taquito Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Ok teraz mam wiekszy problem podlaczylem wszystko jak na schemacie tylko: > 1.Czy plus 12V z wtryskiwaczy zostaje fabryczny czy ciąć i pociągnąć +12v po stacyjce? rezystor bezie sie grzal ale jak wolisz.... zostaw jak jest wiecej problemow ze strojeniem jak pociagniesz po stacyjce pisze z doswiadczenia > 2.W ustawieniach zapłonu cos ruszać? > Bo kręce kręce czasem załapie ale krece i krece i niemoze odpalic musi zapalic na mapie z seryjnego kompa czyli w det same "0" u Ciebie pewnie jest problem z paliwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > rezystor bezie sie grzal ale jak wolisz.... > zostaw jak jest wiecej problemow ze strojeniem jak pociagniesz po stacyjce pisze z doswiadczenia A jakie problemy ? Przecież ten seryjny + jest tak samo po stacyjce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > A jakie problemy ? Przecież ten seryjny + jest tak samo po stacyjce. Dzięki koledzy za podpowiedzi,na chwile obecna podlaczylem wtryskiwacze do seryjnego ecu i odpalil problem chyba jest w wyjsciu PWM1,mierzylem napiecie i jest na nim 0 ,na pwm2 jest 2.5V,niewiecie ile ma byc na tych wyjsciach? druga rzecz to skalibrowalem czujniki ale Map pokazuje mi 0 kPa jak wbudowany MAP wyskalowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 Jutro podłączam te cudo techniki i mam pytanie jak poprzednik. Skoro mam wbudowany MAP to czy Seryjne ECU nie może brać informacji na zapłon z niego, tylko z oryginału? Trochę to dla mnie bezsensowne. Oraz dodatkowo czy Trzeba wbudowany MAP konfigurować? I przy jakich obr ma odcinkę CC 900? oraz jak by ktoś zapodał wykres, zapłonu może być z wersji gaźnikowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Panowie a ja mam pytanko. Co zrobic z sygnalem do kompa z sondy waskopasmowej przy swini?? Pozostawic aby komp korygowal czy go zmasowac (przy kompie) ?? Bo na SR w watku o DET roznie pisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 i co Panowie, nikt nic nie wie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Panowie a ja mam pytanko. Co zrobic z sygnalem do kompa z sondy waskopasmowej przy swini?? > Pozostawic aby komp korygowal czy go zmasowac (przy kompie) ?? Bo na SR w watku o DET roznie > pisali Jak jezdzilem w trybie swinki to byla wypieta i nic poza tym. Nic niepokojącego sie nie dzialo. NIe chcesz odrazu isc w tryb FI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Jak jezdzilem w trybie swinki to byla wypieta i nic poza tym. Nic niepokojącego sie nie dzialo. > NIe chcesz odrazu isc w tryb FI ? mam DET2 i to on steruje wtryskami jedynie na podstawie odczytu seryjnego czasu wtrysku z ecu i wystarcza mi to narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Silnik odpaliłem na FI. Jak macie zmasowany czujnik wału pod masę ECU/Obudowe czy jeszcze zupełnie osobno. Czas to trochę ustawić, pochwali się ktoś przykładowym screnem mapy paliwa na FI i silnikiem bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Silnik odpaliłem na FI. Jak macie zmasowany czujnik wału pod masę ECU/Obudowe czy jeszcze zupełnie > osobno. Czas to trochę ustawić, pochwali się ktoś przykładowym screnem mapy paliwa na FI i > silnikiem bez turbo. ja masowalem pod seryjnego kompa (chyba pin 17). Osobna mase bralem jedynie dla wtryskow przy DET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Siema chciałem wpiąć się w temat . Po podłączeniu deta3 .Napiecie do kompa idzie wszystko jest podłączone według schematu a po poddpieciu do laptopa wogole nie widzi go. Dioda też się nie zapala. Mogłem popełnić