Skocz do zawartości

punto automat


automatmariusz

Rekomendowane odpowiedzi

> witaj!

> nie mamy zbyt wielu userow punciakow z automatem. kojarze moze dwoch,

> trzech, ale pewnie sie odezwa.

> p.s intryguje mnie te "kilka milionów kilometrów" z podpisu ,

> kirowca tira jestes czy co?

nie trzeba być tirowcem,zeby mieć kilka mkm nabitych biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witaj!

> nie mamy zbyt wielu userow punciakow z automatem. kojarze moze dwoch,

> trzech, ale pewnie sie odezwa.

> p.s intryguje mnie te "kilka milionów kilometrów" z podpisu ,

> kirowca tira jestes czy co?

Nie, ale służbowo przejechałem od 20 lat całą europę od Urala do

Paryża i mogę z pełną powagą tak pisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, ale służbowo przejechałem od 20 lat całą europę od Urala do

> Paryża i mogę z pełną powagą tak pisać

Co do Waszych rozmów to śledzę wiele tematów o punto i faktycznie informacje o asb są lakoniczne tak więc fachowa rozmowa chyba kazdemu coś da mam nadzieję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I jak widać są już bzdury tak więc te wasze rozmowy są ciekawe ale

> czy to na tym ma polega

Niestety 99% Puntomaniakow posiada manualne skrzynie biegow i po prostu nie znaja sie na automatach i nie mieli z nimi stycznosci- tym bardziej z egzotycznym Speedgear'em w Punto. Nasza wiedza wynika glownie z doswiadczen zyciowych w naprawch Punciakow- nikt nie studiowal budowy Fiata. Moim zdaniem jesli nie znajdziesz tu odpowiedzi pozostaje szukac pomocy u magikow z ASO lub dobrych mechanikow. sick.gif

Nie wroze wiec nic dobrego temu watkowi, w najlepszym razie przerodzi sie w watek powitalny sick.gifoslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety 99% Puntomaniakow posiada manualne skrzynie biegow i po

> prostu nie znaja sie na automatach i nie mieli z nimi

> stycznosci- tym bardziej z egzotycznym Speedgear'em w Punto.

> Nasza wiedza wynika glownie z doswiadczen zyciowych w naprawch

> Punciakow- nikt nie studiowal budowy Fiata. Moim zdaniem jesli

> nie znajdziesz tu odpowiedzi pozostaje szukac pomocy u magikow z

> ASO lub dobrych mechanikow.

> Nie wroze wiec nic dobrego temu watkowi, w najlepszym razie przerodzi

> sie w watek powitalny

Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie potrafią tylko cofać licznik i robić kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby

> sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji

> licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie

> potrafią tylko cofać licznik i robić kasę

hmmm... podlaczenie pod egzaminer cos wykazalo??

...czyli glownym problemem jest licznik- trzeba byloby sprawdzic czy jest sprawny, a moze cos ze zlaczem licznika hmm.gif lub spadki napiecia w stacyjce, ktore w "normalnych" wersjach powoduja miganie kontrolki poduszki hmm.gif

Moze ktorys z kacikowych elektryko- elektronikow sie wypowie.

mlotek.gifPanowie pomozcie koledze! zlosnik.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem mam z licznikiem miga kontrolka asb i brak na wyświetlaczu

> biegu sama skrzynia jest ok ,są też momenty że sama się wyłancza

Co samo się wyłącza (sterownie skrzynią czy kontrolka)?

> i po chwili wszystko działa tylko że jest wszystko wykasowane

Co jest wykasowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co samo się wyłącza (sterownie skrzynią czy kontrolka)?

> Co jest wykasowane?

Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało

> "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie

> potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu

> na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik

Jeżeli chodzi o sterowanie asb to wszystko ok czy na auto lub sekw.

Zapala się tylko kontrolka imiga i w tym momencie brak na liczniku wskazania trybu biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało

> "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie

> potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu

> na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik

Jeśli elektryk nie umie tego wytłumaczyć to... zmień elektryka. Błąd połączenia między sterownikiem skrzyni a "komputerem" samochodu. Sprawdź gniazdo i wiązkę elektryczną idącą od skrzyni (jedna wiązka idzie od sterownika skrzyni do ECU, druga od sterownika skrzyni do konsoli). Jak bym miał strzelać co znaczy HIS, to bym strzelał, że High Impedance State, czyli stan wysokiej impedancji - po naszemu przerwa. Jak by Twój elektryk miał diagnoskop z pewnego źródła to by miał do niego opis...

