Skocz do zawartości

OZI

moderator
  • Zawartość

    13842
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas online

    18m 37s

O OZI

  • Tytuł
    Kangaroo

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Down Under
  • Zainteresowania
    1973 BMW E9
  • Samochód
    2015 V6, 2016 V6, 1972 R6,

Ostatnie wizyty

2936 wyświetleń profilu
  1. OZI

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    @el_diablo@Azbest Pisałem o tym chyba pare razy na AK. Honda Oil-gate 🇨[emoji1185]🇸 1.5lT jak narazie jest wtopa za wtopa. Tak jak@rwicik mówi - pewne problemy nas nie dotyczą tu bo właśnie temperatura jest inna. W skocie ‚nieskonsumowana’ benzyna miesza się z olejem. Olej robi się rzadki a efekty wiadome. https://www.reuters.com/article/us-honda-china-recall-idUSKCN1GE1P8 Najpierw w ogóle nie widzieli problemu, ale China ich chwyciła za tyłeczek i się złe skończyło - zakaz sprzedaży dopóki nie znajda rozwiązania. Próbowali zrobić recall przez SW upgrade ale to zostało odrzucone przez rząd China [emoji630]- jako niewystarczające rozwiązanie. Podobny problem jest w USDM [emoji631][emoji631][emoji631] aka Rayo. I mnie na wsi tez byly przypadki, ale skala inna. https://www.motor1.com/news/268789/honda-cr-v-engine-troubles-report/ Następnym problemem - tym razem atakujące ciepłe klimaty jest to ze olej w silniki starcza na ok 6k km i jest do wymiany. Otóż, mimo ze producent mówi co 10 lub 15k km- w zależności od kraju, Ci iC domaga się zmiany przy on 6k km. Powszechne u mnie. Jak narazie problem rozwiązano w sposób prawniczy - tym gdzie książka nie miała ‘ * lub wg wskazań jak Civic wola’- wypłacono kasę i Service za free, tym co już dostali książki nowe z * - jak nie doczytaja to są wielce niezadowoleni. Chyba juz pozew zbiorowy jest w tiki zarowno u mnie jak I w US. Jak narazie AFAIK technicznego rozwiązania na to nie ma. Generalnie Honda upada w ostanich latach - tym razem pod względem konstrukcji .... Co ciekawe IMVHO silnik jest świetny do jazdy [emoji106] - jeszcze gdyby tylko był bezproblemowy ... Problem nie dotyczy pojedynczych egzemplarzy - tylko jest dość powszechny. Sent from my iCrap X using Tapacrap
  2. OZI

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Z tym tez nie do końca tak było [emoji848] Triton miał problemy z tyłem, gumowe elementy ‚paki’ (tray) wytrzymywały 30k km... ale zadziwiająco szybko zareagowali i już MY następnego roku miał wszystko poprawione Było tez pare takich przypadków ... Ale dość szybko okazało się ze to nie Mitsi tylko ID10T error userow - po prostu zostały przeładowane. Generalnie jedno mi się podoba mi sie u Mitsi - słuchanie klientow I reakcja. A Lancer - okazuje się ze to jedne z bardziej niezawodnych aut na rynku, lud go dalej chce! I jest. Jeśli młoda by miał dziś 16 lat i Poszła kupować pierwszy samochód to wybór byłby: -Lancer -Camry.... Oba są jak cockroach... wszystko przetrwaja Sent from my iCrap X using Tapacrap
  3. Klient musi wiedzieć co kupuje. Teoria spiskowa mówi ze dealer aka stealer nie jest zainteresowany sprzedażą EV - mniej $$$ z usług na service... Annnnyway - już jakieś rozmowy z Nissan Motors Oz były dziś, jak się hipster pochwali to zaraportuje grzecznie - ku chwale AK[emoji1488] Sent from my iCrap X using Tapacrap
  4. Nie mam pojęcia ile jest koszt tego leasingu - zapytam hipstera jutro - wraz z oferta na Hyundai i30 SR jaka mu znalazłem - taniej niż wymiana baterii ... ale podejrzewam ze jak większość nie pali tyle paliwa przez cały okres życia auta... Mnie się jak narazie koncept podoba [emoji106] EV - paaanie - taniej bo tam nie ma co serwisować. EV - za darmo - tylko kabel podłączyć A tu okazuje się ze jedyna ‚większa ‚ czynnością obsługiwa jest wymiana wartościowa nowego samochodu. Aaa, jeśli się nie mylę auto ma coś ok 55k km - wiec analogicznie ja uważam, ze ci wstrętni klepacze aut na benzyne - już nawet nie na ‚brudny’ Diesel - są tak dobrzy dla klienta - ze nie każą wymieniać silnika po 55k km ... [emoji1782]. Sent from my iCrap X using Tapacrap
  5. Narazie nic. Konsumenci nie są zainteresowani EV totalnie - oprócz droższymi modelami Tesla. Hybrid staje się powszechniejszy - ale EV totalnie nie chwytają. Przypelza dopiero za pare miesięcy - przewidywana cena identyczna jak starego czyli $39k dolcow Ludzie chcą Hybrid Camry za $30k która mogą pojechać 1,000km od razu - pomiędzy dwoma miastami a nie EV który zatrzyma się po 3h. Ludzie w mieście wola 150KM w benzynie w jakiejs Corolla czy Golf za $20k a nie EV, oczywiście nie wszyscy - ale żaden rząd stanowy ani federalny nie dopłaca do EV bo uważa (jak narazie) ze to klient i rynek ma zdecydować czy chce jezdzic EV. Sent from my iCrap X using Tapacrap
  6. OZI

