Skocz do zawartości

PromotoR - czipowanie


perfex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im to wychodzi i jest profi ?

Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony ok.gif Ale ciekaw jestem jak elektronika im wychodzi hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im

> to wychodzi i jest profi ?

> Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na

> punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem

> jak elektronika im wychodzi

pytanie jeszcze, czy chip czy swinka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im

> to wychodzi i jest profi ?

> Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na

> punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem

> jak elektronika im wychodzi

IMO odpusc sobie

jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO odpusc sobie

> jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic

każda sroka swój ogonek chwali.

1.8T jest tak oklepany, że większość tunerów robi go dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im

> to wychodzi i jest profi ?

> Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na

> punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem

> jak elektronika im wychodzi

Na Twoim miejscu darowałbym sobie Promotora... już od dwóch osób które ostatnio coś u nich robiły dowiedziałem się, że mają coraz bardziej "olewczy" stosunek do klienta... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im

> to wychodzi i jest profi ?

> Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na

> punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem

> jak elektronika im wychodzi

Promotora raczej odradzam, miałem tam kilka problemów z programami.

Do 1.8T polecam VTG, ew. Unitronic., czy Masters.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO odpusc sobie

> jesli chodzi o 1.8T to polecam Mastersa albo Unitronic

Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie myslalbym o Unitronicu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze

> mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs

> niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies

> klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie

> myslalbym o Unitronicu.

a to ciekawe, bo w 100licy to skoda ma podpisany uklad z Mastersem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle ze np w przypadku Skody kupowanej w Sinclanie to w Promotorze

> mozna to zrobic "oficjalnie" bez utraty gwarancji i jakichs

> niedomowien pozniejszych jakby odpukac silnik mial jakies

> klopoty - dlatego zapytalem o PromotoR. Gdyby nie to to pewnie

> myslalbym o Unitronicu.

taa ciekawe co by bylo jak by juz sie ten silnik wys...ł frown.gif jakis papier masz na to ze gwarnacje nie ulega utracie w momencie poddania samochodu zmiany oprogramowania sterownika silnika ??? czy tylko tak ci mowili ??? icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to ciekawe, bo w 100licy to skoda ma podpisany uklad z Mastersem.

Sinclan jest w stolicy hehe.gif i czipuja w PromotoR. W Pol-mot (tez stolica cool.gif) 1.8T nie czipuja (tak mi przynajmniej mowili) a TDI chyba tylko "boxuja" ale bez entuzjazmu o tym mowia. W Auto Wimar nie pytalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taa ciekawe co by bylo jak by juz sie ten silnik wys...ł jakis

> papier masz na to ze gwarnacje nie ulega utracie w momencie

> poddania samochodu zmiany oprogramowania sterownika silnika ???

Robisz to oficjalnie u Skody, w ASO - tyle ze ich podwykonawca jest inna firma. Kwit jest z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sinclan jest w stolicy i czipuja w PromotoR. W Pol-mot (tez stolica

> ) 1.8T nie czipuja (tak mi przynajmniej mowili) a TDI chyba

> tylko "boxuja" ale bez entuzjazmu o tym mowia. W Auto Wimar nie

> pytalem.

i POL MOT i Wimar robia u Mastersa, ktos Cie wpuscil w maliny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i POL MOT i Wimar robia u Mastersa, ktos Cie wpuscil w maliny

Sinclan robi w PromotoR nawet pytalem Promotora i potwierdzaja wszystko ok.gif.

POL MOT powiedzial ze 1.8T nie robili jeszcze ale nie wiem czy maja racje bo pan "handlowiec" powinien raczej zajac sie handlem owocami ew. warzywami a nie autami o ktorych ma pojecie mocno mgliste screwy.gif. Auto Wimar nie wiem.

Podoba mi sie to (w przyp. Sinclanu) ze masz 2 wydruki przed i po, hamowanie, strojenie, mozna przy tym byc i pewnie cos zasugerowac - wszystko jak trzeba. Mam nadzieje ze w wypadku innych dealerow jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale cena chipa w ASO jest chora.

W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile serie.

Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady takze nie jest to warte dodatkowej kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale cena chipa w ASO jest chora.

> W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed

> przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile

> serie.

> Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni

> beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady

> takze nie jest to warte dodatkowej kasy.

Kasa jest cos kolo 2 tys. Nie sadze bym u nih musial robic przeglady ! Do nich zwrocilbym sie jedynie jakby cos padlo smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale cena chipa w ASO jest chora.