Niestety większość elektryków samochodowych na widok elektroniki popada w panikę, tacy nadają się do wymiany przekaźników i bezpieczników, ew. przewinięcia rozrusznika czy alternatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli elektryk nie umie tego wytłumaczyć to... zmień elektryka. Błąd

> połączenia między sterownikiem skrzyni a "komputerem" samochodu.

> Sprawdź gniazdo i wiązkę elektryczną idącą od skrzyni (jedna

> wiązka idzie od sterownika skrzyni do ECU, druga od sterownika

> skrzyni do konsoli). Jak bym miał strzelać co znaczy HIS, to bym

> strzelał, że High Impedance State, czyli stan wysokiej

> impedancji - po naszemu przerwa. Jak by Twój elektryk miał

> diagnoskop z pewnego źródła to by miał do niego opis...

> Niestety większość elektryków samochodowych na widok elektroniki

> popada w panikę, tacy nadają się do wymiany przekaźników i

> bezpieczników, ew. przewinięcia rozrusznika czy alternatora...

Dzięki ,Rozumując po polsku mam zdjąć osłonę lewarka i sprawdzić polączenie ze "skrzynką" pod nogami pasażera bo odcinek od "pasażera" do licznika to już :dzwoniłem: i tam jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki ,Rozumując po polsku mam zdjąć osłonę lewarka i sprawdzić

> polączenie ze "skrzynką" pod nogami pasażera bo odcinek od

> "pasażera" do licznika to już :dzwoniłem: i tam jest ok

Sprawdził bym też (o ile w tej wersji tak jest) połączenie sterownika skrzyni z ECU i same złącza w liczniku i w sterowniku skrzyni (trzeba będzie otworzyć sterownik i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów przy złączach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdził bym też (o ile w tej wersji tak jest) połączenie sterownika

> skrzyni z ECU i same złącza w liczniku i w sterowniku skrzyni

> (trzeba będzie otworzyć sterownik i sprawdzić czy nie ma zimnych

> lutów przy złączach).

Nie jestem fachowcem ale sterownik do przy nogach pasażera? nie był otwierany sprawdzono tylko przejście do licznika i nie stwierdzono usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby

> sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji

> licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie

> potrafią tylko cofać licznik i robić kasę

Jesli chodzi o elektryka w Wawie to niestety Ci nie pomoge bo nikogo takiego nie znam. Ogolnie jesli chodzi o Speedgear'a to nie licz na Fiata - w serwisie jak sie pytalem o pare rzeczy to robili wielkie oczy. Nie wiedzieli nawet jak zdejmuje sie obudowe drazka skrzyni. Powiedzieli ze jesli chce aby mi to zdjeli to musze otworzyc zlecenie, zostawic samochod na kilka!!! dni zeby mogli sciagnac dokladna dokumentacje. Grzecznie podziekowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli chodzi o elektryka w Wawie to niestety Ci nie pomoge bo nikogo

> takiego nie znam. Ogolnie jesli chodzi o Speedgear'a to nie licz

> na Fiata - w serwisie jak sie pytalem o pare rzeczy to robili

> wielkie oczy. Nie wiedzieli nawet jak zdejmuje sie obudowe

> drazka skrzyni. Powiedzieli ze jesli chce aby mi to zdjeli to

> musze otworzyc zlecenie, zostawic samochod na kilka!!! dni zeby

> mogli sciagnac dokladna dokumentacje. Grzecznie podziekowalem.

Tak wiem ,bo mam mały problem z podświetleniem pokręteł ,dowiedziałem się że trzeba uderzyć w obudowę lewarka z góry a potem prawdopodobnie będzie ala zaczep izdjąć gałkę by zdjąć obudowę pisownia z orginału rozmowy z mechanikiem ale jeszcze nie ruszałem reguluję na wyczucie ,a co do licznika zobaczę jeszcze stan przy lewarku bo obiawia to się też jak zmieniam na sekwencję ,po prostu gaśnie licznik jak wrucę na automat to się ponownie zapala i tylko mruga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem ,bo mam mały problem z podświetleniem pokręteł ,dowiedziałem

> się że trzeba uderzyć w obudowę lewarka z góry a potem

> prawdopodobnie będzie ala zaczep izdjąć gałkę by zdjąć obudowę

> pisownia z orginału rozmowy z mechanikiem ale jeszcze nie

> ruszałem reguluję na wyczucie

Uderzyc od gory? niewiem.gif W co niby?

