Jump to content

azja

użytkownik
  • Content Count

    9587
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2m 46s

Community Reputation

2 Normalny

About azja

  • Rank
    drugi
  • Birthday 11/06/1976

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koledzy już podpowiedzieli właściwą drogę ;-) ja tylko tyle napiszę: zapomniałem już, że uprawiałem takie druciarstwo
  2. > toż to tylko 3-latek ale mój przegub wymieniany 5,5 roku temu :-P
  3. > Czy powodem klapania może być przegub wewnętrzny ??? przyczyny szukaj nieco wyżej niż przegub - to raczej łożysko na kolumnie mcphersona PS. aleś dinozaura wygrzebał :-D
  4. > NIE ZMIENIAJ SKRZYNI NA DŁUŻSZĄ > znajdź moje posty nt. skrzyni w AF, żałuję do dziś etam ja wymianę F16CR na WR (VA --> AF) wspominam jak najlepiej kwestia gustu dla mnie 3800 obr. przy 130 km/h to jakiś absurd
  5. > Czyli muszę zdjąć tapicerkę odkleić folię itd. Ehhhh... nie ma się co obawiać... a przy okazji wygłuszenie zrób :-D
  6. > polecam nokia ck-200. zdecydowanie użytkuję 3 rok, bez zarzutu
  7. może za późno, ale polecam CK-200 Nokii używam od dwóch lat z dwoma telefonami, bez zarzutu bateryjkę w "pilocie" wymieniałem w tym czasie raz
  8. dorzucę pod rozwagę jeszcze Spidan (też zdaje się z grupy GKN) w astrze wymieniałem zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne w vectrze wewnetrzne bez zarzutu, po sporych przebiegach PS. trza czasem jakiegoś posta napisać żeby do końca nie zardzewieć :-DDD
  9. azja

    Kod 47

    > Dzięki wszystkim, przede wszystkim Orychmadiu
  10. > Niemożność wyjęcia czopa przegubu z piasty. > Bez kapselka, wielowypusty lubią zarastać rdzą, co może skutkować takimi problemami. racja... ale nie doświadczyłem tego przy wymianie przegubu
  11. azja

    [AF] lampy przednie

    przejrzałem wątek pobieżnie... kup Valeo, nie będziesz żałował Depo zdecydowanie unikaj
  12. > Czy jest mi to do szczęścia potrzebne? od zakupu astry nie miałem ani jednej "pokrywki" negatywnych objawów nie zauważyłem, bo i jakie? ;-)
  13. azja

    [V-B] kontrolka ABS

    > Jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia > tej śruby trzymającej piastę pod deklem ? w AF była 30, koniecznie długa nasadka, zwykła nie łapie bajdełej: w podobnej sytuacji jak opisujesz wymieniłem oba przeguby oczywiście nie pochopnie, ich stan uzasadniał wymianę ;-) co do dokręcania... za Etzoldem (dla AF ) Quote: "Dokręcić nakrętkę koronową czopa półosi momentem 100 N-m. Samochód musi wtedy stać na podłożu, włączyć bieg i poprosić drugą osobę o wciśnięcie pedału hamulca. Następnie nakrętkę poluzować i ponownie dokręcić momentem 20 N-m. Od tego położenia dociągnąć jeszcze nakrętkę o kąt 80° (1/4 obrotu = 90°). Włożyć nową zawleczkę i zagiąć. Jeżeli zawleczka nie daje się włożyć dokręcić nakrętkę koronową do następnego otworu pod zawleczkę, jednak nie więcej niż o kąt 9°." fajnie, nie? :-D
  14. > Bo skąd sprzedający na allegro wiedzą, że akurat sprzedają F13 WR a nie CR i z PG 3.74 a nie np. > 3.94 skoro na skrzyni nie ma tych informacji? na skrzyni SĄ takie informacje :-D foto z czeluści archiwalnych, autor: _Zero_ ciekawe, czy On tu jeszcze zagląda...?
  15. > No właśnie , dawno go nie widziałem na forum. > Zagląda tu czasem jeszcze ? zagląda regularnie w czym mogę pomóc? :-D
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.