    2019 Miss a bitch i ASX z nowa mord(k)a

    Ale zadziwiająco to działa. [emoji106] Mitsubishi oferuje to co jest w pewnym sensie jak Dacia w EU. Tanio, prosto, z dobra Q wyklepania, tanim kosztem utrzymania i dość dobra niezawodnością. Nie ma problemów jak np Honda - gdzie 1.5l T jest katastroficzna bomba. Wszystko wydaje się być dopracowane. Czy to plan na dłużej - ciężko powiedzieć - ale działa w Asia Pacific przynajmniej. EU jeśli dobrze pamietam - 2013 miała coś ok 80k aut 2013 ??? - 2018 było to chyba 140k. Owszem lata 90te miały 200,000 ale Opel tez się wtedy sprzedawał. U mnie na wsi wypchali 85,000 aut w zeszłym roku -2018. 2019 spokojnie wypchają 95,000 przy spowalniającym rynku. 310,000 sprzedali w SE Asia bez J[emoji627] . Wzrost był 14%. Najlepiej sprzedający się model... Miss a bitch i Expander Jak to długo się utrzyma - to nie wiem, ale Miss wydaje się dostarczać product, który lud chce w cenie jakiej lud chce... a ze ma 10 lat tak naprawdę? Sent from my iCrap X using Tapacrap
  7. Sprawa jest bardziej ciut skomplikowana. Prawo federalne(gwarancja konsumenta) mówi, ze coś ma działać bez wad przez ‚rozsądny okres czasu’ Dlatego wszystkie marki u mnie na wsi maja min 5 letnia gwarancje - z wyjątkiem jednej. Ot producent woli ci dać 5 lat od zderzaka do zderzaka zamiast tracić forsę w sądzie - jak i tak przegra. Ironicznie to się stało właściwie dzięki guana DSG VAG. Teraz zblizamy się do wyroków, i powoli 7 letnie gwarancje stają się standardem. A wiec jedno. Dwa Nissan daje gwarancje na baterie na 8 lat i ok $10k za wymianę... ale nie dotyczy 2012 roku. To dwa. Trzy - technologii - mimo masturbacji EV dziś nie da się oszukać - tak jak się nie dało w Diesel - znaczy dało tylko wyszło - chemiczna reakcja jaka zachodzi w bateria w leżą z każdym ładowaniem jest jak narazie nie do obejścia. 4 - to Nissan/Renault zrobiły update swojego modelu jak operują - możesz dziś wsiąść baterie w ‚leasing’ po tym jak kupisz auto. Powód właśnie jest taki jak faceta tu spotkało. Wiec to nienejst tak, ze EV jest ach i och - jak tu niektórzy przezentuja. One maja istotne wady / które wychodzą. Ta historia która opisuje - jest z Nissan HQ - i zobaczymy jak się skończy. Mysle, ze dobra wola pokryje różnice w cenie - czyli jakieś $22k a klient zapłaci za bateria wg tego co kosztuje model wyklepany dziś - czyli dalej jakieś $10k ..... Dalej uważam ze całe to ‚zaoszczedzenie’ benzyny guana warte [emoji90][emoji90][emoji90][emoji90] Lepiej kupic Diesel - przynajmniej filozofia się już skończyła - jaki jest wspaniały [emoji1782] Sent from my iCrap X using Tapacrap
  8. Kiedyś AK przeżywało masturbacje Rudolph [emoji1662]Diesel - teraz - nowy obiekt uczuć to EV lub NEV jak ktoś woli - kupić/jezdzic i oszczędzać! Czyli znów mamy filozofię Diesel [emoji16][emoji106][emoji51] No dobra, koniec - otóż znam takiego jednego, krów nie je, w Greenpiss wierzy - naturalne było, ze jak tylko Iiii-wiii wypełzło w postaci Nissan Liść [emoji271][emoji263] to poleciał i kupił... Był sobie 2012... FFW do 2019 - 6 i 1/2 roku - zaczęły się problemy. Otóż pojemność baterii spadła do 63%... - dokładnie po 39km od wyjechania z garażu pojawia się ‚Achtung Achtung !!! Bateria zdycha ! Liść się zatrzyma ... Auto poszło do Nissan - ach ten wredny dealer - napewno złodziej AK mi tak mówi! - i bardzo miły głos poinformował go, ze diagnoza przeszła - bateria jest niestety do wymiany. Na pytanie czy jest pokryte przez gwarancje - odpowiedz - znów bardzo grzeczna - z ciasteczkiem i kawa - padła - ze to są ‚normalna charakterystyka baterii Nissan Liść’ Poprosil wiec o wymianę - Quote już poszedł w e-mail..... Tarrrrra! Niespodzianka Koszt roboty $750 Koszt baterii - ‚jedyne’ $29,600 bez podatku federalnego i stanowego. Total: części i robota + podatki - jedyne $33,385 dolcow [emoji106] Hmm, patrząc na dziesiejsze xe.com to jedyne 90k PLN .. BTW sugerowana cena detaliczna za liść była $39,500 w 2012 :-) Nie chciałem się zapytać, czy dalej wierzy ze iiiiii-viii to przyszłość i jak się czuje jako Beta tester - ale jutro to zrobię [emoji18][emoji90][emoji3545] Właściwie to jestem za! Lubię takich propagandowych ludzi! [emoji182] Wypróbują za nas technologie, a ta jak już dojrzeje to w końcu ludzie tacy jak jak będą mogli kupić i jezdzic [emoji18] Diesel to ZUO! Za tani jest w naprawie .... Sent from my iCrap X using Tapacrap
  9. Ale w Kona możesz poczuć się jak bohater! A w Kakaka co? [emoji38] Widziałem dziś Kona Iron Man - i aż tak złe nie wyglada... [emoji51][emoji182] Sent from my iCrap X using Tapacrap
  10. @Ryb - gdzie jest Ryb?! Niezłe jak już na 10 letnie auto [emoji106] Oprócz nowej mordki, i lepszego wnętrza nic się nie zmieniło (przynajmniej w tej części świata). Jeden silnik - dalej bez zmian - 2.0l - 150KM i dalej to samo CVT. 19,236 klientow za 2018. Tanie, niezawodne taczki i nie straszy psów i dzieci jak Toyota C-HR Sent from my iCrap X using Tapacrap
  11. Będzie cię prześladować w nocy... Sent from my iCrap X using Tapacrap
  12. A wiec wersja CDM🇨[emoji1180][emoji1180]🇳 juz od ‚daaaawna’ klepaną. Teraz EU [emoji1099][emoji1099][emoji1099] A miało być tak pięknie.... Sent from my iCrap X using Tapacrap
  13. OZI