gdzieś błąd czy raczej deta szlak trafił?? . Pacjent 1.2 8v t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Siema chciałem wpiąć się w temat . Po podłączeniu deta3 .Napiecie do kompa idzie wszystko jest > podłączone według schematu a po poddpieciu do laptopa wogole nie widzi go. > Dioda też się nie zapala. Mogłem popełnić gdzieś błąd czy raczej deta szlak trafił?? . > Pacjent 1.2 8v t skoro dioda sie nie swieci czyli det nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Znacie jakiegoś magika który pomoże w Warszawie z ?? Huba?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Znacie jakiegoś magika który pomoże w Warszawie z ?? Huba?? Deta naprawi producent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Dzięki. Mail poszedł do producenta. A już myślałem że po upalam dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Podłącz Deta tylko pod napięcie i zobacz czy się dioda zapala. Jak nie to do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Podłączyłęm do aku i nic. Wysłałem dzisiaj do producenta. Zobaczymy co powie i jak wiele $$ zabierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Dobra, bo widzę, że tutaj więcej problemów jest, postaram się coś pomóc. Dało mi się na privach słyszeć, że hybryda jest niemożliwa do spięcia z detem. Przed chwilą nieco posiedziałem nad tym i, jeśli chodzi o zapłon, to bez problemu można go podpiąć. W tym wypadku nie ma znaczenia, czy zapłon jest na wasted sparku czy na copach. Czy jeszcze ktoś, kto oczywiście czytał instrukcję spotkał się z jakimś problemem? Czy nie da się, bo nie? Obiecałem kilku osobom przyjrzenie się temu tematowi, ale z braku hybrydy i deta w garażu jedynie na chwilę obecną mogę pomóc teoretycznie. Jeśli ktoś ma jakieś logi, tez z chęcią przygarnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Dobra, bo widzę, że tutaj więcej problemów jest, postaram się coś pomóc. > Dało mi się na privach słyszeć, że hybryda jest niemożliwa do spięcia z detem. Przed chwilą nieco > posiedziałem nad tym i, jeśli chodzi o zapłon, to bez problemu można go podpiąć. W tym wypadku > nie ma znaczenia, czy zapłon jest na wasted sparku czy na copach. > Czy jeszcze ktoś, kto oczywiście czytał instrukcję spotkał się z jakimś problemem? Czy nie da > się, bo nie? > Obiecałem kilku osobom przyjrzenie się temu tematowi, ale z braku hybrydy i deta w garażu jedynie > na chwilę obecną mogę pomóc teoretycznie. Jeśli ktoś ma jakieś logi, tez z chęcią przygarnę. Ja też tylko teoretycznie i zasadniczo się wpieprzam w nieswoją działkę. Ale, czy DET przypadkiem nie działa na zasadzie "przesuwania" sygnału CPW? Bo jeżeli tak, to kompowi z czujnikiem położenia wałka może się to nie podobać za bardzo. Na FF też jest obiegowa opinia, że DET z sekwencyjnymi systemami sterowania nie za bardzo da radę, ale też wydaje mi się, że nikt usilnie nie próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Ja też tylko teoretycznie i zasadniczo się wpieprzam w nieswoją działkę. Ale, czy DET przypadkiem > nie działa na zasadzie "przesuwania" sygnału CPW? Bo jeżeli tak, to kompowi z czujnikiem > położenia wałka może się to nie podobać za bardzo. Na FF też jest obiegowa opinia, że DET z > sekwencyjnymi systemami sterowania nie za bardzo da radę, ale też wydaje mi się, że nikt > usilnie nie próbował. Fakt, tam jest jeszcze czujnik wałka - nawet chwili snu nie mam, o oczywistościach zapominam. Hmm, muszę się mocniej zmużdżyć. Średnio mi się chce wierzyć, że nysę 350z turbo da się na tym ogarnąć, a seja NA na hybrydzie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Fakt, tam jest