WoWo001 Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 Auto nocuje w garażu podziemnym, w ktorym panuje dodatnia temp. Ostatnio serwisowano bramę która byla otwarta powodujac spadek temp w garażu. Auto ciężko ale odpaliło. Najbardziej jednak zmartwil mnie odgłos głośnego klekotania.. po chwili wszystko wróciło do normy. Co może być źródłem w/w problemow z rozruchem i głośnej a wręcz warkoczacej pracy silnika? Auto pojechało ze mną do pracy i po ok 7 godz postoju na mrozie ok -8 stopni odpaliło ciężko. Na głośną prace silnika nie zwróciłem uwagi ale auto nie chciało wejść na obroty. Po naciśnięciu gazu obroty rosły z dużym oporem do ok 1500 i silnik się nie kręcił. Próbowałem kilka razy i nic bardzo mnie to zaniepokoilo.. Po 2 min wszystko jak ręką odjąć. Grzeje się, przyspiesza normalnie. Aku ma rok (centra futura), świece żarowe maja rok. Ostatnio wymienione sprzęgło i dwumas.. w baku rezerwa, może 3 litry ropy.. od razu zatankowalem vpower do pełna Czy ktoś ma jakiś pomysł na diagnozę takiej usterki? Z autem nigdy nie było żadnych problemów, komp nie wyplul żądnych błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 EGR jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 Filtr paliwa, słaba ropa no i na pustym w zimie chyba się nie jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 stawiam na paliwo - kup jakiś dodatek to paliwa i profilaktycznie zlej wodę z filtra lub go wymień ps. jak OGR jeszcze nie zaślepiony to należało by też mu się przyjrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 syfne paliwo... woda, parafina i inne scierwo musi przelknac a ty go od razu chcesz na obroty wkrecac. Dolej jakiegos uszlachetniacza i uzupelnij ropki do fulla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Diesel Skydd pomoże + dotankowanie świeżego paliwa(może 2T warto spróbować jak nie próbował), zimą zawsze głośniej klekocze jak zmarznie, Ty "zębami nie dzwonisz" jak zmarzniesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Nastepnego dnia auto po 10 godz na mrozie już nie odpaliło.. Pojechało na lawecie do ASO. Stwierdzono zamarzniecie wody w filtrze paliwa.. Wymieniono filtry paliwa, powietrza, olej i filtr, dodano uszlachetniacz ori fiat, olej Selenia Przy okazji sprawdzili wtryski, hamulce i zawieszenie. Wszystko igła 700 zł za serwis w tym 500 materiały. Można zamknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > stawiam na paliwo - kup jakiś dodatek to paliwa i profilaktycznie zlej wodę z filtra lub go wymień > ps. jak OGR jeszcze nie zaślepiony to należało by też mu się przyjrzeć a jak się zlewa wodę z filtra? mam taki objaw że stilacz działa owszem, ale mam wrażenie ze silnik jakoś tak twardziej chodzi. Olej jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > a jak się zlewa wodę z filtra? mam taki objaw że stilacz działa owszem, ale mam wrażenie ze silnik > jakoś tak twardziej chodzi. Olej jest Filtr od dołu ma pokrętło z którego odchodzą przewody ( to czujnik ) luzujesz i upuszczasz troszkę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Filtr od dołu ma pokrętło z którego odchodzą przewody ( to czujnik ) > luzujesz i upuszczasz troszkę.... trzeba do tego mieć kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilomaniac Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > trzeba do tego mieć kanał? nie trzeba mieć kanalu!!! 700 no ładnie skosili hehe to było do zrobienia zaoszczędziłbyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 >700 no ładnie skosili hehe to było do zrobienia zaoszczędziłbyś 1) olej 250 (Selenia WR 5W-40) 2)dodatek Tutela 15 3)filtr paliwa 140 4)nowy korek spustowy i uszczelka 48 5)filtr oleju 17 6)filtr kabinowy 80 7)filtr powietrza 37 same części to koszt 587 PLN. Oczywiście można kupić przez neta trochę taniej ale tu wszytko jest ori, nie czkeasz na przesyłkę. Zapłaciłem równo 750 PLN więc robocizna to 167 w tym rozebranie hamulców przód i tył (coś mi tam obcierało i piszczało).. za 160 nawet nie kupiłbym narzędzi, nie mówiąc o mrozie i bruzeniu rąk więc myślę, że cena nie jest wygórowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.