BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Witam wszystkich kącikowiczów, puntolotow i wszystkich gosci Mam takie pytanko. Posiadam PII z silniczkiem 60KM i zastanawiam sie czy jest mozliwa zmiana glowicy z tej 8V na 16V. Koszt nie gra roli. Chodzi tylko o to czy glowica pasuje i czy da sie to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Witam wszystkich kącikowiczów, puntolotow i wszystkich gosci > Mam takie pytanko. Posiadam PII z silniczkiem 60KM i zastanawiam > sie czy jest mozliwa zmiana glowicy z tej 8V na 16V. Koszt nie > gra roli. Chodzi tylko o to czy glowica pasuje i czy da sie to > zrobic. jesli koszt nie ma znaczenia to moze zmien cale autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > jesli koszt nie ma znaczenia to moze zmien cale autko Ale mi sie podoba moje autko. Tylko silniczek potrzeba mi mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Ale mi sie podoba moje autko. Tylko silniczek potrzeba mi mocniejszy zrob przeszczep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Witam wszystkich kącikowiczów, puntolotow i wszystkich gosci > Mam takie pytanko. Posiadam PII z silniczkiem 60KM i zastanawiam > sie czy jest mozliwa zmiana glowicy z tej 8V na 16V. Koszt nie > gra roli. Chodzi tylko o to czy glowica pasuje i czy da sie to > zrobic. Witam nowego puntomaniak to jak koszt nie gra roli to moze przeszczep mu serce z HGT albo z GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Witam wszystkich kącikowiczów, puntolotow i wszystkich gosci > Mam takie pytanko. Posiadam PII z silniczkiem 60KM i zastanawiam > sie czy jest mozliwa zmiana glowicy z tej 8V na 16V. Koszt nie > gra roli. Chodzi tylko o to czy glowica pasuje i czy da sie to > zrobic. Witam Jeśli koszt nie gra roli to wkładaj 1,8 z HGT albo diselka 115km Silniki 8v i 16v zdaje się różnią się dużo bardziej niż tylko inną głowicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Witamy, witamy. Pomysł z silniczkiem HGT popieram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Jeśli koszt nie gra roli to wkładaj 1,8 z HGT albo diselka 115km Jeśli na prawdę koszty się nie liczą, to po co się tak ograniczać - od razu niech będzie V12 z 575 Maranello. W końcu Ferrari to też koncern Fiata , więc może da się to jakoś spasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Witam > Jeśli koszt nie gra roli to wkładaj 1,8 z HGT albo diselka 115km > Silniki 8v i 16v zdaje się różnią się dużo bardziej niż tylko inną > głowicą... Powiem szczerze ze nie myslalem o przeszczepie. Troche sie boje udestępnic mojej 130KM. Dlatego intersuje mnie ciagle zmina tej glowicy. Wydaje mi sie ze blok silnika jest ten sam. Glowne podzespoly tez. Rożnice sa napewno z kompem, i chyba z wydechem (katalizator), pasek rozrzadu tez chyba jest inny no i napewno obudowa filtra powietrza. Pytanie tylko czy blok jest ten sam, bo jak tak to i glowica pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Jeśli na prawdę koszty się nie liczą, to po co się tak ograniczać - > od razu niech będzie V12 z 575 Maranello. W końcu Ferrari to też > koncern Fiata , więc może da się to jakoś spasować no ale chyba do bagaznika + i zamiast tylnej kanapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Powiem szczerze ze nie myslalem o przeszczepie. Troche sie boje > udestępnic mojej 130KM. Dlatego intersuje mnie ciagle zmina > tej glowicy. Wydaje mi sie ze blok silnika jest ten sam. Glowne > podzespoly tez. Rożnice sa napewno z kompem, i chyba z wydechem > (katalizator), pasek rozrzadu tez chyba jest inny no i napewno > obudowa filtra powietrza. Pytanie tylko czy blok jest ten sam, > bo jak tak to i glowica pasuje. poczekaj jak "specjaliści" od p2 się wypowiedzą ale zdaje się różnica jest jeszcze w tłokach i innych duperelach... najlepiej poszukaj w archiwum bo było to już wałkowane wiele razy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > no ale chyba do bagaznika mam wrażenie że to by też niewystarczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Wydawać by się mogło, że blok powinien być ten sam. Przecież silniki projektuje się na lata i buduje różne wersje na jedne bazie. No ale jak jest w Twoim przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > poczekaj jak "specjaliści" od p2 się wypowiedzą ale zdaje się różnica > jest jeszcze w tłokach i innych duperelach... najlepiej