Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 Dowiedzialam sie dzisiaj, ze po zalozeniu sprezyn obnizajacych nie jest konieczne ustawianie geometrii... Sprezyny mają obnizyc auto o ok. 35mm i Pan Fachura w zakładzie uswiadomil mi to... powiedzial rowniez ze nie ma potrzeby regulowania reflektorow Czy na to stwierdzenie moze miec wpływ fakt, ze obnizenie bedzie niewielkie?? W tym temacie jestem zupelnie zielona i niech mnie ktos uswiadomi... prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Dowiedzialam sie dzisiaj, ze po zalozeniu sprezyn obnizajacych nie > jest konieczne ustawianie geometrii... > Sprezyny mają obnizyc auto o ok. 35mm i Pan Fachura w zakładzie > uswiadomil mi to... Teoretycznie ma rację. W praktyce założenie sprężyn wymaga najczęściej wyjęcia amorków i ponownego ich założenia. Może pan Fachura jest mistrzem dokładności i założy i przykręci wszystko idealnie równo ale mimo wszystko podjechałbym na geometrię po "zabiegu". Drogie to nie jest a zawiecha może się troszkę rozjechać nawet po zaliczeniu większej dziury więc warto się temu co jakiś czas przyjrzeć. > powiedzial rowniez ze nie ma potrzeby > regulowania reflektorow A po co regulować reflektory? Jest to tak niewielkie obniżenie że najpewniej nawet różnicy w świeceniu nie zauważysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Dowiedzialam sie dzisiaj, ze po zalozeniu sprezyn obnizajacych nie > jest konieczne ustawianie geometrii... > Sprezyny mają obnizyc auto o ok. 35mm i Pan Fachura w zakładzie > uswiadomil mi to... powiedzial rowniez ze nie ma potrzeby > regulowania reflektorow > Czy na to stwierdzenie moze miec wpływ fakt, ze obnizenie bedzie > niewielkie?? > W tym temacie jestem zupelnie zielona i niech mnie ktos uswiadomi... > prosze a napewno masz regulowalną geometrie ? Zazwyczaj tylko zbierzność się ustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzanio Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Teoretycznie ma rację. W praktyce założenie sprężyn wymaga > najczęściej wyjęcia amorków i ponownego ich założenia. Może pan > Fachura jest mistrzem dokładności i założy i przykręci wszystko > idealnie równo ale mimo wszystko podjechałbym na geometrię po > "zabiegu". Drogie to nie jest a zawiecha może się troszkę > rozjechać nawet po zaliczeniu większej dziury więc warto się > temu co jakiś czas przyjrzeć. > A po co regulować reflektory? Jest to tak niewielkie obniżenie że > najpewniej nawet różnicy w świeceniu nie zauważysz. teoretyzujesz? Trzeba poprawic ustawienie swiatel.... 35mm to wcale nie tak malo... wystarczy aby swiatla swiecily "przed nosem" zbieznosc przyda sie sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 1. ustawic zbieżnośc po wymianie sprężyn; 2. po przejechaniu ok. 1000km sprawdzić ponownie; 3. sprawdzić ustawienie reflektorów; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > a napewno masz regulowalną geometrie ? Zazwyczaj tylko zbierzność się > ustawia geometria.... zbieżność.... a to nie to samo.... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Teoretycznie ma rację. W praktyce założenie sprężyn wymaga > najczęściej wyjęcia amorków i ponownego ich założenia. Może pan > Fachura jest mistrzem dokładności i założy i przykręci wszystko czyli istnieje taka mozliwosc? niekoniecznie Pan wprowadzil mnei w błąd? > idealnie równo ale mimo wszystko podjechałbym na geometrię po > "zabiegu". Drogie to nie jest a zawiecha może się troszkę > rozjechać nawet po zaliczeniu większej dziury więc warto się > temu co jakiś czas przyjrzeć. rozumiem ze po jakims czasie po zabiegu? > A po co regulować reflektory? Jest to tak niewielkie obniżenie że > najpewniej nawet różnicy w świeceniu nie zauważysz. ja nie... ale inni uzytkownicy... skoro auto idzie w dol to i swieci chyba inaczej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > teoretyzujesz? > Trzeba poprawic ustawienie swiatel.... 