> a co do licznika zobaczę jeszcze

> stan przy lewarku bo obiawia to się też jak zmieniam na

> sekwencję ,po prostu gaśnie licznik jak wrucę na automat to się

> ponownie zapala i tylko mruga

No wlasnie ale żeby obadac stan przy lewarku to musisz zdjac te obudowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uderzyc od gory? W co niby?

> No wlasnie ale żeby obadac stan przy lewarku to musisz zdjac te

> obudowe...

Jeżeli chodz i lewarek to trzeba delikatnie uderzać w tą tuleję ,która podchodzi pod gałkę ,powinna się przesunąć do dołu i przy tym wyobleniu już w środku jest mały "zeger" taka zawleczka ,po jej zdjęciu można zdjąć gałkę i potem obudowę lewarka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chodz i lewarek to trzeba delikatnie uderzać w tą tuleję

> ,która podchodzi pod gałkę ,powinna się przesunąć do dołu i przy

> tym wyobleniu już w środku jest mały "zeger" taka zawleczka ,po

> jej zdjęciu można zdjąć gałkę i potem obudowę lewarka

O prosze...Wlasnie takiej informacji w ASO uzyskac nie moglem smile.gif

Udalo sie cos wykombinowac z licznikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O prosze...Wlasnie takiej informacji w ASO uzyskac nie moglem

> Udalo sie cos wykombinowac z licznikiem?

Witam ,rozmawiałem z P. Borkowskim to gość od merców ,uważa ,że może to być wina mikrowyłącznika w lewarku ,wskazują na to objawy wypadania licznika na sekwencji i ciągłym włącz/wyłącz ,a gdy wracam na automat to ustaje ,zabaczę ,jestem umówiony z elektrykiem na następny tydzień jak będzie ok to powiem Jak to mówią czekamy na rozwój sytuacji. Co do samej jazdy to jak "motorynka" gaz i przyjemność .Jerzeli chodzi o spalanie ,to może informacja dla potencjalnych użytkowników jak to w punto :miasto 12.5-nawet16,5 km/l trasa najlepszy wynik widziany 21,2 km/l na 6 biegu 2700 obr. Nie piszę o prędkości bo to jest zmienne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam ,rozmawiałem z P. Borkowskim to gość od merców ,uważa ,że może

> to być wina mikrowyłącznika w lewarku ,wskazują na to objawy

> wypadania licznika na sekwencji i ciągłym włącz/wyłącz ,a gdy

> wracam na automat to ustaje ,zabaczę ,jestem umówiony z

> elektrykiem na następny tydzień jak będzie ok to powiem Jak to

> mówią czekamy na rozwój sytuacji.

Czekam na relacje ok.gif

Co do samej jazdy to jak

> "motorynka" gaz i przyjemność .Jerzeli chodzi o spalanie ,to

> może informacja dla potencjalnych użytkowników jak to w punto

> :miasto 12.5-nawet16,5 km/l trasa najlepszy wynik widziany 21,2

> km/l na 6 biegu 2700 obr. Nie piszę o prędkości bo to jest

> zmienne

12.5 w miescie? Dobry jestes smile.gif

Ja u siebie jak mam 11 to jest dobrze biglaugh.gif

W trasie to tak kolo 18 ale na zestrojeniach raczej nie jezdze - w trasie automat, przed wyprzedzaniem przycisk E i ognia grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czekam na relacje

> Co do samej jazdy to jak

> 12.5 w miescie? Dobry jestes

> Ja u siebie jak mam 11 to jest dobrze

> W trasie to tak kolo 18 ale na zestrojeniach raczej nie jezdze - w

> trasie automat, przed wyprzedzaniem przycisk E i ognia

Ja po mieście używam E ,sprawdziłem, po wyłączeniu obroty idą ok 300 wyżej a co do odejścia praktycznie nie ma różnicy trochę mam problemów przy sekwencji (licznik nie pokazuje biegów) mam nadzieję że naprawią- to biegi wchodzą płynie już od 1800 to znaczy od 1 (do 2200) potem 2 i tak dalej ,robię to na wyczucie, na trasie siekierkowskiej bo tam jadę do pracy przy 90km trzyma mi około 2100,nie wiem jak u Ciebie, mój był samochódem służbowym tak ,że serwisowany do 130 tyś i taki ma przebieg ,bo znam jego historię ,oczywiście Ful wypas ,zobaczymy jak będzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja po mieście używam E ,sprawdziłem, po wyłączeniu obroty idą ok 300

