Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Ja już nie wiem co mam dalje sprawdzać. Zatankowałem 18 litrów paliwa i przjechalem na tym 105 km. Zgroza. W poniedziałek zaleje jeszcze do pelna i posprawdzam ale nawet jak by to nie byl wyznaczik takie tankowanie to i tak wiecej powinienem przejechac. Jest coś z mieszanką bo dowiedzialem się, że końcówka sondy po wyjęciu powinna mieć piaskowy kolor natomiast moja miała w połowie czarny jak sadza. Teraz zmieniłem sonde ale caly czas pali jak smok. Wałek wymieniony, dzwigienki, popychacze, sonda i k.....rwa znów to samo, a paliwo z rury wali jak by nie było przepalone albo spalone, nie wiem jak okreslic ten zapach. Tak sobie jeszcze myślę, żeby ten katalizator wstawić spowrotem ale czy bez niego takie rzeczy by się działy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 czy sonda jest sprawna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > czy sonda jest sprawna? Moją pierwsza sonde mechanik podlaczal pod miernik i mowi ze normalnie pracuje. Tą sonde obecną pozyczylem od kolego Camella z forum bo jemu tez tam cos zle palila ale okazalo sie, że miał wydech zapchany i sonda powinna byc dobra. Znów wydam 160 zł na sonde Bosha bo jakiegos uniwersalnego badziewia nie bede kupowal i okaze sie ze dalej tyle pali. I pewnie znow wydam kase na jakis czujnik i jak tak do za.....bania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Mnie wymienili sondę na MM z wymianą i ustawieniem gazu dałem 200 zika i śmiga aż miło ...a biorąc pod uwagę wcześniejsze problemy to się jednak zastanawiam czy Ty masz rozrząd dobrze ustawiony ...ech na poważne naprawy jednak warto do ASO czasami ..choć kiedyś mi CC w A Sio zepsuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 mieszanka jest bogata? wali czarnym dymem z rury? śmierdzi benzyną z rury? nie masz uszkodzonego baranka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > mieszanka jest bogata? > wali czarnym dymem z rury? > śmierdzi benzyną z rury? > nie masz uszkodzonego baranka? Więc tak. Jak odpalam auto to leci w miarę normalny dymek ale jak dodam gazu to owszem - czarny, mieszanka jest bogata bo tak na kompie wyszło i z rury wali strasznie. Zganiałem to na brak kata ale czy ąz tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > nie masz uszkodzonego baranka? Patre że co przepraszam myślałem że mnie nie zaskoczysz a jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Moją pierwsza sonde mechanik podlaczal pod miernik i mowi ze > normalnie pracuje. Tą sonde obecną pozyczylem od kolego Camella > z forum bo jemu tez tam cos zle palila ale okazalo sie, że miał > wydech zapchany i sonda powinna byc dobra. Znów wydam 160 zł na > sonde Bosha bo jakiegos uniwersalnego badziewia nie bede kupowal > i okaze sie ze dalej tyle pali. I pewnie znow wydam kase na > jakis czujnik i jak tak do za.....bania. Spalania z kosmosu.....ja na 8.6litra przejechałem 110km.... sonda NGK kosztuje poniżej 100zł.... Sprawdź tak jak pisałem wcześniej i podłącz auto pod euroscana i zobacz czy zmienia się napięcie na sondzie....może być problem z połączeniem sondy i ecu....tzn. sonda dobra a coś z kabelkami nie tak....i ecu niedostaje właściwych informacji. Sprawdź jaki kolor mają świece....może coś nie tak z wtryskami i leją ci w gary. tylko świece sprawdź po dłuższej trasie bo inaczej możesz mieć osmolone....od ssania (bogata mieszanka).... btw. co to baranek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Więc tak. Jak odpalam auto to leci w miarę normalny dymek ale jak > dodam gazu to owszem - czarny, mieszanka jest bogata bo tak na > kompie wyszło i z rury wali strasznie. Zganiałem to na brak kata > ale czy ąz tak?? katalizator nie do tego służy... sonda jest przed katalizatorem a jesli masz nonstop 1V to albo masz walnietą sonde albo nieszczelność przed nią i zasysa powietrze atm... sprawdź czy nie masz uszkodzonego pierścienia przy baranku lub uszczelki przy bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Patre że co przepraszam myślałem że mnie nie zaskoczysz a jednak ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > ??? Co