Skocz do zawartości

Vmax


grzesiekkck

Rekomendowane odpowiedzi

> u mnie na 135 oponkach zrobiłem 168 i to było katowanie na maxiora.

> teraz mam 195 na 14" i więcej jak 155 nie dal rady

dzisiaj udało mi sie pokonać rekord na szerokich smile.gif 172km/h

przydało sie bo przynajmniej dowiedziałem sie ze muszę wyważyć kółka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jakie wiry?? No te które powstają w baku po naciśnięciu pedału gazu takie jak w wannie. Jeszcze nikt nie wspomniał jakie podciśnienie temu zjawisku towarzyszy...

Mój ma prędkość wznoszenia ok 120- hehe.gif powyżej wszystko cichnie tzn latam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jakie wiry?? No te które powstają w baku po naciśnięciu pedału

> gazu takie jak w wannie. Jeszcze nikt nie wspomniał jakie

> podciśnienie temu zjawisku towarzyszy...

> Mój ma prędkość wznoszenia ok 120- powyżej wszystko cichnie tzn

> latam?

najgorzej z kołowanie jest na nierównej drodze biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 1.0?

Dokładnie w 1.0 - mówiłem, ona poszła ~165. Jak nie pójdzie na 4-ce 150, to znaczy, że paliwo jest do dupy i po prostu więcej się nie da. Wiadomo, tak to tylko na Obwodnicy 3miasta jeżdżę, na trasie więcej niż 140-150 to szaleństwo tym maleństwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie w 1.0 - mówiłem, ona poszła ~165. Jak nie pójdzie na 4-ce

> 150, to znaczy, że paliwo jest do dupy i po prostu więcej się

> nie da. Wiadomo, tak to tylko na Obwodnicy 3miasta jeżdżę, na

> trasie więcej niż 140-150 to szaleństwo tym maleństwem.

jakbyś jeździł 90 na 5 biegu to spalanie byłoby 2 krotnie niższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakbyś jeździł 90 na 5 biegu to spalanie byłoby 2 krotnie niższe

Kiedyś próbowałem, niżej 7 litrów nigdy nie palił. Poza tym... Ja jeszcze czerpię frajdę z jazdy i wolę sobie zapłacić trochę więcej. Ale już czuję, że jak paliwko będzie dalej tyle kosztować, to się skończy rumakowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no w sumie V jako bieg oszczędny niby więcej na IV pociągnie

Mnie wkurza koncepcja nadbiegu. Po to powinna być V, żeby była dostatecznie długa, a nie tylko taka, żeby sobie oszczędzić. Oczywiście, zależy to od stylu jazdy, nikogo nie zamierzałem urazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215

> km/h na oponach 165/65 r13

Dokladnie tak. Byla montowana w czesci samochodow, mozna poznac po numerze wersji z tabliczki znamionowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215

> km/h na oponach 165/65 r13

A można jaśniej? zeby.GIFzlosnik.gifgrinser006.gif Bo skoro ja mam w 1.0 półosie z 1.4l to kto wie co jeszcze mi zamontowali w fabryce rotfl.gifzakrecony.gifzlosnik2.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A można jaśniej? Bo skoro ja mam w 1.0 półosie z 1.4l to kto wie

> co jeszcze mi zamontowali w fabryce

Tzn jak jaśniej hmm.gif

Jaką prędkość masz przy 5000 obr/min na 5 biegu???

Fajerkowe skrzynie są długie, można naprawde wysokie prędkości osiągąć, za wyjątkiem cc/sc sporting, palio/abarth i 6b pII sporting/stilo/gp. Nie zgodze się też z tym, że strach jeździć z takimi prędkościami, bo w moim przy glebniętym zawiasie i szerszych oponach + heble wentylowane jest bardzo pewnie. Kiedyś przewiozłem się golfem IV kumpla i miałem wrażenie, ze przy 170 km/h kumpel straci kontrolę nad autem, a to na normalnej drodze.... W zeszłym roku wracając z niemiec trzymałem cały czas ponad 170 - w miare komfortowo i ekonomicznie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn jak jaśniej

> Jaką prędkość masz przy 5000 obr/min na 5 biegu???

