Skocz do zawartości

Zmiana pompy w bakach z SPI na MPI - co z elektryką ?


Hans15336

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa prosta pompa w SPi ma 5 przewodów a w MPI 4 , zatem jakiego brakuje i jak rozwiązać brakujący przewód ( prawdopodobnie odpowiada on za kontrolkę rezerwy sick.gif ) .

Nie moge przełożyć samych wkładów sciana.gif .

Pomoże ktoś .

Z kolegami mymysliliśmy aby doł pompy dać od MPI a góre od SPI zmieniając przy tym urządzenie do pomiaru paliwa spineyes.gif ( bo tam dochodzi 5 brakujacy przewód ) . Tylko czy sie da ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa prosta pompa w SPi ma 5 przewodów a w MPI 4 , zatem jakiego

> brakuje i jak rozwiązać brakujący przewód ( prawdopodobnie

> odpowiada on za kontrolkę rezerwy ) .

ok.gif

> Nie moge przełożyć samych wkładów .

> Pomoże ktoś .

> Z kolegami mymysliliśmy aby doł pompy dać od MPI a góre od SPI

> zmieniając przy tym urządzenie do pomiaru paliwa ( bo tam

> dochodzi 5 brakujacy przewód ) . Tylko czy sie da ???

juz chyba latwiej bedzie przedrutowac sam wklad niz drutowac gore z dolem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mam problem bo listwe mam bez powrotu sciana.gif i nie ma tam tego dzinksa co jest przy powrocie , natomiast jest to w pompie od 1.1 MPI sciana.gif , ale ta MPI nie ma sygnału na kontrolkę rezerwy i sie zaczyna drut robić sciana.gif .

Jest opcja że zanabyje oryginalną listwę z seryjnymi wtryskami do fefnaski z powrotem i tylko wkład się zmieni biglaugh.gif .

Czym grozi jazda bez tego dynksa i powrotu ??? Chyba pompe zajade sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mam problem bo listwe mam bez powrotu i nie ma tam tego dzinksa

> co jest przy powrocie , natomiast jest to w pompie od 1.1 MPI

> , ale ta MPI nie ma sygnału na kontrolkę rezerwy i sie zaczyna

> drut robić .

zawsze mozna jezdzic bez kontrolki rezerwy zlosnik.gif ja tak jezdzilem dosc dlugo

> Jest opcja że zanabyje oryginalną listwę z seryjnymi wtryskami do

> fefnaski z powrotem i tylko wkład się zmieni .

przeca bez powrotu tez jest orginalna zlosnik.gif tyle ze nowszego typu ok.gif

> Czym grozi jazda bez tego dynksa i powrotu ??? Chyba pompe zajade

jak listwa jest returnless to i poma taka musi byc bo inaczej po kilku minutach spalisz pompe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jak dam sam wkład pompy od 1.1 MPI gdzie nie ma powrotu ( bez

> "dynksa" siakisregulator , który to jest już wbudowany w pompie

> od 1.1 ) to będzie cacy

nie. musi byc regulator, bo pompa zaraz wysiadzie i bedziesz mial za duze cisnienie w ukladzie. a kompa masz do returlness czy zwyklego do ukladu z powrotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa prosta pompa w SPi ma 5 przewodów a w MPI 4 , zatem jakiego

> brakuje i jak rozwiązać brakujący przewód ( prawdopodobnie

> odpowiada on za kontrolkę rezerwy ) .

> Nie moge przełożyć samych wkładów .

> Pomoże ktoś .

> Z kolegami mymysliliśmy aby doł pompy dać od MPI a góre od SPI

> zmieniając przy tym urządzenie do pomiaru paliwa ( bo tam

> dochodzi 5 brakujacy przewód ) . Tylko czy sie da ???

jeśłi masz listwe bez powrotu to MUSI być obudowa pompy bez powrotu, jaką pompe wsadzisz to już twoja broszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już wiem . devil.gif

Jest koncepcja , ale najpier musze mieć w łapkach kpl pompe z MPI i będzie sie działać w tym kierunku .

Teroretycznie będzie to wyglądało tak :

Przełożenie z MPI do SPI :

1. Dołu

2. "regulatora ciśnienia"

3. Wkładu pompy

Z SPI zostaje :

1. Góra

2. Pływak z aparatura

Poczynione kroki w celu "swapu" to :

1. Zaślepiony przewód powrotu .

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to już wiem .

