Jump to content

OZI

moderator
  • Content Count

    20870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    3h 48m 45s

OZI last won the day on July 24 2016

OZI had the most liked content!

Community Reputation

3508 Człowiek - do rany przyłóż

About OZI

  • Rank
    Kangaroo

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Down Under
  • Zainteresowania
    1973 BMW E9
  • Car
    2018 V8, 2016 V6, 1972 R6,

Recent Profile Visitors

4254 profile views
  1. Hoon-daj wita w rodzinie D markę![emoji1782] Czyli tak Sonata sprzedała dziób Audi, a sama założyła inna maskę... MY19 MY20 Wracając do Audi Sportback to silniki identyczne jak były na China - oprócz RS, tylko SQ5 Reszta świata pewnie tez... Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Jaki silnik? Nie warto poczekac na nowy model 3 miesiace? Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  3. PHEV outlander - to wiekszosc tego sprzedawali. Generalnie, to nie tylko EU, to jest trend. Renault/Nissan/Mitsu sa wszyscy w finansowym guanie. Zadne nie ma jakis specjalnie mocnych stron, ktore 2 inne marki mogly by wykorzystac (u siebie). Czyli np Mitsu - 4WD, ladujemy 4WD do Ojro-zony i kazdy bedzie kupowal Renault Pajero. Albo, Nissan Clio, i sprzedajemy w USA. To nie bedzie dzialac. Mitsu opuszcza EU, a Renault robi to samo w Asia. U mnie na wsi przetrwaja . Czyli 2 modele Samsung, Megane RS i van. Megane RS - najwiekszy % udzial w sprzedazy marki. Made in EU. Kalosz aka Samsung Made in Korea I arkana - znow Samsung Made in Korea. Traffic I tyle. Cale Renault. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  4. Imvho nie zmienisz [emoji1] IMVHO Nissan Xtrail jest ... okropny. Zgadzamy sie, ze VAG oferuje lepsze w dotyku plastik, dynamiczny silnik. Ale... to w VAG odchodzi w zapomnienie w EU. Ma byc EV bo tak jakis komitet centralny zarzadzil. Nie wazne ze lud nie chce. Czyli, konkurencja sie wyczysci - nawet tak nie istotna jak Mitsu, i nie wroci. Efekt, pozostanie wam EV nie uregulowane przez rynek ale przez sztuczne nakazy. I zostanie 3 klepczaczy i jakas garstka niedobitkow. I co wtedy? Ceny beda wysokie. Auto przestaje byc dobrem codziennym dla was. Ma byc rower i panel na EV. Dlaczego? Nie dlatego, ze rynek chce, tylko narzucone odgornie. Ostatnio czytalem artukul, co sie w kraju Salsa i oliwek dzieje jak ich Nissan w pupcie zrobil. Ludzi zwyczajnie szkoda. Perspektywy brak... owszem to przeciez transfornacja, ofiary musza byc wg ideologow. Tylko ktos to zapomnial to tym ludziom powiedziec... Tylko, ze dlaczego EU kupuje serce dla EV w Asia, a nie wyklepie samemu? A Mitsu - coz jak dla EU to nie ladnie zrobili, nikt sie tego nie spodziewal, importerow, dealerow w pupcie zrobili, ludzie sie od pismakow dowiedzieli... Zupelnie jak by od GM sie nauczyli.. Stawiam, ze nastepne EU opusci Subaru.... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  5. Nie bez powodu Mitsu jest nazywane Bitch-o-shitty... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  6. Nikt to fakt, ale z ta EU konkurencja to bym uwazal. Juz teraz placicie najwyzsze ceny aut na swiecie, a bedziecie mieli jeszcze gorzej. Takie Miss a bitchi daje jakas mala alternatywe. Alternatywnie moze byc najazd Made in China, ale twraz staje sie watpliwe... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. ... dopoki gdzies na placu siedzi. Generalnie, moze byc dobry finansowo zakup, jak juz 'oficjalnie' powiedza, 'spadamy'. Pozostaje kwestia service, czesci (RUS/UA moze pomoze), i odsprzedazy - strata. Czyli genralnie formula - minus ile zaplacic na dzien dobry, zeby ogromny spadek wartosci Mitsu pokonac.. