Jump to content

sebademode

użytkownik
  • Content Count

    3610
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

6 Followers

About sebademode

  • Rank
    HESUS

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pruszków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak wyżej kolega napisał, że LED'y szerzej oświetlają ale zasięg jest ten sam (wg załączonych zdjęć). Poza tym LED ma w lewym reflektorze wyżej ustawioną wiązkę w porównaniu ze zdjęciem wyżej a także ma większą temperaturową barwę światła - bardziej przyjazną dla oczu. Ciekawe są LED'y matrycowe bo te średniej klasy do 2000 lumenów to robią wrażenie tylko barwą światła (nota bene lepszą od HID) a daleko nie świecą. Wiele reflektorów aut z LED tych nie matrycowych ma także poszarpaną linię światło/cień. Mnie ciekawi jak zaprogramowano żywotność źródła światła ?
  2. dziękuje. Czyli standardowo +12V będzie musiało pójść z zasilania "cygaretki" aby + pojawił się po przekręceniu kluczyka.
  3. czy w tym złączu (tam gdzie często podpina się tzw. tester) na pinie nr 16 cały czas jest zasilanie z baterii (+12V) czy po jakimś czasie się wyłącza? a może inny PIN w tym gnieździe podaje +12V tylko wtedy kiedy zapłon w stacyjce jest przekręcony?
  4. jeszcze jest frajda jazdy zimą kiedy błoto pośniegowe zamarza na kloszach reflektorów. Te bez spryskiwaczy mają do 2000 lumenów, powyżej spryski są a że światło ma barwę pewnie min 5000K to wrażenie robi na niektórych, że jasno tylko co z tego skoro na drodze słabo świeci - to jest relatywnie krótki zasięg. Dlatego w tanich autach lepsze są tradycyjne lampy wyładowcze powyżej 3000 lumenów.
  5. są różne długości, trzeba sobie dopasować. to tylko załączony poglądowy rysunek był.
  6. Jeśli złącze elastyczne z kwasówki to tak, jeśli nie będzie takiej opcji to zostaw jak w oryginale było. Ja kiedyś w PII wydech supersprinta cały zamontowałem i było odwrotnie, tj: było złącze elastyczne a w SS nie było (połączenie "kielichowe" z dwoma śrubami na sprężynach) a zmieniłem wydech aby był na dłuuugo no i 5KM doszło
  7. ja polecam żaróweczki Osram'a LED w granicach 5000K. Jest jaśniej niż przy żaróweczkach, kształt ten sam plug&play.
  8. ano idzie, acz zawsze mnie cieszy koszenie "trawy" w grudniu - kiedy to jednostkach skarbu państwa należy wydać każdy grosz (bo w zasadzie nie ma przesunięć pieniędzy). Takie "lokalne idiotyzmy" naszej krainy.
  9. Wystarczy np przednie chlapacze zdjąć jeśli takowe auto posiada.
  10. w rozporządzeniu jest napisane jak i co ma być zrobione przed badaniem "spalin". Auto/silnik ma być 30 min przed badaniem rozgrzane/y. Nawet w nowym aucie skład będzie przekroczony minimalnie jeżeli np jeździ tylko na krótkich odcinkach. Dobry diagnosta wychwyci to momentalnie.
  11. przekroczone normy kąta wyprzedzania sworznia zwrotnicy - odpowiada to za jazdę na wprost oraz po łukach. Wg załączonego wyciągu norma to 5*20 z odchyłem -+0,5 czyli max może być 5*70 min 4*70. a u Ciebie to ponad 6*21 czyli dwukrotnie przekroczony nominał. po ludzku - kolumna Macphersona lewa jest bardziej odchylona od prawej (łopatologicznie bardziej leci na kabinę) i ciągnie w prawo. Różnicę także powinno czuć się w pokonywaniu zakrętów. Reasumując może coś być z górnym mocowaniem kolumny lub też coś nie tak wahaczem.
  12. > Ścieżka: adwokat - (wezwanie do zapłaty - sąd - komornik) - kasa w łapce by była zdecydowanie > szybsza i efektywniejsza. Ale bez poczucia odwalenia wielkiej, nikomu nie potrzebnej roboty. Mnie się wydaje, ze problemem w RP jest to, że kancelarie czy usługi "prawnicze" nie mogą się reklamować. Gdyby to było dostępniejsze w tenże sposób być może byłoby lepiej. Widocznie jest silne lobby któremu zależy aby ... tak nie było.
  13. oj, gdybyscie wzieli z innymi licznikami to było by na stałe. mnie w toyocie to irytuje, ze nie ma na stałe mimo "lepszych" liczników no i nie pika jak w Rio kiedy jest około o*C. a tutaj prosze praktyczne wykorzystanie otworu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.