Jump to content

pawelli40

użytkownik
  • Posts

    2778
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About pawelli40

  • Birthday 03/09/1974

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Zainteresowania
    motoryzacja, muzyka
  • Car
    Scenic III ph II 1,5 dCi 110

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pawelli40's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

2

Reputation

  1. To jest SC III - wiec nie ma linek Info od elektronika - połączenie "nowej wtyczki" z instalacją było wadliwe.Nie było lutowana - a połączone na przelotki zaciskowe z czego:1 żyła była poprawnie zaciśnięta2 żyła - przewód łatwo udało sie wyciągnąć - czyli wygląda na to że tutaj był problem.Dziś odbieram i testowanie jakieś 3-4 tygodnie.Jak będzie ok, to problem rozwiązany - tyle że ten problem spowodował mechanik ......
  2. Witam wszystkich, Pacjent SCENIC III ph II Od jakichś 4 miesięcy bujam się z "SPRAWDŹ HAMULEC POSTOJOWY" Na początku błąd występował przy zaciąganiu - nie łapie lewa strona. Tak więc w ramach szukania problemu wymienione: - wtyczka na nową (fabrycznie nową) - silniczek na używkę Jeszcze przed wymianą silniczka błędy pojawiały się podczas jazdy .... Po zamknięciu auta i po odczekaniu np. 10 min - błąd znikał i hamulec działał. Sądziłem że to problem SILNICZKA - wiec kupiłem i wymieniony. Dziś ZNOWU !!! Znamy komunikat "Sprawdź hamulec ....." I też podczas jazdy. Zamknąłem auto , wróciłem po paru minutach: - zwolniłem hamulec - błąd znikł - zaciągnąłem - i tym razem "NIE CHCIAŁ ODPUŚCIĆ" !!!! Poczekałem kilka minut , zamknąłem auto i po 5 min hamulec działał bez zarzutu. Potem jeździłem - i jest ok. Co mu dolega ? Na forach sa informacje - ale ludzie cały czas się z tym bujają i bujają .... piszą o : - sterownik w bagażniku w lewym boczku - łącznik wiązki koło słupka - podobno jest kostka i tam różnie może być - tam 1 gość wymianił kostkę i jest ok - czujnik sprzegła - jest ich chyba 3 - czujnik predkości obrotowej koła - czujnik pedału hamulca - czujnik na skrzyni biegów Najgorsze ze to nawraca i nie ma złotego środka. POMOCY !!!!
  3. Witam, czy ktoś może mi pomóc w określeniu wersji samochodu ? wersji wyposażenia ? data produkcji: grudzień 2011 wersja: model 2012 wersja EX215 110F5S Kod wyposażenia opcjonalnego SAN913 Kod poziomu wyposażenia EA2 Pomoże ktoś ?
  4. W Ciebie może byc problem np. ze zbieżnością albo z czujnikiem abs. Natomiast to stwierdzenie - ze we francuzach elektronika się sypie - wg. mnie to bzdura. Jeżdze francami 10 lat - i żeby ta elektronika sie sypała - to bym nie powiedział. Po prostu francuzy wyprzedzają technologicznie inne auta a nasi mechanicy nie potrafią ich naprawić na mocą młota i przecinaka
  5. sprawdźcie też intercooler czy tam nie ma zbyt dużo oleju. Przy okazji czujnik powietrza dolotowego i CLIP-owie na koniec.
  6. A tak z ciekawości , jak sobie radzi ten silnik 1,4 ?
  7. Opornica wymieniona + wtyczki. Wszytsko wróciło do normy
  8. jednak fisiuje dalej .... Teraz w drugą stronę - uruchmił się po kilku sekundach. Oj będzie wymiana opornicy+ nowe wtyczki
  9. PrzeCLIPowałem wczoraj moje Szczenię - błąd czujnika nasłonecznienia - i sądzę że stąd moje problemy - on jest gdzieś wędrujący pod deską , niewiadomo teraz gdzie ale nie zamierzam go szukać;) - napięcie AKU - 12,5 V - napięcie ładowania 14,3 V Znajomy CLIP-owacz - doradził mi żebym zostawił to w spokoju
  10. Witam, U mnie coś dziwnego zaczęło się dziać. Do tej pory zauważyłem to może ze 2 razy. Po odpaleniu silnika - tylko po długim postoju - wentylator nawiewu działa na ok. 3/4 - jak kliknę w sterowanie - to oczywiście zmniejsza obroty i zwiększa. Automatyczny tryb też działa. Zastanawiam się czy to przypadek, wydawało mi sie .... czy znowu opornica .... Wtyczka w opornicy jest ok - bo ostatnio była tak stopiona że lutowaliśmy na sztywno kable bo nie było wtyczki praktycznie. i historii ciąg dlaszy Zastanawiam się nad jeszcze jednym faktem.... Pierwsze objawy trwały jakieś 1-2 tygodnie - tu robiłem krótkie odcinki, auto długo stało, mało jeżdżone. potem wyjazd - 160 km - aku doładowany jak należy Na drugi dzień - koniec problemów z wentylatorem i jego pracą - i tak ze 3 tygodnie. Ochłodziło sie (zeszły tydzień) i i problem powrócił. Zastanawiam się czy nie jest to związane z jakimiś spadkami napięcia ... A po dopaleniu jak altek dobije voltów - wszystko wraca do normy. Co Wy na to ? może jest to związane z jakimś spadkiem napięcia ? ps. elektryk mówi żebym dał sobie spokój - kręci sie to dobrze Tyle że zbliżają się wakacje - i wyjazd ... wiec wolałbym mieć to sprawne
  11. ja kupuje po 92 pln w serwisie w CK
  12. > na innym forum właśnie tych AERO nie polecają bo głośno pracują. Areo są dość kiepskie i mocowanie mogłoby być lepszei Silbak - OK W serwisie - za 92 pln można kupić oryginały przy lekkich negocjacjach i sa OK
  13. > dzisiaj niestety odjechała mi sprzed nosa wersja benzynowa z takim samym wyposażeniem a nawet w > automacie był ehhhhh mnie też marzył w automacie ..... Quote: jak sprawdza się ten diesel?? bać się go zakładając regularne przeglądy?? auto w 90% będzie jeździło po mieście. Jak do miasta to 1,5 dci jest podobno super - albo benzyna. Sąsiad na 1,6 16V i sobie chwali i podobno niewiele to pali. Ja wczęsniej duzo więcej jeździłem w trasie - wiec był jak najbardziej wskazany a miałem już troche dość LPG .... teraz większość jazdy to miasto - i tez nie narzekam.
  14. wersja na wypasie - myślę że warto mu się przyjrzeć bliżej. I to co pisał Marek - zobacz co wyswiela się po uruchomieniu silnika, i czy wszystko działa elektrycznie. W sumie jakbyś miał kogoś z Clipem - to byłoby wskazane
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.