Jump to content

OZI

moderator
  • Content Count

    19755
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    1h 34m 12s

About OZI

  • Rank
    Kangaroo

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Down Under
  • Zainteresowania
    1973 BMW E9
  • Car
    2015 V6, 2016 V6, 1972 R6,

Recent Profile Visitors

3506 profile views
  1. EU segment mini (A???) do zabicia. - Panda - koniec, - 500 - koniec- mozliwe tylko drogie EV. Cytat Mike: dowodcy Francy.... nie zabardzo zadowolonego bo za Q3 w EU FCA stracil 55m ojro. ‘W bardzo bliskiej przyszlosci skoncentrujemy sie na tym bardziej dochodowym segmencie (B) co wiaze sie z odejsciem od segmentu mini-cars’ Czyli tak: Polaczony PSAFCA mowi ze zadnych fabryk nie zamyka ale... nadprodukcja w EU wynosi 6 million sztuk do roku finansowego 2021, lub jak kto woli utylizacja fabryk 58%. Wiec jak najszybciej politycznie mozliwe (przeciez teraz NIC nie zamykamy) - malo produkcyjne miejsca klepania ida na odstrzal. - Ellesmere Port (UK)- byla korona GM, - Luton (UK) Oficjalny powod- Brexit. Przewidywana smierc 2020/21. Nastepne jest Kragujevac, Yugo. (SER) Ekonomicznie tanie klepanie ale cos trzeba zamknac a ilosc aut stamtad jest niewielka. Oficjalny powod - EU odwrot od ICE & wariacji 500. 2021. FCA zaczyna korzystac z silnikow PSA, zeby spelnic nowe EU normy 2021 & 2025. PSA wydalo duzo kasy aby zmienic byle GM Szentgotthard (H) + dodatkowo mamy Tremery (F) & Douvrin (F) Problem zaczyna sie co zrobic z 3 klepaczami silnikow FCA jesli zaczynamy uzywac silniki PSA. Termoli, Pratola Sera, (I) Bielsko.(PL) Wg. JATO Dynamics - nie jakiego Felipe Munoz 2 z tych fabryk zostana zamkniete. 2022/23. Wiec budujemy nowe Punto na platformie CMP od PSA, z silnikiem od PSA. Punto powraca, Mike jest znow happy bo wiecej kasy zostsnie dla akcjonariuszy Francy & Pies. Ci sami analitycy daja Lancia 50% na przetrwanie po 2021... Wiec to nie Ozi zamyka fabryki ;-) Ozi cieszy sie powrotem Punto bo ma do kropki slabosc... Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. U mnie w stanie teraz. Inne stany od 2017. Od 2012 rejestracje byly digital 2014 licencje na bron ale nie PJ. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  3. Jesli sie nie myle to calosc jest oparta na Blokchain. Masz localnie odswiezona kopie w app, czyli jesli sie z app nie wylogujesz tylko jest z PIN to jest. Pobawilem sie swoja i dziala w flight mode.. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  4. Zeby sobie pogadac.. chociaz juz nie pamietam kiedy jakis mi sie pytal o DL... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  5. Ale o tym pomysleli - dziala bez zasiegu, dlatego dodali 'hologram'. Raz zaladowane dziala, ale musisz byc zalogowany do app. Czyli wyglada ze kazde wyjscie , app odswieza QR code. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  6. U mnie na wsi. Po 3 dniach wziecie ok 76% luda w stanie czymi jakies 5 milionuff zaladowalo. Wyglada jak 'stare z plastiku' Vs Hologram w Digital DL tez sie rusza Ciekawa.jest ze mozna zweryfikowac kogos przez QR code. Ditto z cops - ich tablet czyta QR. Zeby takich ludzi jak ja nie zostawic w tyle to.dalej jest zalecane noszenie plastiku przez pare miesiecy. Ja odpuscilem... Czyli w praktyce teraz nie naladowany telefon rowna sie $131 dotacji dla rzadu stanowego. Postep! Me like ... do Mrs Ozi w koncu bede mogl sie dodzwonic.... Ditto telefon z rozwalonym LCD. Dokument jest nie wazny jesli ekran jest rozwalony... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. AFAIK - ale juz pojawiaja sie pierwsze problemy z MY 2019. Ostatnie info bylo z 5/2019 - extra gwarancja, sw upgrade. https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/honda-extends-warranty-on-troubled-turbo-engines/ Problem wydaje sie taki ze Honda uwaza ze jej konstrukcyjny fakup moze byc zalatwiony przez sw upgrade. Tu: Honda zaklada, ze dostawanie sie benzyny do oleju jest ok/normalne bo benzyna wyparuje.. Stad rozwalanie tych silnikow w zimnych klimatach. Problem jest taki ze sa raporty ze w goracych klimatach tez te same problemy sie pojawiaja. Drugi o wiele czestszy problem z tym silnikiem u mnie na wsi (50,000 sprzedanych Honda rocznie probka) to ze 1.5l wola o service co 6k km - czyli imvho dopoki Honda sie nie przyzna ze konstukcyjnie jest z tym zle to zadne sw upgrade tego nie naprawi. Drugi problem taki ze honda leci, sa w tarapatach. Ergo koszt ciecia $$$ na gwaracje, powszechna opinia jest ze skalkulowali ze taniej jest przeczekac z 1.5lT niz naprawic, chociaz pewnie zmiany wprowadzili (????) ale tu nie ma nic do zobaczenia bo jesli sie przyznaja to jest pare pozwow zbiorowych vs Honda ... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. Rzucili sie na niskie na marketingowane zurzycie paliwa, a to bylo osiagniete wg VAG reklamy rownoznaczne z zielonymi osiagnieciami... ergo wg sadu kupujesz produkt ktory jest reklamowany jako zielony a nie jest... i tylko to ma znaczenie a nie to ze spelnial norme w kraju skazancuff z tego okresu... Ale co ja tam wiem .... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. Nie, tu nie ma szans - Dieselgate to nawet nie pelny odpowiednik Euro 4 byl. Udalo sie wykazac ze produkt bym nie zgodny z tym ktory reklamowali i tyle. Poszlo pod ochrone konsumenta a nie srodowiska. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  10. Sa dwie wady konstrukcyjne, o których Toyota wiedziała od 2016 roku ... 1. DPF - piąty wtrysk w DPF jest do poopci, auta się zapychają - limp mode, utrata mocy etc. Rozwiązanie Toyota : manualny wyłącznik aby się wypalił. Powszechna opinia ze nie działa (podobno). 2. Kurz się do silnika dostaje przez zła konstrukcje filtrów powietrza. Kurz z olejem się za dobrze nie miesza ;-) Toyota mówi, ze problem dotyka ok 2% aut, ale znów wiedzieli w 2016 roku bo jest biuletyn service-owy do dealerów. Szykuje się masywna kara, mini to Toyota mówi ze nie ma zamiaru naprawić nic oprócz zmienionej konstrukcji. Dotyczy Hilux, LC 150 Prado, Fortuner - czyli ok 170k sprzedanych aut od 2016 roku ... Mam nadzieje ze dostaną po poopci gorzej niż Ford z $ 10mil kara za powershift, i koszt tak z pare razu niż dziesiejszy VAG $140mil. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. ale widzisz lud w to wierzy. Nie wazne ze liczby sie nie dodaja -(jak sie nie dodaja to stworzymy sztuczny mechanizm ktory bedzie penalizowal takich co potrafia liczyc 🙂 i juz sie bedzie dodawal - ditto jak z Diesel). Po za takimi smieciami jak 'The Guardian' i innymi zielona tuba propagandy - lud kupuje bo liczy albo musi, (bo nie ma wyboru) mala jest % udzial entuzjastow - Lubie Diesel to mam. W sumie to jest przykre - przykre ze mozna poslac klienta na drzewo i powiedziec mu - sp....j tak jak z Dieselgate.... Pewnie za pare lat bedziemy mieli EV_battery gate.... Niemniej jednak klient tego samego produktu dostal kase w US, dostal kase na takim wypierdku swiata jak wyspa skazancow, a glowny klient ktory kupowal na potego w EU ma kawalek rury jako rozwiazanie i ma sie cieszyc.bo za pare lat i tak tym nigdzie nie pojedzie (podobno 🙂 ... It's all fakkked up....
