_aDi_ Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Chętnie przeczytam o + i - tej jednostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Szyman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Chętnie przeczytam o + i - tej jednostki Ja mam juz drugiego takiego 2.0 HDi 90 KM pierwszy byl w partnerze z osprzetem siemensa i tam do 164 kkm nie dzialo sie nic poza kolem pasowym wymienianym chyba z 3 razy do tego przebiegu ale to byly choroby wieku dzieciecego. autko bylo z 2000 roku od nowosci w rekach. I obecne 2.0 HDI osprzet boscha: -wymiana kola pasowego przy 180 kkm -regeneracja pompy CR przy 230 kkm - UPG chwile wczesniej - slychac juz pompe w baku a auto regularnie tankowane co tydzien do pelna i nie jezdzi na pustym... -konczy sie rozrusznik Poza tym od pocztku chip na 109 KM w vtechu shamowane gdzies mialem wykresy przed i po zachipowane jezdzi od poczatku... Z wrazen to slabiutko az turbawka nie zacznie dmuchac, puchnie jak jest cieplo (brak IC) W budzie XP w moich rekach pali 7... pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 dobra jednostka trzeba zadbać o paliwo, filtr paliwa reszta wtedy nie będzie jakiś dziwnych niespodzianek reszta to zywotny niezbyt awaryjny silnik koło pasowe pada ale ok180 kkm jak poznasz ten silnik to nie będzie żadnych niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Poza tym od pocztku chip na 109 KM w vtechu shamowane gdzies mialem wykresy przed i po zachipowane > jezdzi od poczatku... -- opłaca się go przesterować, czy to bardziej sztuka dla sztuki ? > Z wrazen to slabiutko az turbawka nie zacznie dmuchac, puchnie jak jest cieplo (brak IC) - znaczy się, nie nagrzewa się tak szybko ? w ew planach jest dołożenie webasto > W budzie XP w moich rekach pali 7... > pozdr. > M. - dzieki za wyczerpującą odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > dobra jednostka > trzeba zadbać o paliwo, filtr paliwa reszta > wtedy nie będzie jakiś dziwnych niespodzianek > reszta to zywotny niezbyt awaryjny silnik > koło pasowe pada ale ok180 kkm > jak poznasz ten silnik to nie będzie żadnych niespodzianek -- dzięki, opinie potwierdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > -- opłaca się go przesterować, czy to bardziej sztuka dla sztuki ? warto z tym, ze ten mial to zrobione jak skonczyl 3 kkm wiec ma praktycznie od nowosci podniesiona moc i moment. > - znaczy się, nie nagrzewa się tak szybko ? > w ew planach jest dołożenie webasto Czesc 2.0 HDI ma dogrzewanie wiec szybko robi sie cieplo. O ile nie wszystkie tylko nie wszystkie maja aktywowana te funkcje w BSI. Jesli mowimy o cytrynie XP. Polecam Ci forum Klubu Peugeota i dzial dotyczacy silnikow diesla. Nalezy bacznie poczytac posty kolegi Lusnia49 odnosnie tych silnikow pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meper Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Polecam Ci forum Klubu Peugeota i dzial dotyczacy silnikow diesla. Nalezy bacznie poczytac posty > kolegi Lusnia49 odnosnie tych silnikow > pozdr. > M. Lejesz "mixol" do paliwa zgodnie z zaleceniami Luśnii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Lejesz "mixol" do paliwa zgodnie z zaleceniami Luśnii? Ja leję. Ale nie Mixol, tylko orlenowski Platinum Semisynthetic Moto 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meper Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Ja leję. Ale nie Mixol, tylko orlenowski Platinum Semisynthetic Moto 2T. i jak wrażenia? Czytałem co Luśnia pisze - ma to sens- ale każdy mechanik z którym rozmawiałem do tej pory odradzał ze względu na wtryski. Dużo tego lejesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > i jak wrażenia? Czytałem co Luśnia pisze - ma to sens- ale każdy mechanik z którym rozmawiałem do > tej pory odradzał ze względu na wtryski. Dużo tego lejesz? 