automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 Witam Jestem posiadaczem puntoII automat Proszę o kontakt użytkowników z W-wy na forum lub GG 4680980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 witaj! nie mamy zbyt wielu userow punciakow z automatem. kojarze moze dwoch, trzech, ale pewnie sie odezwa. p.s intryguje mnie te "kilka milionów kilometrów" z podpisu , kirowca tira jestes czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > witaj! > nie mamy zbyt wielu userow punciakow z automatem. kojarze moze dwoch, > trzech, ale pewnie sie odezwa. > p.s intryguje mnie te "kilka milionów kilometrów" z podpisu , > kirowca tira jestes czy co? nie trzeba być tirowcem,zeby mieć kilka mkm nabitych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > witaj! > nie mamy zbyt wielu userow punciakow z automatem. kojarze moze dwoch, > trzech, ale pewnie sie odezwa. > p.s intryguje mnie te "kilka milionów kilometrów" z podpisu , > kirowca tira jestes czy co? Nie, ale służbowo przejechałem od 20 lat całą europę od Urala do Paryża i mogę z pełną powagą tak pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizio Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > nie trzeba być tirowcem,zeby mieć kilka mkm nabitych no chyba,że jest się yaboolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > no chyba,że jest się yaboolem ja jeszcze nie ma nawet 0,5 mln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Nie, ale służbowo przejechałem od 20 lat całą europę od Urala do > Paryża i mogę z pełną powagą tak pisać Co do Waszych rozmów to śledzę wiele tematów o punto i faktycznie informacje o asb są lakoniczne tak więc fachowa rozmowa chyba kazdemu coś da mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Co do Waszych rozmów to śledzę wiele tematów o punto i faktycznie > informacje o asb są lakoniczne tak więc fachowa rozmowa chyba > kazdemu coś da mam nadzieję I jak widać są już bzdury tak więc te wasze rozmowy są ciekawe ale czy to na tym ma polegać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Witam Jestem posiadaczem puntoII automat Proszę o kontakt > użytkowników z W-wy na forum lub GG 4680980 gadaj z samhain'em, on ma speedgear'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > gadaj z samhain'em, on ma speedgear'a Tak wiem znalazłem Go ale nie nawiązaliśmy jeszcze kontaktu dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Witam Jestem posiadaczem puntoII automat Proszę o kontakt > użytkowników z W-wy na forum lub GG 4680980 Witaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Tak wiem znalazłem Go ale nie nawiązaliśmy jeszcze kontaktu dzięki może napisz w czym masz problem to spróbujemy coś zaradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > może napisz w czym masz problem to spróbujemy coś zaradzić Problem mam z licznikiem miga kontrolka asb i brak na wyświetlaczu biegu sama skrzynia jest ok ,są też momenty że sama się wyłancza i po chwili wszystko działa tylko że jest wszystko wykasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > I jak widać są już bzdury tak więc te wasze rozmowy są ciekawe ale > czy to na tym ma polega Niestety 99% Puntomaniakow posiada manualne skrzynie biegow i po prostu nie znaja sie na automatach i nie mieli z nimi stycznosci- tym bardziej z egzotycznym Speedgear'em w Punto. Nasza wiedza wynika glownie z doswiadczen zyciowych w naprawch Punciakow- nikt nie studiowal budowy Fiata. Moim zdaniem jesli nie znajdziesz tu odpowiedzi pozostaje szukac pomocy u magikow z ASO lub dobrych mechanikow. Nie wroze wiec nic dobrego temu watkowi, w najlepszym razie przerodzi sie w watek powitalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Niestety 99% Puntomaniakow posiada manualne skrzynie biegow i po > prostu nie znaja sie na automatach i nie mieli z nimi > stycznosci- tym bardziej z egzotycznym Speedgear'em