to jest baranek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Baran to kolektor wydechowy potocznie nazywany. Zgadza sie?? czy sie myle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Baran to kolektor wydechowy potocznie nazywany. Zgadza sie?? czy sie > myle?? eureka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > eureka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Baran to kolektor wydechowy potocznie nazywany. Zgadza sie?? czy sie > myle?? aaa ...kojarzy się z rogami baranka ... dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 no to teraz sprawdź czy nie masz lewizny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > sprawdź czy nie masz uszkodzonego pierścienia przy baranku lub > uszczelki przy bloku A to by była droga sprawa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > A to by była droga sprawa?? wg jakiej waluty mam podać i po jakim kursie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > wg jakiej waluty mam podać i po jakim kursie? Nie bądźmy kosmopolitami. Nasze polskie pieniądze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > A to by była droga sprawa?? Czasami wystarczy dokręcić kolektor po facmanie a czasami trzeba uszczelkę za pare złotych spawanie kolektora raczej czarno widze http://www.allegro.pl/item169401043_fiat_brava_bravo_kolektor_wydechowy_1_4_12v.html a kolektor masz wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Nie bądźmy kosmopolitami. Nasze polskie pieniądze... 15PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > 15PLN Bardzo dziękuje. Od poniedziałku znów batalia. Ehhh, wykoncze sie z tym autem psychicznie i finansowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Bardzo dziękuje. Od poniedziałku znów batalia. Ehhh, wykoncze sie z > tym autem psychicznie i finansowo. padaka, sprzedaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > padaka, sprzedaj Nie mam tej różnicy aby dołożyc na inne autko bo w sierpniu ślub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Nie mam tej różnicy aby dołożyc na inne autko bo w sierpniu ślub A na kompie jaką temperaturę silnika pokazywało, może komp dostaje cały czas sygnał o niskiej temperaturze i masz permementne ssanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > A na kompie jaką temperaturę silnika pokazywało, może komp dostaje > cały czas sygnał o niskiej temperaturze i masz permementne > ssanie. W sumie to nie wiem jaka pokazał temp silnika. A jak mam rozumiec permanentne ssanie? Czyli, że niby obroty mam normalne jak by sie ssanie wyłączyło a ono dalej jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Czasami wystarczy dokręcić kolektor po facmanie a czasami trzeba > uszczelkę za pare złotych > spawanie kolektora raczej czarno widze czemu ? wszystkie sportowe kolektory do seryjnych aut sa spawane (robione w krotkich seriach przez warsztaty zajmujace sie sportowymi ukladami wydeechowymi np. michaś z rybnika), wszystkie custom sportowe maszyny maja spawane kolektory, caly swiat spawa cuda (np konstrukcje okretow) a ty mowisz ze nie widzisz spawania rozbawiles mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > W sumie to nie wiem jaka pokazał temp silnika. A jak mam rozumiec > permanentne ssanie? Czyli, że niby obroty mam normalne jak by > sie ssanie wyłączyło a ono dalej jest?? Permanentne ssanie to mieszanka ciągle bogata - tak jak przy padzie sondy. Efekt taki sam - spalanie jak smok... Tyle, że zjawisko dużo rzadsze niż pady sondy. Obroty też powinny być wyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 A napiszcie mi może jak wiecie ile może kosztować diagnoza w ASO? Bo może pojechałbym do ASO zdiagnozować a zrobić u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > A napiszcie mi może jak wiecie ile może kosztować diagnoza w ASO? Bo > może pojechałbym do ASO zdiagnozować a zrobić u mechanika. Na examinerze wyjdzie. 