> W przypadku 1.8T wykrycie chipa nie jest takie proste a i tak przed

> przegladem mozesz podjechac np. do Mastersa i wgra Ci na chwile

> serie.

> Pamietaj, ze nawet jesli zrobisz chipa przez sinclan to tylko oni

> beda wiedzieli i tylko u nich bedziesz musial robic przeglady

> takze nie jest to warte dodatkowej kasy.

NIE no chyba zartujesz grinser006.gif wykrycie chipa elektrykowi w jednym salonie seata zajmuje moze 2 minuty (podlaczenie VAS-a - odplenie samochodu i sprawdzenie w odpowiednim bloku ) zlosnik.gif no moze 2.5 minuty biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zrob przeglad gdzie indziej, niech ich tknie i sprawdza soft i

> gwarancja fffffffffpizdu

no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar - Masters zlosnik.gif Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego lepiej jezdzic ?

A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot. Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co w necie wypatrzylem na roznych stronach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar -

> Masters Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego

> lepiej jezdzic ?

> A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn

> nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot.

> Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co

> w necie wypatrzylem na roznych stronach)

Masters - TDI

Unitronic - benzyna

Na upartego Masters tez zrobi benzyne i zrobi dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiec ta sama zasada stosuje sie do czipowanie nap Auto Wimar -

> Masters Kwestia teraz ktory serwis jest lepszy i do ktorego

> lepiej jezdzic ?

> A co do Mastersa to 1.8T to on za duzo chyba nie dlubnal ? Tzn

> nieduzo w porownaniu do TDI ktore zna podobno na wylot.

> Posiadacze 1.8T chyba unitronic najmocniej polecaja ?(z tego co

> w necie wypatrzylem na roznych stronach)

ja robilem u mastersa i jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy czipowal ktos 1.8T lub inne uturbione auto w Promotorze ? Czy im

> to wychodzi i jest profi ?

> Znam Miniaca ktory tam jest chyba jednym z wlascicieli i wiem ze na

> punkcie mechaniki jest pozytywnie zakrecony Ale ciekaw jestem

> jak elektronika im wychodzi

w promotorze jest bardzo profi ale jesli chcesz program do 1,8T to Masters bedzie najlepszy...

napisz cos wiecej o tym co chcesz zawirusowac?

najlepszym rozwiazanie bylo by SMT6 + strojenie (polecam powertronic)

jesli chcesz robic tylko program na seryjnym komputerze to jedz do Mastersa...

jesli nie wybierzesz zadnego z tych dwoch rozwiazan i pojedziesz gdzies indziej to nie daj sobie wcisnac box'a (bo box to zlo!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kasa jest cos kolo 2 tys. Nie sadze bym u nih musial robic przeglady

> ! Do nich zwrocilbym sie jedynie jakby cos padlo

hy hy ASO to ronie podchodzi do tego typu spraw

np. wroclaw salon skody ma podpisana umowe i np. zrobienie programu do TDI biora do 6tys zl poczym biora auto i przyjezdzaja do mojego kumpla do firmy i placa mu 1750zl za program zabieraja autko i oddaja je klijentowi czyli salon zarabia na tym 4250zl (czysty zysk no nie?!)

robia tez sami lajcikowe programy w salonie to znaczy maja jeden program ktory wgrywaja do 1,9TDI przez OBD-II podnosi on jedynie dawke paliwa przez co zdaza sie ze autko w niektorych warunkach przeladowuje i przelacza sie w tryb awaryjny (szczegolnie jest to fajne kiedy dzieie sie przy wyprzedzaniu na trasie) i za taki programik salon inkasuje 3500zl

dlatego nalezy walic ASO jedziesz do dobrej firmy (np. Masters) robi ci nowiutki program (stary program masz na plytce i jakby co - czytaj - wizyta w ASO mozesz wgrac sobie stary program ale nawet na nowym programi typy z ASO nic nie wykryja)

i z 1,8T (180KM w serii) na nowym prigrami podejdziesz do 195KM (+/- 2KM) i bedziesz zadowolony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na turbinie K03 mozna dmuchnac w tych okolocach okolo 195KM na

> K03sport okolo 210KM

> przy tych mocach wypada juz zmienic Inrercooler na wiekszy...

nie zmieniam intercoolera, starczy, po zalozeniu FMICA spada cisnienie w ukladzie i trzeba sie dlubac a mi sie nieee chce, hhyhhy.

Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza

> a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler

wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez wplyw podmuchu? dobrze kombinuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda

> schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez

> wplyw podmuchu? dobrze kombinuje?

woda albo plyn do spryskiwaczy. Misiek robil pomiary na jakiejs wersji testowej urzadzonka i spadek temperatury w dolocie byl znaczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zmieniam intercoolera, starczy, po zalozeniu FMICA spada

> cisnienie w ukladzie i trzeba sie dlubac a mi sie nieee chce,

> hhyhhy.

> Na razie przerobie jeszcze zderzak zeby byl dodatkowy wylot powietrza

> a potem jak wyjdzie to bedzie natrysk plynu na intercooler

polecam natrysk CO2 na IC daje lepszy efekt niz ciecz...

kumpel teraz do leona TDI zaklada sam robil cala instalacje kupil butle, zawor, przewody , dokupil centralke do otwierania butli sam zrobil ramkre prze IC z rur miedzianych niedlugo wrzucimy go na rolki w hamownii i zobaczymy jaki to da wymierny efekt (narazie szacuje na okolo 20KM)

rozumiem ze masz skode octvie 1,8T ona ma IC po prawej stronie? (patrzac od wnetrza) a za IC wypada plastikowe nadkole prawego przedniego kola?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie, natrysk plynu? co to jest za plyn? woda? jak to dziala? woda

> schladza sie bardziej niz metal przy tej samej predkosci przez

> wplyw podmuchu? dobrze kombinuje?

moze to byc woda destylowana

polega to na tym ze woda jest rozpylana na IC dzieki duzej pojemnosci cieplnej wody przyjmuje ona cieplo z intercoolera dzieki temu powietrze przechodzace przez IC bardziej sie schladza, a jak wiadomo gaz maja nizsza temperature zajmuje mniej miejsca czyli w takiej samej objetosci jest poprostu go wiecej, a wiec gestrze powietrze jest podawane do komor silnika, jesli powietrza jest wiecej w takiej samej objetosci to spalanie w komorze jest efektyeniejsze i wiecej mieszanki ulega spaleniu dzieki czemu jednostka napedowa uzyskuje wieksza moc...

czasem stosuje sie natrysk podtlenku azotu ale nie kazdy IC wytrzymuje tak drastyczne chlodzenie i zdaza sie ze po kilku schlodzeniach IC poprostu peka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> polecam natrysk CO2 na IC daje lepszy efekt niz ciecz...

> kumpel teraz do leona TDI zaklada sam robil cala instalacje kupil

> butle, zawor, przewody , dokupil centralke do otwierania butli

> sam zrobil ramkre prze IC z rur miedzianych niedlugo wrzucimy go

> na rolki w hamownii i zobaczymy jaki to da wymierny efekt

> (narazie szacuje na okolo 20KM)

> rozumiem ze masz skode octvie 1,8T ona ma IC po prawej stronie?

> (patrzac od wnetrza) a za IC wypada plastikowe nadkole prawego

> przedniego kola?!

nadkole juz zostalo zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nadkole juz zostalo zrobione.

no to problem w tych autkach (albo najtanszy tuning) po wycieciu otworu autko potrafi dostac nawet do 4-5KM no i nie mowiac o przyroscie momentu... (mowie tu o przyroscie w leonie cupra R 225KM) dziwne ze nie pomysleli o tym konstruktorzy z VAG (zeby bylo zabawniej to konstruktorzy fiata seicento wpadli na pomysl zeby zrobic otwory z nadkolu za chlodnica dla lepszego przeplywu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jeżdzi tak jak powinien 103 kony samochód !!!

W Promotorze co prawda mają straszny ruch teraz, ale nic nie zaszkodzi podjechać jakoś po 1V , i się spytac, co i jak.

Poproś Kubę, on dobrze zna ten samochód, powinien coś doradzić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Promotorze co prawda mają straszny ruch teraz, ale nic nie

> zaszkodzi podjechać jakoś po 1V , i się spytac, co i jak.

> Poproś Kubę, on dobrze zna ten samochód, powinien coś doradzić

podjade do innej hamowni bo cos nie ufam w ten wynik co wyszedł w promotorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To po co go kupiłeś? Ja bym nie kupił auta, które nie jeździ tak

> jak powinno...

ogólnie jedzi oki i stan jest super autka tylko nie ma chyba tej mocy smile.gif:) o to mi chodzi ma z 90KM pewnie a nie 103 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.