35mm to wcale nie tak malo... > wystarczy aby swiatla swiecily "przed nosem" tzn? > zbieznosc przyda sie sprawdzic to zrobie napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > 1. ustawic zbieżnośc po wymianie sprężyn; > 2. po przejechaniu ok. 1000km sprawdzić ponownie; > 3. sprawdzić ustawienie reflektorów; czy zaklad montujacy sprezyny powinien to zrobic odrazu po wymianie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 ooo booooszzeeee... Agatko... jaki "poważny" wątek to poważnie odpowiem niektórzy twierdzą, że po zmianie amorów/sprężyn nie trzeba ustawiać zbieżności... a inni, że trzeba... osobiście bym sprawdził i ew. wyregulował pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > czy zaklad montujacy sprezyny powinien to zrobic odrazu po wymianie?? jak jest porządny to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > Dowiedzialam sie dzisiaj, ze po zalozeniu sprezyn obnizajacych nie > jest konieczne ustawianie geometrii... > Sprezyny mają obnizyc auto o ok. 35mm i Pan Fachura w zakładzie > uswiadomil mi to... powiedzial rowniez ze nie ma potrzeby > regulowania reflektorow > Czy na to stwierdzenie moze miec wpływ fakt, ze obnizenie bedzie > niewielkie?? 35 mm to nie jest "niewielkie" obniżenie Obniżałem auto o 15 mm i geometria musiała być robiona. Z tym że ja wymieniałem łącznie z amortyzatorami. Co do ustawiania reflektorów, to chyba logiczne, że obniżenie źródła światła do podłoża doprowadzi do tego, że snop światła uderzy w podłoże wcześniej- czyli zmiejszy się zasięg reflektorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > jak jest porządny to tak a jesli sprezyny maja tam taniej niz w innych, ale ww uslug nie swiadczy, to znaczy ze nie jest porzadny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > ooo booooszzeeee... Agatko... jaki "poważny" wątek > to poważnie odpowiem > niektórzy twierdzą, że po zmianie amorów/sprężyn > nie trzeba ustawiać zbieżności... a inni, że trzeba... > osobiście bym sprawdził i ew. wyregulował > pozdro tak tez zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > 35 mm to nie jest "niewielkie" obniżenie > Obniżałem auto o 15 mm i geometria musiała być robiona. > Z tym że ja wymieniałem łącznie z amortyzatorami. > Co do ustawiania reflektorów, to chyba logiczne, > że obniżenie źródła światła do podłoża doprowadzi > do tego, że snop światła uderzy w podłoże wcześniej- > czyli zmiejszy się zasięg reflektorów czyli Pan Fachura sie pomylil nie wiem co o tym myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > niektórzy twierdzą, że po zmianie amorów/sprężyn > nie trzeba ustawiać zbieżności... a inni, że trzeba... > osobiście bym sprawdził i ew. wyregulował No właśnie. Szkoda że mi skaner nie działa, bo mam protokół z ustawiania geometrii mojego zawieszenia. Po zmianie zwieszenia- a nie było to jakieś zawieszenie firmy Krzak tylko firmowe Hondy Mugen- niektóre wartości przekraczały normę wielokrotnie! Np z przodu: Separate toe: lewe 11,5, prawe 7,0 a ma być 0 mm z tolerancją +-0,9 mm Toe: 18,5 ma być 0 mm z tolerancją +-1,9mm Większość parametrów rzeczywiście było w granicach normy i zostały tylko porawione, ale jak widać niektóre rzeczy- a było ich więcej- znacznie odbiegały od normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > 35 mm to nie jest "niewielkie" obniżenie > Obniżałem auto o 15 mm i geometria musiała być robiona. > Z tym że ja wymieniałem łącznie z amortyzatorami. > Co do ustawiania reflektorów, to chyba logiczne, > że obniżenie źródła światła do podłoża doprowadzi > do tego, że snop światła uderzy w podłoże wcześniej- > czyli zmiejszy się zasięg reflektorów no chyba że tył siądzie bardziej (a czasem tak się dzieje) wtedy będzie dawał "po oczach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 poza tym... od czasu do czasu i tak wypada sprawdzić zbieżność, a skoro nadarza się "okazja" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > a jesli sprezyny maja tam taniej niz w innych, ale ww uslug nie > swiadczy, to znaczy ze nie jest porzadny.... to znaczy że jest nastawiony na ilość i ma w dupie co się tak naprawdę powinno zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 a tak BTW... jakie springi zapodajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > geometria.... zbieżność.... geometria to czy nie zostawia 4 śladów za sobą na drodze a zbiezność to ustawienie koła coś w stylu / \ | ja bym podjechał i sprawdził zbierzność choć sam tego nie robiłem po zmianie sprężyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no chyba że tył siądzie bardziej (a czasem tak się dzieje) > wtedy będzie dawał "po oczach" a moze tak byc przy takich samych sprezynach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > a tak BTW... jakie springi zapodajesz Eibach'y mogom byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > to znaczy że jest nastawiony na ilość i ma w dupie co się tak > naprawdę powinno zrobić www.tomson.com.pl czy mozesz cos o nich powiedziec?? Dodam ze sprezyny dostane tam DUZO taniej niz gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > geometria to czy nie zostawia 4 śladów za sobą na drodze a zbiezność > to ustawienie koła coś w stylu / \ | aha > ja bym podjechał i sprawdził zbierzność choć sam tego nie robiłem po > zmianie sprężyn pewnie tak zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 ustawienie geometrii i zbieznosci nie idzie ze soba w parze Jak ustawiaja jedno to nie jest to zwiazane z drugim ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > www.tomson.com.pl czy mozesz cos o nich powiedziec?? > Dodam ze sprezyny dostane tam DUZO taniej niz gdzie indziej może nie mają sprzetu do stawienia zbierzności, ale dorabianie do tego ideologii że nie trzeba to IMO przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > może nie mają sprzetu do stawienia zbierzności, ale dorabianie do > tego ideologii że nie trzeba to IMO przesada moze i nie powiedzial ze nie trzeba... tak to na swoj babski rozum odebralam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > ustawienie geometrii i zbieznosci nie idzie ze soba w parze Jak > ustawiaja jedno to nie jest to zwiazane z drugim ?? niezbyt. Tzn na pewno nie uszkodzisz geometri wymianą sprężyn, chyba że by (odpukać) samochód z podnośnika spadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > moze i nie powiedzial ze nie trzeba... tak to na swoj babski rozum > odebralam no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > niezbyt. Tzn na pewno nie uszkodzisz geometri wymianą sprężyn, chyba > że by (odpukać) samochód z podnośnika spadł ale warto zrobic ile taka operacja moze kosztowac?? i ile ustawienie swiatel?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 W samochodach bez regulacji pochylenia kola np CC SC nie trzeba robic zbierznosci po wymianie sprezyn.... Oczywiscie "nie trzeba" nie oznacza ze nie warto..... czasem wystarczy wleciec kolem w dziure ibadz "szybciej" zaatakowac kraweznik i juz ustawy nadaja sie do....korekcji... W przypadku aut gdzie pochylenie kola jest regulowane nalezy po wymianie skontrolowac i ew, doregulowac parametry zawieszenia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzanio Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > tzn? to znaczy, ze po obnizeniu autka swiatla swiecily przed zderzakiem i to nie tylko u mnie. Logiczne, bo im wyzej swiatlo tym wieksze pole do oswietlenia z takiego samego ustawienia reflektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzanio Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > www.tomson.com.pl czy mozesz cos o nich powiedziec?? > Dodam ze sprezyny dostane tam DUZO taniej niz gdzie indziej ja moge powiedziec - kupowalem tam Eibachy... byly o 200zl tansze niz gdzie indziej... a i tak dali mi rabat z 620 zl cena spadla na 580 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > ale warto zrobic ile taka operacja moze kosztowac?? i ile > ustawienie swiatel?? Z tego co pamiętam koło 60zł kosztuje ustawienie zbierzności. Światła to 7zł. Dobrze ustawiają Na ul. Augustówka (za TVN'em po prawej stronie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > czy zaklad montujacy sprezyny powinien to zrobic odrazu po wymianie?? tak; zrób dla własnego spokoju; wiele to nie kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > geometria.... zbieżność.... > a to nie to samo.... ?? na geometrie sklada sie: zbieznosc ("rownoloeglosc" kol), pochylenie (wzgledem jezdni) i wyprzedzenie (cos ala widelec przedni w rowerze, coby kola sie prostowaly podczas jazdy)... takze raczej to nie to samo... wymiana sprezyn "teoretycznie" ma najwiekszy wplyw na pochylenie, a nie na zbieznosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > teoretyzujesz? Niekoniecznie. W 2002r. obniżyłem swojego ówczesnego Civica właśnie o 35mm (kit sprężyn Eibach). Oczywiście w Hondzie trzeba wyjmować amorki (a co za tym idzie ruszyć wahacze itp.) więc geometrię później zrobiłem. Co dziwne, panowie co montowali mi te springi zrboili swoje tak dobrze że nie była ona prawie wcale ruszona. Koleś w zakładzie od geometrii stwierdził wtedy że tak samo mogłem ją "trafić" wpadając w jakąś większą dziurę. > Trzeba poprawic ustawienie swiatel.... 