solek99 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan: -łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1 -łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio) -półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablos_23 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan: > -łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1 > -łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio) > -półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany > inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem. Za chwilę zostaniesz odesłany do działu SWAP Mimo wszystko mam nadzieję że dostaniesz odpowiedzi na swoje pytania bo ja też planuję swap a widzę że startujesz z tego zamego silnika co ja czyli 899 spi. Z mojej wiedzy półosie też trzeba zmienić, łapa skrzyni chyba też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 pewnie tak, ale czytając tam nie do końca jestem wszystkiego pewien dlatego wolałem zapytać niż mieć później jakieś nespodzianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan: > -łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1 tak > -łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio) z 1.1 c.514 > -półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany z 1.1 c.514 > inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > tak > z 1.1 c.514 > z 1.1 c.514 A skrzynia od bravo 1.2 82? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > A skrzynia od bravo 1.2 82? nie, skrzynia będzie szła od palio 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > nie, skrzynia będzie szła od palio 1.2 8v Ale ja będę miał od Bravo i też nie wiem jakiej łapy szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicksers Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi, przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z > koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi, > przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj > ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam z wiązką jak mi mówił mój mechanik jak robił musiał przerobić aż 8 kostek więc jednak coś więcej było do roboty jeśli o nią chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z > koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi, > przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj > ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam nosz kurde a ja tylko od wstecnego przedłużałem, reszta jakoś sięgnęła bez wielkiego napinania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 dzięki za sugestię z wężami. elektroniką się nie martwię pół roku swpaowałem u siebie tylko w uno a sejka tak dobrze niestety nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > nosz kurde a ja tylko od wstecnego przedłużałem, reszta jakoś sięgnęła bez wielkiego napinania ja tylko od kontrolki ciśnienia oleju , a resztę szło poprzekładać w ori peszlach i wszystko wystarczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 > ja tylko od kontrolki ciśnienia oleju , a resztę szło poprzekładać w ori peszlach i wszystko > wystarczyło ja nic nie przekąłdałem - po porstu podpiąłem i starczyło ale wydaję mi ise że chyba kabel do lambdy był za krótki i trzeba przedłużyć odcinek do wtyczki - bo ZTCP 900 ma kol. wydech. z tyłu silnika i tam jest lambda - a 1,2 z przodu a co do pzewodu serwa to o ile pamiętam wziąłem normalny gumowy gruby zbrojony i dawał radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 Ja z kolei przedłużałem przewód od czujnika ciśnienia oleju, przewód od kontrolki przegrzania i rzeźbiłem wtyczkę do czujnika światła cofania, bo (przynajmniej u mnie tak było) wtyczka z 900 nie pasowała do wtyczki na skrzyni (czujnik był z ccs). Z kolei przewód od sondy pasował bezproblemowo. I jeszcze przerabiałem przewód od wzbudzenia na altku, bo 900 miała wsuwkę, a 1,2 oczko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicksers Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 > Ja z kolei przedłużałem przewód od czujnika ciśnienia oleju, przewód od kontrolki przegrzania i > rzeźbiłem wtyczkę do czujnika światła cofania, bo (przynajmniej u mnie tak było) wtyczka z 900 > nie pasowała do wtyczki na skrzyni (czujnik był z ccs). > Z kolei przewód od sondy pasował bezproblemowo. > I jeszcze przerabiałem przewód od wzbudzenia na altku, bo 900 miała wsuwkę, a 1,2 oczko. Ja dawałem wtyczke z cewki, koleś co od niego brałem silnik tam zostawił i pasuje idealnie Wystarczyło tylko kable połączyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garbaty89 Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 > witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do > linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem > pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne > rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić > jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć > jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje. > Pozdrawiam mocowanie linek musisz mieć z 1,1 i linkę sprzęgła też z 1,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 > witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do > linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem > pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne > rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić > jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć > jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje. > Pozdrawiam u siebie w uno mam lewarek z palio tylko trochę poprzycinany po bokach. W seicento planuję zrobić coś podobnego, bo akurat mam taki, ale jeszcze dokładniej się nie zastanawiałem czy będzie on w środku czy pod spodem podłogi. Z tego co się przyglądałem to kosz jest niższy i otwory mocujące są odwrotnie więc myślę że idzie to zrobić nie idąc w dodatkowe koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicksers Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 U mnie jest jeden problem, mianowicie nie wlacza sie wentylator ... jak dluzej pochodzi to sie powolutku zapala lampka wody, wentylator na zwarcie dziala, bezpieczniki ok, czujnik na chlodnicy wymieniony na nowy, chlodnica odpowietrzona... ma ktos jakies pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 >ma ktos jakies pomysly ? Utlenione/zasyfione łączówki na kostce do czujnika, albo wentylatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicksers Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 > Utlenione/zasyfione łączówki na kostce do czujnika, albo wentylatora? Sprawdze jak bede na garazu, Wd powinno pomoc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garbaty89 Napisano 10 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 Siemka wszystkim porobiłem mocowania linek i wszystko oki ale mam pytanie bo kiedyś widziałem na forum shemat podłaczenia układu chłodzenia a teraz to jakby wcieło. niema ktoś czasem takiego shematu?? i jeszcze jedno bo mój sejek stał 2 lata poskładałem go i mam problem z lampami tylne kierunki wogóle nie działają jak przycisne stopa to kierunki z przodu mi świecą masakra poprostu znajomi mi mówli że może to być problem z masą ale jak go rozwiązać??? prosiłbym o jakieś sugestie w tej kwestii:P podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 10 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 > Siemka wszystkim porobiłem mocowania linek i wszystko oki ale mam pytanie bo kiedyś widziałem na > forum shemat podłaczenia układu chłodzenia a teraz to jakby wcieło. niema ktoś czasem takiego > shematu?? > i jeszcze jedno bo mój sejek stał 2 lata poskładałem go i mam problem z lampami tylne kierunki > wogóle nie działają jak przycisne stopa to kierunki z przodu mi świecą masakra poprostu > znajomi mi mówli że może to być problem z masą ale jak go rozwiązać??? prosiłbym o jakieś > sugestie w tej kwestii:P podrawiam sprawdź czy przykręciłeś wszystkie masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garbaty89 Napisano 10 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 właśnie w tym ból że wszystkie masy mam podpięte:( myślałem żeby dołożyć jakąś dodatkową mase od aku do tylnych lamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gurtaz Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > U mnie jest jeden problem, mianowicie nie wlacza sie wentylator ... jak dluzej pochodzi to sie > powolutku zapala lampka wody, wentylator na zwarcie dziala, bezpieczniki ok, czujnik na > chlodnicy wymieniony na nowy, chlodnica odpowietrzona... ma ktos jakies pomysly ? odgrzeje temat, mam ten sam problem wentylator na krotko dziala, styki poczyszczone, czujniki powymieniane, chlodnica odpowietrzona i dalej lipa... ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac? dodatkowo akumulator sie rozladowuje, pin 26 wyciety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 > odgrzeje temat, mam ten sam problem wentylator na krotko dziala, styki poczyszczone, czujniki > powymieniane, chlodnica odpowietrzona i dalej lipa... ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac? > dodatkowo akumulator sie rozladowuje, pin 26 wyciety bezpiecznik ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 > dodatkowo akumulator sie rozladowuje, pin 26 wyciety sprawdzałeś jaki jest pobór prądu "w spoczynku" czyli tak jak zostawiasz auto wieczorem, po włączeniu alarmu itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gurtaz Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 ładowanie ogarniete, pozostaje problem z nie wlaczajacym sie wentylatorem, termostat wyciagniety, czujnik sprawny na 100%, bezpiecznik ok ten za aku tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 nie ladowanie masz sprawdzic a pobor pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.