> wyżej a co do odejścia praktycznie nie ma różnicy trochę mam

> problemów przy sekwencji (licznik nie pokazuje biegów) mam

> nadzieję że naprawią- to biegi wchodzą płynie już od 1800 to

> znaczy od 1 (do 2200) potem 2 i tak dalej ,robię to na wyczucie,

> na trasie siekierkowskiej bo tam jadę do pracy przy 90km trzyma

> mi około 2100,nie wiem jak u Ciebie, mój był samochódem

> służbowym tak ,że serwisowany do 130 tyś i taki ma przebieg ,bo

> znam jego historię ,oczywiście Ful wypas ,zobaczymy jak będzie

> dalej.

Powiem Ci ze na obroty przy poszczegolnych predkosciach nie zwracalem jak dotad uwagi. W miescie tez jezdze na E, jednak jak mocniej cisniesz to czuc, ze biegi zmienia zdecydowanie za wczesnie ale spalanie napewno mniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem Ci ze na obroty przy poszczegolnych predkosciach nie zwracalem

> jak dotad uwagi. W miescie tez jezdze na E, jednak jak mocniej

> cisniesz to czuc, ze biegi zmienia zdecydowanie za wczesnie ale

> spalanie napewno mniejsze...

Mam jeszcze jedno pytanie czy zdażyło się że padło całe podswietlenie regulacji nawiewu ,jak pisałem robię na czuja ale jak zdejmę lewarek (a może nie potrzeba zdejmować) czy można sie dostac do tych żarówek tak nieładnie to wygląda ,widziałem na stronach to dobranie sie graniczy z demolką pół samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam jeszcze jedno pytanie czy zdażyło się że padło całe

> podswietlenie regulacji nawiewu ,jak pisałem robię na czuja ale

> jak zdejmę lewarek (a może nie potrzeba zdejmować) czy można sie

> dostac do tych żarówek tak nieładnie to wygląda ,widziałem na

> stronach to dobranie sie graniczy z demolką pół samochodu

Jak najbardziej. U mnie nie dziala oswietlenie srodkowego i lewego pokretla. Znaczy dziala na metode wstrzasowa - glebsza dziura w jezdni lub uderzenie reka w pokretla i zaczyna dzialac - cos nie kontaktuje.

Co do rozbierania to juz sie temu przygladalem poniewaz tez musze zdjac te oslone - aby sie dostac do oswietlenia musisz odkrecic caly tunel srodkowy poniewaz pod nim ukrywaja sie dolne mocowania oslony nawiewow.

We wszystkim przeszkadza wlasnie zdjecie obudowy lewarka. Jak ja uda sie zdjac to juz bedzie z gorki bo reszta trzyma sie na srubach.

Dzisiaj patrzylem na to co mowiles, ze na lewarku powinien byc pierscien trzymajacy gałke od dolu - u mnie tego nie ma niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak najbardziej. U mnie nie dziala oswietlenie srodkowego i lewego

> pokretla. Znaczy dziala na metode wstrzasowa - glebsza dziura w

> jezdni lub uderzenie reka w pokretla i zaczyna dzialac - cos nie

> kontaktuje.

> Co do rozbierania to juz sie temu przygladalem poniewaz tez musze

> zdjac te oslone - aby sie dostac do oswietlenia musisz odkrecic

> caly tunel srodkowy poniewaz pod nim ukrywaja sie dolne

> mocowania oslony nawiewow.

> We wszystkim przeszkadza wlasnie zdjecie obudowy lewarka. Jak ja uda

> sie zdjac to juz bedzie z gorki bo reszta trzyma sie na srubach.

> Dzisiaj patrzylem na to co mowiles, ze na lewarku powinien byc

> pierscien trzymajacy gałke od dolu - u mnie tego nie ma

Ale mam pytanie czy zbiłeś tą tuleję ,która podchodzi do gałki, trzeba ją "wepchać"do dołu i dopiero tam powinno być mocowanie gałki októrym pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mam pytanie czy zbiłeś tą tuleję ,która podchodzi do gałki,

> trzeba ją "wepchać"do dołu i dopiero tam powinno być mocowanie

> gałki októrym pisałem

Czyli ta srebrna tuleje zakonczona takim rozszerzeniem od strony galki mam wepchnac w tunel srodkowy? To strasznie mocno siedzi, nie chcialbym nic urwac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli ta srebrna tuleje zakonczona takim rozszerzeniem od strony

> galki mam wepchnac w tunel srodkowy? To strasznie mocno siedzi,

> nie chcialbym nic urwac...

