rwIcIk Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Zgłosiłem 1. szarpanie podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu, po dodaniu gazu, po zmianie biegu, 2. przetarcie tapicerki przy pedale gazu, 3. odłażący chrom na gałce zmiany biegów, 4. świerszcz ujawniający się po zmianie temp. nawiewu, 5. smród z nawiewów, mino dezynfekcji na każdym przeglądzie. Obsługa bardzo miła. Na jazdę wybrał się ze mną szef serwisu. Reklamacją zajął się szef obsługi. I końcu odjechałem z niczym Ad. 1. Raczej wina sprzęgła - tłumików drgań skrętnych, sprężyn w tarczy. Ale, że przebieg bliski 70 tkm marne szanse na naprawę na gwarancji. Ad. 2. Moja wina - dziwnie opieram but. Ad. 3. Zużycie. Ad. 4. Silniczek pracuje i może wydawać dźwięki. Ad. 5. Należy wietrzyć auto, zostawiać w garażu z otwartymi szybami. Tak więc, można dojść do wniosku, że nasza gwarancja jest już fikcyjna po wycofaniu się marki z rynku. p.s. Przeszedłem się po salonie. Za Astrę, schodzący model z silnikiem 1,4 120KM, z klimą manualną życzą sobie 65 tys. zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Oj to kiepsko. Mnie w 5 roku wymieniali radio, obudowe halogenow bo chrom zniknal, linke od recznego. Pewnie maja przykaz zeby spuszczac na drzewo. Dojezdzic i sprzedac. Co do Astry to na glowe upadli. Duzo wiekszy i pulsar byl za 62k a wyposazenie lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nie no będę jeździł dalej - trzeba zrobić trochę km, wyjeździć resursu, by nie było żal sprzedawać Dziurę w tapicerce zalepiłem. Fragment chromu oderwałem, co by ręki nie kaleczył. Do świerszcza przyzwyczajam się. Idzie chłód, to szarpnięć prawie nie czuć. Klimę trza będzie znów odgrzybić, ale dopiero na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Zgłosiłem 1. szarpanie podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu, po dodaniu gazu, po zmianie biegu, 2. przetarcie tapicerki przy pedale gazu, 3. odłażący chrom na gałce zmiany biegów, 4. świerszcz ujawniający się po zmianie temp. nawiewu, 5. smród z nawiewów, mino dezynfekcji na każdym przeglądzie. Obsługa bardzo miła. Na jazdę wybrał się ze mną szef serwisu. Reklamacją zajął się szef obsługi. I końcu odjechałem z niczym Ad. 1. Raczej wina sprzęgła - tłumików drgań skrętnych, sprężyn w tarczy. Ale, że przebieg bliski 70 tkm marne szanse na naprawę na gwarancji. Ad. 2. Moja wina - dziwnie opieram but. Ad. 3. Zużycie. Ad. 4. Silniczek pracuje i może wydawać dźwięki. Ad. 5. Należy wietrzyć auto, zostawiać w garażu z otwartymi szybami. Tak więc, można dojść do wniosku, że nasza gwarancja jest już fikcyjna po wycofaniu się marki z rynku. p.s. Przeszedłem się po salonie. Za Astrę, schodzący model z silnikiem 1,4 120KM, z klimą manualną życzą sobie 65 tys. zł Jaja sobie robią. Ja pamiętam, że było 100kkm bez żadnych wyłączeń (marudzili przy gumowych elementach zawieszenia ale dało się to ugrać jak klient był upierdliwy). U mnie złaził chrom z klamki w Epice i jeszcze odpadał znaczek z przodu na grillu (2 razy). Mimo sporego przebiegu wymieniali bez protestu i jeszcze przepraszali. W Lacetti jak zgłosiłem świerszcza to dostałem nową dmuchawę. Rzeczywiście chyba zaczęli klientów olewać. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Zrobili zdjęcia i wysłali do centrali, ale centrala błyskawicznie odrzuciła możliwość naprawy gwarancyjnej. Koniec miłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Nalezy olać więc ofertę GM/Opla ciepłym moczem i nie brać ich pod uwagę przy zakupie kolejnego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Nalezy olać więc ofertę GM/Opla ciepłym moczem i nie brać ich pod uwagę przy zakupie kolejnego auta. Zastanawiam się jeszcze czy olać ich serwis jeśli chodzi o przeglądy okresowe?, w sumie to jedynie znaczek został GM, a ceny średnie na części, usługa cenowo jest w miarę jeśli chodzi o przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 29 Września 2015 Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Zastanawiam się jeszcze czy olać ich serwis jeśli chodzi o przeglądy okresowe?, w sumie to jedynie znaczek został GM, a ceny średnie na części, usługa cenowo jest w miarę jeśli chodzi o przegląd Moje Lacetti zakupione jako roczne z 5-letnia gwarancją nie widziało ASO na oczy, a ma już 6lat i nic oprócz oleju, filtrów, płynu hamulcowego i nabijania klimy nie robie. Cruze też jeszcze na gwarancji, ale filtry i olej już sam zmieniłem Nubirę od nowości miałem kilkanaście lat i w ASO też nie była. To co robią na przeglądzie w zwykłym warsztacie się robi za 1/3ceny i autka jakieś takie zdrowsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2015 Ja po gwarancji serwisuje poza ASO. Mam mechanika blisko fabryki. Jest ciut tanszy od ASO. Ale czy lepszy ... -] Koszty orzegladow to i takk niewielki % kosztow paliwa i utraty waryosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.