Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych furek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest > nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy > takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie > czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych > furek. ..za maly silnik p0od 2T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ..za maly silnik p0od 2T i tylko tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest > nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy > takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie > czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych > furek. zapytaj w Novitecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > zapytaj w Novitecu dawaj adres zaraz zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca panie,malo miejsca. trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm ), wywalic chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami wodnymi i wentylatorami prawdopodobnie trzeba by dołozyc chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych autach chyba mało kto IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ..za maly silnik p0od 2T wcale nie Novitec zrobil na 16v bi T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > dawaj adres zaraz zapytam http://novitec.net/com/x_seicentogal.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > wcale nie Novitec zrobil na 16v bi T ...robi czy zrobil..bo roznica zasadnicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > http://novitec.net/com/x_seicentogal.htm Najzabawniejsze ze nie ma tam zdjec silnika ciekawe dlaczego P.S.Jedna T to juz ciasnawa sprawa nie wiem gdzie oni upchneli dwie chyba ze takie od smarta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Najzabawniejsze ze nie ma tam zdjec silnika ciekawe dlaczego > P.S.Jedna T to juz ciasnawa sprawa nie wiem gdzie oni upchneli dwie > chyba ze takie od smarta .sa zdjecia silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > .sa zdjecia silnika... jedno a wszystko pod plastikiem przykryte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca > panie,malo miejsca. > trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do > tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by > wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie > przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm ), wywalic > chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami > wodnymi i wentylatorami prawdopodobnie trzeba by dołozyc > chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic > no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych > autach chyba mało kto > IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T ale co to daje ta droga T w takim przypadku bo o to mi sie wsumie rozchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > jedno a wszystko pod plastikiem przykryte ..mam gdzies w kompie foty z budowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > wcale nie Novitec zrobil na 16v bi T i chyba jest nawet na sprzedaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ..mam gdzies w kompie foty z budowy ... no to poszukaj i zapodaj ale powiedz co daje ze sa dwie T a nie jedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > no to poszukaj i zapodaj ale powiedz co daje ze sa dwie T a nie jedna ..daje wieksza moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ..daje wieksza moc a cos wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > a cos wiecej ..ale ja u nich nie pracuje to skad mam wiedziec co im przyszlo do glowy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ..za maly silnik p0od 2T wcale nie za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > wcale nie za mały ..dobra..wiem..nie znam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca > panie,malo miejsca. > trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do > tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by ee nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > a cos wiecej a 190 kucy Tobie nie wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Myślał ktoś na takim czyms czy to wogole ma sens czy to raczej jest > nie opłacalne bo sa silniki co maja dwie T ale nie wiem czy przy > takim malym silniku jest to opłacalne / potrzebne. Pytanie > czysto teoretyczne i chcialbym poznać jak to sie ma do naszych > furek. myśleć to ktoś myślał ale tak naprawde to problem jest w miejscu... jest go stanowczo za mało jedyne dobre rozwiązanie to to co zrobił novitec z wywaleniem chłodnicy na tył ale to rzeźba można tesh zrobić podobnie jak viga z jedną ale wtedy tesh kombinacie nieskończone sens..... większy wydatek powietrza ale tak naprawde przy naszych silniczkach niejest to aż tak kosmicznie większa różnica w stosunku do większej jednej turbiny.... należy jednak pamiętać że bypadało by dobrać turbine do silnika i do oczekiwań, a nie na pałe ją założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endryou Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ...robi czy zrobil..bo roznica zasadnicza Zrobił, wynik 190KM potwierdzony na hamowni. Tu jest link z budowy biT: SeiBi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > teoretycznie tak i nawet ma sens praktycznie- mało miejsca > panie,malo miejsca. > trzeba by wszystko co sie da wywalic z komory silnika i przeniesc do > tylu. napewno dotknełoby to:kompa, akumulator, wywalic trzeba by > wszystkie wygluszenia,zbedne mocowania, sporo powycinac w pasie > przednim (najlepiej go przesunąc do przodu o 2-3 cm ), wywalic > chłodnice wody do tyłu, takze mnóstwo rzeźby z przewodami > wodnymi i wentylatorami prawdopodobnie trzeba by dołozyc > chłodnice oleju, tylko gdzie ją wtedy zmiescic > no i jeszcze jedno-nikt tego jeszcze nie robił w sc, a i winnnych > autach chyba mało kto > IMHO lepiej