Skocz do zawartości

Dwie T


Bolo_3M

Rekomendowane odpowiedzi

Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych furek. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest

> nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy

> takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie

> czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych

> furek.

..za maly silnik p0od 2T zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest

> nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy

> takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie

> czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych

> furek.

zapytaj w Novitecu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie tak i nawet ma sens zlosnik.gif praktycznie- mało miejsca panie,malo miejsca.

trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm zlosnik.gif ), wywalic chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami wodnymi i wentylatorami sick.gif prawdopodobnie trzeba by dołozyc chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic niewiem.gif

no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych autach chyba mało kto zlosnik.gif

IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najzabawniejsze ze nie ma tam zdjec silnika ciekawe dlaczego

> P.S.Jedna T to juz ciasnawa sprawa nie wiem gdzie oni upchneli dwie

> chyba ze takie od smarta

.sa zdjecia silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca

> panie,malo miejsca.

> trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do

> tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by

> wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie

> przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm ), wywalic

> chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami

> wodnymi i wentylatorami prawdopodobnie trzeba by dołozyc

> chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic

> no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych

> autach chyba mało kto

> IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T

ale co to daje ta droga T w takim przypadku bo o to mi sie wsumie rozchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca

> panie,malo miejsca.

> trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do

> tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by

ee nie jest tak źle

IM000381.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest

> nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy

> takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie

> czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych

> furek.

myśleć to ktoś myślał swiety.gif ale tak naprawde to problem jest w miejscu... jest go stanowczo za mało oslabiony.gif jedyne dobre rozwiązanie to to co zrobił novitec z wywaleniem chłodnicy na tył ale to rzeźba oslabiony.gif można tesh zrobić podobnie jak viga z jedną ale wtedy tesh kombinacie nieskończone oslabiony.gif

sens..... większy wydatek powietrza ale tak naprawde przy naszych silniczkach niejest to aż tak kosmicznie większa różnica w stosunku do większej jednej turbiny.... należy jednak pamiętać że bypadało by dobrać turbine do silnika i do oczekiwań, a nie na pałe ją założyć oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca

> panie,malo miejsca.

> trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do

> tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by

> wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie

> przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm ), wywalic

> chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami

> wodnymi i wentylatorami prawdopodobnie trzeba by dołozyc

> chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic

> no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych

> autach chyba mało kto

> IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T

czystke trzeba zrobić tylko z przodu wink.gif kompa i zbiorniczek zrobić tak jak u mnie a chłodnice wywalić do bagaznika i może się udać bez cięcia wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myśleć to ktoś myślał ale tak naprawde to problem jest w miejscu...

> jest go stanowczo za mało jedyne dobre rozwiązanie to to co

> zrobił novitec z wywaleniem chłodnicy na tył ale to rzeźba

> można tesh zrobić podobnie jak viga z jedną ale wtedy tesh

> kombinacie nieskończone

> sens..... większy wydatek powietrza ale tak naprawde przy naszych

> silniczkach niejest to aż tak kosmicznie większa różnica w

> stosunku do większej jednej turbiny.... należy jednak pamiętać

> że bypadało by dobrać turbine do silnika i do oczekiwań, a nie

> na pałe ją założyć

i to jest konkretna odpowiedz a do 1.1 to wystarcza GT 15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najzabawniejsze ze nie ma tam zdjec silnika ciekawe dlaczego

> P.S.Jedna T to juz ciasnawa sprawa nie wiem gdzie oni upchneli dwie

> chyba ze takie od smarta

ja mam fotki z budowy tego potforka i wcale nie jest tak źle wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale co to daje ta droga T w takim przypadku bo o to mi sie wsumie

> rozchodzi

one razem działają i są takie same.... razem dają więcej powietrza .. większy wydatek... więcej mocy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czystke trzeba zrobić tylko z przodu kompa i zbiorniczek zrobić tak

> jak u mnie a chłodnice wywalić do bagaznika i może się udać bez

> cięcia

tak, tylko ze w razie koniecznosci zrobienia czegos pod maską bez kanału i rozbiórki polowy auta nie dasz rady zlosnik.gif

a ze zwykle usterki trafiaja sie w trasie, 200 km od najblizszego kanału to wiesz... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, tylko ze w razie koniecznosci zrobienia czegos pod maską bez

> kanału i rozbiórki polowy auta nie dasz rady

> a ze zwykle usterki trafiaja sie w trasie, 200 km od najblizszego

> kanału to wiesz...

wiem wiem zlosnik.gif ale jak się pomyśli to niejest tak źle wink.gif wiem bo jak teraz sam pomyślałem to bez rozebrania połowy samochodu udało mi się uszczelnić pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem aż silnik przestygnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to jest konkretna odpowiedz a do 1.1 to wystarcza GT 15

zależy komu ale można powiedzieć że jest całkiem dobra i bezproblemowa w codziennym uzytkowaniu po mieście a nawet trasie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez rozebrania połowy samochodu udało mi się uszczelnić

> pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem

> aż silnik przestygnie

To załóż drugie T i będzie 40 minut biglaugh.gif - nie jest źle waytogo.gif

ps. fajną masz rejestracje 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem wiem ale jak się pomyśli to niejest tak źle wiem bo jak

> teraz sam pomyślałem to bez rozebrania połowy samochodu udało mi

> się uszczelnić pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem

> aż silnik przestygnie

tylko ze pokrywe masz od góry palacz.gif a wogole to jestem ciekaw jak w takim przypadku rozwiazac izolacje cieplną turbin, przewodów powietrza itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko ze pokrywe masz od góry a wogole to jestem ciekaw jak w takim

> przypadku rozwiazac izolacje cieplną turbin, przewodów powietrza

> itp

luknij na fotki noviteca tam jest to wzorowo rozwiązane ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... chciałbym zobaczyc jaka one specyfikacje maja tzn co i jak w

> nich jest fajnego.

odetchnij... zrób trzy przysiady.... odetchnij jeszcze raz... zastanów się co napisałeś..... i napisz to jeszcze raz bo niekumam o co Ci chodzi... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odetchnij... zrób trzy przysiady.... odetchnij jeszcze raz...

> zastanów się co napisałeś..... i napisz to jeszcze raz bo

> niekumam o co Ci chodzi...

ok to powiem tak interesuje mnie link do Turbin chcialbym poznac ich specyfikacje techniczna grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.