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. Pkt 5 Mitsu - od mozna prosciej. [emoji1782] IMVHO nie do konca tak, i twoje relacje o salonach to chyba potwierdzaja. Mitsu po prostu nie ma forsy... a jak to forse stracilo.... Mitsu jest/bylo w nazwijmy to 'klopotach finansowych'. Zaczelo sie od Y2K czyli 2000, kiedy wyszlo, ze po prostu Mitsu naprawialo po cichu autka, i to tak nieprzerwanie od konca 1970tych zamiast mowic swiatu 'spierdzielilismy nasz desing i nasze autko moze ci lapke i nozke uciac, przyjedz do Mitsu na naprawe'. Nah, po co? Przyjechales na service to po cichu naprawili, qudos za to ze naprawili... Nie musze chyba mowic, ze takie rzeczy sa fuj i bee w wielu krajach gdzie jest jakies prawo, a szczegolnie jak CEO wiedzial. Malo? Uderzylo ich dalej w 2004 jesli pamietam, 160k aut w ogole postanowili sobie odpuscic i nie naprawiac, od po prostu spierdzielaj, jak ci lape czy nozke auto utnie w wypadku to my nic o tym nie wiemy. Tu juz paru Chief Costam Officer poszlo siedziec... I rynek to docenil :-) klienci im pokazali srodkowy paluszek [emoji2958] i akcje prawie staly sie smieciowe... Chyba najwieksza afera w J [emoji627] w tamtych latach. Malo jeszcze...- 2016 Mitsu - zabawilo sie w VeeDud AG. Od nie do konca swiadomie, czy z premydytacja, ale jednak - od 1991 mieli JDM standardy zuzycia paliwa w pupci, robili wg - 'nie chce mi sie', rzady takie rzeczy doceniaja - wiec wywialo 35% wartosci firmy i Mitsu prawie poszlo 6f do ziemi... Nissan wtedy zrobil sie bohaterem i rzucil $$$. Kupili 1/3 Co ciekawe jesli dobrze pamietam, to te testy zyzycia paliwa ktore nie dokladnie robili nie byly takie znow 'oszukancze', palily od 0.2l do 0.6l/100km wiecej. Ale rynek nie zapomnial 2000 i 2004. I stad po prostu Mitsu modyfikowalo auta a nie projektowalo nowe, nie bylo kasy. I paradoksalnie wyszlo na dobre Pozostaly ambicje... Teraz mamy 2020, i Mitsu sprzedaje ok 160k aut w EU. Nie wiele, a juz na etapie desing trzeba im pierdy zredukowac, wielkiego brata na EU wstawic, to na sztuke kosztuje, a $$$ brak. Mitsu zyje dzieki temu, ze klepie. Klepie solidnie, starsze technologie, ktore sa tansze ale doskonalone i niezawodne. Lancer jest tego przykladem. Auto ktore za duzo podobno pierdzi w EU jest non stop w czolowce Asia niezawodnosci czy Q poskladania. Za 15 lat sie mozna nauczyc chyba , a 2.4l jest de facto od kiedy 1991? Covid19 dopelnil reszte. Po co sie meczyc w EU skoro, i tak duzo nie sprzedadza, a nagle Nissan ktory ich uratowal od smierci sam ma tyle klopotow, ze nie wiadomo czy wstanie... EU klepacz nie ma wyboru, i tak od LG Chem, Panasonic czy Yuasa baterie kupuje (Asia dziekuje EU, ze ma prace), albo sie dostosuje, albo zginie. Ci co moja wybor mowia 'sayonara' albo dokladniej 'shitsurei shimasu' ... szczegolnie jak $$$ nie maja... Co ciekawe, nowe produkty sa de facto dostosowane na EU rynek - PHEV, Outlander ma premiere w tym roku, ale EU juz go nie zobaczy... Wiec mitsu mowi 'Sayonara' , co z punktu widzenia EU klienta szkoda, bo mniej konkurencji... A Mitsu? Nowy Diesel opracowuje, atak na China szykuje... moze im cos z tego wyjdzie... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. Dzika pogon za nie pierdzacym perpetum mobile w EU ma swoją następna ofiarę ... Miss-a-bichi zwija się. Narazie po cichu. Oficjalnie, cytuje PR [emoji90] ‚prezentacja i przedstawienie nowych modeli dla naszych EU klientów zostaje wstrzymane, bo Miss-a-bitchi skoncentruje się na rynkach AP/ASEAN. Dalej jednak będziemy wam sprzedawać istniejące modele’.* Czyli - tłumaczenie, nie będziemy podążać za EU pędem Ograniczania pierdu auta, bo to przeczy inżynierii & kosztuje dużo $$$ - a tych za wiele nie mamy, bo nasza afera nas o mało nie zabiła pare lat temu. Będziemy klępac auta na rynki gdzie fizyka jeszcze istnieje, i przy tym zarobimy jeszcze jakos $$ i przetrwamy! Hurra!! Więksi ‚partnerzy’ zostali poinformowani przez Miss-a-bitchi, ze po prostu ‚planujemy opuścić UK i rynki EU’ (nie dotyczy RUS/UA). Tymi partnerami są np duże sieci dealerów. Nowa strategia została nazwana. ‚Male jest piekne’ - tylko jakiś biurowy [emoji231] potrafi coś takiego wymyślić. ‘Small is beautiful’ w Asia/Pacifc Miss-a-bitchi ma 6.4% rynku, chce 10%. W EU ma... 1%. Modele z EU zostaną wycofane w dniu w którym będą musialy spełnić ‚nowe’ wymogi emisyjne. 1. Konkurencja w EU się powili ogranicza coraz bardziej - ergo klient będzie płacić więcej. Pozostanie VAG albo PSA lub Stellantis (FCA) Inna szyba ten sam właściciel. Czyli mamy kartel [emoji40] 2. Wejście nowych graczy - np EV z China jest teraz nie pewne, globalizacja ma zadyszkę. 