Jump to content

Mavv

użytkownik
  • Content Count

    1707
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1m 10s

About Mavv

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 12/31/1978

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ballina, Co. Tipperary
  • Zainteresowania
    rybki, samoloty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O proszę, człowiek nie wchodził na AK dość długo, a tu kącik z hybrydami powstał I do tego kącikowicze z Irlandii 😄 Ralph, ja mam import z Japonii. Fakt - w 3 nie da się języka zmienić. Jacyś goście w Dublinie ponoć za 300 zmieniają Eprom. Trzeba się uczyć japońskiego 😄
  2. Mavv

    Prius Mk2

    Mam Prusaka, ale 3. Autko fajne. Mam go od ponad roku. Wymiana żarówek wymaga giętkich nadgarstków 😄 Mój jest z 2012 roku. Z awarii miałem niedawno problemm z ABS... Błąd komunikacji i brak możliwości kalibracji serwa. W ASO po kilku godzinach odnaleźli błąd komunikacji - jeden z pinów na szynie CAN był luźny ponoć. Naprawili, skalibrowali wszystko i autko znów jeździ jak powinno. Co grogi pisał, to się zgadzam Ale zaskoczyłeś mnie tym, że jest miejsce na roletę bagażnika Gdzie jest to miejsce? Chyba że w 3 już go niema?
  3. Witam ponownie u Skośnookich Kiedyś Starlet, teraz Prius 3 Pozdrówki! Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  4. Mam podobną drogę do pracy, czyli 20 km, droga z ograniczeniem 100 i 80, ostatni kilometr to skrzyżowania i światła. Mam też hybrydę. Spala na takiej trasie od 3,8 do 4,6. W zależności od stylu jazdy i warunków na drodze. Klima non stop działa, z racji deszczowej pogody na wyspie, często mam włączone ogrzewanie tylnej szyby i lusterek. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  5. U mnie, gdy dwa lata temu pękła sprężyna, to ponoć przebiła ona kielich i weszła w łożysko mcphersona. Mechanik wtedy założył dwie nowe sprężyny i wymienił uszkodzone łożysko. Mam nadzieję jutro wskoczyć na podnośnik i pooglądać go od dołu. Bo chyba będzie się szykować jakaś grubsza robota... W poprzedni weekend przy ostrzejszym hamowaniu potrafiła zaświecić się kontrolka hamulcy. Czasem zaswiecala się przy ostrzejszych zakretach. Było mało płynu. Uzupełnieniem. Ale muszę sprawdzić, czemu płynu brakło. Mam podejrzenie na prawy tylny zacisk, z którym miałem problemy. Muszę zobaczyć, czy się nie poci. Jeśli tak, to już nie będę się bawił w kolejne zestawy naprawcze, tylko go wymienię na nowy. Najgorszy przypadek, to gdy do wymiany będzie przekładnia kierownicza (tu się nie regeneruje), zacisk i coś jeszcze, co wyjdzie, gdy auto będzie na podnośniku... Wtedy... pewnie trzeba będzie pomyśleć o następny dzielnego mondeo... Jak mu się uda jutro go podnieść i pooglądać, to dam znać. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  6. Łożysko chyba było by słychać przy podniesionej masce? A spod maski cicho... Rzucę okiem na sprężynę. Z drugiej strony patrząc, sprężyny mają raptem dwa lata... nawet najgorsze g*wno by nie pękło w dwa lata. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  7. Wiem, jak brzmi walniety przegub. Raczej nie to. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  8. Ford znów daje o sobie znać Od jakiegoś czasu słyszę dziwny odgłos przy skręcaniu, jakby chrobotanie. Teraz kilka faktów: słychać przy manewrowaniu na parkingu i przy skrecaniu kół na postoju. Nie słychać podczas jazdy (być może za głośno jest). Odgłos jest wyraźniejszy, gdy jest sucho i ciepło na dworze (rzadkość w Irlandii). Najlepiej go słychać w środku. Pod maską, gdy próbowałem osłuchać łożyska na kolumnach, nie słyszałem tego. Wyraźniej słychać, gdy się przysłuchuje z uchem w nadkolach. Bardziej słychać, gdy skręca się w lewo z prostych kół. Przy odkręcaniu kierownicy z max prawej strony do lewej, to głośniej się zaczyna robić, gdy koła dochodzą do prostej pozycji. Przekładnia? Czy coś innego? Poziom płynu ok. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  9. Czy wspomniany Prius z silnikiem 1.8, od roku 2009, ma w standardzie kamerę cofania? Nie mogę nigdzie znaleźć takiej informacji.
  10. Mavv

    Focus III 2.0 benzyna/aut.

    Mój Mondek z UK, a też ma automat i klimę manualną No ale mój to stary już jest, 2005 rok
  11. Mavv

    Focus III 2.0 benzyna/aut.

    Co to za silnik? Bo Duratec to nie jest. Dwulitrowy Duratec mial 145KM i 1999cm3. Jakas wersja rozwojowa?
  12. Mavv

    Mondeo Mk3 FL hamulce

    Piasta wymieniona. Nie bylo wiekszych problemow. Najbardziej pomeczylem sie z wybiciem piasty... Ale sprawny mlotek i przecinak daly rade. W sumie ok 1,5 godz roboty. Stare lozysko w zasadzie umarlo. Majac piaste w reku ledwie mozna lozyskiem obrocic... Jak na zlosc wymiana mi sie przesunela o tydzien, bo przesylka nie dotarla i sprzedawca wyslal druga. Jezdzilem z dusza na ramieniu... Teraz znow sie ciesze cisza w aucie Kurde, 11 lat, 120k mil (prawie 200k km) przebiegu i tyle sie posypalo ostatnio. Ale coz - to "tylko" Ford
  13. Mavv

    Podgrzewane lusterka

    A mnie to nie dziwi. Zwłaszcza po tym, jak zobaczyłem, że Ford daje korbki do tylnych drzwi najnowszych Mondeo... Rozumiem w małej Fieście. Alew dużym Mondziaku?
  14. Mavv

    Mondeo Mk3 FL hamulce

    @@Swiko, piasta zamowiona, juz w drodze. Piasta jest mocowana na 4 sruby torx, rozmiar 45 lub 50 (gwint pewnie M8). Po niedzieli powinno przyjsc i bedzie wymiana
  15. Mavv

    Mondeo Mk3 FL hamulce

    O tym wiem Czyli całość powinna zejść lekko, łatwo i przyjemnie? Zacząłem zasięgiwać języka i chyba jest tak jak piszesz - najprawdopodobniej nie ma kabelków. Więc pewnie dawca musiałby oddać wszystko - moduł sterujący, kabelki, guziczki, silniczki i inne pierdoły. Muszę ocenić, czy mi się chce
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.