Skocz do zawartości

swap sc 900 na 1.2 8v mpi


solek99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan:

-łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1

-łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio) confused.gif

-półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany

inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan:

> -łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1

> -łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio)

> -półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany

> inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem.

Za chwilę zostaniesz odesłany do działu SWAP wink.gif

Mimo wszystko mam nadzieję że dostaniesz odpowiedzi na swoje pytania bo ja też planuję swap a widzę że startujesz z tego zamego silnika co ja czyli 899 spi.

Z mojej wiedzy półosie też trzeba zmienić, łapa skrzyni chyba też passed_out.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, na dniach planuję swap w sejku, i mam kilka kontrolnych pytan:

> -łapę przy silniku zmieniam na tą z 1.1

tak

> -łapy przy skrzyni też będę musiał zmienić czy mogą zostać ( będzie skrzynia od palio)

z 1.1 c.514

> -półosie mogą być od 900 czy też idą do wymiany

z 1.1 c.514

> inne sugestie też milo widziane jak o czymś zapomniałem.

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi, przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z

> koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi,

> przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj

> ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam

z wiązką jak mi mówił mój mechanik jak robił musiał przerobić aż 8 kostek więc jednak coś więcej było do roboty jeśli o nią chodzi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Węże wody z 1.1, przewód serwa jest za dlugi wiec trzeba cos pokombinowac , oczywiscie linki z

> koszykiem pod skrzynie, wtyczke z czujnika wstecznego, przerobic sygnał z spi na mpi,

> przedluzyc czujnik cisnienia oleju, czujnik wstecznego i temp za termostatem jakby co to pytaj

> ja jestem świeżo po swapie z 899 na 1.2 8v pozdrawiam

nosz kurde a ja tylko od wstecnego przedłużałem, reszta jakoś sięgnęła bez wielkiego napinania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nosz kurde a ja tylko od wstecnego przedłużałem, reszta jakoś sięgnęła bez wielkiego napinania

ja tylko od kontrolki ciśnienia oleju , a resztę szło poprzekładać w ori peszlach i wszystko wystarczyło ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tylko od kontrolki ciśnienia oleju , a resztę szło poprzekładać w ori peszlach i wszystko

> wystarczyło

ja nic nie przekąłdałem - po porstu podpiąłem i starczyło

ale wydaję mi ise że chyba kabel do lambdy był za krótki i trzeba przedłużyć odcinek do wtyczki - bo ZTCP 900 ma kol. wydech. z tyłu silnika i tam jest lambda - a 1,2 z przodu

a co do pzewodu serwa to o ile pamiętam wziąłem normalny gumowy gruby zbrojony biglaugh.gif i dawał radę biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei przedłużałem przewód od czujnika ciśnienia oleju, przewód od kontrolki przegrzania i rzeźbiłem wtyczkę do czujnika światła cofania, bo (przynajmniej u mnie tak było) wtyczka z 900 nie pasowała do wtyczki na skrzyni (czujnik był z ccs).

Z kolei przewód od sondy pasował bezproblemowo.

I jeszcze przerabiałem przewód od wzbudzenia na altku, bo 900 miała wsuwkę, a 1,2 oczko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z kolei przedłużałem przewód od czujnika ciśnienia oleju, przewód od kontrolki przegrzania i

> rzeźbiłem wtyczkę do czujnika światła cofania, bo (przynajmniej u mnie tak było) wtyczka z 900

> nie pasowała do wtyczki na skrzyni (czujnik był z ccs).

> Z kolei przewód od sondy pasował bezproblemowo.

> I jeszcze przerabiałem przewód od wzbudzenia na altku, bo 900 miała wsuwkę, a 1,2 oczko.

Ja dawałem wtyczke z cewki, koleś co od niego brałem silnik tam zostawił i pasuje idealnie smile.gif Wystarczyło tylko kable połączyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć

jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do

> linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem

> pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne

> rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić

> jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć

> jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje.

> Pozdrawiam

mocowanie linek musisz mieć z 1,1 i linkę sprzęgła też z 1,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam panów. widze że kolega ma tą samą skrzynie co ja z palio mam pytanie jakie masz mocowanie do

> linek zmiany biegów bo kupiłem wybierak z linkami z sc1.1 tylko mam coś nie tak z mocowaniem

> pancerza linki zaraz przy skrzyni po prostu linki są tak jakby za krótkie. a może są różne

> rodzaje długości linek do biegów. różne mocowania nie wiem zastanawiałem się czy nie dorobić

> jakiegoś mocowania. ewentualnie gdzie to można kupić bo na allegro ciężko znaleźć

> jeszcze jedno z czego masz linkę do sprzęgła bo z sc900 też nie pasuje.

> Pozdrawiam

u siebie w uno mam lewarek z palio tylko trochę poprzycinany po bokach. W seicento planuję zrobić coś podobnego, bo akurat mam taki, ale jeszcze dokładniej się nie zastanawiałem czy będzie on w środku czy pod spodem podłogi. Z tego co się przyglądałem to kosz jest niższy i otwory mocujące są odwrotnie więc myślę że idzie to zrobić nie idąc w dodatkowe koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jeden problem, mianowicie nie wlacza sie wentylator ... jak dluzej pochodzi to sie powolutku zapala lampka wody, wentylator na zwarcie dziala, bezpieczniki ok, czujnik na chlodnicy wymieniony na nowy, chlodnica odpowietrzona... ma ktos jakies pomysly ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemka wszystkim porobiłem mocowania linek i wszystko oki ale mam pytanie bo kiedyś widziałem na forum shemat podłaczenia układu chłodzenia a teraz to jakby wcieło. niema ktoś czasem takiego shematu??

i jeszcze jedno bo mój sejek stał 2 lata poskładałem go i mam problem z lampami tylne kierunki wogóle nie działają jak przycisne stopa to kierunki z przodu mi świecą masakra poprostu znajomi mi mówli że może to być problem z masą ale jak go rozwiązać??? prosiłbym o jakieś sugestie w tej kwestii:P podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siemka wszystkim porobiłem mocowania linek i wszystko oki ale mam pytanie bo kiedyś widziałem na

> forum shemat podłaczenia układu chłodzenia a teraz to jakby wcieło. niema ktoś czasem takiego

> shematu??

> i jeszcze jedno bo mój sejek stał 2 lata poskładałem go i mam problem z lampami tylne kierunki

> wogóle nie działają jak przycisne stopa to kierunki z przodu mi świecą masakra poprostu

> znajomi mi mówli że może to być problem z masą ale jak go rozwiązać??? prosiłbym o jakieś

> sugestie w tej kwestii:P podrawiam

sprawdź czy przykręciłeś wszystkie masy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

> U mnie jest jeden problem, mianowicie nie wlacza sie wentylator ... jak dluzej pochodzi to sie

> powolutku zapala lampka wody, wentylator na zwarcie dziala, bezpieczniki ok, czujnik na

> chlodnicy wymieniony na nowy, chlodnica odpowietrzona... ma ktos jakies pomysly ?

odgrzeje temat, mam ten sam problem wentylator na krotko dziala, styki poczyszczone, czujniki powymieniane, chlodnica odpowietrzona i dalej lipa... frown.gif ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac? 20.GIF

dodatkowo akumulator sie rozladowuje, pin 26 wyciety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odgrzeje temat, mam ten sam problem wentylator na krotko dziala, styki poczyszczone, czujniki

> powymieniane, chlodnica odpowietrzona i dalej lipa... ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac?

> dodatkowo akumulator sie rozladowuje, pin 26 wyciety

bezpiecznik ok ? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.