fenix8 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 a dla producentów obecnie (księgowych) sprzedaż nowych i żeby po max 5 latach i 100kkm zmienić na kolejny nowy... czysta kalkulacja.. co do samego auta, fajne, drogie i do lansu... jak 500L itp... co do fiata, i tak ma się z EU wycofać bo rynek za ciasny więc co się mają przejmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > ale opinia będzie lipna dla producenta jesli po 10 latach to auto będzie już po 2 remontach > tak samo jak zawsze VW miał dobre opinie bo pół miliona km to robily bez dotykania silnika... a > teraz te nowe silnik są lipne i proszę jak opinia o całej marce leci w dół... Rozumiem, ze masz na mysli szeroko pojeta opinie w Radomiu? Bo nowe VW caly czas sprzedaja sie swietnie Po raz kolejny zasmiecasz watek swoimi swoimi zlotymi myslami. Obecnie nikomu nie sa potrzebne auta, ktore przejada 500kkm bez remontu. Z reszta taki remont to ulamek kosztow paliwa potrzebnego na przejechanie tego dystansu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 stacjonarnie badałem i Jeep'a i 500X i powiem, że zdecydowanie jeep - jeśli w ogóle. 500X jest wewnątrz jakiś taki nijaki. Niewygody jak dla mnie. Jeep znacznie fajniejszy w środku. Żadnym nie jeździłem, ale nawet jakby fiat latał to bym go nie wybrał To już znacznie fajniejszy wewnątrz jest 500L. Tak na marginesei to gdyby nie te przykrótkie siedzenia (podparcie ud) w 500L to bym go poważnie rozważał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > To już znacznie fajniejszy wewnątrz jest 500L. Tak na marginesei to gdyby nie te przykrótkie > siedzenia (podparcie ud) w 500L to bym go poważnie rozważał. Od któregoś miesiąca ubiegłego roku 500L są produkowane ze zmienionym (dłuższym) siedziskiem przednich foteli. Widocznie nie byłeś jednym który się na to skarżył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > Czy mi sie wydaje czy to bardzo drogo? To chyba mniejsze od Yeti i Sportage? 1.4T 81k. 4x4 tylko w > jednej wersji. > Pytanie czy Fiat bedzie w EU czy tylko Jeepa dostaniemy? > Silniki benzynowe cena (zł brutto) > Sport 1.6 E-TorQ /110 KM / M5 4x2 69 900 > Longitude 1.4 Tmair / 140 KM / M6 4x2 / S&S - cena 81 300 zł > Limited 1.4 Tmair / 140 KM / M6 4x2 / S7S - cena 87 900 zł > Limited 1.4 Tmair / 170 KM /AT9 4x4 / S7S - cena 109 700 zł > jakiś tekst wszystkie terenoofki/suv-y/crossovery są drogie... bo są popularne i jest na nie popyt a nowości już w ogóle są drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > Od któregoś miesiąca ubiegłego roku 500L są produkowane ze zmienionym (dłuższym) siedziskiem > przednich foteli. Widocznie nie byłeś jednym który się na to skarżył a znasz ten miesiąc? mi najbardziej pasiłby L terekking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > a znasz ten miesiąc? mi najbardziej pasiłby L terekking Nie mogę teraz znaleźć linka, ale dobrze pamiętam że kilka miesięcy temu na jakiejś "fiatowskiej" stronie podana była informacja że w modelu 500L (na pewno chodziło o ten model) od któregoś numeru nadwozia stosowane są przednie fotele o zwiększonych wymiarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > ta, a ciekawe który bardziej trwały... to się liczy w samochodach nie, to nie ma zadnego znaczenia.. nikt takimi autami nie robi 500tys km przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > wszystkie terenoofki/suv-y/crossovery są drogie... bo są popularne i jest na nie popyt Dodajmy do tego, że droższe niż porównywalny gabarytowo samochód segmentu B lub C są nie tylko w zakupie - części, przeglądy też są droższe. Król się bawi, złotem płaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > stacjonarnie badałem i Jeep'a i 500X > i powiem, że zdecydowanie jeep - jeśli w ogóle. > 