Skocz do zawartości

pawelli40

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 743
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O pawelli40

  • Urodziny 09.03.1974

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Zainteresowania
    motoryzacja, muzyka
  • Samochód
    Scenic III ph II 1,5 dCi 110

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pawelli40's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

2

Reputacja

  1. ja kupuje po 92 pln w serwisie w CK
  2. > na innym forum właśnie tych AERO nie polecają bo głośno pracują. Areo są dość kiepskie i mocowanie mogłoby być lepszei Silbak - OK W serwisie - za 92 pln można kupić oryginały przy lekkich negocjacjach i sa OK
  3. > dzisiaj niestety odjechała mi sprzed nosa wersja benzynowa z takim samym wyposażeniem a nawet w > automacie był ehhhhh mnie też marzył w automacie ..... Quote: jak sprawdza się ten diesel?? bać się go zakładając regularne przeglądy?? auto w 90% będzie jeździło po mieście. Jak do miasta to 1,5 dci jest podobno super - albo benzyna. Sąsiad na 1,6 16V i sobie chwali i podobno niewiele to pali. Ja wczęsniej duzo więcej jeździłem w trasie - wiec był jak najbardziej wskazany a miałem już troche dość LPG .... teraz większość jazdy to miasto - i tez nie narzekam.
  4. wersja na wypasie - myślę że warto mu się przyjrzeć bliżej. I to co pisał Marek - zobacz co wyswiela się po uruchomieniu silnika, i czy wszystko działa elektrycznie. W sumie jakbyś miał kogoś z Clipem - to byłoby wskazane
  5. ale pier..... lą w tym artykule ............. normalnie ręce opadają ............. zapomnieli napisać na końcu "kupujcie tylko szmelcwageny i toyoty" ......
  6. pawelli40

    Powitać

    no ładne cacko !!!
  7. > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? trzeba używać cały czas wówczas nie będzie żadnych z nim problemów. Na pewno przy - 20 C nie ma żadnych problemów
  8. > Jak dojdziesz do wprawy, to 20 min. trzeba wyrwać tylko schowek od str. pasażera
  9. Kolego, poczytaj np. Tutaj no i powitac scyzoryka
  10. Mam gościa w CK z oryginalnym clipem -> do znalezienia na www.renaultforum.com.pl dla forumowiczów jest szczególny rabat na clipowanie
  11. co robić aby dbać o automat ?: - wymieniać olej w skrzyni co 50-60 tys - w duże mrozy pozwolić popracować i się rozgrzać olej przez kilka minut przed ruszeniem - pozwolić się zasprzęglić skrzyni z "P" na "D" - i dopiero wciskać pedał gazu w sumie to chyba tyle ....
  12. Jak się pojawia "check injection" na zimnym silniku - a na ciepłym tego nie ma -> to jest upalona świeca żarowa. Bardzo lubią się zapiec - i zwykle się urywają. Ale można spokojnie z tym jeździć - nawet przy -20 C silnik odpali. Można wykrecać na silniku - kosztuje to pare stówek - albo zdejmowac głowice - albo po prostu jeździć. Co do chrobotania przy pracy wycieraczki - możliwe że przyciera się jakieś łożysko albo coś podobnego.
  13. > ja również skorzystałem z linka i się już nawet zarejestrowałem > tam jest koooopalnia wiedzy dokładnie mocno "rodzinne" forum
  14. Z tymi panewkami to prawda - ale przy wymianie oleju co 10 tys można spać spokojnie. Poza tym raczej nie obawiałbym sie silnika, dwumasy, u,ładu wtrysku czy samej turbiny - to raczej sie nie psuje. Raczej sprawdziłbym elektrycznie czy wszystko działa jak należy - CLIP-em. Inne testery nie zdiagnozują Ci dobrze Renaulta. Sprawdzić czy wszystkie moduły mają ten sam VIN itp. zajrzyj TUTAJ - tam jest dużo scenikowców z tymi motorami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.