> Fajerkowe skrzynie są długie, można naprawde wysokie prędkości

> osiągąć, za wyjątkiem cc/sc sporting, palio/abarth i 6b pII

> sporting/stilo/gp. Nie zgodze się też z tym, że strach jeździć z

> takimi prędkościami, bo w moim przy glebniętym zawiasie i

> szerszych oponach + heble wentylowane jest bardzo pewnie. Kiedyś

> przewiozłem się golfem IV kumpla i miałem wrażenie, ze przy 170

> km/h kumpel straci kontrolę nad autem, a to na normalnej

> drodze.... W zeszłym roku wracając z niemiec trzymałem cały czas

> ponad 170 - w miare komfortowo i ekonomicznie

Nie wiem ile mam bo jeszcze nigdy nie przekroczyłem 4000 obr. a o to zdarzyło mi się tylko raz cfaniak.gif Mam 100 km/h przy 2500 obr. na V-tce cfaniak.gifwpysk.gificon_rolleyes.gifhehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ty masz jakiś lewy obrot

Nie wpysk.giftuk.gif Na luzie, rozgrzany pokazuje 800 obr. a więc obroty są ok cfaniak.gifhehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gif Ja mam po prostu oryginalny samochód bo jak mozna wytłumaczyć to, że przy wymianie uszczelniaczy półosi okazało się, że uszczelniacze dedykowane do 1.0 mają zbyt małą średnicę otworu??? icon_eek.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif Jak również wyjaśnić, że jedynie od 1.4l pasowały, bo ja guupi jestem faint.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifzlosnik2.gifhehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie Na luzie, rozgrzany pokazuje 800 obr. a więc obroty są ok

> Ja mam po prostu oryginalny samochód bo jak mozna wytłumaczyć

> to, że przy wymianie uszczelniaczy półosi okazało się, że

> uszczelniacze dedykowane do 1.0 mają zbyt małą średnicę

> otworu??? Jak również wyjaśnić, że jedynie od 1.4l pasowały,

> bo ja guupi jestem

uszczelniacze od któregos tam roku (jeszcze za czasów mk1)

są takie same we wszystkich modelach poza wersjami z dzieloną prawą półosią (turbawki)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uszczelniacze od któregos tam roku (jeszcze za czasów mk1)

> są takie same we wszystkich modelach poza wersjami z dzieloną prawą

> półosią (turbawki)

hmm.gifja mam dzieloną w 1.5 (bez turbawki) 270751858-jezyk.gif

> pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy 2.5krmp to mam 80km/h

Wiem, że na V biegu przy 60km/h mam coś koło 2k rpm

a przy około 100km/h jakieś 3000 rpm

Zegary z poldolota, sprawdzany prędkościomierz na takich specjalnych miernikach prędkości u mnie w mieście biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, że na V biegu przy 60km/h mam coś koło 2k rpm

> a przy około 100km/h jakieś 3000 rpm

> Zegary z poldolota, sprawdzany prędkościomierz na takich specjalnych

> miernikach prędkości u mnie w mieście

No to jakieś dziwne te zegary masz hehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gif

280931992-DSCF0407a.gif

Fotka robiona na V-tce cfaniak.gifhehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gifok.gif

post-76083-1435249454849_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to jakieś dziwne te zegary masz

> [image][/image]

> Fotka robiona na V-tce

Eee, no kurcze, mam dziwną skrzynie może :/ Na bank przy 60km/h mam 2k rpm na V. A sprzęgło mam od 1.4 sciana.gif

A wolne obroty wg obrotka utrzumują się około 1000 więc jest mniej więcej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.