jeszcze czujnik wałka - nawet chwili snu nie mam, o oczywistościach zapominam. Hmm, > muszę się mocniej zmużdżyć. Średnio mi się chce wierzyć, że nysę 350z turbo da się na tym > ogarnąć, a seja NA na hybrydzie nie Stopnień skomplikowania silnika nie ma tu nic do tego. Stopień skomplikowania ECU ma. W sekwencyjnym ECU przesuwając sygnał CPW rujnujesz biednemu programowi seryjnemu cały światopogląd. Oprócz zapłonu zmienia się kąt wyprzedzenia wtrysku, który jest w tych ECU zmienny, okno skanowania stuku, i do tego jeszcze niektóre ECU używają sygnałów z wału i z wałka, żeby sprawdzić czy rozrząd nie jest przestawiony. A o takich drobnostkach, że sygnał CPW również synchronizuje całą serię przerwań w programie to już nie wspomnę. Po przestudiowaniu np. programu IAW 4AF mogę Ci powiedzieć, że to, że DET działa z tym ECU to kwestia dużego szczęścia, ze dwa sprawdzenia więcej w tym programie i byłaby choinka błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Stopnień skomplikowania silnika nie ma tu nic do tego. Stopień skomplikowania ECU ma. W > sekwencyjnym ECU przesuwając sygnał CPW rujnujesz biednemu programowi seryjnemu cały > światopogląd. Oprócz zapłonu zmienia się kąt wyprzedzenia wtrysku, który jest w tych ECU > zmienny, okno skanowania stuku, i do tego jeszcze niektóre ECU używają sygnałów z wału i z > wałka, żeby sprawdzić czy rozrząd nie jest przestawiony. A o takich drobnostkach, że sygnał > CPW również synchronizuje całą serię przerwań w programie to już nie wspomnę. Po > przestudiowaniu np. programu IAW 4AF mogę Ci powiedzieć, że to, że DET działa z tym ECU to > kwestia dużego szczęścia, ze dwa sprawdzenia więcej w tym programie i byłaby choinka błędów. Nie martw się, wiem o tym. Silnik nysy ma zmienne fazy, 2 czujniki wałków i czujnik wału. Jest w pełnej sekwencji zarówno paliwa jak i zapłonu. I det go rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Podepnę się jeszcze raz pod temat. Dla przypomnienia pacjent 1.2 8v t podłączyłem Deta jak kolega tylko Bez EBC. Logi wszystkie ok pokazuja ale nie odpala. Nie pokazuje również nic na wyj. Wtrysków gdy krece. Świece suche. Gdzie mogłem popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v i mase pod deta 20 pin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Podepnę się jeszcze raz pod temat. Dla przypomnienia pacjent 1.2 8v t podłączyłem Deta jak kolega > tylko Bez EBC. Logi wszystkie ok pokazuja ale nie odpala. Nie pokazuje również nic na wyj. > Wtrysków gdy krece. Świece suche. Gdzie mogłem popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v > i mase pod deta 20 pin. zaplon w det dobrze ustawiony ?? Mapa na 100% ustawiona ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Jak krecisz rozrusznikiem to widzi obroty silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Podepnę się jeszcze raz pod temat. Dla przypomnienia pacjent 1.2 8v t podłączyłem Deta jak kolega > tylko Bez EBC. Logi wszystkie ok pokazuja ale nie odpala. Nie pokazuje również nic na wyj. > Wtrysków gdy krece. Świece suche. Gdzie mogłem popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v > i mase pod deta 20 pin. prosty shit pewno samo podpięcie GMP nie pykło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > Podepnę się jeszcze raz pod temat. Dla przypomnienia pacjent 1.2 8v t podłączyłem Deta jak kolega > tylko Bez EBC. Logi wszystkie ok pokazuja ale nie odpala. Nie pokazuje również nic na wyj. > Wtrysków gdy krece. Świece suche. Gdzie mogłem popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v > i mase pod deta 20 pin. yyyy DET z wbudowanym