200-250ml przy każdym tankowaniu, czyli na jakieś 50-55L zalewanego paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Chętnie przeczytam o + i - tej jednostki Jednostka nie do zdarcia chyba że będziesz jeździł bez oleju poczciwa konstrukcja 8 zaworowa z żeliwnym blokiem. Konstrukcja prosta jak cep tyczy się również osprzętu: turbo bez zmiennej geometrii brak koła dwumasowego, EGR sterowany podciśnieniem, regulacja zaworów na hydraulice Jeśli szukać to tylko na systemie Boscha. Ceny części eksploatacyjnych przyzwoite rzekłbym nawet że tanie. Sprzęgło kompletne ricambi kosztowało coś około 370 zł (dzięki Muzyk) Osobiście nie zaobserwowałem jakiś bolączek tego motoru. Spalanie jazda po Warszawie od 6,3 do 7.9 l/100 km trasa zależy od prędkości i w moim przypadku 4,8- 5,8 l/100km biorąc masę i gabaryt auta uważam to za zajebisty wynik mowa o XP Silnik idealny pod program Niestety są też minusy: - rzadko kiedy mają te 90 KM moja miała 83 KM - brak Intercoolera cholernie puchnie turbo nie wiem co miał na myśli inżynier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j_p Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Jak dla mnie silnik nie do zdarcia. Mam taki w XP. Przebieg 250kkm i rośnie. U mnie od 120kkm. Padło ze 3 azy koło pasowe, ale to drobiazg. Spalanie umiarkowane, osiągi też. O dziwo silnik przeżył zalanie - wjazd w zbyt głęboką wodę, tak, że woda była w tłumiku, i silnikowi nic się nie stało. Padł jedynie komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Potwierdzam silnik jak kowadło, nie do zdarcia. Mam na systemie Boscha. Koło pasowe oczywiście wymieniane, ale za markowe koszt ok 300zł więc nie jest to wada auta tylko część eksploatacyjna. Spalanie w okolicach 6-6.2 ze zbiornika mi wychodzi, szybka jazda autostradowa (150 i więcej non stop przez parę godz) spalanie do 7.5 dochodziło. Po trasie 1200km za jednym podejściem ( z przerwami odlej się)-plecy nie bolą, więc wygoda duża, dobra pozycja za kierownicą, mega pakowny. Z minusów-zaczyna być głośny powyżej 140 (wiadomo-klasa auta), drażniące duperele typu opuszczające się szyby z tyłu (korbki)-trzeba podginać prowadnice, pękająca sprężynka lewarka (głośniejsza jego praca bez względu na dalszą jazdę, szybko kończące się łożysko oporowe (wyje przy puszczeniu gazu na 2-3 biegu). Największy plus-tania eksploatacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > - rzadko kiedy mają te 90 KM moja miała 83 KM > - brak Intercoolera cholernie puchnie turbo nie wiem co miał na myśli inżynier jeśli o xp chodzi jeszcze na dodatek wlot powietrza jest u góry, prawie w komorze silnika jak stoi latem w korku to jak z opalarki połyka ciepłe powietrze na zimę może ok ale latem ja swój wlot przenoszę na lato pod lampe za zderzak a i druga dziwna rzecz chłodnica paliwa na powrocie szczególnie zimą przydatna oziębiona ropa obciąża pompę paliwa w zbiorniku i ta dość często pada (ja już na 4 jeżdzę w tym 2 walbro) ale mimo tych dziwadeł reszta ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > pękająca sprężynka lewarka (głośniejsza jego praca bez względu na dalszą > jazdę, To się objawia lekkim luzem lewarka? > szybko kończące się łożysko oporowe (wyje przy puszczeniu gazu na 2-3 biegu). Jesteś pewien, że to wycie jest spowodowane łożyskiem oporowym (jak rozumiem, chodzi o łożysko przy sprzęgle)? Bo moim zdaniem, to raczej któreś łożysko w samej skrzyni wyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dextus Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Mam od ok. 130 tys km., obecnie 200 tys zrobione. Silnik na osprzęcie