poszukaj > w archiwum bo było to już wałkowane wiele razy... Według instrukcji obslugi tego urządzenia zwanego FIAT. Pojemnoisc, skok oraz srednica tloka sa identyczne dla obu wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swiada Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > mam wrażenie że to by też niewystarczyło jak sie popiesci to sie zmiesci, przynajmniej taki z alfy 3,2V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Według instrukcji obslugi tego urządzenia zwanego FIAT. Pojemnoisc, > skok oraz srednica tloka sa identyczne dla obu wersji Tak na szybko w archiwum ci poszukałem.... http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Board=punto&Number=272124219&Forum=f10& a da się zrobić wszystko... tak jak koledzy na górze napisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Wedle zasady: Mówisz i masz! Chcieć to móc! A po małej kompilacji: Chcesz i masz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Tak na szybko w archiwum ci poszukałem.... > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Board=punto&Number=272124219&Forum=f10& > a da się zrobić wszystko... tak jak koledzy na górze napisali Wlasnie sobie poczytalem. Zaczynam myslec powaznie o swapie silnika. Moze faktycznie 12 kucy z Maranello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Wlasnie sobie poczytalem. Zaczynam myslec powaznie o swapie silnika. > Moze faktycznie 12 kucy z Maranello nikt ci nie broni Nie spodziewaj się że jak włożysz 16V to dostaniesz od razu niewiadomo jakiego kopa... Całkowicie inna charakerystyka (btw pewnie kompa też trzeba wymienić skoro wałki są inne) 16v trzeba mocno kręcić bo na "dole" jest kicha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Wlasnie sobie poczytalem. Zaczynam myslec powaznie o swapie silnika. > Moze faktycznie 12 kucy z Maranello Jak kasa nie gra roli to pomyśl o W18 z Bugatti (chociaż to VW). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Według instrukcji obslugi tego urządzenia zwanego FIAT. Pojemnoisc, > skok oraz srednica tloka sa identyczne dla obu wersji Wg. dokumentacji, którą dysponuję, blok silnika jest ten sam. Tolerancja dla odchylenia płaskiści powierzchni miski olejowej jest różna(dla 8V mniejsza), ale to chyba bez znaczenia. Wał korbowy, panewki główne (razem z półpanewką oporową), korbowodyi panewki korbowodowe są zamienne. Tłoki i sworznie tłokowe też. Pierwszy pierścień uszczelniający jest inny dla 8V i 16V (reszta pierścieni zamienna). Inna jest pompa olejowa (a przynajmniej zawór bezpieczeństwa). Inny jest też rozrusznik. To tyle tak na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Jak kasa nie gra roli to pomyśl o W18 z Bugatti (chociaż to VW). VW Ja tam z nazistami nie chce miec nic wspolnego. Ale wlasnie wpadlem na plan przeszczepu 660 kucykow z Ferrari Enzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Wg. dokumentacji, którą dysponuję, blok silnika jest ten sam. > Tolerancja dla odchylenia płaskiści powierzchni miski olejowej > jest różna(dla 8V mniejsza), ale to chyba bez znaczenia. Wał > korbowy, panewki główne (razem z półpanewką oporową), korbowodyi > panewki korbowodowe są zamienne. Tłoki i sworznie tłokowe też. > Pierwszy pierścień uszczelniający jest inny dla 8V i 16V (reszta > pierścieni zamienna). Inna jest pompa olejowa (a przynajmniej > zawór bezpieczeństwa). Inny jest też rozrusznik. > To tyle tak na szybko sprawdź jak jest z sterowaniem gazem, bo ktoś w linku który dałem napisał że w 16v nie ma linki do przepustnicy a w 8v jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > sprawdź jak jest z sterowaniem gazem, bo ktoś w linku który dałem > napisał że w 16v nie ma linki do przepustnicy a w 8v jest Powiem szczerze ze jakos nie chce mi sie wierzyc ze tak jest. W HGT'ce napeweno jest elektroniczne sterowanie gazem ale tutaj Choc kto wie. Powoli tez zaczynam sie zastanawiac nad swapem silnika. To chyba wyjdfzie podobnie w kosztach a przynajmniej mniej zabawy. Troche sie cykam ze "specjalisci" z fiata poskrecaja cosik nie tak i bedzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Troche sie cykam ze "specjalisci" z fiata poskrecaja cosik > nie tak i bedzie problem a to akurat niestety mozliwe i dosc prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Powiem szczerze ze jakos nie chce mi sie wierzyc ze tak jest. W > HGT'ce