MAPem czy osobno? jak masz wbudowany to do wejscia 14 (analog#2) nic nie podlaczasz pewnie i tak jak ahi napisal bedzie GPW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v > i mase pod deta 20 pin. znaczy jeden pin wtrysków pod +12, drugi pin wtrysków pod pin 20/18? A pin 19 z det zmasowałeś z karoserią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > popełnić bląd skoro wtryski podłączyłem pod 12v > znaczy jeden pin wtrysków pod +12, drugi pin wtrysków pod pin 20/18? A pin 19 z det zmasowałeś z > karoserią? dokladnie pin 19 musi byc pociagniety do masy i to przewodem o srednicy conajmniej 1mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > dokladnie pin 19 musi byc pociagniety do masy i to przewodem o srednicy conajmniej 1mm2 zdecyduj się czy ma mieć średnicę 1mm czy przekrój 1mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > zdecyduj się czy ma mieć średnicę 1mm czy przekrój 1mm2 oczywiscie przekroj ...my mistake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > oczywiscie przekroj ...my mistake 1mm2 to dosyć cienki kabelek. Myśle ze lepiej będzie użyć coś grubszego, 1,5 lub nawet 2,5mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > 1mm2 to dosyć cienki kabelek. Myśle ze lepiej będzie użyć coś grubszego, 1,5 lub nawet 2,5mm2 ja mam 1.5mm2 ja tak licze 6-8A na 1mm2 Wigilijnej kolacji nie masz, ze siedzisz na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 Siema i Zdrowych Wesołych Świąt Zycze 19 podpięte pod mase przewodem 1mm Obroty widzi Iskra już jest;) Jeśli chodzi o GMp rozjaśnijcie trochę. Nie pykło podpiecie GMP o co chodzi;) Ustawiamy to w Decie jakoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 > Siema i Zdrowych Wesołych Świąt Zycze > 19 podpięte pod mase przewodem 1mm > Obroty widzi > Iskra już jest;) > Jeśli chodzi o GMp rozjaśnijcie trochę. > Nie pykło podpiecie GMP o co chodzi;) > Ustawiamy to w Decie jakoś ? jak są obroty i iskra jest to GMP jest oko masz dość paliwa podczas crankingu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 > jak są obroty i iskra jest to GMP jest oko masz dość paliwa podczas crankingu ? Dość to jaka wartość?? miałem na 0.1 zdałem więcej i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 > jak są obroty i iskra jest to GMP jest oko masz dość paliwa podczas crankingu ? zrob skana z DETa z ustawieniami jest tam jeszcze opcja, ktora trzeba zaznaczyc by nie bylo fuel cutow podczas rozruchu (w starszej wersji softa jej nie bylo i byl problem z odpalaniem w zime) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Zauwazyłem że podczas kręcenia status ignition sync status no sync jest. Skan jakich ustawień?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Zauwazyłem że podczas kręcenia status ignition sync status no sync jest. > Skan jakich ustawień?? 1. kalibracja TPS, 2. Napięcie aku 8,8v?? 3. temp wodu i powietrza -8, -9? Jesteś pewien, że masz wszystko dobrze podłączone i wykalibrowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Robiłem kalibracje ale nie zapisałem. 8.8v podczas rozruchu. Pojęcia ogromnego nie mam o tym Ale cały czas się uczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Robiłem kalibracje ale nie zapisałem. 8.8v podczas rozruchu. Pojęcia ogromnego nie mam o tym Ale > cały czas się uczę ja tez pierwszy raz to robilem, a odpalil od strzala...paliwa bylo za duzo, bo az z wydechu lecialo, ale odpalil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Robiłem kalibracje ale nie zapisałem. 