Kordek Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > dopóki się nie odrywa od asfaltu > a serio chyba duzo osob uwaza ze 90-120 i cos ok 3tys obr/min 100 km/h = 2500 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error86 Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 a jak ucelowac te trzy tysiace bez obrotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > u mnie na 135 oponkach zrobiłem 168 i to było katowanie na maxiora. > teraz mam 195 na 14" i więcej jak 155 nie dal rady dzisiaj udało mi sie pokonać rekord na szerokich 172km/h przydało sie bo przynajmniej dowiedziałem sie ze muszę wyważyć kółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > a jak ucelowac te trzy tysiace bez obrotka po predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > a jak ucelowac te trzy tysiace bez obrotka zdaj się na intuicję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > 100 km/h = 2500 obr zimny łokieć i lecimy też mam srebrne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 Jakie znów wiry w zbiorniku paliwa? Moje maleństwo zawsze pali tylko 12l/100km. Zarówno w trasie, jak i w mieście. Lubię dynamiczną jazdę, a za przyjemność trzeba płacić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfram Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 Jak to jakie wiry?? No te które powstają w baku po naciśnięciu pedału gazu takie jak w wannie. Jeszcze nikt nie wspomniał jakie podciśnienie temu zjawisku towarzyszy... Mój ma prędkość wznoszenia ok 120- powyżej wszystko cichnie tzn latam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Jak to jakie wiry?? No te które powstają w baku po naciśnięciu pedału > gazu takie jak w wannie. Jeszcze nikt nie wspomniał jakie > podciśnienie temu zjawisku towarzyszy... > Mój ma prędkość wznoszenia ok 120- powyżej wszystko cichnie tzn > latam? najgorzej z kołowanie jest na nierównej drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Jakie znów wiry w zbiorniku paliwa? > Moje maleństwo zawsze pali tylko 12l/100km. Zarówno w trasie, jak i w > mieście. Lubię dynamiczną jazdę, a za przyjemność trzeba > płacić... nie używasz V biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > nie używasz V biegu Używam - powyżej 150 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Używam - powyżej 150 km/h. w 1.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > w 1.0? Dokładnie w 1.0 - mówiłem, ona poszła ~165. Jak nie pójdzie na 4-ce 150, to znaczy, że paliwo jest do dupy i po prostu więcej się nie da. Wiadomo, tak to tylko na Obwodnicy 3miasta jeżdżę, na trasie więcej niż 140-150 to szaleństwo tym maleństwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Dokładnie w 1.0 - mówiłem, ona poszła ~165. Jak nie pójdzie na 4-ce > 150, to znaczy, że paliwo jest do dupy i po prostu więcej się > nie da. Wiadomo, tak to tylko na Obwodnicy 3miasta jeżdżę, na > trasie więcej niż 140-150 to szaleństwo tym maleństwem. jakbyś jeździł 90 na 5 biegu to spalanie byłoby 2 krotnie niższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > jakbyś jeździł 90 na 5 biegu to spalanie byłoby 2 krotnie niższe Kiedyś próbowałem, niżej 7 litrów nigdy nie palił. Poza tym... Ja jeszcze czerpię frajdę z jazdy i wolę sobie zapłacić trochę więcej. Ale już czuję, że jak paliwko będzie dalej tyle kosztować, to się skończy rumakowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Używam - powyżej 150 km/h. no w sumie V jako bieg oszczędny niby więcej na IV pociągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > no w sumie V jako bieg oszczędny niby więcej na IV pociągnie Mnie wkurza koncepcja nadbiegu. Po to powinna być V, żeby była dostatecznie długa, a nie tylko taka, żeby sobie oszczędzić. Oczywiście, zależy to od stylu jazdy, nikogo nie zamierzałem urazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Mnie wkurza koncepcja nadbiegu. Po to powinna być V, żeby była > dostatecznie długa, a nie tylko taka, żeby sobie oszczędzić. Koncepcja rozni sie w zaleznosci od zastosowanej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Koncepcja rozni sie w zaleznosci od zastosowanej skrzyni. do Uno była skrzynia "Sporting"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > do Uno była skrzynia "Sporting"? A jak myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > do Uno była skrzynia "Sporting"? Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215 km/h na oponach 165/65 r13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215 > km/h na oponach 165/65 r13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215 > km/h na oponach 165/65 r13 Dokladnie tak. Byla montowana w czesci samochodow, mozna poznac po numerze wersji z tabliczki znamionowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Dokladnie tak. Byla montowana w czesci samochodow, mozna poznac po > numerze wersji z tabliczki znamionowej. może i moim 899 była jakaś inna co mi pozwalało go rozpędzić do 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > A jak myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > zimny łokieć i lecimy > też mam srebrne auto Tylko, że ja mam czerwone rosso racing 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Nie, ale jest seryjna z 1.0, która przy 6200obr/min daje prawie 215 > km/h na oponach 165/65 r13 A można jaśniej? Bo skoro ja mam w 1.0 półosie z 1.4l to kto wie co jeszcze mi zamontowali w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > A można jaśniej? Bo skoro ja mam w 1.0 półosie z 1.4l to kto wie > co jeszcze mi zamontowali w fabryce Tzn jak jaśniej Jaką prędkość masz przy 5000 obr/min na 5 biegu??? Fajerkowe skrzynie są długie, można