> Jest koncepcja , ale najpier musze mieć w łapkach kpl pompe z MPI i

> będzie sie działać w tym kierunku .

> Teroretycznie będzie to wyglądało tak :

> Przełożenie z MPI do SPI :

> 1. Dołu

> 2. "regulatora ciśnienia"

> 3. Wkładu pompy

> Z SPI zostaje :

> 1. Góra

> 2. Pływak z aparatura

> Poczynione kroki w celu "swapu" to :

> 1. Zaślepiony przewód powrotu .

nie ma szans, albo będzie straszny drut itp. przerabiałem ostatnio ten temat, samego regulatora ciśnienia paliwa nie przełożysz ot tak, góry obudowy pompy nijak nie połączysz z dołem, ja dałem sobie spokój, zapodałem kompletną obudowę od 1.1MPI trzeba tylko przedrutować wtyczkę bo nie pasi i końcówka przewodów paliwowych jest inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak rozwiązałeś kwestię lampki rezerwy ??

chwilowo brak rezerwy ale myślę nad dolutowaniem kabelka dodatkowego do kilku ostatnich styków na pływaku albo ewentualnie zrobić jakiś układzik coby poniżej np 20-30Ohm podawał impuls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli drut straszny

> Jutro rozbieram swoją pompe z SPI sie zobaczy jak ty wygląda

> A czemu nie da rady przypasowac góry z SPI do dołu z MPI ???

Sprawdz czy śruby co łączą góge z dołem sa tak samo rozmieszczone, jeśli tak to tak jak mówiłem powinno dać radę.

PS. A dzwoniłeś do tego gościa od listwy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko już obgadałem z BOGDANEm co i jak i powiedział mi w czym rzecz

> a i ja podsunąłem kilka pomysłów .

> PS. Nie dzowniłem bo jak uda się z obudową to nie zmieniam , z tego

> co gadałem z R. to jest po to aby od dołu szedł lepiej

Ale pomysł podobny jest do naszego czy inny ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chwilowo brak rezerwy ale myślę nad dolutowaniem kabelka dodatkowego

> do kilku ostatnich styków na pływaku albo ewentualnie zrobić

> jakiś układzik coby poniżej np 20-30Ohm podawał impuls

a nie łatwiej zastosować wskaźnik albo całe zegary z mpi? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie łatwiej zastosować wskaźnik albo całe zegary z mpi?

tak jak bemol napisał, napęd prędkościomierza, wtyczki przy liczniku a i dodatkowo parę innych szczegółów które w MPI są załączane np kompem a mnie czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak bemol napisał, napęd prędkościomierza, wtyczki przy liczniku

> a i dodatkowo parę innych szczegółów które w MPI są załączane np

> kompem a mnie czujnikiem

nie pekaj, mam opis stykow w zegarach SPI i MPI biglaugh.gif

to kiedy majstrujemy cfaniaczek.gifzlosnik.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa prosta pompa w SPi ma 5 przewodów a w MPI 4 , zatem jakiego

> brakuje i jak rozwiązać brakujący przewód ( prawdopodobnie

> odpowiada on za kontrolkę rezerwy ) .

> Nie moge przełożyć samych wkładów .

> Pomoże ktoś .

> Z kolegami mymysliliśmy aby doł pompy dać od MPI a góre od SPI

> zmieniając przy tym urządzenie do pomiaru paliwa ( bo tam

> dochodzi 5 brakujacy przewód ) . Tylko czy sie da ???

wkładasz pompę MPI podajesz zasilanie i minus pompy,do tego jeden przewód na wskaźnik i gotowe.jeden wolny przewód zostawiasz luzem i nie masz rezerwy.to jedyne wyjście ponieważ wiązki mpi i spi różnią się sterowaniem rezerwą.

więc albo masz rezerwę i nie masz wskaźnika paliwa albo odwrotnie-masz skaźnik ale bez rezerwy.ot cała filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wkładasz pompę MPI podajesz zasilanie i minus pompy,do tego jeden

> przewód na wskaźnik i gotowe.jeden wolny przewód zostawiasz

> luzem i nie masz rezerwy.to jedyne wyjście ponieważ wiązki mpi i

> spi różnią się sterowaniem rezerwą.

> więc albo masz rezerwę i nie masz wskaźnika paliwa albo

> odwrotnie-masz skaźnik ale bez rezerwy.ot cała filozofia

już mu to wytłumaczyłem na GG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.