8.8v podczas rozruchu. Pojęcia ogromnego nie mam o tym Ale > cały czas się uczę 8.8 to ciut mało,. jak podczas rozruchu będzie 11,5 top już może nie odpalić... Szukaj przyczyny również w akumulatorze, masach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Zatem idę do garażu szukać przyczyny;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 > ja tez pierwszy raz to robilem, a odpalil od strzala...paliwa bylo za duzo, bo az z wydechu > lecialo, ale odpalil... moze podeslij mu swoj albo moj program niech sobie popatrzy na ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 Tak by było najlepiej. Miałbym chociaż na czym się wzorować;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 > Tak by było najlepiej. Miałbym chociaż na czym się wzorować;-) podaj @ na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 podepne sie pod temat jestem na kupnie ecumastera det3 tylko czy bedzie mi dzialal w pandzince 1.1 turbo na hybrydzie czy ogarnie wszystko uda sie to spiac i wystroic prosilbym od odpowiedz znawcow bo nie chce w ciemno kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Tak by było najlepiej. Miałbym chociaż na czym się wzorować;-) byłem zobaczyłem lekko poprawiłem, ale nadal coś nie odpala sprawa wygląda tak, zakładamy że wiązka jest ok podłączony seryjny map do DETa i kompa zmieniamy tylko 1 rzecz podłączenie sterowania wtryskami miedzy DETem w FI a ori kompem: - przy podłączeniu wtrysku przez ori komp odpala i chodzi można się bawić zapłonem, pokazuje czas wtrysku - przełączamy na sterowanie z DETa, kolektor MPi z kompem spi wiec sygnał rozdzielony na 4 wtryski, i nie odpala można go odpalić na plaku i chodzi bez problemu i teraz pytanie jak sprawdzić wyjścia sterujące wtryskami (testowałem obydwa) czy nie są upalone ? generalnie przez 3h nie bardzo pomogłem koledze i teraz przydał by sie ktoś kto ma deta 3 w FI żeby podłączył DETa kolegi i sprawdził czy działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > byłem zobaczyłem lekko poprawiłem, ale nadal coś nie odpala > sprawa wygląda tak, zakładamy że wiązka jest ok podłączony seryjny map do DETa i kompa > zmieniamy tylko 1 rzecz podłączenie sterowania wtryskami miedzy DETem w FI a ori kompem: > - przy podłączeniu wtrysku przez ori komp odpala i chodzi można się bawić zapłonem, pokazuje czas > wtrysku > - przełączamy na sterowanie z DETa, kolektor MPi z kompem spi wiec sygnał rozdzielony na 4 wtryski, > i nie odpala można go odpalić na plaku i chodzi bez problemu > i teraz pytanie jak sprawdzić wyjścia sterujące wtryskami (testowałem obydwa) czy nie są upalone ? > generalnie przez 3h nie bardzo pomogłem koledze i teraz przydał by sie ktoś kto ma deta 3 w FI żeby > podłączył DETa kolegi i sprawdził czy działa poszukaj jeszcze raz w wiazce. mi kiedys sie zdarzylo, ze krecil, a nie odpalal. powodem bylo to, ze jakims cudem wysunal sie zacisniety przewod zasilajacy. niby mial zasilanie, z lapkiem sie komunikowal, ale byly dziwne odczyty z czujnikow to raz, a dwa nie odpalal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszmiler Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > poszukaj jeszcze raz w wiazce. mi kiedys sie zdarzylo, ze krecil, a nie odpalal. powodem bylo to, > ze jakims cudem wysunal sie zacisniety przewod zasilajacy. niby mial zasilanie, z lapkiem sie > komunikowal, ale byly dziwne odczyty z czujnikow to raz, a dwa nie odpalal... Podpiąłem nową wtyczke do Deta . Dzięki Wuniek wiązkę sprawdziłem 100% OK Ale dalej to samo po podpięciu wtrysków pod DETa i nie odpala ori odpala. Jedyne wyjście jak Wuniek pisał podpiąć mojego Deta do kogoś albo odeślę do producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.