500X jest wewnątrz jakiś taki nijaki. Niewygody jak dla mnie. Jeep znacznie fajniejszy w środku. > Żadnym nie jeździłem, ale nawet jakby fiat latał to bym go nie wybrał > To już znacznie fajniejszy wewnątrz jest 500L. Tak na marginesei to gdyby nie te przykrótkie > siedzenia (podparcie ud) w 500L to bym go poważnie rozważał. Ja siedzialem w Jeepie ale nie jezdzilem i wyglada poprawnie choc mam wrazenie, ze to wnetrzr jest z Fiata. Mowisz, ze Fiat be? Jak bede wyprz rocznika i zjada - 10k to czemu nie. Dla mnie to dosc drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > z Fiata. Mowisz, ze Fiat be? Jak bede wyprz rocznika i zjada - 10k to czemu nie. Dla mnie to > dosc drogo. 10 tys to normalnie do produkcji powinni zjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Ja siedzialem w Jeepie ale nie jezdzilem i wyglada poprawnie choc mam wrazenie, ze to wnetrzr jest > z Fiata. Mowisz, ze Fiat be? Jak bede wyprz rocznika i zjada - 10k to czemu nie. Dla mnie to > dosc drogo. samochody jezdza identycznie, roznia sie wygladem. wnetrze lepsze jakosciowo w Fiacie, zwlaszcza boczki drzwi. ale u mnie wygral by Jeep poniewaz da sie zamowic wersje z wiekszym przeswitem, oraz w ofercie jest benzyna 170KM.. ale niestety Trailhawk jest tyko z dieslem. Fiat wszystko super, ale upierdliwosc z zawadzaniem noga o drzwi przy wysiadaniu i brak widocznosci przez lusterko wsteczne definitywnie go skreslaja u mnie.. chociaz jesli go wygram (wypelnilem kuponik, a co?! ) to nie bede narzekal... albo sprzedam i kupie Jeepa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > 10 tys to normalnie do produkcji powinni zjechać. O to cena robi sie przyjemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > O to cena robi sie przyjemnie. O ile dobrze pamietam to obecnie na start bylo -7kPLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > a znasz ten miesiąc? mi najbardziej pasiłby L terekking PO ZMIANIE PRZED ZMIANA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > nie, to nie ma zadnego znaczenia.. nikt takimi autami nie robi 500tys km przebiegu a co - złomuje się te samochody po 200kkm czy po ilu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > a co - złomuje się te samochody po 200kkm czy po ilu? obecnie mam w ośmioletnim Fiacie silnik 1.4 T 120KM. Ten 1.4 140KM w 500X różni się od mojego, tylko systemem sterowania zaworami MultiAir, reszta, łącznie z turbo to to samo. Po ponad 7 latach od kupna mam przebieg 134 tys. km, silnik pracuje tak jak wtedy gdy był nowy, oleju nie bierze ani kropli. 200 tys, km to dla mnie ponad 10 lat jazdy. Na pewno żadnego samochodu nie będę tak długo trzymał, więc mnie nie obchodzi co się stanie z silnikiem, ale widząc kondycję tego 1.4 T co mam, to bym się martwił, że się rozpadnie po 200 tys, myślę, że pojeździ znacznie dłużej. Najwięcej o współczesnych doładowanych silnikach mają do powiedzenia ci, którzy takich, albo nie użytkowali, albo kupują jakieś sprowadzone zajeżdżone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > a co - złomuje się te samochody po 200kkm czy po ilu? Nie zlomuje, ale jest spora szansa, ze te 200kkm osiagnie przez jakies 10 lat. Nawet niech przezyje jeszcze kolejne 5 lat, to bedzie wart tyle co rower i mial przebieg 250-300kkm. Po co komu auto starsze niz 15 lat ? I jaki wplyw to bedzie miec na producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > przeglądy też są droższe. Król się bawi, złotem płaci Może bez uogólnień. Ani w wypadku Sedici, ani S-crossa nie widzę różnicy w kosztach serwisu poza uzasadnionymi. Mam na myśli np. dodatkowy koszt w wypadku wymiany oleju w tylnym moście napędowym, co jest zrozumiałe. Nie widzę różnicy w cenie wymiany oleju 2WD a AWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Nie