w Punto. > Nasza wiedza wynika glownie z doswiadczen zyciowych w naprawch > Punciakow- nikt nie studiowal budowy Fiata. Moim zdaniem jesli > nie znajdziesz tu odpowiedzi pozostaje szukac pomocy u magikow z > ASO lub dobrych mechanikow. > Nie wroze wiec nic dobrego temu watkowi, w najlepszym razie przerodzi > sie w watek powitalny Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie potrafią tylko cofać licznik i robić kasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby > sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji > licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie > potrafią tylko cofać licznik i robić kasę hmmm... podlaczenie pod egzaminer cos wykazalo?? ...czyli glownym problemem jest licznik- trzeba byloby sprawdzic czy jest sprawny, a moze cos ze zlaczem licznika lub spadki napiecia w stacyjce, ktore w "normalnych" wersjach powoduja miganie kontrolki poduszki Moze ktorys z kacikowych elektryko- elektronikow sie wypowie. Panowie pomozcie koledze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Problem mam z licznikiem miga kontrolka asb i brak na wyświetlaczu > biegu sama skrzynia jest ok ,są też momenty że sama się wyłancza Co samo się wyłącza (sterownie skrzynią czy kontrolka)? > i po chwili wszystko działa tylko że jest wszystko wykasowane Co jest wykasowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Co samo się wyłącza (sterownie skrzynią czy kontrolka)? > Co jest wykasowane? Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało > "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie > potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu > na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik Jeżeli chodzi o sterowanie asb to wszystko ok czy na auto lub sekw. Zapala się tylko kontrolka imiga i w tym momencie brak na liczniku wskazania trybu biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Błedów jako takich nie ma wiele razy robiono testy raz wykazało > "linia danych centralki przekładni" stan HIS ale "elektryk" nie > potrafił tego przetłumaczyć na polski -dodatkowo przy przejściu > na sekwencję też to się dzieje czyli gaśnie na moment licznik Jeśli elektryk nie umie tego wytłumaczyć to... zmień elektryka. Błąd połączenia między sterownikiem skrzyni a "komputerem" samochodu. Sprawdź gniazdo i wiązkę elektryczną idącą od skrzyni (jedna wiązka idzie od sterownika skrzyni do ECU, druga od sterownika skrzyni do konsoli). Jak bym miał strzelać co znaczy HIS, to bym strzelał, że High Impedance State, czyli stan wysokiej impedancji - po naszemu przerwa. Jak by Twój elektryk miał diagnoskop z pewnego źródła to by miał do niego opis... Niestety większość elektryków samochodowych na widok elektroniki popada w panikę, tacy nadają się do wymiany przekaźników i bezpieczników, ew. przewinięcia rozrusznika czy alternatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Jeśli elektryk nie umie tego wytłumaczyć to... zmień elektryka. Błąd > połączenia między sterownikiem skrzyni a "komputerem" samochodu. > Sprawdź gniazdo i wiązkę elektryczną idącą od skrzyni (jedna > wiązka idzie od sterownika skrzyni do ECU, druga od sterownika > skrzyni do konsoli). Jak bym miał strzelać co znaczy HIS, to bym > strzelał, że High Impedance State, czyli stan wysokiej > impedancji - po naszemu przerwa. Jak by Twój elektryk miał > diagnoskop z pewnego źródła to by miał do niego opis... > Niestety większość elektryków samochodowych na widok elektroniki > popada w panikę, tacy nadają się do wymiany przekaźników i > bezpieczników, ew. przewinięcia rozrusznika czy alternatora... Dzięki ,Rozumując po polsku mam zdjąć osłonę lewarka i sprawdzić polączenie ze "skrzynką" pod nogami pasażera bo odcinek od "pasażera" do licznika to już :dzwoniłem: i tam jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Dzięki ,Rozumując po polsku mam