zrobic solidnie na 1 T niz rzeźbic 2 T czystke trzeba zrobić tylko z przodu kompa i zbiorniczek zrobić tak jak u mnie a chłodnice wywalić do bagaznika i może się udać bez cięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > myśleć to ktoś myślał ale tak naprawde to problem jest w miejscu... > jest go stanowczo za mało jedyne dobre rozwiązanie to to co > zrobił novitec z wywaleniem chłodnicy na tył ale to rzeźba > można tesh zrobić podobnie jak viga z jedną ale wtedy tesh > kombinacie nieskończone > sens..... większy wydatek powietrza ale tak naprawde przy naszych > silniczkach niejest to aż tak kosmicznie większa różnica w > stosunku do większej jednej turbiny.... należy jednak pamiętać > że bypadało by dobrać turbine do silnika i do oczekiwań, a nie > na pałe ją założyć i to jest konkretna odpowiedz a do 1.1 to wystarcza GT 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ...robi czy zrobil..bo roznica zasadnicza zrobił i robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Najzabawniejsze ze nie ma tam zdjec silnika ciekawe dlaczego > P.S.Jedna T to juz ciasnawa sprawa nie wiem gdzie oni upchneli dwie > chyba ze takie od smarta ja mam fotki z budowy tego potforka i wcale nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > a 190 kucy Tobie nie wystarcza ale nie chodzi mi o moc tylko jak to sie ma do silnika bardziej satbilnije to chodzi czy jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ale co to daje ta droga T w takim przypadku bo o to mi sie wsumie > rozchodzi one razem działają i są takie same.... razem dają więcej powietrza .. większy wydatek... więcej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > czystke trzeba zrobić tylko z przodu kompa i zbiorniczek zrobić tak > jak u mnie a chłodnice wywalić do bagaznika i może się udać bez > cięcia tak, tylko ze w razie koniecznosci zrobienia czegos pod maską bez kanału i rozbiórki polowy auta nie dasz rady a ze zwykle usterki trafiaja sie w trasie, 200 km od najblizszego kanału to wiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > tak, tylko ze w razie koniecznosci zrobienia czegos pod maską bez > kanału i rozbiórki polowy auta nie dasz rady > a ze zwykle usterki trafiaja sie w trasie, 200 km od najblizszego > kanału to wiesz... wiem wiem ale jak się pomyśli to niejest tak źle wiem bo jak teraz sam pomyślałem to bez rozebrania połowy samochodu udało mi się uszczelnić pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem aż silnik przestygnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > i to jest konkretna odpowiedz a do 1.1 to wystarcza GT 15 zależy komu ale można powiedzieć że jest całkiem dobra i bezproblemowa w codziennym uzytkowaniu po mieście a nawet trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > bez rozebrania połowy samochodu udało mi się uszczelnić > pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem > aż silnik przestygnie To załóż drugie T i będzie 40 minut - nie jest źle ps. fajną masz rejestracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > wiem wiem ale jak się pomyśli to niejest tak źle wiem bo jak > teraz sam pomyślałem to bez rozebrania połowy samochodu udało mi > się uszczelnić pokrywe zaworów w 20minut włącznie z odczekaniem > aż silnik przestygnie tylko ze pokrywe masz od góry a wogole to jestem ciekaw jak w takim przypadku rozwiazac izolacje cieplną turbin, przewodów powietrza itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > jedno a wszystko pod plastikiem przykryte reasumując IC są w bocznych wlotach powietrza w centralnym jest chłodnica oleju we wnęce koła zapasowego jest chłodnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > To załóż drugie T i będzie 40 minut - nie jest źle jak zrobisz przewody dolotowe sensownie to niebędzie problemu > ps. fajną masz rejestracje dzienx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > tylko ze pokrywe masz od góry a wogole to jestem ciekaw jak w takim > przypadku rozwiazac izolacje cieplną turbin, przewodów powietrza > itp luknij na fotki noviteca tam jest to wzorowo rozwiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > reasumując > IC są w bocznych wlotach powietrza > w centralnym jest chłodnica oleju > we wnęce koła zapasowego jest chłodnica super rozwiazanie tylko szkoda ze ta chłodnica w bagazniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 Piekna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > luknij na fotki noviteca tam jest to wzorowo rozwiązane patrze sobie jestem ciekaw ile ojro w to władowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > patrze sobie jestem ciekaw ile ojro w to władowali gora 500 euro tam maja dobre zlomowiska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 .... chciałbym zobaczyc jaka one specyfikacje maja tzn co i jak w nich jest fajnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > gora 500 euro tam maja dobre zlomowiska mi chodzi o całosc projektu BiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > mi chodzi o całosc projektu BiT no mowie przeciez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > .... chciałbym zobaczyc jaka one specyfikacje maja tzn co i jak w > nich jest fajnego. odetchnij... zrób trzy przysiady.... odetchnij jeszcze raz... zastanów się co napisałeś..... i napisz to jeszcze raz bo niekumam o co Ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > odetchnij... zrób trzy przysiady.... odetchnij jeszcze raz... > zastanów się co napisałeś..... i napisz to jeszcze raz bo > niekumam o co Ci chodzi... ok to powiem tak interesuje mnie link do Turbin chcialbym poznac ich specyfikacje techniczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > ok to powiem tak interesuje mnie link do Turbin chcialbym poznac ich > specyfikacje techniczna http://www.rbracing-rsr.com/turbosupermaps.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.