zlomuje, ale jest spora szansa, ze te 200kkm osiagnie przez jakies 10 lat. > Nawet niech przezyje jeszcze kolejne 5 lat, to bedzie wart tyle co rower i mial przebieg > 250-300kkm. > Po co komu auto starsze niz 15 lat ? I jaki wplyw to bedzie miec na producenta? No to prawda -takie auta nikomu nie są potrzebne po 10 latach. Ja np. chętnie będę kupowal 15-latki ale raczej porządne auta typu S-klasy czy A8 czy 7er, a nie jakies crossovery zbudowane na bazie Pandy A wpływ na producenta - bezpośredniego owszem nie ma , ale pisałem już wyżej - chodzi o opinie o danej marce często opinia się ciagnie przez długie lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Może bez uogólnień. > Ani w wypadku Sedici, ani S-crossa nie widzę różnicy w kosztach serwisu poza uzasadnionymi. Po pierwsze zapytałbym różnicy względem czego ? Innego porównywalnej wielkości modelu tej marki? Czym się różni wróbelek? Tym, że ma jedną nóżkę bardziej > Mam na > myśli np. dodatkowy koszt w wypadku wymiany oleju w tylnym moście napędowym, co jest > zrozumiałe. Nie widzę różnicy w cenie wymiany oleju 2WD a AWD. Mówisz o tym samym modelu 2WD i AWD, że koszt jest ten sam ? Nie jestem zdziwiony, bo to ten sam model Skąd się wzięło moje stwierdzenie. Pewno będzie już kilka lat, ale w którejś z gazet motoryzacyjnych było fajne porównanie, gdzie postawili obok siebie kompaktowego SUVa i zwykły samochód klasy kompakt. Oba miały podobne wymiary, chyba nawet takie same silniki. Z porównania kosztów wynikało, że choć SUV miał technicznie dużo wspólnego z tym kompaktem, to koszty jego przeglądów, koszt części zamiennych do niego były wyższe. Do tego SUV średnio palił więcej o tego kompaktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > No to prawda -takie auta nikomu nie są potrzebne po 10 latach. > Ja np. chętnie będę kupowal 15-latki ale raczej porządne auta typu S-klasy czy A8 czy 7er, a nie > jakies crossovery zbudowane na bazie Pandy > A wpływ na producenta - bezpośredniego owszem nie ma , ale pisałem już wyżej - chodzi o opinie o > danej marce często opinia się ciagnie przez długie lata Obecna opinia jest na bazie aut sprzed ponad 10, to prawda.. wiec juz gorzej nie bedzie U mnie Fiacior 1.4T-Jet smiga 6.5 lat (85tys km) i silnik jak nowy, nie zjadl ani grama oleju. Martwic mozna by sie gdyby mowa byla o turbo benzynie od VAG'a, ale w Fiacie nie ma z tym najmniejszych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Obecna opinia jest na bazie aut sprzed ponad 10, to prawda.. wiec juz gorzej nie bedzie > U mnie Fiacior 1.4T-Jet smiga 6.5 lat (85tys km) i silnik jak nowy, nie zjadl ani grama oleju. > Martwic mozna by sie gdyby mowa byla o turbo benzynie od VAG'a, ale w Fiacie nie ma z tym > najmniejszych problemow. Nie jestem uprzedzony do żadnej marki, po prostu jestem uprzedzony do wysilonych silników, tutaj wątek o Fiacie, ale jakby był o VW to to samo bym pisał Na szczęście mnie to nie dotyczy, bo nie kupuje nic poniżej 2.0/1.9 a jeśli u Ciebie wszystko działa bez problemów to super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > Na szczęście mnie to nie dotyczy, bo nie kupuje nic poniżej 2.0/1.9 ja tak samo , albo 1,9 jtd albo 2.0 jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 > No to prawda -takie auta nikomu nie są potrzebne po 10 latach. > Ja np. chętnie będę kupowal 15-latki ale raczej porządne auta typu S-klasy czy A8 czy 7er, a nie > jakies crossovery zbudowane na bazie Pandy spradź najpierw na bazie czego zbudowane. podpowiem - nie ma nic wspólnego z panda > A wpływ na producenta - bezpośredniego owszem nie ma , ale pisałem już wyżej - chodzi o opinie o > danej marce często opinia się ciagnie przez długie lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.