Jump to content

Herbatnik

moderator
  • Content Count

    13841
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18
  • Time Online

    2d 18h 31m 45s

About Herbatnik

  • Rank
    Słodki herbatnik
  • Birthday 11/25/1971

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Recent Profile Visitors

2877 profile views
  1. Dzięki, to też działa. No to problem rozwiązany.
  2. No i trafiłeś w 10. Na niemieckiej stronie Alutec znalazłem homologację TUV i były wymienione wszystkie marki i modele aut, dla których felga jest homologowana. Co prawda mam 3 homologację dla różnych ET (reszta parametrów ta sama), ale to już sobie sprawdzę pod koniec tygodnia jak zdejmę koła.
  3. Dzięki. Felgi markowe i niemieckie , sprawdzę.
  4. Ja właśnie szukam z tego samego powodu. Chcę sprzedać alusy, wiem, że poza moim autem pasują do innych marek ale za diabła nie wiem do których. Pomysł z Allegro też dobry, dzięki , nawet nie wiedziałem, że takie filtry tam dodali
  5. Nie od dziś wiadomo, że wiele samochodów ma te same lub bardzo zbliżone felgi. Wszystkie strony które znam i które znalazłem działają w ten sposób, że podaję konkretną markę, model, rocznik i wyniku otrzymuję parametry felg. A ja szukam czegoś odwrotnego - chciałbym wpisać parametry felgi (ET, otwór centralny, rozstaw śrub, szerokość) i otrzymać listę marek i modeli aut, do którego dana felga pasuje. Spotkaliście się z taką stroną?
  6. Gotowca? W jakim sensie? Autko było podkręcane w DE. W V-Techu tylko sprawdzali ile ma.
  7. Tylko paszczową relację kolegi, który na nich jeździł. Ale nie mam powodu by mu nie ufać
  8. Z pamięci obroty pisalem. Może być jak piszesz, że są bliżej 2tys. Ja jeżdżę jak kapelusz. Rzadko kiedy 3tys obrotów przekraczam , nawet na autostradzie. Zapinam tempomat na 140 i jadę. A na 6 przy 140 jest też poniżej 3tys.
  9. Może zależy od rozmiaru opon i samochodu. Kumpel, a ufam jego opiniom, mówił, że jak je testował (nie pytałem na jakim aucie testy były) Micheliny pod każdym względem wypadały gorzej. Ruszanie, hamowanie, zakręty... I były to różnice na tyle duże, że bez trudu mozna je było poczuć
  10. Nie narzekam. Jak jadę spokojnie na trasie w okolicy 2,3 tys obrotów na szóstce to przy wyprzedzaniu bez redukcji wystarczy depnąć i od razu idzie jak przecinak aż do końca wyprzedzania. Reszta mnie nie interesuje. Spod świateł się nie ścigam
  11. U mnie jest dieselek 2.2 z turbiną. Tak jak pisałem zrobione ze 173 na 202 koniki i moment z 400 na 455 a i tak szału nie ma . Czytałem, że robią je też na 230, czyli prawie 60 więcej niż seria, ale to chyba już odbija się na żywotności silnika, dwumasy itp.
  12. Mazda - zaczipowana została u dealera w DE. Z kolei w poprzedniej firmie jak odbieraliśmy Avensisy u jednego z warszawskich dealerów Toyoty to prezez od razu zażyczył sobie zaczipowanie aut. Podobnie jak z z Mazdą nie miało to wpływu na gwarancję.
  13. Pewnie już je masz. A ja w najbliższym czasie będę zakładał. Miałem kupować Micheliny CrossClimate Plus, ale kumpel wybił mi je z głowy i namówił na A005. Jeździł w warunkach testowych na obu i Bridgestone podobno zjadają Michelin. Jak je założę podzielę się opinią.
  14. Kumpel siedzący w branży oponiarskiej miał okazję jeździć w testach porównawczych Michelin CC+ i Bridgestone Weather Control a005. W jego odczuciach Micheliny wypadly zauważalnie gorzej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.