  12. Bo Toyota zaczyna byc powoli w takiej kupci jak VeeDud kiedys - znaczy klient zaczal byc w poopci, a koszt ciecia wszystkiego jest na poziomie 30%. (niektorzy podklepacze rapartuja rzadanie Toyota o koszt 40% w dol ...). Toyota skonczyla sie ok 2015 roku - z budowaniem aut prostych, starszych technologicznie, ale zbudowanych jak czolg... Kazdy nowy model po 2016 dolaczyc do generacji aut - 3-5 lat i smietnik. Po za Camry/Kluger (starej juz generacji) reszta produktow sie po prostu psuje ... Q Toyota nie jest taka jak kiedys ... to raz. Dwa to popelnianie tego samego bledu co VAG - nic tu nie ma do zobaczenia, = problem nie istnieje ... Bezpieczniej jest dzisiaj kupic Diesel od VAG niz do Toyota - jakze smieszne stwierdzenie, ale niestety prawdziwe. W 2019 roku nie kupilbym Toyota (poza tymi dwoma) - czyli klient ktory na przestrzeni lat zostawil tam kupe $$$ - teraz tweirdzi ze Toyota ma problemy.... Moze nie ma, poszla jak reszta - czyli po co kupowac guane - skoro teraz mozna miec kazde inne - jest taki wybor .. RE RAV4 - Toyota oficjalnie nie widzi problemu, tak jak nie widzi problemu z HiLux ... bo test jest az zacytuje 'SPECYFICZNIE LOKALNY" 2016 2019 RAV4 to samo... Wnioski jakie wyciagnela Toyota = ZERO....
  13. Obecnie czekanie na Hybrid ....12 miesiecy 🙂 Petrol z placu. Non stop ciagnie 2.5k - 3k sztuk na miesiac, a moglo by spokojnie jeszcze z 1,000 ciagnac gdyby Hybrid mieli. Doszlo do tego ze TMC zabronila sprzedazy Demo do klientow ,....
  14. Ja osobiscie zadowolony bylbym z tysiac pincet za nic ... ale jak zawsze apetyt rosnie w miare zarcia ... Mnie sie jedno podoba, przeciez Diesel to byl taki boog u niektorych, marzenie zielonych eco luda - czysty Diesel, jak reszta swiata mogla robic taki blad i nie podarzac jedynyna sluszna droga EU? A dzis mamy to samo z EV - religia .... Ale wracajac do Diesel - Toyota - Toyota jest Q w czarnej pupci ... Diesel 2.8l wali sie na potege.... nastepna akcja sie szykuje ... zadziwiajace jest to jak jedno korporacyjne klamstwo nie uczy innych korporacji nic ... Sex, wladza, $$$
  15. ...w krainie skazancow i roos ... Pierwszy z dwoch pozwow - mniejszy - zakonczyl sie ugoda. A$140Pmil zielonych dolcow dla posiadaczy, jesli sie sad federalny zgodzi.. Kazdy kto sobie diesel kupil dostanie czek na min $1,400 od VeeDud - ktory dalej twierdzi ze nie zlamal prawa federalnego (u mnie). Czyli malutko ... ale Problemem pozostaje 'duzy zbiorowy pozew' VeeDud vs Agencje Federalne - czyli wyglada, ze ex posiadacze dostana jeszcze znacznie wiekszy czek (oceniany na ok 3 - 5x tyle) i jeszcze jeden dla tych co sie zgodzili na kawalek rury od kibla ... - posiadacze - 'auta nie jada i wiecej pala' vs VeeDud. Drugi pozew bedzie mial duze kosekwencje Czyli wyglada, ze EU zostaje jako jedyne zjako rozwiazaniem gdzie klient zadnej $$$ od VAG nie dostal.. Toyota
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.