griszka Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Punto II 1,2 8v 2000,LPG Czy w razie problemów z krokowcem(sam silniczek lub styk) powinna świecić się kontrolka od wtrysku czy nie musi? Mam od czasu do czasu przy zapalaniu pływającą wskazówkę obrotomierza (świece wymieniłem, przewody raczej ok) i zastanawiam się czy to może nie krokowy.ASO powiedziało że powinna świecić się kontrolka od wtrysku. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griszka Napisano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Witaj! Przyczyny falowania obrotów szukaj raczej w zabrudzonej przepustnicy, o awarii krokowca nikt z użytkowników PII nie pisał natomiast o czyszczeniu przepustnicy dosyć często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ci3jk4_3m Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Witam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 > Punto II 1,2 8v 2000,LPG Czy w razie problemów z krokowcem(sam > silniczek lub styk) powinna świecić się kontrolka od wtrysku czy > nie musi? Mam od czasu do czasu przy zapalaniu pływającą > wskazówkę obrotomierza (świece wymieniłem, przewody raczej ok) i > zastanawiam się czy to może nie krokowy.ASO powiedziało że > powinna świecić się kontrolka od wtrysku. Z góry dzięki nie musi świcecic kontrolka (a czy może to nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griszka Napisano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 bo mi nieświeci więc jednak go przeczyszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ura Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Cześć Powodzenia! Uważaj na śruby mocujące to ustrojstwo z kablami wychodzącymi z tyłu przepustnicy. Mi się nie udało ich odkręcić i musiałem odłączyć 2 duże wtyczki, szybsze od walki z kluczem imbusowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 Witam serdecznie Nie musi i nie bedzie sie swiecic .....chyba ze krokowiec sie spali i spowoduje zwarcie w instalacji.... Przeprowadz cos takiego czyszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griszka Napisano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 > SSSSSerdeczne dzięki za porady,w wolnej chwili zrobie małe sprzątanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 WITAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamo1973 Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 ? Mam od czasu do czasu przy zapalaniu pływającą > wskazówkę obrotomierza (świece wymieniłem, przewody raczej ok) i > zastanawiam się czy to może nie krokowy.ASO powiedziało że > powinna świecić się kontrolka od wtrysku. Z góry dzięki Co to znaczy pływająca, jak duże wahania obrotow? Wcale nie musi byc krokowiec. Posłuchaj czy nie słychac takiego cichego syku/ świszczenia z okolic przepustnicy/układ dolotowy Może łapac "fałszywe"powietrze, a objaw ustępuje nawet po lekkim nagrzaniu silnika. Może ktos Ci wrzuci skan z książki to zobaczysz gdzie są tam uszczelki ( pewnie ze dwie mogło lekko wydmuchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griszka Napisano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2007 Faktycznie z rana trochę świszczy (czasem) przy dodawaniu gazu i jest słabszy a później (ok 30 sek) wraca do normy. Wskazówka pływa od 900 do 2 tyś obr ale tylko na początku,przy dalszej jeździe (w zasadzie na postoju)-ok Czasem gaśnie.Nie jest to objaw stały raz jest a raz nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.