zdjąć osłonę lewarka i sprawdzić > polączenie ze "skrzynką" pod nogami pasażera bo odcinek od > "pasażera" do licznika to już :dzwoniłem: i tam jest ok Sprawdził bym też (o ile w tej wersji tak jest) połączenie sterownika skrzyni z ECU i same złącza w liczniku i w sterowniku skrzyni (trzeba będzie otworzyć sterownik i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów przy złączach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Sprawdził bym też (o ile w tej wersji tak jest) połączenie sterownika > skrzyni z ECU i same złącza w liczniku i w sterowniku skrzyni > (trzeba będzie otworzyć sterownik i sprawdzić czy nie ma zimnych > lutów przy złączach). Nie jestem fachowcem ale sterownik do przy nogach pasażera? nie był otwierany sprawdzono tylko przejście do licznika i nie stwierdzono usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Jeżeli chodzi oASO to próbowałem jest jeden dobry elektryk ale żeby > sprawdzić tą usterkę jest potrzebny drugi taki dla weryfikacji > licznika a z tym właśnie jest problem co do innych to w W-wie > potrafią tylko cofać licznik i robić kasę Jesli chodzi o elektryka w Wawie to niestety Ci nie pomoge bo nikogo takiego nie znam. Ogolnie jesli chodzi o Speedgear'a to nie licz na Fiata - w serwisie jak sie pytalem o pare rzeczy to robili wielkie oczy. Nie wiedzieli nawet jak zdejmuje sie obudowe drazka skrzyni. Powiedzieli ze jesli chce aby mi to zdjeli to musze otworzyc zlecenie, zostawic samochod na kilka!!! dni zeby mogli sciagnac dokladna dokumentacje. Grzecznie podziekowalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Jesli chodzi o elektryka w Wawie to niestety Ci nie pomoge bo nikogo > takiego nie znam. Ogolnie jesli chodzi o Speedgear'a to nie licz > na Fiata - w serwisie jak sie pytalem o pare rzeczy to robili > wielkie oczy. Nie wiedzieli nawet jak zdejmuje sie obudowe > drazka skrzyni. Powiedzieli ze jesli chce aby mi to zdjeli to > musze otworzyc zlecenie, zostawic samochod na kilka!!! dni zeby > mogli sciagnac dokladna dokumentacje. Grzecznie podziekowalem. Tak wiem ,bo mam mały problem z podświetleniem pokręteł ,dowiedziałem się że trzeba uderzyć w obudowę lewarka z góry a potem prawdopodobnie będzie ala zaczep izdjąć gałkę by zdjąć obudowę pisownia z orginału rozmowy z mechanikiem ale jeszcze nie ruszałem reguluję na wyczucie ,a co do licznika zobaczę jeszcze stan przy lewarku bo obiawia to się też jak zmieniam na sekwencję ,po prostu gaśnie licznik jak wrucę na automat to się ponownie zapala i tylko mruga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Tak wiem ,bo mam mały problem z podświetleniem pokręteł ,dowiedziałem > się że trzeba uderzyć w obudowę lewarka z góry a potem > prawdopodobnie będzie ala zaczep izdjąć gałkę by zdjąć obudowę > pisownia z orginału rozmowy z mechanikiem ale jeszcze nie > ruszałem reguluję na wyczucie Uderzyc od gory? W co niby? > a co do licznika zobaczę jeszcze > stan przy lewarku bo obiawia to się też jak zmieniam na > sekwencję ,po prostu gaśnie licznik jak wrucę na automat to się > ponownie zapala i tylko mruga No wlasnie ale żeby obadac stan przy lewarku to musisz zdjac te obudowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Uderzyc od gory? W co niby? > No wlasnie ale żeby obadac stan przy lewarku to musisz zdjac te > obudowe... Jeżeli chodz i lewarek to trzeba delikatnie uderzać w tą tuleję ,która podchodzi pod gałkę ,powinna się przesunąć do dołu i przy tym wyobleniu już w środku jest mały "zeger" taka zawleczka ,po jej zdjęciu można zdjąć gałkę i potem obudowę lewarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Jeżeli chodz i lewarek to trzeba delikatnie uderzać w tą tuleję > ,która podchodzi pod gałkę ,powinna się przesunąć do dołu i przy > tym wyobleniu już w środku jest mały "zeger" taka zawleczka ,po > jej zdjęciu można zdjąć gałkę i potem obudowę