, zawor, przewody , dokupil centralke do otwierania butli sam zrobil ramkre prze IC z rur miedzianych niedlugo wrzucimy go na rolki w hamownii i zobaczymy jaki to da wymierny efekt (narazie szacuje na okolo 20KM) rozumiem ze masz skode octvie 1,8T ona ma IC po prawej stronie? (patrzac od wnetrza) a za IC wypada plastikowe nadkole prawego przedniego kola?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda > schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez > wplyw podmuchu? dobrze kombinuje? moze to byc woda destylowana polega to na tym ze woda jest rozpylana na IC dzieki duzej pojemnosci cieplnej wody przyjmuje ona cieplo z intercoolera dzieki temu powietrze przechodzace przez IC bardziej sie schladza, a jak wiadomo gaz maja nizsza temperature zajmuje mniej miejsca czyli w takiej samej objetosci jest poprostu go wiecej, a wiec gestrze powietrze jest podawane do komor silnika, jesli powietrza jest wiecej w takiej samej objetosci to spalanie w komorze jest efektyeniejsze i wiecej mieszanki ulega spaleniu dzieki czemu jednostka napedowa uzyskuje wieksza moc... czasem stosuje sie natrysk podtlenku azotu ale nie kazdy IC wytrzymuje tak drastyczne chlodzenie i zdaza sie ze po kilku schlodzeniach IC poprostu peka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > polecam natrysk CO2 na IC daje lepszy efekt niz ciecz... > kumpel teraz do leona TDI zaklada sam robil cala instalacje kupil > butle, zawor, przewody , dokupil centralke do otwierania butli > sam zrobil ramkre prze IC z rur miedzianych niedlugo wrzucimy go > na rolki w hamownii i zobaczymy jaki to da wymierny efekt > (narazie szacuje na okolo 20KM) > rozumiem ze masz skode octvie 1,8T ona ma IC po prawej stronie? > (patrzac od wnetrza) a za IC wypada plastikowe nadkole prawego > przedniego kola?! nadkole juz zostalo zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > nadkole juz zostalo zrobione. no to problem w tych autkach (albo najtanszy tuning) po wycieciu otworu autko potrafi dostac nawet do 4-5KM no i nie mowiac o przyroscie momentu... (mowie tu o przyroscie w leonie cupra R 225KM) dziwne ze nie pomysleli o tym konstruktorzy z VAG (zeby bylo zabawniej to konstruktorzy fiata seicento wpadli na pomysl zeby zrobic otwory z nadkolu za chlodnica dla lepszego przeplywu...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 za wyjasnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > dlaczego? co sie dzieje? nie jeżdzi tak jak powinien 103 kony samochód !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > nie jeżdzi tak jak powinien 103 kony samochód !!! na hamowni byłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > nie jeżdzi tak jak powinien 103 kony samochód !!! W Promotorze co prawda mają straszny ruch teraz, ale nic nie zaszkodzi podjechać jakoś po 1V , i się spytac, co i jak. Poproś Kubę, on dobrze zna ten samochód, powinien coś doradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > W Promotorze co prawda mają straszny ruch teraz, ale nic nie > zaszkodzi podjechać jakoś po 1V , i się spytac, co i jak. > Poproś Kubę, on dobrze zna ten samochód, powinien coś doradzić podjade do innej hamowni bo cos nie ufam w ten wynik co wyszedł w promotorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
payur_gr Napisano 2 Maja 2005 Udostępnij Napisano 2 Maja 2005 > nie jeżdzi tak jak powinien 103 kony samochód !!! Od początku posiadania nie jeździ czy ostatnio nie jeździ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > Od początku posiadania nie jeździ czy ostatnio nie jeździ?? od poczatku posiadania nie jedzi tak jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > od poczatku posiadania nie jedzi tak jak powinien To po co go kupiłeś? Ja bym nie kupił auta, które nie jeździ tak jak powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorzko Napisano 5 Maja 2005 Udostępnij Napisano 5 Maja 2005 > To po co go kupiłeś? Ja bym nie kupił auta, które nie jeździ tak > jak powinno... ogólnie jedzi oki i stan jest super autka tylko nie ma chyba tej mocy o to mi chodzi ma z 90KM pewnie a nie 103 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.