Tak ,to jest pasowane na wcisk inaczej by ci ciągle spadał, dlatego pisalem że trzeba po prostu czymś tępym ale energicznie pukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak ,to jest pasowane na wcisk inaczej by ci ciągle spadał, dlatego

> pisalem że trzeba po prostu czymś tępym ale energicznie pukac

no to wiem, ze by spadal, ale myslalem, ze ta tulejka zapiera sie z dolu o cos...tam od strony tunelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te informacje są sprawdzone , rozmawiałem z mechanikiem,który to

> rozbierał, ja tego nie robiłem bo sam mam go 2 miesiące

OK ok.gif W takim razie wraz z nastaniem cieplejszych dni musze sie zabrac za rozebranie tego i wymiane oswietlenia, jeszcze tylko sterowanie nawiewami mi zostalo wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak będziesz rozbierac daj znac to zobaczę jak "psujesz" powodzenia

> w górach a nad akumulatorem to pomyśl

Jesli bede rozbieral to z pewnoscia na kaciku pojawi sie jakas FR. ok.gif

Do gor to jeszcze chwilka - musze sesje skonczyc wink.gif Z akumulatorem to juz w sumie prawie przekonany na centre plus.

Pozdrawiam.

EDIT: Jesli bedziesz cos robil to tez sie pochwal smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli bede rozbieral to z pewnoscia na kaciku pojawi sie jakas FR.

> Do gor to jeszcze chwilka - musze sesje skonczyc Z akumulatorem to

> juz w sumie prawie przekonany na centre plus.

> Pozdrawiam.

> EDIT: Jesli bedziesz cos robil to tez sie pochwal

Szykuję sie do wymiany oleju w asb ,czy Ty myłeś ją przy zmianie na inny olej ,widziałem ,że proponujesz MOBIL.... i jak dlugo czekałeś na filt w ASO, rozumiem że tylko tam do zdobycia ,w/g instrukcji co 40tys. czy Ty się tego trzymasz a może wymieniasz w innym przedziale czasowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szykuję sie do wymiany oleju w asb ,czy Ty myłeś ją przy zmianie na

> inny olej ,widziałem ,że proponujesz MOBIL.... i jak dlugo

> czekałeś na filt w ASO, rozumiem że tylko tam do zdobycia ,w/g

> instrukcji co 40tys. czy Ty się tego trzymasz a może wymieniasz

> w innym przedziale czasowym

Nie, nie mylem jej, po prostu wlalem nowy olej.

Jesli chodzi o sam olej, to Fiat proponuje Tutelle jednak jej cena to pad.gif Zrobilem wiec ogolny wywiad i powiedziano mi, ze ten Mobil jest bardzo dobrym olejem.

Na filtr czekalem tydzien. Mozesz sie popytac jak chcesz w innych zrodlach niz w ASO ale nie ma do tego zamiennikow. Jeden sprzedawca chcial mi sprzedac filtr oryginalny ale wychodzil drozej niz w ASO wiec nie kombinowalem.

Ja olej zmienialem nie dlugo po kupnie samochodu - tak na wszelki wypadek i od tamtej pory minelo dopiero 6 kkm. Jesli przejezdze tym samochodem jeszcze 34 tys to pewnie wymienie ponownie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, nie mylem jej, po prostu wlalem nowy olej.

> Jesli chodzi o sam olej, to Fiat proponuje Tutelle jednak jej cena to

> Zrobilem wiec ogolny wywiad i powiedziano mi, ze ten Mobil

> jest bardzo dobrym olejem.

> Na filtr czekalem tydzien. Mozesz sie popytac jak chcesz w innych

> zrodlach niz w ASO ale nie ma do tego zamiennikow. Jeden

> sprzedawca chcial mi sprzedac filtr oryginalny ale wychodzil

> drozej niz w ASO wiec nie kombinowalem.

> Ja olej zmienialem nie dlugo po kupnie samochodu - tak na wszelki

> wypadek i od tamtej pory minelo dopiero 6 kkm. Jesli przejezdze

> tym samochodem jeszcze 34 tys to pewnie wymienie ponownie

Mam jeszcze jedną sprawę,w tym przypadku do wszystkich ,czy jest wyświetlana informacja na liczniku o kończeniu się klocków hamulcowych ,układ z abs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.