    Producent wie lepiej :-(

    Ten watek zaczyna przypominać ten z ‚odgrzybianiem AC’ [emoji16][emoji38][emoji106] Jedni twierdzą, ze ci drudzy głupi, ci drudzy twierdza, ze Ci pierwsi głupi. Kółko się zamyka. [emoji3455] Bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia .... Sent from my iCrap X using Tapacrap
  14. OZI

    Producent wie lepiej :-(

    I jeszcze sie #^£}}!! Tym chwała! Co za >£€!}}. Dwóch mechaników nawet musza przysłać... jeden trzyma młotek drugi siekierę ... Jak w ogóle można oferować coś co klient chce ... Ja uważnym ze należy brać przykład z PL klienta - co Za wzór [emoji106] - w ogóle nie wymienia! Legend! Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. OZI

    Producent wie lepiej :-(

    10k km jeszcze nie tak dawno robilem w 10 dni pracy. Jesli dobrze Pamietam po 2 Latach dobilem do 142k km. I to wcale nie był taki zajęty rok. Service co 10k km nie był żadnym problemem. HiLux przedtem w 2 lata i 8 miesięcy od wyjazdu z salonu dobilem do 208k km.znow Service co 10k km nie był problemem. Dealer jest w każdej większej wsi nawet na pustyni.... Express Service zajmuje 1h - z wyjątkiem 40k km i 80k km /120k km etc. Wtedy jest to 1h 30h-2h max. - Nie znam żadnej firmy która / gdzie auto zarabia na siebie tak jak u mnie - oszczędza na Service. Patrząc jak floty sprzedają się na aukcjach / 99% będzie rygorystycznie robione na Service. Powód jest prosty - każda awaria kosztuje wielokrotnie więcej niż ‚strata’ 1h na Service..... Ja sobie po prostu na takie coś nie mogę pozwolić .... Sent from my iCrap X using Tapacrap
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.