naprawde wysokie prędkości osiągąć, za wyjątkiem cc/sc sporting, palio/abarth i 6b pII sporting/stilo/gp. Nie zgodze się też z tym, że strach jeździć z takimi prędkościami, bo w moim przy glebniętym zawiasie i szerszych oponach + heble wentylowane jest bardzo pewnie. Kiedyś przewiozłem się golfem IV kumpla i miałem wrażenie, ze przy 170 km/h kumpel straci kontrolę nad autem, a to na normalnej drodze.... W zeszłym roku wracając z niemiec trzymałem cały czas ponad 170 - w miare komfortowo i ekonomicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Tzn jak jaśniej > Jaką prędkość masz przy 5000 obr/min na 5 biegu??? > Fajerkowe skrzynie są długie, można naprawde wysokie prędkości > osiągąć, za wyjątkiem cc/sc sporting, palio/abarth i 6b pII > sporting/stilo/gp. Nie zgodze się też z tym, że strach jeździć z > takimi prędkościami, bo w moim przy glebniętym zawiasie i > szerszych oponach + heble wentylowane jest bardzo pewnie. Kiedyś > przewiozłem się golfem IV kumpla i miałem wrażenie, ze przy 170 > km/h kumpel straci kontrolę nad autem, a to na normalnej > drodze.... W zeszłym roku wracając z niemiec trzymałem cały czas > ponad 170 - w miare komfortowo i ekonomicznie Nie wiem ile mam bo jeszcze nigdy nie przekroczyłem 4000 obr. a o to zdarzyło mi się tylko raz Mam 100 km/h przy 2500 obr. na V-tce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Nie wiem ile mam bo jeszcze nigdy nie przekroczyłem 4000 obr. a o to > zdarzyło mi się tylko raz Mam 100 km/h przy 2500 obr. na V-tce przy 2.5krmp to mam 80km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > przy 2.5krmp to mam 80km/h Proszzzzz..... Moje 2500 i Twoje 2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Proszzzzz..... ty masz jakiś lewy obrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > ty masz jakiś lewy obrot Nie Na luzie, rozgrzany pokazuje 800 obr. a więc obroty są ok Ja mam po prostu oryginalny samochód bo jak mozna wytłumaczyć to, że przy wymianie uszczelniaczy półosi okazało się, że uszczelniacze dedykowane do 1.0 mają zbyt małą średnicę otworu??? Jak również wyjaśnić, że jedynie od 1.4l pasowały, bo ja guupi jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Tylko, że ja mam czerwone rosso racing 3D chyba coś mi sie pomieszało sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > chyba coś mi sie pomieszało > sorki Ale ja się absolutnie nie gniewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Ale ja się absolutnie nie gniewam wiec zgoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Nie Na luzie, rozgrzany pokazuje 800 obr. a więc obroty są ok > Ja mam po prostu oryginalny samochód bo jak mozna wytłumaczyć > to, że przy wymianie uszczelniaczy półosi okazało się, że > uszczelniacze dedykowane do 1.0 mają zbyt małą średnicę > otworu??? Jak również wyjaśnić, że jedynie od 1.4l pasowały, > bo ja guupi jestem uszczelniacze od któregos tam roku (jeszcze za czasów mk1) są takie same we wszystkich modelach poza wersjami z dzieloną prawą półosią (turbawki) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > uszczelniacze od któregos tam roku (jeszcze za czasów mk1) > są takie same we wszystkich modelach poza wersjami z dzieloną prawą > półosią (turbawki) ja mam dzieloną w 1.5 (bez turbawki) > pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 ja mialem skrzynie od 1.1 z dzielonymi... z fiatem to do konca nie wiadomo co gdzie montowali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > ty masz jakiś lewy obrot Dzis tez sprawdzalem, mam ~2500-2600 przy 100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Dzis tez sprawdzalem, mam ~2500-2600 przy 100 km/h. Wam to dobrze ja mam ponad 4k RPM ale ja mam skrzynie IV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Dzis tez sprawdzalem, mam ~2500-2600 przy 100 km/h. qfa sprawdze 2 raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > Wam to dobrze ja mam ponad 4k RPM ale ja mam skrzynie IV nie przejmuj się tak samo jest w innych uniakach na IV przy 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2008 > przy 2.5krmp to mam 80km/h Wiem, że na V biegu przy 60km/h mam coś koło 2k rpm a przy około 100km/h jakieś 3000 rpm Zegary z poldolota, sprawdzany prędkościomierz na takich specjalnych miernikach prędkości u mnie w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > ja mam dzieloną w 1.5 (bez turbawki) > > pozdr znaczy masz wersje z lożyskiem podporowym pod alternatorem? - to dość nietypowe pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > nie przejmuj się tak samo jest w innych uniakach na IV przy 100km/h Wesolek sie znalazl tylko szkoda ze u innych jest jeszcze V a u mnie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Wesolek sie znalazl tylko szkoda ze u innych jest jeszcze V a u > mnie nie ma a VI jest ? Sprawdź, może jak ją wbijesz to się V uaktywni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > a VI jest ? > Sprawdź, może jak ją wbijesz to się V uaktywni ze scierka zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Wiem, że na V biegu przy 60km/h mam coś koło 2k rpm > a przy około 100km/h jakieś 3000 rpm > Zegary z poldolota, sprawdzany prędkościomierz na takich specjalnych > miernikach prędkości u mnie w mieście No to jakieś dziwne te zegary masz Fotka robiona na V-tce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > No to jakieś dziwne te zegary masz > [image][/image] > Fotka robiona na V-tce Eee, no kurcze, mam dziwną skrzynie może :/ Na bank przy 60km/h mam 2k rpm na V. A sprzęgło mam od 1.4 A wolne obroty wg obrotka utrzumują się około 1000 więc jest mniej więcej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.