lewarka O prosze...Wlasnie takiej informacji w ASO uzyskac nie moglem Udalo sie cos wykombinowac z licznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > O prosze...Wlasnie takiej informacji w ASO uzyskac nie moglem > Udalo sie cos wykombinowac z licznikiem? Witam ,rozmawiałem z P. Borkowskim to gość od merców ,uważa ,że może to być wina mikrowyłącznika w lewarku ,wskazują na to objawy wypadania licznika na sekwencji i ciągłym włącz/wyłącz ,a gdy wracam na automat to ustaje ,zabaczę ,jestem umówiony z elektrykiem na następny tydzień jak będzie ok to powiem Jak to mówią czekamy na rozwój sytuacji. Co do samej jazdy to jak "motorynka" gaz i przyjemność .Jerzeli chodzi o spalanie ,to może informacja dla potencjalnych użytkowników jak to w punto :miasto 12.5-nawet16,5 km/l trasa najlepszy wynik widziany 21,2 km/l na 6 biegu 2700 obr. Nie piszę o prędkości bo to jest zmienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Witam ,rozmawiałem z P. Borkowskim to gość od merców ,uważa ,że może > to być wina mikrowyłącznika w lewarku ,wskazują na to objawy > wypadania licznika na sekwencji i ciągłym włącz/wyłącz ,a gdy > wracam na automat to ustaje ,zabaczę ,jestem umówiony z > elektrykiem na następny tydzień jak będzie ok to powiem Jak to > mówią czekamy na rozwój sytuacji. Czekam na relacje Co do samej jazdy to jak > "motorynka" gaz i przyjemność .Jerzeli chodzi o spalanie ,to > może informacja dla potencjalnych użytkowników jak to w punto > :miasto 12.5-nawet16,5 km/l trasa najlepszy wynik widziany 21,2 > km/l na 6 biegu 2700 obr. Nie piszę o prędkości bo to jest > zmienne 12.5 w miescie? Dobry jestes Ja u siebie jak mam 11 to jest dobrze W trasie to tak kolo 18 ale na zestrojeniach raczej nie jezdze - w trasie automat, przed wyprzedzaniem przycisk E i ognia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Czekam na relacje > Co do samej jazdy to jak > 12.5 w miescie? Dobry jestes > Ja u siebie jak mam 11 to jest dobrze > W trasie to tak kolo 18 ale na zestrojeniach raczej nie jezdze - w > trasie automat, przed wyprzedzaniem przycisk E i ognia Ja po mieście używam E ,sprawdziłem, po wyłączeniu obroty idą ok 300 wyżej a co do odejścia praktycznie nie ma różnicy trochę mam problemów przy sekwencji (licznik nie pokazuje biegów) mam nadzieję że naprawią- to biegi wchodzą płynie już od 1800 to znaczy od 1 (do 2200) potem 2 i tak dalej ,robię to na wyczucie, na trasie siekierkowskiej bo tam jadę do pracy przy 90km trzyma mi około 2100,nie wiem jak u Ciebie, mój był samochódem służbowym tak ,że serwisowany do 130 tyś i taki ma przebieg ,bo znam jego historię ,oczywiście Ful wypas ,zobaczymy jak będzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Ja po mieście używam E ,sprawdziłem, po wyłączeniu obroty idą ok 300 > wyżej a co do odejścia praktycznie nie ma różnicy trochę mam > problemów przy sekwencji (licznik nie pokazuje biegów) mam > nadzieję że naprawią- to biegi wchodzą płynie już od 1800 to > znaczy od 1 (do 2200) potem 2 i tak dalej ,robię to na wyczucie, > na trasie siekierkowskiej bo tam jadę do pracy przy 90km trzyma > mi około 2100,nie wiem jak u Ciebie, mój był samochódem > służbowym tak ,że serwisowany do 130 tyś i taki ma przebieg ,bo > znam jego historię ,oczywiście Ful wypas ,zobaczymy jak będzie > dalej. Powiem Ci ze na obroty przy poszczegolnych predkosciach nie zwracalem jak dotad uwagi. W miescie tez jezdze na E, jednak jak mocniej cisniesz to czuc, ze biegi zmienia zdecydowanie za wczesnie ale spalanie napewno mniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Powiem Ci ze na obroty przy poszczegolnych predkosciach nie zwracalem > jak dotad uwagi. W miescie tez jezdze na E, jednak jak mocniej > cisniesz to czuc, ze biegi zmienia zdecydowanie za wczesnie ale > spalanie napewno mniejsze... Mam jeszcze jedno pytanie czy zdażyło się że padło całe