-
Content Count
9052 -
Joined
-
Last visited
-
Roczny wychodzi drożej niż kupowałem nowy
-
Ostatnio przegoniłem mojego diesla koreańskiego, średnio oszczędnego. Trasa Czorstyn-Warszawa w niedzielę czyli zakorkowana Zakopianka i Kraków, potem S7 do Warszawy z prędkością ok 140 na tempomacie do 160 przy wyprzedzaniu. Samochód duży suv Sorento 4x4 diesel 185KM, 5 osób z bagażami i nartami, na dachu box 600l. Spalanie średnie 9l/100km.
-
Dyszel trzeba było podłączyć
-
Ja kupiłem w zeszłym roku stary model Sorento za 130kpln. Może jakieś demo z przebiegiem paru tys. kilometrów trafisz.
-
A jak wymienię w aso po gwarancji to jak się zatrze to mi naprawią ?
-
Nie ma co fantazjować, poza gwarancją serwisuje u 2 mechaników wiele samochodów i jakoś jeżdżą.
-
Mój syna w ramach praktyki w technikum mechatronicznym był na praktyce w aso toyoty i wymieniał olej
-
Milion to nie ciężarówka tylko osobowy. Która skrzynia dwusprzęgłowa wytrzyma 300kkm bez wymiany czegokolwiek ?
-
Leje olej zalecany przez producenta, filtr oryginlny z aso to i co mam udowadniać ?
-
To będzie czy nie będzie drożej Co do faktur to filtr kupuje w aso, olej w sklepie tylko wymiana bez faktury, czyli +10pln.
-
600pln chce kia za Sorento 2.0 crdi.
-
Nie wiem z czego się cieszysz ? Całe stany jeżdżą na skrzyniach hydrokinetycznych i nic się nie dzieje. Miałem hondę z automatem i przejechałem na niej 250kkm bez usterek tylko wymieniając olej co 30k mil. Szwagier ma jeepa pod 300kkm i też tylko olej co chyba 50k mil.
-
Już zabrali ? W tucsonie chyba w zeszłym roku jeszcze był.
-
Kompletnie nie widzę powodu, żeby dopłacać ze 300pln za wymianę oleju w aso.
-
Z 2.0crdi jest zwykła skrzynia 8 biegowa, podobno niezniszczalna.