Jump to content

Raport z wizyty w ASO i nie-napraw gwarancyjnych


rwIcIk
 Share

Recommended Posts

Zgłosiłem

1. szarpanie podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu, po dodaniu gazu, po zmianie biegu,

2. przetarcie tapicerki przy pedale gazu,

3. odłażący chrom na gałce zmiany biegów,

4. świerszcz ujawniający się po zmianie temp. nawiewu,

5. smród z nawiewów, mino dezynfekcji na każdym przeglądzie.

 

Obsługa bardzo miła.

Na jazdę wybrał się ze mną szef serwisu.

Reklamacją zajął się szef obsługi.

I końcu odjechałem z niczym ;]

 

Ad. 1. Raczej wina sprzęgła - tłumików drgań skrętnych, sprężyn w tarczy. Ale, że przebieg bliski 70 tkm marne szanse na naprawę na gwarancji.

Ad. 2. Moja wina - dziwnie opieram but.

Ad. 3. Zużycie.

Ad. 4. Silniczek pracuje i może wydawać dźwięki.

Ad. 5. Należy wietrzyć auto, zostawiać w garażu z otwartymi szybami.

 

Tak więc, można dojść do wniosku, że nasza gwarancja jest już fikcyjna po wycofaniu się marki z rynku.

 

p.s.

Przeszedłem się po salonie.

Za Astrę, schodzący model z silnikiem 1,4 120KM, z klimą manualną życzą sobie 65 tys. zł :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Oj to kiepsko. Mnie w 5 roku wymieniali radio, obudowe halogenow bo chrom zniknal, linke od recznego. Pewnie maja przykaz zeby spuszczac na drzewo. Dojezdzic i sprzedac. Co do Astry to na glowe upadli. Duzo wiekszy i pulsar byl za 62k a wyposazenie lepsze.

Link to comment
Share on other sites

Nie no będę jeździł dalej - trzeba zrobić trochę km, wyjeździć resursu, by nie było żal sprzedawać :)

Dziurę w tapicerce zalepiłem.

Fragment chromu oderwałem, co by ręki nie kaleczył.

Do świerszcza przyzwyczajam się.

Idzie chłód, to szarpnięć prawie nie czuć.

Klimę trza będzie znów odgrzybić, ale dopiero na wiosnę ;]

Link to comment
Share on other sites

Zgłosiłem

1. szarpanie podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu, po dodaniu gazu, po zmianie biegu,

2. przetarcie tapicerki przy pedale gazu,

3. odłażący chrom na gałce zmiany biegów,

4. świerszcz ujawniający się po zmianie temp. nawiewu,

5. smród z nawiewów, mino dezynfekcji na każdym przeglądzie.

 

Obsługa bardzo miła.

Na jazdę wybrał się ze mną szef serwisu.

Reklamacją zajął się szef obsługi.

I końcu odjechałem z niczym ;]

 

Ad. 1. Raczej wina sprzęgła - tłumików drgań skrętnych, sprężyn w tarczy. Ale, że przebieg bliski 70 tkm marne szanse na naprawę na gwarancji.

Ad. 2. Moja wina - dziwnie opieram but.

Ad. 3. Zużycie.

Ad. 4. Silniczek pracuje i może wydawać dźwięki.

Ad. 5. Należy wietrzyć auto, zostawiać w garażu z otwartymi szybami.

 

Tak więc, można dojść do wniosku, że nasza gwarancja jest już fikcyjna po wycofaniu się marki z rynku.

 

p.s.

Przeszedłem się po salonie.

Za Astrę, schodzący model z silnikiem 1,4 120KM, z klimą manualną życzą sobie 65 tys. zł :facepalm:

 

Jaja sobie robią. Ja pamiętam, że było 100kkm bez żadnych wyłączeń (marudzili przy gumowych elementach zawieszenia ale dało się to ugrać jak klient był upierdliwy). U mnie złaził chrom z klamki w Epice i jeszcze odpadał znaczek z przodu na grillu (2 razy). Mimo sporego przebiegu wymieniali bez protestu i jeszcze przepraszali.

W Lacetti jak zgłosiłem świerszcza to dostałem nową dmuchawę.

 

Rzeczywiście chyba zaczęli klientów olewać. Szkoda.  :(

Link to comment
Share on other sites

Nalezy olać więc ofertę GM/Opla ciepłym moczem i nie brać ich pod uwagę przy zakupie kolejnego auta.

Zastanawiam się jeszcze czy olać ich serwis jeśli chodzi o przeglądy okresowe?, w sumie to jedynie znaczek został GM, a ceny średnie na części, usługa cenowo jest w miarę jeśli chodzi o przegląd

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiam się jeszcze czy olać ich serwis jeśli chodzi o przeglądy okresowe?, w sumie to jedynie znaczek został GM, a ceny średnie na części, usługa cenowo jest w miarę jeśli chodzi o przegląd

Moje Lacetti zakupione jako roczne z 5-letnia gwarancją nie widziało ASO na oczy, a ma już 6lat i nic oprócz oleju, filtrów, płynu hamulcowego i nabijania klimy nie robie. Cruze też jeszcze na gwarancji, ale filtry i olej już sam zmieniłem ;]

Nubirę od nowości miałem kilkanaście lat i w ASO też nie była. To co robią na przeglądzie w zwykłym warsztacie się robi za 1/3ceny i autka jakieś takie zdrowsze :oki:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.