35mm to wcale nie tak malo... > wystarczy aby swiatla swiecily "przed nosem" Światła u mnie po obiżeniu świeciły tak samo - na oko nie byłem w stanie zauważyć żadnej różnicy. Może na tym przyrządzie co podczas badań technicznych używają to coś by wyszło ale użytkownik nie widzi...serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > a moze tak byc przy takich samych sprezynach ?? czasem się zdarza... ale nie martw się na zapas Eibachy - dobry wybór kompromis między utwardzeniem a komfortem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzanio Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > Światła u mnie po obiżeniu świeciły tak samo - na oko nie byłem w > stanie zauważyć żadnej różnicy. Może na tym przyrządzie co > podczas badań technicznych używają to coś by wyszło ale > użytkownik nie widzi...serio. no nie wiem.... moze Tobie ustawili swiatla i nawet o tym nie wiesz a moze swiatla w hondzinie lepiej swieca niz w Lanosie u mnie po obnizeniu pogorszyly sie.... nie tak bardzo, zebym nie widzial ale jednak. Tak samo bylo w Nubirze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > ja moge powiedziec - kupowalem tam Eibachy... byly o 200zl tansze niz > gdzie indziej... a i tak dali mi rabat z 620 zl cena spadla na > 580 ano widzisz analogicznie jest w moim przypadku A czy u nich rowniez montowales? Jestes zadowolony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > Z tego co pamiętam koło 60zł kosztuje ustawienie zbierzności. Światła > to 7zł. Dobrze ustawiają Na ul. Augustówka (za TVN'em po prawej > stronie) gdzies slyszalam juz ze tam jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > tak; zrób dla własnego spokoju; wiele to nie kosztuje moze i bezpieczenstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > na geometrie sklada sie: zbieznosc ("rownoloeglosc" kol), pochylenie > (wzgledem jezdni) i wyprzedzenie (cos ala widelec przedni w > rowerze, coby kola sie prostowaly podczas jazdy)... takze raczej > to nie to samo... > wymiana sprezyn "teoretycznie" ma najwiekszy wplyw na pochylenie, a > nie na zbieznosc... z tego co piszesz wnioskuje ze trzeba zrobic geometrie i bedzie ok czy sie m yle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > czasem się zdarza... ale nie martw się na zapas > Eibachy - dobry wybór kompromis między > utwardzeniem a komfortem to juz wiadomo jakie beda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > z tego co piszesz wnioskuje ze trzeba zrobic geometrie i bedzie ok > czy sie m yle w seju/CC nie ma regulowanej geometrii, a zbieżność jest do ustawienia tylko z przodu... i to zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzanio Napisano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > ano widzisz analogicznie jest w moim przypadku > A czy u nich rowniez montowales? Jestes zadowolony? montowalem konkretnie w Ciechanowie... bo koszt za 4 szt wynosil 120zl 2x40 + 2x20 (+ 40zl za gaz) nie pamietam ile chcieli w Tomsonie, ale oplacalo mi sie pojechac poza Warszawe na pytanie czy jestem zadowolony - tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > montowalem konkretnie w Ciechanowie... bo koszt za 4 szt wynosil > 120zl 2x40 + 2x20 (+ 40zl za gaz) razem z geometria, etc... > nie pamietam ile chcieli w Tomsonie, ale oplacalo mi sie pojechac > poza Warszawe > na pytanie czy jestem zadowolony - tak 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agata Napisano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2005 > w seju/CC nie ma regulowanej geometrii, a zbieżność > jest do ustawienia tylko z przodu... i to zrób a cos sie tak tego cento uczepil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.