podswietlenie regulacji nawiewu ,jak pisałem robię na czuja ale jak zdejmę lewarek (a może nie potrzeba zdejmować) czy można sie dostac do tych żarówek tak nieładnie to wygląda ,widziałem na stronach to dobranie sie graniczy z demolką pół samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Mam jeszcze jedno pytanie czy zdażyło się że padło całe > podswietlenie regulacji nawiewu ,jak pisałem robię na czuja ale > jak zdejmę lewarek (a może nie potrzeba zdejmować) czy można sie > dostac do tych żarówek tak nieładnie to wygląda ,widziałem na > stronach to dobranie sie graniczy z demolką pół samochodu Jak najbardziej. U mnie nie dziala oswietlenie srodkowego i lewego pokretla. Znaczy dziala na metode wstrzasowa - glebsza dziura w jezdni lub uderzenie reka w pokretla i zaczyna dzialac - cos nie kontaktuje. Co do rozbierania to juz sie temu przygladalem poniewaz tez musze zdjac te oslone - aby sie dostac do oswietlenia musisz odkrecic caly tunel srodkowy poniewaz pod nim ukrywaja sie dolne mocowania oslony nawiewow. We wszystkim przeszkadza wlasnie zdjecie obudowy lewarka. Jak ja uda sie zdjac to juz bedzie z gorki bo reszta trzyma sie na srubach. Dzisiaj patrzylem na to co mowiles, ze na lewarku powinien byc pierscien trzymajacy gałke od dolu - u mnie tego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Jak najbardziej. U mnie nie dziala oswietlenie srodkowego i lewego > pokretla. Znaczy dziala na metode wstrzasowa - glebsza dziura w > jezdni lub uderzenie reka w pokretla i zaczyna dzialac - cos nie > kontaktuje. > Co do rozbierania to juz sie temu przygladalem poniewaz tez musze > zdjac te oslone - aby sie dostac do oswietlenia musisz odkrecic > caly tunel srodkowy poniewaz pod nim ukrywaja sie dolne > mocowania oslony nawiewow. > We wszystkim przeszkadza wlasnie zdjecie obudowy lewarka. Jak ja uda > sie zdjac to juz bedzie z gorki bo reszta trzyma sie na srubach. > Dzisiaj patrzylem na to co mowiles, ze na lewarku powinien byc > pierscien trzymajacy gałke od dolu - u mnie tego nie ma Ale mam pytanie czy zbiłeś tą tuleję ,która podchodzi do gałki, trzeba ją "wepchać"do dołu i dopiero tam powinno być mocowanie gałki októrym pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Ale mam pytanie czy zbiłeś tą tuleję ,która podchodzi do gałki, > trzeba ją "wepchać"do dołu i dopiero tam powinno być mocowanie > gałki októrym pisałem Czyli ta srebrna tuleje zakonczona takim rozszerzeniem od strony galki mam wepchnac w tunel srodkowy? To strasznie mocno siedzi, nie chcialbym nic urwac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Czyli ta srebrna tuleje zakonczona takim rozszerzeniem od strony > galki mam wepchnac w tunel srodkowy? To strasznie mocno siedzi, > nie chcialbym nic urwac... Tak ,to jest pasowane na wcisk inaczej by ci ciągle spadał, dlatego pisalem że trzeba po prostu czymś tępym ale energicznie pukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Tak ,to jest pasowane na wcisk inaczej by ci ciągle spadał, dlatego > pisalem że trzeba po prostu czymś tępym ale energicznie pukac Sory,aletylko do momentu jak zobaczysz tą zawleczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Tak ,to jest pasowane na wcisk inaczej by ci ciągle spadał, dlatego > pisalem że trzeba po prostu czymś tępym ale energicznie pukac no to wiem, ze by spadal, ale myslalem, ze ta tulejka zapiera sie z dolu o cos...tam od strony tunelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > no to wiem, ze by spadal, ale myslalem, ze ta tulejka zapiera sie z > dolu o cos...tam od strony tunelu Te informacje są sprawdzone , rozmawiałem z mechanikiem,który to rozbierał, ja tego nie robiłem bo sam mam go 2 miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Te informacje są sprawdzone , rozmawiałem z mechanikiem,który to > rozbierał, ja tego nie robiłem bo sam mam go 2 miesiące OK W