Boscha, przez ten okres wymienione koło pasowe, podgrzewacz paliwa (ciekł), filtry, olej...i w sumie tyle Spalanie średnio w granicach 5-6 litrów, przy autostradowej ok. 140-150km/h potrafi wzrosnąć do 7 - 7,5 litra. Na hamowni byłem z nim w 2009 roku - prawie 93 francuskie konie wyszło Wg. mnie bardzo udany silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRYNDZKI Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Jeśli szukać to tylko na systemie Boscha. Ceny części eksploatacyjnych przyzwoite rzekłbym > nawet że tanie. A jak mam na Siemensie to bardzo źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 (...) > Niestety są też minusy: > - rzadko kiedy mają te 90 KM moja miała 83 KM -- czyli trzeba dłubać. > - brak Intercoolera cholernie puchnie turbo nie wiem co miał na myśli inżynier -- tego chyba nie da się przebudować ? dzięki za opinię, zwłaszcza od kogoś, kto na co dzień grzebie btw, zerknij na prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 (...) > Wg. mnie bardzo udany silnik -- wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > A jak mam na Siemensie to bardzo źle? Nie masz dodatkowej pompy w baku i inne wtryski Koledze co sie pytal czy dolewam mixolu- odpowiadam ze nie I przy przebiegu 250 kkm niestety trzeba bylo uszczelniac pompe bo zaczela puszczac... Ten, którego ujeżdżam miał zmieżone 89 KM po chipie ma 109... Praktycznie od przebiegu 3kkm więc od nowości... pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Lejesz "mixol" do paliwa a co to za poglądy z tym mixolem kiedyś niektórzy sobie od oranżady dolewali żeby się rozgrzeszać ze na tańszym jezdzą tworząc teorie że opał to coś innego niż ON teraz jest grupa co sobie dolewa chyba z przyzwyczajenia po starych czasach a przecież mixol to dobry był do WSK-i 30 lat temu ale jak chcą to niech leja panaceum na wszelkie bolączki później piszą że świece żarowe się ukręciły od nagaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > a co to za poglądy z tym mixolem > kiedyś niektórzy sobie od oranżady dolewali żeby się rozgrzeszać ze na tańszym jezdzą tworząc > teorie że opał to coś innego niż ON > teraz jest grupa co sobie dolewa chyba z przyzwyczajenia po starych czasach > a przecież mixol to dobry był do WSK-i 30 lat temu > ale jak chcą to niech leja panaceum na wszelkie bolączki > później piszą że świece żarowe się ukręciły od nagaru Mixol faktycznie jest dziadowski. Ale dolanie niskopopiołowego oleju 2T poprawia właściwości smarne paliwa. A paliwem właśnie smarowana jest pompa WC w commonrailu. Kiedyś w ON były związki siarki, które również miały właściwości smarne. Kilka lat temu, wszystkie paliwa stały się bezsiarkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meper Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > a co to za poglądy z tym mixolem np takie dodam że nie chodzi dokładnie o mixol tylko jego nowoczesny syntetyczny odpowiednik chyba na forum peugota zrobili testy ON z dodatkiem oleju 2T Liqui Moly które potwierdziło poprawę własności smarnych (robiło to laboratorium Orlenu) Ja się na razie przyglądam bo sie boje że dobrze zrobie pompie a uwale co innego. Nie spotkałem jeszcze negatywnej opinii na ten temat od osób które stosują dodatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meper Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > koło pasowe pada ale ok180 kkm jest jakaś oznaka padającego koła pasowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > (...) > -- czyli trzeba dłubać. > -- tego chyba nie da się przebudować ? da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > jest jakaś oznaka padającego koła pasowego ? Tlucze sie metalicznie od strony rozrzadu bo tam jest pasek