napeweno jest elektroniczne sterowanie gazem ale tutaj > Choc kto wie. > Powoli tez zaczynam sie zastanawiac nad swapem silnika. To chyba > wyjdfzie podobnie w kosztach a przynajmniej mniej zabawy. Troche > sie cykam ze "specjalisci" z fiata poskrecaja cosik nie tak i > bedzie problem Tylko że jak swapować to na 1,8 albo jtd bo 16v w tym momęcie to wywalanie pieniedzy w błoto. Możesz jeszcze pobawić sie w obróbki N/A (silniki 8v bardzo dobrze na nie ragują), sprawdź co się da przeszczepić z P1 1.2 8v 75KM, a jak masz dużo więcej kasiorki to weś mu zapodaj turbinkę (przynajmniej 8000 wydasz na to) i będzie ładnie chodził mając 120-140KM... Albo pomyśl nad zmianą hamulców, zawieszenia itp nie da ci to KM ale na pewno poprawi radość z jazdy EDIT 8v ma na 100% sterowanie linką ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > sprawdź jak jest z sterowaniem gazem, bo ktoś w linku który dałem > napisał że w 16v nie ma linki do przepustnicy a w 8v jest Układ zasilania powietrzem jest już zupełnie różny dla 8V i 16V (ale to chyba jasne, skoro głowice są inne ) - nie chce mi się przepisywać całej książki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Układ zasilania powietrzem jest już zupełnie różny dla 8V i 16V (ale > to chyba jasne, skoro głowice są inne ) - nie chce mi się > przepisywać całej książki no to jest spory problem żeby linke zastąpić potencjometrem w tym momęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Tylko że jak swapować to na 1,8 albo jtd bo 16v w tym momęcie to > wywalanie pieniedzy w błoto. Diesel odpada. Fajny to silniczek ale siakos benzynka lepiej przyspiesza a nie jestem zbyt oszczedny. Mo i po co wymieniac hamulce, nie po to chce zmieniac silnik zeby sie hamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Diesel odpada. Fajny to silniczek ale siakos benzynka lepiej > przyspiesza a nie jestem zbyt oszczedny. mało wiesz o silnikach w kropkach ... Wkłądasz JTD 115KM zapodajesz czipsa i masz lekko 140KM. w tym momęcie żadne HGT czy coś w tym rodzaju ci nie podskoczy... Disel miażdży je momętem obrotowym.... > Mo i po co wymieniac hamulce, nie po to chce zmieniac silnik zeby sie > hamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > mało wiesz o silnikach w kropkach ... Moj staruszek ma Stilo 3d z silniczkeim 140 jtd. Jezdzi to przyzwoicoe ale i tak jak jezdzilem HGT'ka to sie nie umywa. Moment obrotowy fajna rzecz, tylko jezeli ktos nie lubi machac lewarkiem albo ciaga przyczepke czy cos. Ja tam lubie pomieszac lewarkiem, redukcja i rura. Poza tym w tych silniczkac sa problemy z pompa i wtryskiwaczami jak sie uzywa kieposkiego paliwka. Wymina wszystkiego kosztuje gorew pieniedzy, a jak wiadomo kupic w naszym pieknym kraju dobre paliwko nie jest latwo. Kantuja wszedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > mało wiesz o silnikach w kropkach ... Wkłądasz JTD 115KM > zapodajesz czipsa i masz lekko 140KM. Turbodiesel ma mały zakres obrotów użytecznych i w związku z tym króciutkie przełożenia - co zyskasz na mocnym dole, to stracisz na wachlowaniu biegami w górze. > w tym momęcie żadne HGT > czy coś w tym rodzaju ci nie podskoczy... Disel miażdży je > momętem obrotowym.... Obawiam się, że za dużo pary idzie w to "miażdżenie", a za mało w jazdę - jakos w rzeczywistości turbodiesle jeżdżą tak sobie, a jeśli porównywać rzetelnie (czyli silniki turbodoładowane z turbodoładowanymi) - to w ogóle nie jeżdżą. Porównajmy dla przykładu Punto 1.3 MJet z PI GT - pojemność podobna, ale z jednej strony high tech, skomplikowany wtrysk paliwa, głowica wielozaworowa, a z drugiej dość stary już silnik 8V z prymitywną elektroniką i ... nie ma czego porównywać. Z traktora nikt jeszcze nie zrobił rakiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Z traktora nikt > jeszcze nie zrobił rakiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Mo i po co wymieniac hamulce, nie po to chce zmieniac silnik > zeby sie hamowac Nie sztuka sie rozpedzic, ale bezpiecznie i mozliwie najszybciej zatrzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Moj staruszek ma Stilo 3d z silniczkeim 140 jtd. Jezdzi to > przyzwoicoe ale i tak jak jezdzilem HGT'ka to sie nie umywa. > Moment obrotowy fajna rzecz, tylko jezeli ktos nie lubi machac > lewarkiem albo ciaga przyczepke czy cos. Ja tam lubie pomieszac > lewarkiem, redukcja i rura. Poza