30PLN+ , niekoniecznie w ASO. Bądź przy badaniu, patrz się w komputer. Zwróć uwagę, jak oscyluje sonda, jaką temperaturę silnika widzi ECU etc. To Twoje auto, nie mechanika - musisz sam +/- wiedzieć co i jak i samemu dopilnować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Nie mam tej różnicy aby dołożyc na inne autko bo w sierpniu ślub gratulacje napisze ci jaki ja mialem przypadek sonda stala rowno w bogatej mieszance i pokazywala 980mV no to mechanik skasowal mnie za uzycie boscha i mowi zmiana sondy wymienilem plus zrobilem lacznik siatkowy i skoczylem do goscia a tu dalej to samo 980mV i zero reakcji na symulowanie temp silnika czy otwieranie przepustnicy kasa w bloto za kolejna diagnostyke i lipa koles zaczol obwiniac zapchany wydech i kazal mi wymienic i wrocic dalem sobie spox z mechanikami i wypatroszylem padake i sprawdzilem kabel po kablu i sam naprawilem pali idealnie na dotyk i 7,5l na 100km po trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > gratulacje napisze ci jaki ja mialem przypadek sonda stala rowno w bogatej mieszance i pokazywala 980mV no to mechanik skasowal > mnie za uzycie boscha i mowi zmiana sondy wymienilem plus zrobilem lacznik siatkowy i skoczylem do goscia a tu dalej to > samo 980mV i zero reakcji na symulowanie temp silnika czy otwieranie przepustnicy kasa w bloto za kolejna diagnostyke i > lipa koles zaczol obwiniac zapchany wydech i kazal mi wymienic i wrocic dalem sobie spox z mechanikami i wypatroszylem padake > i sprawdzilem kabel po kablu i sam naprawilem pali idealnie na dotyk i 7,5l na 100km po trasie Najskuteczniejsza metoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Najskuteczniejsza metoda... ale i tak dla swietego spokoju oddalem auto do kolesi ktorzy robia re-mapy i podgrali mi czysty soft fabryczny oraz rozebrali ecu zeby looknac co tam w lutach piszczy teraz jest tak jak powinno byc - pytanie jak dlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Najskuteczniejsza metoda... Może i tak jak się ktoś na tym zna i ma do tego np. kanał. Co ja mogę na pdwórku sam sprawdzić? Ciężka sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Może i tak jak się ktoś na tym zna i ma do tego np. kanał. Co ja mogę > na pdwórku sam sprawdzić? Ciężka sprawa. nie mam kanalu nie znam sie na elektronice samochodowej mam ksiazke i miernik i duzo samozaparcia do tego strucla aha mieszkam w bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > A napiszcie mi może jak wiecie ile może kosztować diagnoza w ASO? Bo > może pojechałbym do ASO zdiagnozować a zrobić u mechanika. Chiba wesele trzeba przełożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > A napiszcie mi może jak wiecie ile może kosztować diagnoza w ASO? Bo > może pojechałbym do ASO zdiagnozować a zrobić u mechanika. W Lublinie 70 zł za podłączenie do kompa w obydwu stacjach ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepe25 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Ja już nie wiem co mam dalje sprawdzać. Zatankowałem 18 litrów paliwa > i przjechalem na tym 105 km. Zgroza. W poniedziałek zaleje > jeszcze do pelna i posprawdzam ale nawet jak by to nie byl > wyznaczik takie tankowanie to i tak wiecej powinienem > przejechac. Jest coś z mieszanką bo dowiedzialem się, że > końcówka sondy po wyjęciu powinna mieć piaskowy kolor natomiast > moja miała w połowie czarny jak sadza. Teraz zmieniłem sonde ale > caly czas pali jak smok. Wałek wymieniony, dzwigienki, > popychacze, sonda i k.....rwa znów to samo, a paliwo z rury wali > jak by nie było przepalone albo spalone, nie wiem jak okreslic > ten zapach. Tak sobie jeszcze myślę, żeby ten katalizator > wstawić spowrotem ale czy bez niego takie rzeczy by się działy?? Witam ja mam Bravo 1.4 i też pali jak smok... najwięcej opini z jakimi się spotkałem to te, które mówią że te typy tak mają. Lepsze są juz jednoski 1.6 lub jakktoś lubi spokojna jazdę 1.2. Póki co ja jak wiem że posparwdzałem i auto było u mechanika dałem sobie spokój. 