3. Świat moto się dzieli na 2 wyraźne grupy - EU - boimy się pierdu auta- klient i tak zapłaci więcej /Asia & USDM - niech auto pierdzi, ma być dostępne, EV ureguluje rynek. Nowa generacja Diesel nadchodzi. 4. Mitsubishi mi nie żal, ale szkoda ze sztuczne regulacje pokonują coraz więcej klepaczy.... klient zawsze dostaje po pupci. 5. Projekt - Małe jest piękne - co ciekawe - / następuje ofensywa modeli. Min 9 do konca 2022. No i w końcu Pajero/Shogun/Montero umiera... 2021 - koniec klepania! Ciekawe kto będzie następny... Mazda? *oczywiscie dotąd aż wyczyścimy magazyny. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Mr Jekyll & Mr Hyde.. kiedy pójdziesz do dealera i czar marketingu ... pryska .. Jedno jest pewne, to da Ford nowa generacje klientów... Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Uck 33P [email protected] - a czy ja do jakiejś EU się przywalam? Nóż Q jego napisałem od serca ze Bronco dla EU nie ma sensu, wyjaśniłem dlaczego... Nigdzie nie napisałem ze ma ktoś lubić to co ja, pokaz! Gdzie ja mówię ze Ty masz to Bronco lubić? [emoji362][emoji2272] Tak ja Bronco lubię, z wyglądu, za to gdzie pozwala dojechać, za kombinacje technologii etc ale daleki jestem od mówienia - ,słuchaj stary - Ty tez muszisz to pierdzielniete Bronco lubic’ [emoji106] Socjalizm i narzucanie komuś czegoś to ZUO - niech rynek zdecyduje czy Bronco ma sens w EU... Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. No oczywiście do Parków Narodowych można np dostać się - hmm autobusem [emoji6] ... albo pociągiem/[emoji847] lub idąc ... w imię eco! Nah, bez Bronco nie dojedzie ... [emoji592] Bez Bronco człowiek z głodu umrze ... bez piwa do parku nie wolno! A bez nawigacji się człowiek zgubi... I co wtedy...? Jak tu bez Bronco zyc???? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. a wszedzie indziej masturbacja.... Auto, którego EU nie rozumie... a kolejki się ustawiają. Jak powstało? FJ + Uck 33P - miały romans... I legenda 1966 do 1977 odżyła. Dlaczego EU nie rozumiem Bronco? Bo tak jak Golf jest legenda EU/UAZ legenda RUS, Land Cruiser legenda Oz, tak dla US of A tym jest Bronco. Bronco dawał wolność, dawał możliwość poznawania parków narodowych, mniej uczęszczanych dróg wielu generacja... wiele dzieci powstało w Bronco... I Bronco powrócił.... Zarówno w krótkiej wersji jak i długiej... Wiele rzeczy ‚nowe Bronco’ podpatrzyło u Jeep, ale wyglada ze imvho zrobili to lepiej. Chcesz jezdzic bez drzwi, nie ma sprawy. Dach ci nie potrzebny? Ok 200 fabrycznie dostępnych akcesoriów na dzień dobry. Mało, bo np do FJ dostępnych dalej jest ok 6,000 do 8,000 a do Wrangler jakieś 12,000, ale jest to kwestia parunastu miesięcy. Będzie dało się stworzyć auto tak indywidualne jak Jeep czy FJ. Wersja z fabryki imvho nie jest zła. 5d jest jak dla mnie pomyłka... Całość to de facto Ford T6 aka Ranger, designed in Oz, Made in USA. Silniki na dzień dobry: 2.3l 4 cyl Ecoboost. 198kW aka 270KM i 420Nm 2.7l V6 - 231kW aka 314KM i 542Nm. 10s automatic lub 7s manual. Koza [emoji238] GOAT na pokladzie. Go Over Any Terrain z impresywnym terenowym toczeniem 94.75:1 - dla 4WD wiedza co to znaczy.... W kraju CoVId 19 Bronco za jedyne $100 rezerwacji i od $29,990 zielonych US$ czy jakiś 26k Ojro... czy 120k PLN... U mnie na wsi legenda Bronco tez była silna, ale na wersje RHD poczekamy min 2 lata, ale jest to auto dla którego był swój 4x4 sprzedał... Oficjalnie - dam kierfffcom z Raju potestować, przez 2-3 lata akurat błędy naprawia i będzie można kupić... A kumpel z klubu Mustang zadowolony z dzisiejszej premiery... właśnie jakiś tydzień temu podniósł cenę o $5k w górę i chyba ma kupca... Perfect timing.... Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Patrzac jak jest klepane, mozna dokladniej popatrzyc na wymiary. Imvho to sie bedzie sprzedawac w duzej ilosci... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. Pewnie przez to ze Thailand - Corolla X jest miejscowo klepana, a CHR Made in Japan. U mnie ma byc za 6 miesiecy, i jak narazie ceny sa spekulacja to: Yaris (obecnej generacji) jakies 35k PLN Corolla jakies 50k PLN Yaris X - 62k PLN CHR -70k PLN Corolla X - 72k RAV4 - 80k Highlander 97k Sent from my SM-N975F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.