tym w tych silniczkac sa > problemy z pompa i wtryskiwaczami jak sie uzywa kieposkiego > paliwka. Wymina wszystkiego kosztuje gorew pieniedzy, a jak > wiadomo kupic w naszym pieknym kraju dobre paliwko nie jest > latwo. Kantuja wszedzie. co nie zmienia faktu że takie punto z diselkem hebete robi jak chce, pozatym ja nie mówie o seryjnym JTD tylko o JTD po w odpowiednim zakładzie... zresztą twoje pieniędze i zrobisz jak uważasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 tak akurat jest w punto... Z drugiej strony jest taki 1,9 TDI 150KM i 1,8T też 150 zgadnij który ma lepsze osiągi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 Ciagel nie przekonuje mnie trwalosc tego Diesla. Jakos ewentualne koszty naprawy mnie przerazaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > tak akurat jest w punto... Z drugiej strony jest taki 1,9 TDI 150KM i > 1,8T też 150 zgadnij który ma lepsze osiągi.... 1.8T 225KM. Znowu porównujesz superwyżyłowanego odbajerowanego turbodiesla z benzynowym soft-turbo, gdzie wiatrak służy tylko do wyrównania przebiegu momentu obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Ciagel nie przekonuje mnie trwalosc tego Diesla. Jakos ewentualne > koszty naprawy mnie przerazaja ja nie mówiłem żeby wsadzać JTD 140KM bo ich dostępność na rynku wtórnym jest pewnie zerowa tylko o JTD 115KM (nic nie słyszałem o ich słabości w związku z naszym paliwem) i zrobienie go na 140KM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > (nic nie słyszałem > o ich słabości w związku z naszym paliwem) i zrobienie go na > 140KM ... A ja i owszem. ASO Fiat Zamosc. Gosc do wymiany wtryskiwacze i pompa. Ponoc nie byl to odosobniony porzypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > 1.8T 225KM. > Znowu porównujesz superwyżyłowanego odbajerowanego turbodiesla z > benzynowym soft-turbo, gdzie wiatrak służy tylko do wyrównania > przebiegu momentu obrotowego. on nie jest taki wyżyłowany bo w Ibiizie Cupra jest 160KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > A ja i owszem. ASO Fiat Zamosc. Gosc do wymiany wtryskiwacze i pompa. > Ponoc nie byl to odosobniony porzypadek. NIeźle... Mój kolega nalał do Stilo 115JTD benzynki zamiast ropy i o dziwo nic się nie zwaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 roznia sie np. tlokami, dalej nie chce mi sie wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > on nie jest taki wyżyłowany bo w Ibiizie Cupra jest 160KM Wszystko da się podkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > roznia sie np. tlokami, dalej nie chce mi sie wymieniac czyli jednak nie jest tak źle z moją zapijaczoną pamięcią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 caly osprzet jest zupelnie inny... i tloklu tez sa inne ale da rade je przerobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > NIeźle... Mój kolega nalał do Stilo 115JTD benzynki zamiast ropy i o > dziwo nic się nie zwaliło To chodzi o zanieczyszczenia w paliwie. A nie o rodzaj. Jak benzyna czysta to sie nic nie stanie bo jest rzadsza od ropy. Ale jak ropa kiepski gatunek i zanieczyszczona to sie wtryski zatykaja i rozsadza pompe. W common railach sa potezne cisnienia na szynie stad problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Wszystko da się podkręcić ale nie 1,8T 225 z audi bo szkopy wsadzili jakiś dziwny komputer i bez dodatkowej świnki nic się z niego nie wyciągnie... a było kiedyś tak pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > To chodzi o zanieczyszczenia w paliwie. A nie o rodzaj. Jak benzyna > czysta to sie nic nie stanie bo jest rzadsza od ropy. Ale jak > ropa kiepski gatunek i zanieczyszczona to sie wtryski zatykaja i > rozsadza pompe. W common railach sa potezne cisnienia na szynie > stad problem. a od kiedy 115 JTD jest CR ? 140 to się zgodze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartSLA Napisano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2004 > Witam wszystkich kącikowiczów, puntolotow i wszystkich gosci > Mam takie pytanko. Posiadam PII z silniczkiem 60KM i zastanawiam > sie czy jest mozliwa zmiana glowicy z tej 8V na 16V. Koszt nie > gra roli. Chodzi tylko o to czy glowica pasuje i czy da sie to > zrobic. Uszczelki głowicy - one mogą dać pojęcie o różnicach w bloku. Oraz obie uszczelki nałożone na siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.