osprzetu i wspomniane kolo pasowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRYNDZKI Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Nie masz dodatkowej pompy w baku i inne wtryski Aha. Czytałem właśnie, że wiekszość poleca na osprzęcie bosch. To, że moje wtryski ciężko się regeneruje o ile w ogóle się da to czytałem, ale zastanawiam sie jak z trwałością jednego systemu i drugiego Męczy mnie jeszcze po jaki czort robili z dwoma różnymi systemami wtryskowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > systemu i drugiego Męczy mnie jeszcze po jaki czort robili z dwoma różnymi systemami > wtryskowymi Zaczynali od siemensa bodajże a przynajmniej w partnerze z 2000 roku, ktorego ujezdzalem wystepowal siemens. Rzoznica byla taka ze siemens nie ma pompy w baku wiec pewnie wychodzil taniej. A w pikusiu mam Boscha. I wydawalo mi sie ze do XP siemensa nie pakowali a tu taka niespodzianka. Nie wiem jaki masz przebieg ale w przypadku boscha rozszczelnila mi sie pompa przy jakichs 250 kkm po regeneracji smiga do tej pory. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > da się szacun.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRYNDZKI Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Nie wiem jaki masz przebieg ale w przypadku boscha rozszczelnila mi sie pompa przy jakichs 250 kkm > po regeneracji smiga do tej pory. > pozdr. > M. Aktualnie wskoczyło 290kkm A jakie objawy były? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Mam od ok. 130 tys km., obecnie 200 tys zrobione. > Silnik na osprzęcie Boscha, przez ten okres wymienione koło pasowe, podgrzewacz paliwa (ciekł), > filtry, olej...i w sumie tyle > Spalanie średnio w granicach 5-6 litrów, przy autostradowej ok. 140-150km/h potrafi wzrosnąć do 7 - > 7,5 litra. > Na hamowni byłem z nim w 2009 roku - prawie 93 francuskie konie wyszło > Wg. mnie bardzo udany silnik popieram tym bardziej ze za Twoja namowa go kupilem mam puga 306 kombi z 2.0HDI pod maska 30kkm - na poczatku rozrzad, paski, co roku oleje filtry ( w tym powietrza, paliwa) i totalnie zadnej awarii cale 30kkm, spalanie 5,2 - 5,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 bo tam naprawde nie ma sie co psuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Aktualnie wskoczyło 290kkm A jakie objawy były? ciekła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > To się objawia lekkim luzem lewarka? Tak, na boki, a jak biegi zaczną wchodzić z takim metalicznym puknięciem to znaczy że plastikowe rolki przy wybieraku powiedziały papa. Możesz zajrzeć tam ściągając mieszek lewarka, sprężynkę widać czy jest w 1 kawałku. Części kilka złotych, ale ja póki co jakoś nie mogę się zebrać by to zrobić, bo nie jest to upierdliwe w żaden sposób. > Jesteś pewien, że to wycie jest spowodowane łożyskiem oporowym (jak rozumiem, chodzi o łożysko przy > sprzęgle)? Bo moim zdaniem, to raczej któreś łożysko w samej skrzyni wyje. Niestety pewności nie mam, zasłyszałem tylko od innych userów że po wymianie sprzęgła ustąpiło, ja na razie nie planuję wymiany bo działą poprawnie, a wycie słychać po puszczeniu gazu tylko na 2 biegu i wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Może szyman coś więcej powie, sam rozbierał u siebie więc może ma lepsze info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Tak, na boki, a jak biegi zaczną wchodzić z takim metalicznym puknięciem to znaczy że plastikowe > rolki przy wybieraku powiedziały papa. > Możesz zajrzeć tam ściągając mieszek lewarka, sprężynkę widać czy jest w 1 kawałku. Części kilka > złotych, ale ja póki co jakoś nie mogę się zebrać by to zrobić, bo nie jest to upierdliwe w > żaden sposób. > Niestety pewności nie mam, zasłyszałem