7l/100 trasa 11-12l/100 miasto ( a jak jest zimno i robie krótkie trasy to weźmie i z 14l/100|) i wcale tego nie uktywam Pozdrawiam Pepe25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 Dziś sobie jechałem i w czasie jazdy auto mi zgasło. Zjechałem na bok, odpaliło bez problemu. I co to mam k....rwa znów być?? 1.4 to normalny silnik. Fakt wyciera sie wałek i może tam jeszcze jakieś inne problemy z nim są ale żeby taka mała pojemność była a tyle palił to cos nie tak. Ja wiem jak mój palił jeszcze w zeszłą zimę. Wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomq Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > czemu ? wszystkie sportowe kolektory do seryjnych aut sa spawane > (robione w krotkich seriach przez warsztaty zajmujace sie > sportowymi ukladami wydeechowymi np. michaś z rybnika), > wszystkie custom sportowe maszyny maja spawane kolektory, caly > swiat spawa cuda (np konstrukcje okretow) a ty mowisz ze nie > widzisz spawania rozbawiles mnie Ja nie twierdze że się nie da ... ale nauczony doświadczeniami z CC wiem jak takie spawanie wygląda bo robiłem 3x aż mnie w.. ..o i kupiłem kolektor. Jak masz dobrego speca to jasne że nie ma problemu ale jak ma cały kolektor na allegro za 100 . Poza tym widzisz jakie ma gość szczęście do mechaników ja już bym dawno połowe zastrzelił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 U mnie jest 7.5l w trasie ( 100km/h ) co jestem w stanie zaakceptować ... i 14-15l w mieście, nieważne jak jeżdżone i jak ciepło na zewnątrz . Wszystko wskazuje na to że tak ma być, bo lambda ładnie zmienia wartości w trakcie pracy silnika, brak jakichkolwiek dziwnych osadów na świecach czy na sondzie. Nic nie kopci, nie zalewa . Nie chce mi się nad tym ślęczeć już - przywykłem . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > U mnie jest 7.5l w trasie ( 100km/h ) co jestem w stanie > zaakceptować ... i 14-15l w mieście, nieważne jak jeżdżone i jak > ciepło na zewnątrz . Wszystko wskazuje na to że tak ma być, bo > lambda ładnie zmienia wartości w trakcie pracy silnika, brak > jakichkolwiek dziwnych osadów na świecach czy na sondzie. Nic > nie kopci, nie zalewa . Nie chce mi się nad tym ślęczeć już - > przywykłem . > Pozdrawiam To dlatego że mieszkasz w przemysłowym rejonie i mało tlenu w miejskiej atmosferze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > To dlatego że mieszkasz w przemysłowym rejonie i mało tlenu w > miejskiej atmosferze W Gliwicach to i owszem, ale moje auto tam nigdy nie było . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > U mnie jest 7.5l w trasie ( 100km/h ) co jestem w stanie > zaakceptować ... i 14-15l w mieście, nieważne jak jeżdżone i jak > ciepło na zewnątrz . Wszystko wskazuje na to że tak ma być, bo > lambda ładnie zmienia wartości w trakcie pracy silnika, brak > jakichkolwiek dziwnych osadów na świecach czy na sondzie. Nic > nie kopci, nie zalewa . Nie chce mi się nad tym ślęczeć już - > przywykłem . > Pozdrawiam U mnie tak samo jest. Pokonuję krótkie trasy i wykręcam w porywach do 14l/100 km. W trasie na benzynie potrafię zejść poniżej 6 litrów, ale w mieście, na dodatek na krótkich trasach zwłaszcza w zimie nie ma cudów. Zdarza się owszem zużycie niższe, ale ileż można jeździć jak emeryt i tarasowac drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 To ostatnie moje pytanie. Opary z rury wydechowej strasznie mi śmierdzą czymś takiom jak spalonym. Jak juz wcisne bardziej gaz i pokrece auto do 4 tysiecy to smród jest okropny. Czy to moze być wina zdjętego katalizatora że tak śmierdzi?? Bo w sumie to tak mi sie wydaje, że to zaczęło tak walić jak kata zdjąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 A termostat wymieniles? pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sztajgert12 Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > A termostat wymieniles? > pzdr > Rostek Ja woll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > zaakceptować ... i 14-15l w mieście, Na benzynie? Boa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Na benzynie? > Boa Taa . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 czekaj - bo czegos nie rozumiem - mowisz o spalaniu 14l /100 km benzyny? Ja mam 1.4 12V i w zimie pali max. 9-10 l /100 km w miescie. Niemozliwe zeby palil 14 litrow. Musi byc cos uszkodzone albo jezdzicie jak szaleni? pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.