takim razie wraz z nastaniem cieplejszych dni musze sie zabrac za rozebranie tego i wymiane oswietlenia, jeszcze tylko sterowanie nawiewami mi zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > OK W takim razie wraz z nastaniem cieplejszych dni musze sie zabrac > za rozebranie tego i wymiane oswietlenia, jeszcze tylko > sterowanie nawiewami mi zostalo Jak będziesz rozbierac daj znac to zobaczę jak "psujesz" powodzenia w górach a nad akumulatorem to pomyśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Jak będziesz rozbierac daj znac to zobaczę jak "psujesz" powodzenia > w górach a nad akumulatorem to pomyśl Jesli bede rozbieral to z pewnoscia na kaciku pojawi sie jakas FR. Do gor to jeszcze chwilka - musze sesje skonczyc Z akumulatorem to juz w sumie prawie przekonany na centre plus. Pozdrawiam. EDIT: Jesli bedziesz cos robil to tez sie pochwal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Jesli bede rozbieral to z pewnoscia na kaciku pojawi sie jakas FR. > Do gor to jeszcze chwilka - musze sesje skonczyc Z akumulatorem to > juz w sumie prawie przekonany na centre plus. > Pozdrawiam. > EDIT: Jesli bedziesz cos robil to tez sie pochwal Szykuję sie do wymiany oleju w asb ,czy Ty myłeś ją przy zmianie na inny olej ,widziałem ,że proponujesz MOBIL.... i jak dlugo czekałeś na filt w ASO, rozumiem że tylko tam do zdobycia ,w/g instrukcji co 40tys. czy Ty się tego trzymasz a może wymieniasz w innym przedziale czasowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Szykuję sie do wymiany oleju w asb ,czy Ty myłeś ją przy zmianie na > inny olej ,widziałem ,że proponujesz MOBIL.... i jak dlugo > czekałeś na filt w ASO, rozumiem że tylko tam do zdobycia ,w/g > instrukcji co 40tys. czy Ty się tego trzymasz a może wymieniasz > w innym przedziale czasowym Nie, nie mylem jej, po prostu wlalem nowy olej. Jesli chodzi o sam olej, to Fiat proponuje Tutelle jednak jej cena to Zrobilem wiec ogolny wywiad i powiedziano mi, ze ten Mobil jest bardzo dobrym olejem. Na filtr czekalem tydzien. Mozesz sie popytac jak chcesz w innych zrodlach niz w ASO ale nie ma do tego zamiennikow. Jeden sprzedawca chcial mi sprzedac filtr oryginalny ale wychodzil drozej niz w ASO wiec nie kombinowalem. Ja olej zmienialem nie dlugo po kupnie samochodu - tak na wszelki wypadek i od tamtej pory minelo dopiero 6 kkm. Jesli przejezdze tym samochodem jeszcze 34 tys to pewnie wymienie ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2007 > Nie, nie mylem jej, po prostu wlalem nowy olej. > Jesli chodzi o sam olej, to Fiat proponuje Tutelle jednak jej cena to > Zrobilem wiec ogolny wywiad i powiedziano mi, ze ten Mobil > jest bardzo dobrym olejem. > Na filtr czekalem tydzien. Mozesz sie popytac jak chcesz w innych > zrodlach niz w ASO ale nie ma do tego zamiennikow. Jeden > sprzedawca chcial mi sprzedac filtr oryginalny ale wychodzil > drozej niz w ASO wiec nie kombinowalem. > Ja olej zmienialem nie dlugo po kupnie samochodu - tak na wszelki > wypadek i od tamtej pory minelo dopiero 6 kkm. Jesli przejezdze > tym samochodem jeszcze 34 tys to pewnie wymienie ponownie Mam jeszcze jedną sprawę,w tym przypadku do wszystkich ,czy jest wyświetlana informacja na liczniku o kończeniu się klocków hamulcowych ,układ z abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2007 > Mam jeszcze jedną sprawę,w tym przypadku do wszystkich ,czy jest > wyświetlana informacja na liczniku o kończeniu się klocków > hamulcowych ,układ z abs Chyba nie ale pewien nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
automatmariusz Napisano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2007 > Chyba nie ale pewien nie jestem Rozwijając wątek hamulców mam pytanie do jakiej grubości okładziny jeżdzić i jakie klocki wkładać ,pytam sie bo nie będę co chwilę zaglądał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.