tylko od innych userów że po wymianie sprzęgła ustąpiło, ja > na razie nie planuję wymiany bo działą poprawnie, a wycie słychać po puszczeniu gazu tylko na > 2 biegu i wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Może szyman coś więcej powie, sam > rozbierał u siebie więc może ma lepsze info. Niestety ale takie wycie to łożysko w skrzyni. u mnie na 3 biegu ale tylko jak hamuje silnikiem jak idzie w pracę przestaję. Wymienię olej może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > da się -- ale to cytryna a ja piszę o pugu exp Twoje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > -- ale to cytryna a ja piszę o pugu exp jeden czort > Twoje ? yes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > jeden czort -- wierzę, nie znam sie > yes -- chyba będziemy musieli pogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Niestety ale takie wycie to łożysko w skrzyni. u mnie na 3 biegu ale tylko jak hamuje silnikiem jak > idzie w pracę przestaję. Wymienię olej może pomoże. Hmm, no nie jesteś sam z tym wyciem, standard problem w pikusiach, u mnie 2-3 bieg właśnie przy puszczeniu gazu. Wiesz dlaczego domniemuję żeto może być oporowe?Bo jak hamujesz silnikiem i "wyje" to po wciśnięciu sprzęgła cisza. Ty zdaje się wymieniałeś sprzęgło u siebie, oporowe też zmieniałeś?Nie pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > -- wierzę, nie znam sie > -- chyba będziemy musieli pogadać zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Hmm, no nie jesteś sam z tym wyciem, standard problem w pikusiach, u mnie 2-3 bieg właśnie przy > puszczeniu gazu. Wiesz dlaczego domniemuję żeto może być oporowe?Bo jak hamujesz silnikiem i > "wyje" to po wciśnięciu sprzęgła cisza. > Ty zdaje się wymieniałeś sprzęgło u siebie, oporowe też zmieniałeś?Nie pomogło? nie zrozumiałeś. Wyje skrzynia. jadąc na 3 biegu puszczam gaz hamując silnikiem wyje dodaje gaz przestaje. Sprzęgła nie dotykam. nie wiem skąd ludzie maja pomysły ze to łożysko oporowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > nie zrozumiałeś. Wyje skrzynia. jadąc na 3 biegu puszczam gaz hamując silnikiem wyje dodaje gaz > przestaje. Sprzęgła nie dotykam. nie wiem skąd ludzie maja pomysły ze to łożysko oporowe Będziesz się dotykał do tego, czy zlewasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Będziesz się dotykał do tego, czy zlewasz? jak wymiana oleju pomoże to dobrze jak nie to zlewam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > jak wymiana oleju pomoże to dobrze jak nie to zlewam temat. U mnie nie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > jak wymiana oleju pomoże to dobrze jak nie to zlewam temat. Daj znać jak wykonasz zmianę. wymiana łożysk w skrzyni to kilka stówek się robi, a nie jest chyba to aż tak upierdliwe dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Daj znać jak wykonasz zmianę. wymiana łożysk w skrzyni to kilka stówek się robi, a nie jest chyba > to aż tak upierdliwe dla mnie o wiele więcej $$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > o wiele więcej $$ Hmm to ile?Bo zrzut skrzyni i montaż to jakieś 300-350zł+zmiana łożysk (tu nie wiem).W 7 stówkach szanse na zamknięcie są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Hmm to ile?Bo zrzut skrzyni i montaż to jakieś 300-350zł+zmiana łożysk (tu nie wiem).W 7 stówkach > szanse na zamknięcie są? 300-350 zL. to jest same zdjęcie skrzyni do tego dochodzi rozebranie i części jak naprawiasz skrzynie czy silnik to robisz to kapitalnie a nie półśrodkami. Wymienisz łożyska a zostawisz uszkodzone czy zużyte synchronizatory itp...... ceny nigdy nie dowiesz się przed rozebraniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.